Ja en ik heb twee piemelsquote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat heeft dát er nou mee te maken.
Vrouwen vallen op mannen in witte doktersjassen
Als mensen zeggen dat ze laat waren, wat is nou laat? Wat nou als het er bij mij nooit van komt?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef zwartedoos het volgende:
Ik was best laat, 19v, maar heb de schade ruimschoots ingehaald![]()
![]()
Je bent van '88? Dan heb je nog effequote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ze laat waren, wat is nou laat? Wat nou als het er bij mij nooit van komt?![]()
Dan gaat je lijk ongebruikt retourquote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ze laat waren, wat is nou laat? Wat nou als het er bij mij nooit van komt?![]()
Achja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als je je echt zorgen begint te maken dat 't niet spontaan lukt, kan je altijd je portemonee nog trekkenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Valentijnsdag is een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven met cadeautjes, bloemen, of kaarten. Valentijnsdag wordt gevierd op 14 februari.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:42 schreef Cageon het volgende:
15 de dag voor valentijnsdag, hoe romantisch
15 jaar, de dag voor valentijnsdag.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Valentijnsdag is een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven met cadeautjes, bloemen, of kaarten. Valentijnsdag wordt gevierd op 14 februari.
ehrm...
Ik zou de datum echt niet meer weten.... geen ideequote:Op vrijdag 1 december 2006 00:08 schreef beestjuh het volgende:
9-1-2002 toevallig gister in een oud dagboek teruggelezenToen was ik 19.
Waarom zou het ooit te laat zijn? Alsof er een leeftijd op staat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef zavygo het volgende:
M, ik was 26... lekker laat... te laat.
klopt, maar ondertussen WEET ik wat ik (en al die leuke vrouwen)quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom zou het ooit te laat zijn? Alsof er een leeftijd op staat.![]()
HAHAHA! Filmpje plz...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:29 schreef piere het volgende:
1e keer echt 16
1e keer (we schrokken er zo van dat mijn pielemoosje eringing) 14 ongeveer
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:29 schreef piere het volgende:
(we schrokken er zo van dat mijn pielemoosje eringing)
ik zou de datum ook niet meer precies weten hoor, het was volgens mij in februari ( 2003 dus) maar geen idee welke dag preciesquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:17 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik zou de datum echt niet meer weten.... geen idee![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je hebt toch wel een eigen kamer neem ik aan
dan kun je daar toch best sex hebben, maakt toch niet uit dat je dan bij je moeder woontquote:
Ja ik wil wel, maar ik zit een beetje onder de plakquote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan kun je daar toch best sex hebben, maakt toch niet uit dat je dan bij je moeder woont
of mag je van je moeder geen sex hebben ofzo
Hoe wil je het dan?quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef jcsck het volgende:
Bijna 19 en nog maagd, Dus mensen niet zeuren over laat tis maar hoe je het wilt!
Doggy styl ofzo?quote:
Op de manier van wil je 1 one-night-stand of wil je wachten op iemand waar je echt van houdtquote:Op maandag 4 december 2006 16:11 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan?
Best laat btw.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wie komt hem in?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:17 schreef Ceylon89 het volgende:
17. V.Eerder had gekund, maar ik wilde ontmaagd worden door een kwaliteitsjongen.
Paupers no way
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |