Dat dusquote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Lynx666 het volgende:
En draadloos internet is best wel makkelijk met een laptop-
hear hear, die kutbatterijen telkens. Ik heb het ook met mn toetsenbord, die gaat wel langer mee dan die dan maar tochquote:Op donderdag 30 november 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Draadloze muis, nooit aan beginnen. Klotebatterijen. En ook die met een accu of oplaadstation, nooit aan beginnen. Vroeg of laat zijn ze leeg en dat s echt irritant als je toch moet muizen.
Ik zit in een andere kamer, en heb vrij snel internetquote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het luistert hier wel erg nauw hoe ik de antennetjes right van m'n Access PointHet verschil tussen geen internet en maximaal internet is erg klein
Serieus? Heb hier ook een draadloos tb en ik kan me de laatste keer batterijen verwisselen al niet meer herinneren.. Doet het nog steedsquote:Op donderdag 30 november 2006 19:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
hear hear, die kutbatterijen telkens. Ik heb het ook met mn toetsenbord, die gaat wel langer mee dan die dan maar toch.
Ja hij doet er wellang mee, maar als het nadert, wordt ie echt irritant; toetsen overslaan, verbinding wegvallen.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Serieus? Heb hier ook een draadloos tb en ik kan me de laatste keer batterijen verwisselen al niet meer herinneren.. Doet het nog steeds
Ik heb ook een draadloze muis gehad. Met oplaadding.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Draadloze muis, nooit aan beginnen. Klotebatterijen. En ook die met een accu of oplaadstation, nooit aan beginnen. Vroeg of laat zijn ze leeg en dat s echt irritant als je toch moet muizen.
fir3fly, werk aan de winkelquote:Bijna precies drie seconden langzamer dan de snelste tijd.
Gefixt. En heb achter de schermen even iemand er van langs gegevenquote:
En, waar blijven de foto'squote:
Leukquote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben ook depri. Moet woensdag presenteren voor 100 man.
Ik vind hun nieuwe single best leuk.quote:
Als ik 1 nummer uitkots..quote:Op donderdag 30 november 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
En Gwen Stefani met d'r gejodel! Geweldig!.
Komen morgenquote:
Take That?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik 1 nummer uitkots..
Nee, dat nieuwe misbaksel van Gwen..quote:
Waarschijnlijk worden het er minder, maar toch. Ik vind presenteren niet heel erg, maar ik moet het over een enorm kutonderwerp doenquote:
Dan is het minder leuk. Presenteren voor zo'n groep vind ik wel tof altijd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden het er minder, maar toch. Ik vind presenteren niet heel erg, maar ik moet het over een enorm kutonderwerp doen.
Die is tof iddquote:Op donderdag 30 november 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
En Gwen Stefani met d'r gejodel! Geweldig!.
Alleen als ik ze ken. Anders schijt ik in mn broekquote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan is het minder leuk. Presenteren voor zo'n groep vind ik wel tof altijd.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is tof idd!
Volgens mij waren wij een tijd terug ook de enige die 'm toen leuk vonden
Kon je het niet Lynx, of heb je het niet geprobeerdquote:Op donderdag 30 november 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu alleen nog een volledige draai![]()
QFT.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef BVO het volgende:
Maar ik heb nu eenmaal wansmaak.
quote:
Ik nietquote:
En heb je dat het object van je affectie al verteldquote:
Komt nog wel, ooit.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En heb je dat het object van je affectie al verteld?
Vond het wel een mooie fotoquote:Op donderdag 30 november 2006 23:26 schreef Fir3fly het volgende:
Iets teveel Spaanse pepers gegeten Beev?
Domme vraag misschien, maar wat was er toen?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
En deed me denken aan dik een jaar terug.
Heb ik toch al zo vaak gezegdquote:Op donderdag 30 november 2006 23:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar wat was er toen?
quote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik toch al zo vaak gezegd.
Maareh, vanaf deze quote en verder.
[..]
Wat bedoelt ie nou eigenlijk met een volledige draai?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kon je het niet Lynx, of heb je het niet geprobeerd?
weet niet...te veel eigenlijk. en best wel persoonlijk om allemaal uit te leggen. My life just sucksquote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat is er C_d?
Heb je een inleiding voor me? Haaibaaike wordt me te voorspelbaar..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:16 schreef BVO het volgende:
Wat is roosjeroosje1988 een mooieuser om te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |