Daar hebben we Dizer voor.quote:Op zondag 3 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je nu te zeggen dat we je allemaal moeten knuffelen Erik?
Dat zou ik sowieso al doenquote:Op zondag 3 december 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en vanaf 12 december massaal op mij stemmen als Mr. FOK! ().
Ohja, dat had je al gezegd.quote:
Een erg fijne pizza heurquote:
Zal van de week eens kijken wat ik kan doen. .......quote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso al doen!
Oh Lynx, zou je binnenkort mijn icon in kerststijl kunnen maken? Deze keer gaat de prijs naar de designer
!
Pffff....alsof je dat vergeten wasquote:
Tofheidquote:Op zondag 3 december 2006 21:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zal van de week eens kijken wat ik kan doen. .......
Mijn geheugen is nog lekker dan een een halve vergiet.quote:Op zondag 3 december 2006 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pffff....alsof je dat vergeten was!
Nee, maar Mark vertelde me dat in een ander topic toen ik t vroegquote:
Ik vond deze wel grappigquote:
Reageer eens op m'n situatie. Ben benieuwd hoe een echte hetero (quote:Op maandag 4 december 2006 01:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond deze wel grappig[afbeelding]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 03:50 schreef JediMindTricks het volgende:
Hij lijkt wel zo'n lelijke hooligan.
quote:Op maandag 4 december 2006 03:53 schreef JediMindTricks het volgende:
Mijn hond kan nog beter beatboxen.
Erg positief is ie niet.quote:
Weet 't niet. 'Beste van 2006' lijkt me niet iets wat ze vorig jaar uit zouden zenden.quote:Op zondag 3 december 2006 22:31 schreef Cee het volgende:
Nu stukje over Idols op 'De 10...' op RTL4. Of is 't een herhaling?
Ik vind dat jij je er niet mee moet bemoeien en hem hoogstens jouw mening kan geven. In ieder geval niet richting haar toe, dat is een zaak tussen hun twee.quote:Op maandag 4 december 2006 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Situatie:
Gozer heeft een relatie met een meisje. Ondertussen is hij gaan expirimenteren met een jongen en nu doet hij het dus met beiden terwijl het meisje van niets weet.
Ik vind hem een klootzak. Ben ik nu idioot of moet zijn expirimenteren maar worden goedgekeurd?
Ik ben juist positief verrast door een aantal mensen. Wie vind jij wel leuk dan?quote:Op maandag 4 december 2006 12:09 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ik heb de zaterdaguitzending ook even bekeken. Er blijven wel weinig echt leuke over.
Tja, niemand eigenlijkquote:Op maandag 4 december 2006 12:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik ben juist positief verrast door een aantal mensen. Wie vind jij wel leuk dan?
Het ging dus over een discussie hier op FOK!.quote:Op maandag 4 december 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je er niet mee moet bemoeien en hem hoogstens jouw mening kan geven. In ieder geval niet richting haar toe, dat is een zaak tussen hun twee.
Laat me raden: jij bent de boytoy?quote:Op maandag 4 december 2006 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Situatie:
Gozer heeft een relatie met een meisje. Ondertussen is hij gaan expirimenteren met een jongen en nu doet hij het dus met beiden terwijl het meisje van niets weet.
Ik vind hem een klootzak. Ben ik nu idioot of moet zijn expirimenteren maar worden goedgekeurd?
quote:
Ohquote:Op maandag 4 december 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het ging dus over een discussie hier op FOK!.![]()
Maar in dit geval was het al meer dan een scharrel.quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef BVO het volgende:
Ach, zolang je jong bent mag je best een beetje rondkijken toch.
Jouw boytoy zal ik altijd zijn.quote:
[HOMO] topicsquote:Op maandag 4 december 2006 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[HOMO] # 1820 Arghh, heb ik dat weer Vanaf daar ongeveer
Kinkyquote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jouw boytoy zal ik altijd zijn.
Ach, ik mag er niks over zeggenquote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar in dit geval was het al meer dan een scharrel.
Dat vond ik absoluut niet kunnen als hij een vriendin had.
Jij hebt ook een boytoyquote:
Een girltoyquote:
Je hebt gescharreld met een jongen toen je een vriendin hadquote:
Haaibaaike maakte het uit?quote:Op maandag 4 december 2006 15:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Een girltoy. Maar das al verleden hoor.
Nee dusquote:Op maandag 4 december 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt gescharreld met een jongen toen je een vriendin had?
-edit-
Lekker laat.
Aanvallen? Ik werd hitsig van het idee dat BVO bij een jongen in bed ligtquote:Op maandag 4 december 2006 15:41 schreef PeRi het volgende:
Toch grappig dat alle homo's BVO meteen aanvallen.
Amen.quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanvallen? Ik werd hitsig van het idee dat BVO bij een jongen in bed ligt.
quote:Op maandag 4 december 2006 01:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maandag is de enige dag dat ik alleen mijn bed in duik![]()
Ja das hetzelfde.quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanvallen? Ik werd hitsig van het idee dat BVO bij een jongen in bed ligt.
Deed je het dan met allebei?quote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben wel eens de nr. 3 geweest in zo'n driehoek![]()
Dat was ook niet alles eigenlijk![]()
Niet, het een is aanvallen, het andere aanranden.quote:
Jij ging met een vreemdganger?quote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben wel eens de nr. 3 geweest in zo'n driehoek![]()
Dat was ook niet alles eigenlijk![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 02:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
De complete lijst van sexuele activiteiten met heren 1,2 en 3 is niet uitgedeeld, nog.
Vertelquote:Op maandag 4 december 2006 15:48 schreef PeRi het volgende:
Al die verhalen doen me denken aan mn eigen wilde haren tijdperk..
Alsof dat tijdperk afgelopen isquote:Op maandag 4 december 2006 15:48 schreef PeRi het volgende:
Al die verhalen doen me denken aan mn eigen wilde haren tijdperk..
Hm beste verhaal is denk ik iets met het feit dat ik oudere mannen aardig aantrekkelijk vindquote:
Nu kan het nogquote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
We maken de naam nog waar ook. Bordeel dat het hier is.
RoosjeRoosje is ontmaskerd!!!!quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm beste verhaal is denk ik iets met het feit dat ik oudere mannen aardig aantrekkelijk vindt.
.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
RoosjeRoosje is ontmaskerd!!!!
KÚT!quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm beste verhaal is denk ik iets met het feit dat ik oudere mannen aardig aantrekkelijk vind.
.
Roosjequote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm beste verhaal is denk ik iets met het feit dat ik oudere mannen aardig aantrekkelijk vind.
.
Neequote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deed je het dan met allebei?![]()
Jaquote:
Oh kom ik ook lekker laat meequote:
Ach ja, what can I say.quote:Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar je hebt dus met een suikeroom liggen vozen?
Ja of nee voldoet.quote:
Het waren er meerderenquote:
ACDC!quote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef Svensational het volgende:
BVO, SG!
ABC
CBA
_____*
DCABC
Ik kom er niet uit.
Oh jawelquote:
18 (moi) en 39.quote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh jawelMaar over welk ik het nu heb was wel heel erg, 2x mijn leeftijd
. Maar goed ander onderwerp etcetera
.
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
18 (moi) en 39.Niets mis mee heur
Ik was 18 en hij 37. Maar zou je nooit zeggen trouwens dat ie 37 was toen. Hij zag er niet ouder uit dan 28 en ook in zn doen en laten. En hij was lekkerquote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
18 (moi) en 39.Niets mis mee heur
Hier hetzelfde. En het was een Engelsman met een uberlekker lichaam nog.quote:Op maandag 4 december 2006 16:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was 18 en hij 37. Maar zou je nooit zeggen trouwens dat ie 37 was toen. Hij zag er niet ouder uit dan 28 en ook in zn doen en laten. En hij was lekker. Wat een tijd.
.
Moet wel zeggen dat het leuker was dan met iemand van 18 ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Mijn oudste was 27. En ik 20. Dus dat valt wel mee.
Vunzig? Ik weet niet wat jij doet in je vrije tijdquote:Op maandag 4 december 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus. Ik besterf het hier van 't lachen. Alle vunzige slaapkamergeheimpjes komen naar boven ofzo.
Kortom: tijd dat jij ook eens flink gaat rondneuken.quote:Op maandag 4 december 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus. Ik besterf het hier van 't lachen. Alle vunzige slaapkamergeheimpjes komen naar boven ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |