fir3fly, werk aan de winkelquote:Bijna precies drie seconden langzamer dan de snelste tijd.
Gefixt. En heb achter de schermen even iemand er van langs gegevenquote:
En, waar blijven de foto'squote:
Leukquote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben ook depri. Moet woensdag presenteren voor 100 man.
Ik vind hun nieuwe single best leuk.quote:
Als ik 1 nummer uitkots..quote:Op donderdag 30 november 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
En Gwen Stefani met d'r gejodel! Geweldig!.
Komen morgenquote:
Take That?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik 1 nummer uitkots..
Nee, dat nieuwe misbaksel van Gwen..quote:
Waarschijnlijk worden het er minder, maar toch. Ik vind presenteren niet heel erg, maar ik moet het over een enorm kutonderwerp doenquote:
Dan is het minder leuk. Presenteren voor zo'n groep vind ik wel tof altijd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden het er minder, maar toch. Ik vind presenteren niet heel erg, maar ik moet het over een enorm kutonderwerp doen.
Die is tof iddquote:Op donderdag 30 november 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
En Gwen Stefani met d'r gejodel! Geweldig!.
Alleen als ik ze ken. Anders schijt ik in mn broekquote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan is het minder leuk. Presenteren voor zo'n groep vind ik wel tof altijd.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is tof idd!
Volgens mij waren wij een tijd terug ook de enige die 'm toen leuk vonden
Kon je het niet Lynx, of heb je het niet geprobeerdquote:Op donderdag 30 november 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu alleen nog een volledige draai![]()
QFT.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef BVO het volgende:
Maar ik heb nu eenmaal wansmaak.
quote:
Ik nietquote:
En heb je dat het object van je affectie al verteldquote:
Komt nog wel, ooit.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En heb je dat het object van je affectie al verteld?
Vond het wel een mooie fotoquote:Op donderdag 30 november 2006 23:26 schreef Fir3fly het volgende:
Iets teveel Spaanse pepers gegeten Beev?
Domme vraag misschien, maar wat was er toen?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
En deed me denken aan dik een jaar terug.
Heb ik toch al zo vaak gezegdquote:Op donderdag 30 november 2006 23:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar wat was er toen?
quote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik toch al zo vaak gezegd.
Maareh, vanaf deze quote en verder.
[..]
Wat bedoelt ie nou eigenlijk met een volledige draai?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kon je het niet Lynx, of heb je het niet geprobeerd?
weet niet...te veel eigenlijk. en best wel persoonlijk om allemaal uit te leggen. My life just sucksquote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat is er C_d?
Heb je een inleiding voor me? Haaibaaike wordt me te voorspelbaar..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:16 schreef BVO het volgende:
Wat is roosjeroosje1988 een mooieuser om te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |