abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44015469

House is een Amerikaanse hitserie die elke dinsdag in Amerika wordt uitgezonden (woensdag te downloaden). Hugh Laurie speelt de hoofdrol in deze met een Emmy en Golden Globe onderscheiden serie. Hij is de cynische dokter Gregory House, die vaak de laatste hoop is voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes. House is graag erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes.

House's verplichte uurtjes bij de kliniek zorgen voor hilarische momenten. Zijn patiënten komen in aanraking met zijn onorthodoxe manier van werken en zijn geniale opmerkingen. Vaak helpen de kleine 'probleempjes' tijdens zijn kliniek uurtjes om de 'main case' op te lossen.

House gaat er van uit dat elke patiënt liegt (bijv. liegen over een affaire waardoor de patiënt ziek werd) en zodoende is House's motto: 'Everybody lies'

Dr. Gregory House ( Hugh Laurie ) - Geniale dokter en beroepscynicus

Dr. Lisa Cuddy ( Lisa Edelstein ) De baas van House en tevens hospital hotty

Dr. Eric Foreman ( Omar Epps ) - Neuroloog en excuusneger

Dr. James Wilson ( Robert Sean Leonard ) - Oncoloog en House's enige vriend

Dr. Allison Cameron ( Jennifer Morrison ) - Immunoloog en tevens eye-candy

Dr. Robert Chase ( Jesse Spencer ). - Intensivist en tevens Australier

House wordt ook in Nederland uitgezonden. Elke donderdag om 21:30 op SBS6
SBS6 zendt seizoen 1 uit. In Amerika zijn we bij seizoen drie.
NL topic: House M.D.

[ Bericht 21% gewijzigd door Richardfun op 30-11-2006 13:34:59 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_44015475
ik had eventjes haast nu, verbeter de OP later vandaag wel. Wilde echter per se deze titel voor dit topic
  donderdag 30 november 2006 @ 09:49:12 #3
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_44015784
Wat moet je met 30 stukken zilver trouwens?
Lang leve mij! *O*
pi_44015958
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:49 schreef Echo99 het volgende:
Wat moet je met 30 stukken zilver trouwens?
Ik heb het gisteren ook ff gewiki'd. De ep heette "Finding Judas" en in het bijbelse verhaal ontving Judas 30 zilverstukken (van de Romeinen dacht ik) voor zijn verraad van Jezus. Wilson zal dus 'de mole' worden van Tritter.
  donderdag 30 november 2006 @ 10:05:04 #5
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_44016051
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:59 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Ik heb het gisteren ook ff gewiki'd. De ep heette "Finding Judas" en in het bijbelse verhaal ontving Judas 30 zilverstukken (van de Romeinen dacht ik) voor zijn verraad van Jezus. Wilson zal dus 'de mole' worden van Tritter.
Klopt. Ik snapte de link alleen niet met deze ep. Nu wel
Lang leve mij! *O*
pi_44016183
alweer een nieuw topic, wel mindere OP zo
pi_44016249
Ik heb zo les dus moest ff haast maken, ben rond 1 uur weer thuis en dan zal ik em ff uibreiden en opfleuren
pi_44018472
I hate the way things are going now... Dat was echt zo gemeen tegenover Cuddy. Kgeloof echt niet dat House ermee weg komt deze keer! Ze pikken teveel van hem. Hij is wel geniaal maar je ziet dat als het puntje bij het paaltje komt, hij mensen pijn doet zonder dat ze het verdienen.

Hugh Laurie ftw! Acteerpesentaties zijn om 'u' tegen te zeggen!
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  donderdag 30 november 2006 @ 12:35:14 #9
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_44020183
lijkt een beetje op de ep uit s1 volgens mij dat ie ook een x tijd clean moest zijn. Zie je ook die nare trekjes naar voren komen
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_44021988
Zo, heb de boel wat opgefleurd.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:07:53 #11
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_44026269
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:35 schreef jozef444 het volgende:
lijkt een beetje op de ep uit s1 volgens mij dat ie ook een x tijd clean moest zijn. Zie je ook die nare trekjes naar voren komen
En dat is ook niet zo gek... Ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn zijn been moet doen zonder pillen... En mensen worden als chagrijnig als ze een beetje hoofdpijn hebben.

Ze roepen het allemaal wel deels over zichzelf heen hoor. Cuddy kan hem toch best meer pillen geven? Het is echt niet alleen omdat hij verslaafd is, hij crepeert gewoon.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 30 november 2006 @ 16:08:11 #12
71919 wonderer
pi_44026283
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:35 schreef Richardfun het volgende:
Zo, heb de boel wat opgefleurd.
Prachtig!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_44027189
Ik ben net als wonderer in dubio over die verslaving van House. Ja, hij is afhankelijk van die pillen maar dat lijkt mij ook niet meer dan normaal als er een stuk van je been weg is omdat een bacterie langzaam maar zeker je been weg at.

Mijn moeder heeft bv. twee hernia's gehad en kampt nu ook met meerdere dingen. Zij neemt, afaik, ook dagelijks medicijnen tegen de pijn. Denk dat ze in zekere mate wel afhankelijk ervan is om 'normaal' te functioneren, maar betekent dat verslaving? Ik denk het toch niet.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:43:31 #14
71919 wonderer
pi_44027484
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Richardfun het volgende:
Ik ben net als wonderer in dubio over die verslaving van House. Ja, hij is afhankelijk van die pillen maar dat lijkt mij ook niet meer dan normaal als er een stuk van je been weg is omdat een bacterie langzaam maar zeker je been weg at.

Mijn moeder heeft bv. twee hernia's gehad en kampt nu ook met meerdere dingen. Zij neemt, afaik, ook dagelijks medicijnen tegen de pijn. Denk dat ze in zekere mate wel afhankelijk ervan is om 'normaal' te functioneren, maar betekent dat verslaving? Ik denk het toch niet.
Het was geen bacterie, een gedeelte van zijn spierweefsel is dood omdat het te lang zonder zuurstof door een infarct dat te laat is opgemerkt. In een van de laatste afleveringen van het eerste seizoen komt het uitgebreid aan de orde (mooie aflevering, en de eerste die ik zag ooit ).

Hij is wel degelijk verslaafd (dat kan bijna niet anders als je zoveel van dat spul neemt), is ook in een aflevering aan de orde geweest, en daardoor is hij natuurlijk al niet te genieten, maar dat is slechts een deel van het probleem. De andere delen zijn de pijn en de angst.

En als je die drie dingen bij elkaar optelt, is het niet zo gek als hij naar mensen uithaalt (met vuisten of woorden).

Ik zat overigens nog even voort te borduren over Cuddy's metafoor van de sharp stick, als hij nou die "scherpe stok" in een abces prikt (dus in een gevoel dat je al een tijdje vergiftigt) zou die valse opmerking haar best nog wel eens ten goede kunnen komen. Misschien als ze daardoor echt inziet dat ze geen goede moeder zal zijn, ze het ook niet meer zo erg vindt dat het steeds mislukt en dan haar aandacht weer kan richten op wat er echt aan de hand is in haar ziekenhuis. Het was vast niet zijn insteek om haar een dienst te bewijzen, maar misschien heeft hij dat wel gedaan.

Vond het ook wel mooi dat ze zich realiseerde dat House zich normaal gesproken echt inhoudt en dus wel degelijk rekening houdt met de gevoelens van mensen.
pi_44028750
Ik dacht dat House z'n probleem met z'n been het resultaat was van Necrotising fasciatus (of zoiets), oftewel flesh-eating bacteria. Ik heb niet alles van s1 gezien, maar dat was dus wat ik dacht.

Als het alleen dood weefsel was, waarom was er dan de discussie over amputatie toen hij in het ziekenhuis lag (die ep dat hij een lezing gaf aan die studenten)?
  donderdag 30 november 2006 @ 17:38:58 #16
71919 wonderer
pi_44029233
House: His MRI showed that the leg pain wasn’t caused by the self-injection, wasn’t caused by an infection. It was an aneurysm that clotted, leading to an infarction.
(...)
Cuddy: We have to do the surgery. The necrotic tissue has to be removed. If there’s too much –
(...)
Cuddy: The blockage of blood flow –
House: Four-day blockage.
Cuddy: Yes. It caused muscle cell death. When those cells die, they release cytokines and potassium --
House: If you restore the blood flow instead of just lopping it all off, then all that crap gets washed back into my system. The cytokines could cause organ failure, the potassium could cause cardiac arrest. On the other hand, I may just get the use of my leg back.
Cuddy: The post-operative pain alone –
(...)
Stacy: You’re in pain, you’re not thinking right.
House: That’s why I need the damn morphine!
(...)
Stacy: Oh my God, how much longer is the pain going to last?
Cuddy: It depends on how much muscle cell death there was. He could be right, he could come out of this with almost full use of his leg.
Stacy: Or?
Cuddy: He could be in pain for the rest of his life. There’s a third option, surgically. A middle ground between what we did and amputation.
(...)
Stacy: The middle ground you were talking about?
Cuddy: We go in, take out the dead muscle. There’s still some risk of reperfusion injury, but –
(...)
House: Because of the extent of the muscle removed, utility of the patient’s leg was severely compromised. Because of the time delay in making the diagnosis, patient continues to experience chronic pain.

bron

Hopelijk is het zo duidelijk
pi_44029331
Gotcha, thanks
  donderdag 30 november 2006 @ 17:45:33 #18
71919 wonderer
pi_44029441
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef Richardfun het volgende:
Gotcha, thanks
Eigenlijk begrijp ik hieruit nog steeds niet waarom hij pijn heeft... Het dode weefsel is verwijderd, waarom doet dat nog steeds pijn dan? Alleen door de uitgestelde diagnose? Dat hij met een stok moet lopen is duidelijk, met de helft van je spieren kun je niet zoveel. Maar die pijn?

Het komt nog een paar keer terug in andere afleveringen maar om die allemaal door te gaan ploegen...

edit: in de aflevering Skin Deep heeft Wilson het over nerve regeneration als verklaring voor de verergerde pijn van House, dus daar zal de pijn wel vandaan komen. Niet alleen muscle death maar ook zijn zenuwen zijn aangetast, waardoor ze permanent pijnprikkels afgeven of zo.

*verder zoekt*

[ Bericht 17% gewijzigd door wonderer op 30-11-2006 18:02:14 ]
pi_44029483
Oh ik wilde vanochtend dit topic openen, maar las toen dat Wonderer 'm zou openen . Anyway ik lees jullie niet, want jullie spoileren, dit is een tvp want ik kan vanavond pas kijken, daag hè .
Whatever I want.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:15:13 #20
71919 wonderer
pi_44030288
Wat verslaving betreft is dit wel een leuk stukje om te lezen: http://politedissent.com/archives/572

Hij is niet verslaafd, alleen afhankelijk van de medicijnen, wat blijkbaar (en eigenlijk ook wel logisch) nogal van elkaar verschilt.

Critter moet dus niet zo zeiken
pi_44036798
Het ligt er denk ik aan of het zijn functioneren als arts beinvloed. We weten niet of dat zo is omdat we House niet kennen zonder 'onder invloed' te zijn. Aangezien hij toch wel een aparte manier van diagnostiseren heeft (zoals nu met dat meisje weer) zal het voor Tritter wel lijken alsof hij slechte beslissingen maakt vanwege de Vicodin.

Wat ik wel weer nobel vond van Wilson is dat hij Chase voor is met het 'verraden' van House zodat Chase niet in de problemen komt. Als Chase namelijk naar Tritter was gegaan dan had hij nooit meer voor House kunnen werken, en Wilson wist dat.
pi_44039141
Ik denk echt niet dat Wilson z'n motieven altruistisch zijn, ik heb eerder het idee dat hij het gehad heeft met House. Eerst z'n baan kwijt door House, daarna wat House tegen Cuddy gezegd heeft en dan Chase met een blauwe kaak.
  donderdag 30 november 2006 @ 22:50:35 #23
71919 wonderer
pi_44040613
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:14 schreef Richardfun het volgende:
Ik denk echt niet dat Wilson z'n motieven altruistisch zijn, ik heb eerder het idee dat hij het gehad heeft met House. Eerst z'n baan kwijt door House, daarna wat House tegen Cuddy gezegd heeft en dan Chase met een blauwe kaak.
Het zal ongetwijfeld meespelen... Maar ik kan me niet voorstellen dat het echt alleen daarom gaat.

Ik blijf gewoon hopen dat het wel goedkomt tussen die twee
pi_44042490
wat ik opvallend vind is dat Tritter zoveel macht heeft, zomaar even de bank accounts van 4 verschillende mensen kan freezen, alleen omdat ze volgens hem liegen in een case waar iemand een flinke voorraad pillen heeft waar hij gewoon recepten voor heeft 9ze zijn wel nagemaakt maar dat kan hij niet bewijzen) Als, Wilson en de rest naar Tritter superieur gaat lijkt me dat 4 dokters tegen 1 agent met een grudge tegen House toch wel gelijk krijgen. Of denk ik nu te makkelijk?
  vrijdag 1 december 2006 @ 04:30:23 #25
71919 wonderer
pi_44045509
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Mr_x007 het volgende:
wat ik opvallend vind is dat Tritter zoveel macht heeft, zomaar even de bank accounts van 4 verschillende mensen kan freezen, alleen omdat ze volgens hem liegen in een case waar iemand een flinke voorraad pillen heeft waar hij gewoon recepten voor heeft 9ze zijn wel nagemaakt maar dat kan hij niet bewijzen) Als, Wilson en de rest naar Tritter superieur gaat lijkt me dat 4 dokters tegen 1 agent met een grudge tegen House toch wel gelijk krijgen. Of denk ik nu te makkelijk?
Het is wel raar ja... Ik zou ook niet weten of dat normaal is hier. Hoop het niet eigenlijk.
pi_44048643
'It's never Lupus' .

OMG OMG OMG, Chase en Wilson! !
Whatever I want.
pi_44120332
Zow, eindelijk gekeken, ik hoop alleen wel dat ze house snel weer de oude laten zijn, ik vond zijn droge humor 1 van de betere dingen uit de serie, nu is het maar een sago
  woensdag 6 december 2006 @ 09:12:44 #28
19529 Fendy
True Spirit
pi_44184923
Wanneer is er een nieuwe EP?
-edit-
quote:
Encore broadcasts! Tuesday 9/8c and a
2-hour episode on Monday Dec. 11th 8/7c
New episodes return Tuesday Dec. 12th.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_44186319
Geen nieuwe aflevering gister.
  woensdag 6 december 2006 @ 16:57:59 #30
71919 wonderer
pi_44197455
Three stories was gister, er zijn ergere afleveringen om nog eens te kijken Alleen hebben we sinterklaas gevierd en niet gekeken, maar toch
pi_44199416
Volgende week een dubbele aflevering ? Koel!
  woensdag 6 december 2006 @ 18:35:42 #32
71919 wonderer
pi_44200746
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:55 schreef dapluiz het volgende:
Volgende week een dubbele aflevering ? Koel!
Nee, maandag wordt Euphoria herhaald, dat zijn twee afleveringen. Dinsdag gewoon eentje, waar House een dwerg moet behandelen.
pi_44204135
Ow ... Ok, als er maar weer een nieuwe komt
  woensdag 13 december 2006 @ 04:02:32 #34
71919 wonderer
pi_44381381
Oh mijn god... wat een aflevering... hartverscheurend gewoon.

En de volgende is pas op 9 januari
pi_44387767
Toffe aflevering inderdaad. Ik had trouwens gedacht dat hij wel een overdosis zou nemen, maar niet dus.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:19:00 #36
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44391505
quote:
Op woensdag 13 december 2006 04:02 schreef wonderer het volgende:
En de volgende is pas op 9 januari
no worries; die agent/ de rechter/ de gouverneur krijgt gewoon een enge ziekte en House gaat hem dan ff reddden.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44394968
wat?! is de volgende pas 9 januari
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_44395272
God, I hate Tritter...

En nu wachten...
  woensdag 13 december 2006 @ 16:36:41 #39
71919 wonderer
pi_44396383
Volgens de trailer voor volgende keer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet zeggen dat ie met die acties van gister wel als een verslaafde overkwam, in plaats van een afhankelijke... Hoewel wel begrijpelijk natuurlijk, als je crepeert van de pijn (en niet alleen door de detox).

[ Bericht 11% gewijzigd door PeRi op 14-12-2006 11:47:02 (Bedankt hè.) ]
  woensdag 13 december 2006 @ 16:53:13 #40
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44396990
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef wonderer het volgende:
Volgens de trailer voor volgende keer gaat ie toch in rehab...
Trailer? waar?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 13 december 2006 @ 17:00:01 #41
71919 wonderer
pi_44397245
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:53 schreef Napalm het volgende:

[..]

Trailer? waar?
TV, sorry Zal binnenkort wel op youtube te bewonderen zijn.
pi_44397518
Woon jij in de states dan wonderer?
pi_44397687
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef Richardfun het volgende:
zie dr sig?

[ Bericht 1% gewijzigd door floppie86 op 13-12-2006 19:08:46 (geslacht) ]
  woensdag 13 december 2006 @ 17:13:24 #44
71919 wonderer
pi_44397701
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef Richardfun het volgende:
Yep

Nadeel is wel dat ik House met reclames moet kjken
  woensdag 13 december 2006 @ 17:37:23 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44398552
Jaaa nieuwe leuk. Haha .
2000 light years from home
pi_44412550
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef wonderer het volgende:
Volgens de trailer voor volgende keer gaat ie toch in rehab...
En bedankt

* Hertog_Martin heeft meteen weer spijt dat ie voet zet in een FTR topic, wanneer wordt het nou in godsnaam eens policy dat gebeurtenissen te zien in promo's/trailers als spoiler beschouwd moeten worden en dus in spoiler tags

Maar goed, vind House echt steeds minder worden. Cameron zat te acteren alsof ze een of andere bittere superheld was in een sci-fi film toen ze boos was op Wilson, het Critter/Vicatin gebeuren blijft ook maar tot vervelens toe doorgaan en ook daar niet op een realistische manier geschreven. Kan nog wel even doorgaan maar conclusie is dat het er op lijkt dat een serie met deze setup gewoon weinig speelruimte heeft en dat merk je nu, vraag me af wat ze begod in seizoen 4 willen verzinnen. Van mij mogen ze dan wat drastische veranderingen doorvoeren want het wordt zo vreselijk eentonig, en lijkt haast of je aan de acteurs kan zien dat die er ook weinig meer aan vinden want acteerprestaties gaan ook achteruit.
  donderdag 14 december 2006 @ 00:08:54 #47
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44412618
Tritter/Vicodin. Niet Critter/Vicatin.

Ben het wel met je eens dat het steeds minder wordt.
pi_44413107
Loop nu paar eps achter....binnenkort ff inhale.
  donderdag 14 december 2006 @ 00:45:41 #49
71919 wonderer
pi_44413543
Het grote nadeel is dat iedereen op de achtergrond hangt nu. In de vorige seizoenen had iedereen zijn eigen aflevering enzo, en nu is die balans weg.
pi_44414077
Sorry dat jullie mij moesten missen trouwens.
  donderdag 14 december 2006 @ 01:34:59 #51
71919 wonderer
pi_44414388
Snel inhalen jij
pi_44414629
Zal ik morgen proberen te doen.
pi_44415668
Er zitten wel nieuwe afleveringen aan te komen dus?
Want op next-episode.net stond dit:
quote:
Sorry, no information is available about the next episode of House. The show is either in vacation or waiting to start their new season.
pi_44420283
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:25 schreef Burbo het volgende:
Toffe aflevering inderdaad. Ik had trouwens gedacht dat hij wel een overdosis zou nemen, maar niet dus.
Zo ik schrok me dood op het eind, ik dacht echt dat ie een overdosis nam, toig keer teruggespoeld om te kijken hoeveel pillen ie nou nam na dat telefoontje. En dat Wilson gewoon wegging, had ik echt niet verwacht .

Maar de deal was dus off? Dat ie niet geldt toch? Hij kan toch niet de gevangenis in? Dan stopt de serie! ! En Wonderer die niet met spoilers werkt hierboven ergens (bedankt hè, trailers en promo's moeten dus WEL in spoilertags, dus ik heb het je maar even voorgedaan in je eigen post) begon over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. .
Whatever I want.
  donderdag 14 december 2006 @ 16:20:41 #55
71919 wonderer
pi_44428814
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:46 schreef PeRi het volgende:

[..]

Zo ik schrok me dood op het eind, ik dacht echt dat ie een overdosis nam, toig keer teruggespoeld om te kijken hoeveel pillen ie nou nam na dat telefoontje. En dat Wilson gewoon wegging, had ik echt niet verwacht .

Maar de deal was dus off? Dat ie niet geldt toch? Hij kan toch niet de gevangenis in? Dan stopt de serie! ! En Wonderer die niet met spoilers werkt hierboven ergens (bedankt hè, trailers en promo's moeten dus WEL in spoilertags, dus ik heb het je maar even voorgedaan in je eigen post) begon over
SPOILER
. .
Sorry
pi_44429510
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:46 schreef PeRi het volgende:
Maar de deal was dus off? Dat ie niet geldt toch? Hij kan toch niet de gevangenis in? Dan stopt de serie! !
Prisonbreak. Daar hebben ze ook lekkere dokters
pi_44430399
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef Napalm het volgende:

[..]

Prisonbreak. Daar hebben ze ook lekkere dokters
Yay! Crossover time
pi_44431037
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:09 schreef Mavro het volgende:

[..]

Yay! Crossover time

Dan gaat Scofield hem bevrijden, maar krijgen ze Jack Bauer achter zich aan.
Om dat dan weer te omzeilen gaat Hiro Nakamura natuurlijk "space and time" buigen en zal Peter Patrelli met ze wegvliegen.
Dan komt Horatio om de crime scene te investigaten en stuurt Adama wat cylons achter ze aan.

Zoiets?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:51:32 #59
71919 wonderer
pi_44489470
Zat me overigens te bedenken bij de laatste aflevering dat het erg leuk (en heel flauw) zou zijn om zo'n CGI-dingetje van het brein te laten zien met van die vonkjes enzo als House het reddende idee krijgt. Equivalent van het idee-lampje zeg maar
pi_44510291
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
Zat me overigens te bedenken bij de laatste aflevering dat het erg leuk (en heel flauw) zou zijn om zo'n CGI-dingetje van het brein te laten zien met van die vonkjes enzo als House het reddende idee krijgt. Equivalent van het idee-lampje zeg maar
nah dat zou wel heel erg gejat zijn van de kinderserie Weird Science (wel toffe serie trouwens)
  zondag 17 december 2006 @ 17:36:23 #61
71919 wonderer
pi_44512595
quote:
Op zondag 17 december 2006 16:18 schreef octopussy het volgende:

[..]

nah dat zou wel heel erg gejat zijn van de kinderserie Weird Science (wel toffe serie trouwens)
Maar de CGI die ze wel laten zien is sowieso al gejat van CSI, dus dan maakt dat ook weinig meer uit.
pi_44525138
Dr staat nu ook een poll op de site van House wat er nu verder gaat gebeuren.. 41% voor rehab.
pi_44543700
Zit ff op de officiele site bij citaten te kijken, en ik wil deze house terug in de serie :

House:"Sorry. Up late. Internet porn."
Chase:"Why aren't you in your office?"
House:"There's a computer in my office. If I log on, romance will ensue. My wrist might fall off."
pi_44544085
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:33 schreef dapluiz het volgende:
Zit ff op de officiele site bij citaten te kijken, en ik wil deze house terug in de serie :

House:"There's a computer in my office. If I log on, romance will ensue. My wrist might fall off."

http://www.imdb.com/title/tt0412142/quotes. Heel veel quotes op IMDB, hilariteit gegarandeerd.
pi_44544277
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:33 schreef dapluiz het volgende:

Dr. Wilson: Did you know your phone is dead? Do you ever recharge the batteries?
Dr. Gregory House: They recharge? I just keep buying new phones.

pi_44545539
Ik bedenk me net dat er weinig series zijn waarbij ik vaker hardop zit te lachen dan bij House.
pi_44548304
Haha idd, gebeurt mij ook weinig behalve dus bij House
  maandag 18 december 2006 @ 20:26:51 #68
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44549871
pi_44603582
Ik heb mezelf even bijgekeken tot episode 10, jammer dat er deze week geen episode is.
Vraag me af wat er precies gaat gebeuren in 11, hoe hij zich uit de hele situatie gaat redden.

maar verder House
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  woensdag 20 december 2006 @ 17:48:56 #70
71919 wonderer
pi_44604091
Heb gister de laatste helft van de 3x01 gezien, en nu heb ik een theorietje.

House deed het drie maanden zonder vicodin en dat ging prima (nemen we aan, hij zat thuis te revalideren tenslotte). Hij komt helemaal blij op zijn werk, overgelukkig dat zijn been geen pijn meer doet, klaar voor de volgende uitdaging. Die uitdaging gaat echter niet zo goed, hij wordt door zijn twee enige vrienden nogal tegengewerkt. Hij gaat aan zichzelf twijfelen en de pijn komt terug (misschien omdat de operatie een tijdelijk effect had, misschien omdat hij denkt dat hij de vicodin nodig heeft en zijn lichaam hem een reden geeft. Niet al zijn pijn is fysiek, zoals we merkten in die aflevering waar hij om morfine vroeg en de pijn met een placebo ook verdween).

Wilson laat wel erg duidelijk zien waar hij zijn receptenboekje bewaart, bijna alsof hij hoopt/verwacht dat House over de schreef gaat (een test misschien?). House krijgt het verlossende idee waardoor hij de noodzakelijke rush krijgt die hij wilde, maar hij wordt door Cuddy ruw tegengehouden. Het feit dat hij twee seizoenen lang vrijwel ononderbouwde oplossingen had en het steeds goed had, doet er niet toe, Cuddy denkt dat hij maar wat aanvogelt, zolang hij zijn high maar kan hebben. Uiteindelijk twijfelt zij aan haar eigen beslissing en voert House' oplossing toch uit, en voila, de patient is genezen.

Echter, en nu komt mijn theorie: Wilson staat erop dat Cuddy het niet aan House vertelt, iets met discipline en zijn plaats kennen of zo. House twijfelt nog meer aan zichzelf en vervalst een recept zodat hij z'n vicodin weer kan gaan nemen, hetzij om alsnog die high te krijgen, hetzij omdat hij denkt dat hij zonder drugs niet goed kan functioneren. En dat met een wel heel toevallige hulp van Wilson.

Tegen de tijd dat House te horen krijgt dat hij het WEL bij het rechte eind heeft, is hij allang weer afhankelijk van de vicodin. Wilsons bedoeling? In essentie is het Wilsons schuld dat ie nu in de nesten zit, en niet in de laatste plaats omdat hij Critter verteld heeft van die vervalste recepten. Was dat omdat ie House wilde helpen, op een beetje vreemde manier, of omdat hij hem echt een lesje wilde leren en dat is wat uit de hand gelopen? Of iets anders?

Het zou wel goed zijn als hier in de verdediging nog op teruggekomen werd. Dat hele "hij is high en brenggt patienten in gevaar"-verhaal klopt voor geen meter, maar niemand wijst Critter daar op
pi_44617838
Misschien heeft Wilson aan House al die tijd wel placebo's gevoerd en is dit alles een test hoe ver House gaat tot hij naar rehab gaat. Als hij zich eenmaal heeft aangemeld voor rehab zegt Wilson dat hij al die tijd placebo's heeft gegeven en steekt ie zn tong uit naar House die er al die tijd is ingetuind en naar Critter dat ie niets meer heeft om House voor te vervolgen.

Goede toch?
pi_44618984
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:55 schreef Roolio het volgende:
Misschien heeft Wilson aan House al die tijd wel placebo's gevoerd en is dit alles een test hoe ver House gaat tot hij naar rehab gaat. Als hij zich eenmaal heeft aangemeld voor rehab zegt Wilson dat hij al die tijd placebo's heeft gegeven en steekt ie zn tong uit naar House die er al die tijd is ingetuind en naar Critter dat ie niets meer heeft om House voor te vervolgen.

Goede toch?
Oi dat zou een tof plot zijn!
Whatever I want.
pi_44623330
quote:

Goede toch?
Ik neem aan dat Critter die pillen die in die potjes zaten wel getest heeft.
  donderdag 21 december 2006 @ 16:08:27 #74
71919 wonderer
pi_44630770
quote:

Goede toch?
Ik kijk nergens meer van op nu, er zitten al zoveel onlogische dingen in...

Ik geloof echter wel dat hij ECHT pijn heeft en dus niet slechts met placebo's toe kan. Maar deels natuurlijk wel.
  vrijdag 22 december 2006 @ 01:03:45 #75
160346 Mavro
Black & Red
pi_44646976
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik kijk nergens meer van op nu, er zitten al zoveel onlogische dingen in...

Ik geloof echter wel dat hij ECHT pijn heeft en dus niet slechts met placebo's toe kan. Maar deels natuurlijk wel.
Ik denk ook wel dat hij echt pijn heeft. Als je dat gat in zn been toen zag. Maar misschien wordt de pijn wel erger door psychische redenen.
pi_44649050
Ook echte pijn kan je verhelpen met placebo's hoor.. Probleem van mijn theorietje is dat House nog allemaal geheime pillen heeft lopen eten erna en ook nog die pijnstillers van die dooie. Dus als dat Wilsons plan was is het niet helemaal gelukt volgens mij..
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:27:23 #77
71919 wonderer
pi_44661217
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 05:19 schreef Roolio het volgende:
Ook echte pijn kan je verhelpen met placebo's hoor.. Probleem van mijn theorietje is dat House nog allemaal geheime pillen heeft lopen eten erna en ook nog die pijnstillers van die dooie. Dus als dat Wilsons plan was is het niet helemaal gelukt volgens mij..
Waarom maken ze dan uberhaupt nog pijnstillers?
pi_44661435
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Waarom maken ze dan uberhaupt nog pijnstillers?
Als jij ziet dat je arm eraf ligt moeten de receptoren in de hersenen gewoon 'onklaar' gemaakt worden ofzo maar als je zeurt om een hoofdpijn kan je volgens mij nog wel met een placebo uit de voeten. Je moet alleen zelf wel geloven dat het een echt medicijn is natuurlijk. Misschien zijn alle asperines paracetamollen en ibuprovennen op deze wereld wel allemaal placebo's..
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:38:48 #79
71919 wonderer
pi_44661471
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:37 schreef Roolio het volgende:

[..]

Als jij ziet dat je arm eraf ligt moeten de receptoren in de hersenen gewoon 'onklaar' gemaakt worden ofzo maar als je zeurt om een hoofdpijn kan je volgens mij nog wel met een placebo uit de voeten. Je moet alleen zelf wel geloven dat het een echt medicijn is natuurlijk. Misschien zijn alle asperines paracetamollen en ibuprovennen op deze wereld wel allemaal placebo's..
Oh, zo. Maar hoofdpijn is wel wat anders dan de pijn die afgestorven spieren en verneukte zenuwen geeft...
  woensdag 10 januari 2007 @ 04:02:43 #80
71919 wonderer
pi_45201951
Oh my god. Dat was een stuk beter dan ik had durven hopen! Er is nog hoop

Het blijft een ondoorgrondelijk karakter, en de promo belooft ook weer heel wat (hoewel die voice over meestal dingen belooft die niet worden nagekomen )

Ja, ik ben heel tevreden met deze aflevering

Waar ik minder blij mee ben is dat de volgende aflevering pas over drie weken is Kut Idols
pi_45202198
Woah ik heb je eerste zin alleen gelezen Wonderer, ik wist wel dat er al een ep was. Hoop dat ik vanavond tijd heb om te kijken .
Whatever I want.
pi_45202260
Jeuj, m'n eerste serie terug van sweeps, en was een heel aardige aflevering
pi_45202645
Zo, eerst college van 9 tot 11, als ik thuis kom lekker House kijken
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:11:39 #84
160346 Mavro
Black & Red
pi_45215063
Wat een opluchting deze aflevering. Goed verhaal, interessante POTW en ik ben echt heel blij dat het Tritter-gedoe op deze manier opgelost.

Cuddy ownt House zo hard En ik ben ook blij dat House/Wilson weer goed is.

Ohja.

'Voldemort'

Daar moest ik als HP fan toch wel even om lachen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:13:18 #85
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45215124
Eindelijk weer eens een goede en leuke aflevering. Hoera.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:31:30 #86
71919 wonderer
pi_45215890
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 06:50 schreef PeRi het volgende:
Woah ik heb je eerste zin alleen gelezen Wonderer, ik wist wel dat er al een ep was. Hoop dat ik vanavond tijd heb om te kijken .
Ik heb niet gespoilerd! *trots*
pi_45216494
Idd een toffe ep weer, maar moet zeggen dat ik wat teleurgesteld was dat House dus uiteindelijk helemaal niet echt heeft geprobeerd af te kicken, nu is na 3 en een half seizoen nog steeds niets wezenlijks gedaan met zijn verslaving.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:52:49 #88
71919 wonderer
pi_45216829
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef Richardfun het volgende:
Idd een toffe ep weer, maar moet zeggen dat ik wat teleurgesteld was dat House dus uiteindelijk helemaal niet echt heeft geprobeerd af te kicken, nu is na 3 en een half seizoen nog steeds niets wezenlijks gedaan met zijn verslaving.
Ik zie nog steeds niet in waarom dat zonodig zou moeten. Niemand heeft er last van, want zonder vicodin en pijn is ie ook een klootzak. Hij doet zijn werk prima. Kun je iemand echt opsluiten omdat ie vervelend doet tegen zijn vrienden en collega's? Dacht het niet.
pi_45218585
Nee, maar hij is wel gewoon verslaafd aan vicodin, en het is apart dat dat gewoon maar geaccepteerd wordt. Ik zeg niet dat House de bak in moet, maar ik vind het een beetje lafjes dat ze ervoor gekozen hebben de status quo te handhaven in de serie.

Don't get me wrong, nog steeds een groot fan, maar ik hou er wel van als er dingen drastisch veranderen in series.
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:50:27 #90
71919 wonderer
pi_45218817
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Nee, maar hij is wel gewoon verslaafd aan vicodin, en het is apart dat dat gewoon maar geaccepteerd wordt
Geef eens een goede reden waarom dat NIET geaccepteerd zou moeten worden dan?
pi_45236864
Ik was wel verrast dat hij niet de gevangenis in ging!

donderdag 11 januari 2007 @ 01:42:24 #92
71919 wonderer
pi_45236976
Het zou anders wel een saaie serie zijn geworden... Elke keer naar House bellen in de gevangenis
pi_45236999
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:42 schreef wonderer het volgende:
Het zou anders wel een saaie serie zijn geworden... Elke keer naar House bellen in de gevangenis
Dat is waar, maar toch, je ziet het van veraf aankomen. Hoe zat het trouwens met de rehab? Moest hij daar nou nog heen?
pi_45237004
quote:

Goede toch?
SPOILER
Zonder Vicodin zou House niet zo'n botte lul zijn volgens mij dus sie pillen zijn juist goed voor 'm..
pi_45237035
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:43 schreef Roolio het volgende:

[..]
SPOILER
Zonder Vicodin zou House niet zo'n botte lul zijn volgens mij dus sie pillen zijn juist goed voor 'm..
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:51:57 #96
71919 wonderer
pi_45237120
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:43 schreef Roolio het volgende:

[..]
SPOILER
In de eerste (geloof ik) aflevering van seizoen twee vraagt Cameron aan Stacey hoe House was voor zijn been. "Pretty much the same" of iets in die trant. Dus met of zonder Vicodin, hij is gewoon niet aardig. En ik denk dat ie met vicodin een stuk aardiger is, want als je constant pijn loopt te lijden gaat je humeur er ook niet op vooruit, denk ik.
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:53:45 #97
71919 wonderer
pi_45237153
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:43 schreef Burbo het volgende:

[..]

Dat is waar, maar toch, je ziet het van veraf aankomen. Hoe zat het trouwens met de rehab? Moest hij daar nou nog heen?
Ik dnek het niet, het was maar een facade tenslotte, hij is daar nooit afgekickt en deed het voor Critter. Nu die buiten beeld is, zal ie wel niet teruggaan.
pi_45237307
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik dnek het niet, het was maar een facade tenslotte, hij is daar nooit afgekickt en deed het voor Critter. Nu die buiten beeld is, zal ie wel niet teruggaan.
Van de rechter moet ie terug..
pi_45238761
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb niet gespoilerd! *trots*
hahaha zo bedoelde ik het niet joh. En je mag er naturlijk wel over praten, de ep is immers al geweest . Maar ik zag je eerste zin en ik had echt zin om te kijken meteen .

Vond het wel een toffe ep, beetje voorspelbaar wel dat ie de zaak zou winnen nauurlijk. Ik vraag me af of Cuddy echt loog, denk het niet eigenlijk. Dat was wel een verrassende wending, was echt benieuwd hoe ze hem uit de zaak zouden praten. Ik dacht even dat de rechter heel lame zou zeggen; 'Doctor House redt levens, zelfs nu blabla Vicodin zit 'm niet in de weg, case dismissed" ofzo, omdat ie dus naar het zkh ging tijdens de zitting. Maar gelukkig niet .
Wel jammer dat ie nog aan de Vicodin is, maar opzich vind ik het niet eens zo erg. Het helpt hem gewoon echt tegen de pijn, en okay hij zou wat moeten minderen, maar ach. Zo erg schaadt het niet, vind ik.
Whatever I want.
pi_45238946
Goeie aflevering weer, beetje vooruitgang bij House (excuses aan wilson) en toch was hij ook weer zichzelf Aparte zaak ook met de POW.
Vond het trouwens wel een beetje een deus ex machina dat cuddy ineens die vervalsde lijst had, maar dat mag de pret niet drukken, de Tritter verhaallijn was al lang genoeg gerekt
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:20:03 #101
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45240500
Vond het een matige aflevering.

- House weglopen uit de rechtszaal is gewoon zeer onwaarschijnlijk.
- Cuddy`s leugen ook stom (al past het wel in het eerdere verhaal met de nep morfine). Laat House dan Tritter, de rechter of de gouveneur het leven redden waarna hij vergiffenis krijgt..
- Brandweerman verhaal liep op een of andere manier ook niet helemaal lekker volgens mij..
pi_45244742
Heeft iemand trouwens al de promo van ep 13 kunnen vinden ?
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:12:46 #103
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45245733
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef dapluiz het volgende:
Heeft iemand trouwens al de promo van ep 13 kunnen vinden ?
Denk het niet aangezien aflevering 12 nog niet eens is uitgezonden .
pi_45248265
De promo van ep 12 dan Merkie?
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:04:37 #105
71919 wonderer
pi_45252328
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:46 schreef dapluiz het volgende:

Vond het trouwens wel een beetje een deus ex machina dat cuddy ineens die vervalsde lijst had, maar dat mag de pret niet drukken, de Tritter verhaallijn was al lang genoeg gerekt
Als het echt zo zou zijn... maar volgens mij heeft Cuddy meineed gepleegt en was die lijst er helemaal niet (of vervalst).
pi_45252763
Owja 12 bedoelde ik dus :p
http://www.youtube.com/watch?v=xKxWiHj7Za8 voor de m willen zien
SPOILER
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:23:53 #107
71919 wonderer
pi_45253094
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef Napalm het volgende:
Vond het een matige aflevering.

- House weglopen uit de rechtszaal is gewoon zeer onwaarschijnlijk.
- Cuddy`s leugen ook stom (al past het wel in het eerdere verhaal met de nep morfine). Laat House dan Tritter, de rechter of de gouveneur het leven redden waarna hij vergiffenis krijgt..
- Brandweerman verhaal liep op een of andere manier ook niet helemaal lekker volgens mij..
-Iemand die alle regels sowieso aan zijn laars lapt en zijn werk (missie) belangrijker vindt dan wat ook? Ik vond dat eigenlijk de enige logische stap die hij kon maken... Niet echt onwaarschijnlijk. En hij wordt er voor gestraft ook.
-Dat was pas echt flauw geweest, en onwaarschijnlijk, want iemands leven redden betekent nog niet dat je niet medicijnen van een dode steelt... het recht moet dan nog steeds zegevieren
-Ze hebben voor niks z'n geheugen gewist, dat was wel apart (wist niet eens dat dat kon trouwens). De focus lag er niet echt op, vond het ook niet zo'n interessante zaak. Maar ik kijk allang niet meer voor de cases
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:29:33 #108
71919 wonderer
pi_45253369
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:15 schreef dapluiz het volgende:
Owja 12 bedoelde ik dus :p
http://www.youtube.com/watch?v=xKxWiHj7Za8 voor de m willen zien
SPOILER
SPOILER
pi_45255069
Goede serie! Ben net aan seizoen 2 begonnen.
Amen.
pi_45256356
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef wonderer het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:54:45 #111
71919 wonderer
pi_45256463
SPOILER
pi_45258383
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef wonderer het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:19:12 #113
71919 wonderer
pi_45299357
Overigens wel schattig hoe hij heel erg niet rookt bij dat raam
pi_45379579
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:42:14 #115
160346 Mavro
Black & Red
pi_45399319
Lalalalalalala. Hugh Laurie!

Dus. Wint hij zomaar even de Golden Globe twee keer achter elkaar

En die acceptance speech Ik zal even wat leuke snippets posten:
quote:
...t seems odd to me that in the weeks leading up to this event, when people are falling over themselves to send you free shoes and free cufflinks and free colonic irrigations for two, nobody offers you a free acceptance speech. It seems to me to be a gap in the market. I would love to be able to pull out a speech by Dolche & Gabanna...
quote:
...I know everyone says they have a wonderful crew, and logically that can't be the case. They can't all be wonderful. Somebody somewhere is working with a crew of drunken thieves. But it's not me. They are truly a wonderful collection of people. I am privileged to spend my days in their company and they smell of newly mown grass...
quote:
...I must of course thank the heads of the five families: Pete Lagore, Jeff Zucker, Christian Hodell, m'colleague Stephen Fry...
Fry & Laurie uitdrukking
pi_45399383
Golden globe is toch voor films? waarvoor heeft hugh gewonnen?
pi_45399546
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:45 schreef Richardfun het volgende:
Golden globe is toch voor films? waarvoor heeft hugh gewonnen?
Ook voor tvseries. Hugh heeft de Golden Globe voor beste acteur in een tv-drama gewonnen.

clique
Amen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:43:20 #118
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_45400949
En terecht.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:45:26 #119
160346 Mavro
Black & Red
pi_45413636
Hugh is de eerste die hem 2x achter elkaar wint
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:48:36 #120
71919 wonderer
pi_45413752
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:45 schreef Mavro het volgende:
Hugh is de eerste die hem 2x achter elkaar wint
Hij is dan ook geniaal
  woensdag 17 januari 2007 @ 03:51:39 #121
71919 wonderer
pi_45427188
De nieuwe promo (inclusief "Golden Globe Winner") is spannend... Ik zal er verder niks over zeggen tot ie online staat, maar ik ben heel benieuwd!
pi_45428096
waar staat die promo wonderer?
  woensdag 17 januari 2007 @ 08:31:34 #123
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45428121
Terechte winaar natuurlijk. En vandaag geen ep helaas.
Whatever I want.
pi_45430378
Speeches verwijderd door Youtube

[ Bericht 67% gewijzigd door wolfrolf op 19-01-2007 09:19:10 (Stomme Dick Clarke :r) ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_45431578
Hoop dat Kiefer hem volgend jaar wint!
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:27:36 #126
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45431874
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:16 schreef Richardfun het volgende:
Hoop dat Kiefer hem volgend jaar wint!
Als Kiefer hem zou winnen had hij hem al lang al gewonnen.
A.F.C. Ajax
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:58:53 #127
71919 wonderer
pi_45442808
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef Richardfun het volgende:
waar staat die promo wonderer?
Weet ik niet, ik zag hem op tv. Maar over een paar dagen zal ie wel op Youtube staan.
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:44:09 #128
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45444445
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:27 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Als Kiefer hem zou winnen had hij hem al lang al gewonnen.
Hoezo? Hij won z'n Emmy ook pas na 5 seizoenen 24.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:02:58 #129
71919 wonderer
pi_45494599
  vrijdag 19 januari 2007 @ 06:10:14 #130
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_45497527
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
De speech van Hugh Laurie is super Bekijk de speech hierrrrr

De speech van Sacha "Borat" Baron Cohen is ook erg grappig.. klikkk
Mooie speech:

"This video has been removed at the request of copyright owner Dick Clark Productions, Inc. because its content was used without permission "
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_45498585
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 06:10 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mooie speech:

"This video has been removed at the request of copyright owner Dick Clark Productions, Inc. because its content was used without permission "
Op de dag dat ik dat postte stonden ze er nog op Het waren in ieder geval een erg grappige speeches
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:24:19 #132
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45498681
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Nieuwe promo
Oei dat ziet er erg ! uit!

De speech van Hugh was idd erg leuk om te horen en te zien. Hugh .
Whatever I want.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:37:35 #133
71919 wonderer
pi_45512487
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:24 schreef PeRi het volgende:

[..]

Oei dat ziet er erg ! uit!
Ik had liever eigenlijk een "rustige" aflevering gehad, even bijkomen... nu stomen ze meteen door met het volgende enorme schandaal (zo komt het tenminste over). Het zal uiteindelijk wel meevallen, maar "biggest fear" en "darkest secret" enzo... Even rust, daarna mogen ze het plot verder forceren
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:50:41 #134
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45703836
Zow... 4 weekjes geleden maar eens begonnen met House, na E.R., Greys Anatomy etc had ik gedacht dat het ziekenhuis genre ondertussen uitgemolken was.

Maar House is een heerlijk frisse serie!
De arrogantie van House brengt echt iets nieuws in dit genre, doktoren worden meestal neergezet als van die meelevende en lieve mensen waar de harde kantjes uit de karakters gelaten worden.

En bij de begin credits staat elke aflevering 'Gerrit van der Meer', is dat een Nederlander?

"Now stick go stick a needle up her hoo-hoo!"
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:53:36 #135
71919 wonderer
pi_45703929
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:

En bij de begin credits staat elke aflevering 'Gerrit van der Meer', is dat een Nederlander?
Yep: http://www.imdb.com/name/nm0576182/

Ik dacht eigenlijk dat het iemand van Nederlandse afkomst was, van vroeger, maar dan wordt Van Der meestal met hoofdletters geschreven.

Vind het wel grappig in ieder geval. Een Brit, een Nederlander... vandaar dat het zo'n goeie serie is
  woensdag 31 januari 2007 @ 04:04:09 #136
71919 wonderer
pi_45846856
Kan iemand de schrijvers een schop onder hun hol verkopen? Die koevoet-en-klauwhamer afleveringen komen me de neus uit

"Praat met me! Over jezelf!"
"Waarom ik?!"
"Weet ik niet, gewoon praten!" We hebben een karakterdoorbraak nodig!

Die kerel die uit coma ontwaakte maakte er tenminste nog een spelletje van, hier waren de schrijvers totaal inspiratieloos. Nee, ik vond dit geen goede aflevering, vooral niet na de geweldige climax van vorige keer. Het lijkt wel alsof we met z'n allen enorm medelijden met House moeten gaan hebben of zo.
pi_45851330
Ik vond het een erg interessante aflevering. Dat rape meisje was best leuk...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:17:58 #138
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45859075
Vond 't ook wel een toffe aflevering.

"Sedative? No thank you I'm fine."

woensdag 31 januari 2007 @ 21:17:14 #139
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45863500
Hij werd op gegeven moment misschien een beetje langdradig, maar vond 't toch geen verkeerde aflevering.

Met de Nederlandse 'olma' van House
pi_45864802
ja humor was dat!
pi_45864825
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij werd op gegeven moment misschien een beetje langdradig, maar vond 't toch geen verkeerde aflevering.

Met de Nederlandse 'olma' van House
Heeft ie zeker van Gerrit van der Meer geleerd..
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:51:59 #142
71919 wonderer
pi_45865064
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Roolio het volgende:

[..]

Zou best kunnen

Ik vind het idee dat House van Nederlandse afkomst is wel aardig, maar dat gaat nu niet meer op natuurlijk.
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:56:57 #143
160346 Mavro
Black & Red
pi_45865313
Oew. Beetje jammer deze aflvering.

Believe me, ik heb zeer genoten van House in een stylish jas die buiten in het park zit te hopen dat een jogger zn been breekt

Maar zoals wonderer al zei, wat is it with these people? Waarom wil iedereen House toch analyseren?
Djeez.
En die verhaallijn van Cameron met die zwerver was boooooooooooooooooring.

Doe mij maar ruige House/Wilson sex.
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:00:03 #144
71919 wonderer
pi_45865455
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:56 schreef Mavro het volgende:
Doe mij maar ruige House/Wilson sex.
Wij snappen mekaar
pi_45870306
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zou best kunnen

Ik vind het idee dat House van Nederlandse afkomst is wel aardig, maar dat gaat nu niet meer op natuurlijk.
Kan toch nog best? Dat er een deel van die 'bekentenis' gelogen was, wil toch niet per se zeggen dat álles een leugen was? Bovendien, hij weet wel mooi dat het 'oma' is.
  donderdag 1 februari 2007 @ 00:43:13 #146
71919 wonderer
pi_45870932
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef Noorman het volgende:

[..]

Kan toch nog best? Dat er een deel van die 'bekentenis' gelogen was, wil toch niet per se zeggen dat álles een leugen was? Bovendien, hij weet wel mooi dat het 'oma' is.
Yeah, da's wel zo, de mishandeling was niet gelogen, alleen door wie.

Maar het kan net zo goed zijn dat ie dat van een patient heeft. En het feit dat hij haar oma noemde wil ook nog niet zeggen dat ie van Nederlandse origine is...

Hoewel dat met die prachtige blauwe ogen wel logisch is
  donderdag 1 februari 2007 @ 01:22:45 #147
160346 Mavro
Black & Red
pi_45871710
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar het kan net zo goed zijn dat ie dat van een patient heeft. En het feit dat hij haar oma noemde wil ook nog niet zeggen dat ie van Nederlandse origine is...

Die ogen...
Maar goed, House kon toen ook opeens chinees praten toch? Met die ene clinic patiente? Misschien heeft hij dat 'oma' ook wel ergens opgepikt
pi_45876728
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef wonderer het volgende:

[..]

Jahaa. Wees eens niet zo logisch. Maar 't zou wel leuk zijn.

(En dan kunnen we weer een taal aan z'n repertoire toevoegen. )
pi_45879465
Is er al weer een promo voor volgende aflevering ?
pi_45880117
Hele sterke aflevering deze laatste!
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:50:35 #151
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45881171
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Roolio het volgende:

[..]

In seizoen 2 kwam er ook al een dokter genaamd 'Eindhoven' voor in House.
Stille hint waar Gerrit vandaan komt?
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:59:12 #152
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45881463
Hmm... nieuw record voor House:
quote:
House broke a couple of records last night, according to the fast nationals... Highest rated episode for the show as well as being the highest rating for a scripted show this season, beating out Grey's Anatomy...

'House” set season and series bests last night, averaging an impressive 11.2 adults 18-49 rating, according to Nielsen overnights.

That marked a series best, bettering last May’s then-record season finale rating of 10.3 by 9 percent. It was also the best rating for a scripted series this season, just barely outpacing an 11.0 for “Grey’s Anatomy’s” season premiere in September. "

bron
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:19:17 #153
71919 wonderer
pi_45886268
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hmm... nieuw record voor House:
[..]
Dat bewijst dus zo ongeveer mijn theorie wel dat het grote publiek excuses voor House' gedrag wil hebben en medelijden met hem wil hebben. Hij mag niet gewoon een klootzak zijn, zijn jeugdtrauma's moeten tot in detail uit de doeken gedaan worden, daar smult het publiek van.

Ik had er echt genoeg aan dat ie zijn vader gewoon haatte. Dat zijn vader nooit tegen hem loog, was wel voldoende informatie, en daar kwam meteen uit waarom hij zo aan dat "everybody lies" vasthield. Dat had tenminste nog nut. Met de mededeling dat ie in de tuin moest slapen, kunnen we verder helemaal niks, want we weten niet wat dat voor invloed heeft gehad op zijn karakter, hij is nu alleen maar oh zo zielig.

En dat hele "ik weet niet WAAROM" gedoe zit me ook nog steeds ontzettend dwars.
pi_45886408
And you have never seen Dawsons Creek? !

De case van het meisje vond ik trouwens echt onboeiend. Ze was zo ongeloofwaardig. Nee ik vond er niks aan dit keer.
Whatever I want.
pi_45889081
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat bewijst dus zo ongeveer mijn theorie wel dat het grote publiek excuses voor House' gedrag wil hebben en medelijden met hem wil hebben. Hij mag niet gewoon een klootzak zijn, zijn jeugdtrauma's moeten tot in detail uit de doeken gedaan worden, daar smult het publiek van.

Ja maar wees realistisch: hoe groot is de kans dat-ie 'zomaar' een klootzak is die mensen buitensluit en buitengewoon cynisch is? Of bedoel je dat je liever had dat 't geïmpliceerd bleef?
quote:
Ik had er echt genoeg aan dat ie zijn vader gewoon haatte. Dat zijn vader nooit tegen hem loog, was wel voldoende informatie, en daar kwam meteen uit waarom hij zo aan dat "everybody lies" vasthield. Dat had tenminste nog nut. Met de mededeling dat ie in de tuin moest slapen, kunnen we verder helemaal niks, want we weten niet wat dat voor invloed heeft gehad op zijn karakter, hij is nu alleen maar oh zo zielig.
Ben ik niet met je eens. House is helemaal niet 'zielig'. Aan de andere kant, ik vind het akelig wat dit zou zeggen over z'n moeder.
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:47:11 #156
71919 wonderer
pi_45889361
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:38 schreef Noorman het volgende:

[..]

Ja maar wees realistisch: hoe groot is de kans dat-ie 'zomaar' een klootzak is die mensen buitensluit en buitengewoon cynisch is? Of bedoel je dat je liever had dat 't geïmpliceerd bleef?
[..]

Ben ik niet met je eens. House is helemaal niet 'zielig'. Aan de andere kant, ik vind het akelig wat dit zou zeggen over z'n moeder.
Implicatie, ja, met hier en daar iets relevants (zoals dat liegen). En dan in ieder geval op een manier die niet zo ontzettend geforceerd is.

Heheh, besef wel dat dit nogal tegenstrijdig is met zijn uitspraak "alles heeft een reden", dat ik zeker onderschrijf, maar op deze manier is het gewoon soap. Geforceerde verhaallijnen, karakterontwikkeling etc. Misschien dat ik er op een meer subtiele manier minder moeite mee had gehad, als het natuurlijker in het verhaal paste, of in kleinere doses kwam.

Er wordt, in ieder geval aan het publiek, niet per se aan de karakters, wel om begrip gevraagd. Hij staat op en gaat naar bed met een ondragelijke pijn, dat hij probeert in toom te houden. Logisch dat hij prikkelbaar is. Hij is door zijn vader mishandeld, logisch dat ie een beetje verknipt is. Misschien vragen de schrijvers niet om medelijden, maar in ieder geval om sympathie. Dat is niet nodig, volgens mij, want het eerste seizoen was ook al vet populair, zonder dat we alle ins en outs wisten, maar de stijging in kijkcijfers en waardering bewijst wel dat het blijkbaar in goede aarde valt.

Ik vrees dus dat het nog veel erger gaat worden...
pi_45890109
Ik vond dit juist een van de beste afleveringen van dit seizoen sowieso en misschien wel van alle drie.

De diagnoses waren briljant (Either you suck at math or you'll die in two seconds) en ik vond het verhaal met het cute raped meisje ook goed.

House blijft waarschijnlijk wel de klootzak (dat is het sterke punt van de serie), maar we zien waarschijnlijk wel meer van z'n gevoelens naar boven komen.

Daarbij was het mooi dat ze van de standaard formule (case komt binnen, oplossing 1 is het niet, 2 ook niet, DING! opgelost) afweken. Seizoen 1 was leuk toen ik 2 en 3 nog niet had gezien, maar er zat zo weinig diepte in. Elke aflevering was een losse op zich met die standaard formule (al was three stories briljant), terwijl deze meer House laat zien.

Zeer geslaagde aflevering dus imo.
pi_45890548
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:

[..]

Implicatie, ja, met hier en daar iets relevants (zoals dat liegen). En dan in ieder geval op een manier die niet zo ontzettend geforceerd is.

Heheh, besef wel dat dit nogal tegenstrijdig is met zijn uitspraak "alles heeft een reden", dat ik zeker onderschrijf, maar op deze manier is het gewoon soap. Geforceerde verhaallijnen, karakterontwikkeling etc. Misschien dat ik er op een meer subtiele manier minder moeite mee had gehad, als het natuurlijker in het verhaal paste, of in kleinere doses kwam.

Er wordt, in ieder geval aan het publiek, niet per se aan de karakters, wel om begrip gevraagd. Hij staat op en gaat naar bed met een ondragelijke pijn, dat hij probeert in toom te houden. Logisch dat hij prikkelbaar is. Hij is door zijn vader mishandeld, logisch dat ie een beetje verknipt is. Misschien vragen de schrijvers niet om medelijden, maar in ieder geval om sympathie. Dat is niet nodig, volgens mij, want het eerste seizoen was ook al vet populair, zonder dat we alle ins en outs wisten, maar de stijging in kijkcijfers en waardering bewijst wel dat het blijkbaar in goede aarde valt.

Ik vrees dus dat het nog veel erger gaat worden...
Mwoah. Aan de ene kant is House een gast die 20 jaar na dato nog wraak neemt op die vent waar-ie van had afgekeken (raar verhaal trouwens en bovendien was al dat getreiter uiteindelijk terecht want het was een flutonderzoek) maar aan de andere kant is hij ná die operatie nog wel bij Stacy gebleven, hoewel hij haar beslissing ervaart als verraad. (En waarom hij Wilson (de mannelijke Stacy ) met diens gemanipuleer nog niet de deur heeft gewezen.)

Hij is gewoon gecompliceerd.
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:30:31 #159
71919 wonderer
pi_45890753
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef Noorman het volgende:

[..]

Mwoah. Aan de ene kant is House een gast die 20 jaar na dato nog wraak neemt op die vent waar-ie van had afgekeken (raar verhaal trouwens en bovendien was al dat getreiter uiteindelijk terecht want het was een flutonderzoek) maar aan de andere kant is hij ná die operatie nog wel bij Stacy gebleven, hoewel hij haar beslissing ervaart als verraad. (En waarom hij Wilson (de mannelijke Stacy ) met diens gemanipuleer nog niet de deur heeft gewezen.)

Hij is gewoon gecompliceerd.
Ik denk dat als House een idee heeft opgevat waarvan hij denkt dat het absoluut bevredigend zal zijn, hij best ver gaat om dat idee uit te voeren. Ik weet de details van dat migraine-onderzoek niet meer, maar dat past geloof ik wel binnen die karaktertrek. Hoe lang hij nog bij Stacey is gebleven na de operatie is me ook even ontschoten, maar het staat me bij dat het niet zo lang is geweest.

Waarom zou hij Wilson de deur wijzen? Welke deur? Ze zijn collega's en hij zoekt hem niet echt op (eerder andersom). Het boeit hem volgens mij niet zo, of hij koestert uiteindelijk toch een bepaald soort gevoelens voor hem. Anders dan voor Stacey, maar niet zomaar vriendschap. Het belangrijkste voor hem is zijn werk goed uitvoeren, en ik geloof dat ie daar best wel veel voor wil doorstaan.

Uiteindelijk kan ie natuurlijk ook gewoon ontslag nemen, dan is ie van Cuddy en Wilson af en hoeft ie ook geen clinic meer te doen.
pi_45891358
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik denk dat als House een idee heeft opgevat waarvan hij denkt dat het absoluut bevredigend zal zijn, hij best ver gaat om dat idee uit te voeren. Ik weet de details van dat migraine-onderzoek niet meer, maar dat past geloof ik wel binnen die karaktertrek.

Ja, maar hij is in eerste instantie achter "Von Liebermann" aangegaan uit wraakmotieven, maar uiteindelijk bleek toch dat er van dat onderzoek niets klopte?
quote:
Hoe lang hij nog bij Stacey is gebleven na de operatie is me ook even ontschoten, maar het staat me bij dat het niet zo lang is geweest.
Ik kan je verzekeren dat als het mij was overkomen ik mijn partner nóóít meer had willen zien. Dus, langer dan ik me kan voorstellen in ieder geval. (Ik heb geen idee hoe lang het is geweest maar ik denk een maand of twee op z'n minst.)
quote:
Waarom zou hij Wilson de deur wijzen? Welke deur? Ze zijn collega's en hij zoekt hem niet echt op (eerder andersom). Het boeit hem volgens mij niet zo, of hij koestert uiteindelijk toch een bepaald soort gevoelens voor hem. Anders dan voor Stacey, maar niet zomaar vriendschap. Het belangrijkste voor hem is zijn werk goed uitvoeren, en ik geloof dat ie daar best wel veel voor wil doorstaan.

Uiteindelijk kan ie natuurlijk ook gewoon ontslag nemen, dan is ie van Cuddy en Wilson af en hoeft ie ook geen clinic meer te doen.
Was een beetje gekscherend.
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:55:59 #161
71919 wonderer
pi_45891639
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:47 schreef Noorman het volgende:

[..]

Ja, maar hij is in eerste instantie achter "Von Liebermann" aangegaan uit wraakmotieven, maar uiteindelijk bleek toch dat er van dat onderzoek niets klopte?
[..]

Ik kan je verzekeren dat als het mij was overkomen ik mijn partner nóóít meer had willen zien. Dus, langer dan ik me kan voorstellen in ieder geval. (Ik heb geen idee hoe lang het is geweest maar ik denk een maand of twee op z'n minst.)
[..]

Was een beetje gekscherend.
Ik denk niet dat hij achter Lieberman aan was gegaan als hij niet zeker had geweten dat er iets niet klopte. Je gaat niet Indiaas leren om zoiets te kunnen lezen als je niet het vermoeden hebt dat er iets is waar je hem op kan pakken, zo geobsedeerd door de "waarheid" is hij volgens mij nou ook weer niet

Dat met Stacey... ik weet het niet. Als je van iemand houdt... Hij heeft haar nooit kunnen vergeven, maar misschien hoopte hij dat hij het kon negeren of zo, ik weet het niet. Dan zou ik de relevante afleveringen nog een keer moeten bekijken.

Ik moet eerlijk zeggen dat er nogal wat tegenstrijdigheden in zijn personage zitten, maar op de een of andere manier klopt het meestal toch wel. Zelfs dat verhaal van afgelopen aflevering nog wel. Hij moet gewoon hard gepusht worden voor hij iets doet dat hij stiekem ergens wel wil, vooral als hij er nog wat voor terugkrijgt ook.
pi_45901272
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij achter Lieberman aan was gegaan als hij niet zeker had geweten dat er iets niet klopte. Je gaat niet Indiaas leren om zoiets te kunnen lezen als je niet het vermoeden hebt dat er iets is waar je hem op kan pakken, zo geobsedeerd door de "waarheid" is hij volgens mij nou ook weer niet
Nee, lijkt mij ook niet, maar dan vraag je je toch af hoe hij in de eerste plaats van dat onderzoek wist.
quote:
Dat met Stacey... ik weet het niet. Als je van iemand houdt... Hij heeft haar nooit kunnen vergeven, maar misschien hoopte hij dat hij het kon negeren of zo, ik weet het niet.
Dat denk ik ook.
quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat er nogal wat tegenstrijdigheden in zijn personage zitten, maar op de een of andere manier klopt het meestal toch wel. Zelfs dat verhaal van afgelopen aflevering nog wel. Hij moet gewoon hard gepusht worden voor hij iets doet dat hij stiekem ergens wel wil, vooral als hij er nog wat voor terugkrijgt ook.
I like my House contradictory.
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:00:51 #163
71919 wonderer
pi_45901398
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef Noorman het volgende:

[..]

Nee, lijkt mij ook niet, maar dan vraag je je toch af hoe hij in de eerste plaats van dat onderzoek wist.
[..]

Dat denk ik ook.
[..]

I like my House contradictory.
Als je heel graag wil, kan ik de aflevering nog wel eens bekijken hoor...

En ja, ik vind House fascinerend omdat hij veel diepgang lijkt te hebben, met karaktertrekken die elkaar nogal tegenspreken soms. Mijn mensenkennis is echter nogal beperkt tot logica, vandaar dat ik sommige dingen niet goed kan uitleggen Misschien herken ik mezelf wel een beetje in hem, ik weet het niet.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:23:22 #164
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_45904475
Die ogen! Die bitterheid! Dat sarcasme!
Één episode gezien in Las Vegas en meteen verliefd.

Deze aflevering was imho een geniale. Inderdaad hij was anders dan normaal, maar het gaf een hoop weer van hoe House House geworden is. Die grote klootzak waar iedereen toch stiekem van houdt, omdat hij mysterieus is.

Geef die vent een alterego en een mooi strak pak met een cape!
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_45906467
Aardige aflevering, hoewel idd de schrijvers wel heel geforceerd ineens House willen laten analyzeren door iedereen die ie ontmoet dit seizoen.

Snap alleen niet dat House meer kijkers trekt dan Grey's Anatomy.. Grey's Anatomy is veel breder, dynamischer en daar zijn de emoties veel overtuigender.
pi_45906607
In het Interview bij 'Inside the actors studio' (Hier een stukje) hoor je dat zijn moeder een hekel aan hem had. En ze hadden een moeilijke religie thuis. Dus misschien heeft ie ook wel echt een beetje een verknipte jeugd gehad vroeger..
  vrijdag 2 februari 2007 @ 03:26:37 #167
71919 wonderer
pi_45906668
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 03:08 schreef Roolio het volgende:
In het Interview bij 'Inside the actors studio' (Hier een stukje) hoor je dat zijn moeder een hekel aan hem had. En ze hadden een moeilijke religie thuis. Dus misschien heeft ie ook wel echt een beetje een verknipte jeugd gehad vroeger..
Hij is/was ook behoorlijk depressief. Mooie aflevering dat. Maar Laurie is natuurlijk niet House Al zal zoiets het wel makkelijker maken om een complex karakter te spelen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 15:07:07 #168
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45917826
Ik vond het echt een goeie ep , heb echt gelachen ik vraag me af of zij ( kweet dr naam nie meer ) nog terug komt , ik neema an dat house haar nog wel een keer wil opzoeken of andersom.
ik denk dat dit wel een van de betere afleveringen van dit seizoen is.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45923356
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:07 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik vond het echt een goeie ep , heb echt gelachen ik vraag me af of zij ( kweet dr naam nie meer ) nog terug komt , ik neema an dat house haar nog wel een keer wil opzoeken of andersom.
ik denk dat dit wel een van de betere afleveringen van dit seizoen is.
Ze schijnt Eve te heten maar de hele aflevering lang hoor je d'r naam niet.
pi_45931843
mmm ik vind het een beetje saai worden eigenlijk. Ja karakterdiepte is mooi, maar overanalyseren is niet leuk meer.
Liefst zie ik toch wel weer meer van chase, foreman en cameron want die zijn zo onderbelicht geweest de laatste tijd. Een beetje interessantere cases is ook niet gek. Voor filosofisch geneuzel lees ik wel een boek van Freud ofzo.
pi_45936833
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef octopussy het volgende:
mmm ik vind het een beetje saai worden eigenlijk. Ja karakterdiepte is mooi, maar overanalyseren is niet leuk meer.
Liefst zie ik toch wel weer meer van chase, foreman en cameron want die zijn zo onderbelicht geweest de laatste tijd. Een beetje interessantere cases is ook niet gek. Voor filosofisch geneuzel lees ik wel een boek van Freud ofzo.
Het lijkt mij wel aardig om een case dan over een aantal afleveringen te spreiden (zoals toen Foreman ziek was bijv). En dan wat meer met Chase, Foreman en Cameron idd.

Maar ik blijf zeggen dat de laatste ep tof was
  woensdag 7 februari 2007 @ 04:23:49 #172
71919 wonderer
pi_46064494
SPOILER
Dus.
pi_46069760
Coole ep wederom

WHEELCHAIR

CANE

WHEELCHAIR

CANE

awesome.
pi_46070146
Dr. Whitner . Was ik de enige die aan het eind (even) dacht dat Cuddy en Whitner iets hadden?
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:44:04 #175
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46071148
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:56 schreef Xrenity het volgende:
Coole ep wederom

WHEELCHAIR

CANE

WHEELCHAIR

CANE

awesome.
Geweldig !!! !

Hij is terug! Ik hou zo veel van hem , !
Whatever I want.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:12:09 #176
160346 Mavro
Black & Red
pi_46071831
Leuke aflevering weer!

Vooral die wheelchairgoocheldingetjes. Dat balanceren en de trap af rijden
Als hij dan tegen dr. Whitner begint over Cuddy's borsten en zij dan zegt: 'They are nice, aren't they'. House was even helemaal verbaasd en ik lag dubbel!

Oja:
'I'm the one who said her (Cuddy's) C-cups were half full.'
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:13:06 #177
160346 Mavro
Black & Red
pi_46071864
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:10 schreef Noorman het volgende:
Dr. Whitner . Was ik de enige die aan het eind (even) dacht dat Cuddy en Whitner iets hadden?
Ik zat ook even van 'wacht eens even...'
  woensdag 7 februari 2007 @ 16:01:48 #178
71919 wonderer
pi_46076974
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:10 schreef Noorman het volgende:
Ik had alleen maar iets van "Hm, Whitner is niet op haar mondje gevallen" (wat dan ook weer niet zo verbazend is). Gelukkig liet House zich niet van de wijs brengen
pi_46080542
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:01 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik had alleen maar iets van "Hm, Whitner is niet op haar mondje gevallen" (wat dan ook weer niet zo verbazend is). Gelukkig liet House zich niet van de wijs brengen
Ja, dat begrijp ik, maar aan het eind, toen House en Cuddy het er zo over hadden, dacht even dat dát wel een twist zou zijn.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:52:17 #180
71919 wonderer
pi_46080685
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:47 schreef Noorman het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik, maar aan het eind, toen House en Cuddy het er zo over hadden, dacht even dat dát wel een twist zou zijn.
Ik weet niet... Dat ze daarom een donor zoekt en geen man? Ik denk dat House dat allang had uitgevonden als dat het geval geweest zou zijn. En het wordt dan ook wel erg ER-achtig

Al zou ik het van de schrijvers wel begrijpen... de mooie vrouwen en de belofte van lesbo's is natuurlijk om de mannelijke kijkers te blijven trekken De vrouwen en homo's hebben House
pi_46085218
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik weet niet... Dat ze daarom een donor zoekt en geen man? Ik denk dat House dat allang had uitgevonden als dat het geval geweest zou zijn. En het wordt dan ook wel erg ER-achtig

Al zou ik het van de schrijvers wel begrijpen... de mooie vrouwen en de belofte van lesbo's is natuurlijk om de mannelijke kijkers te blijven trekken De vrouwen en homo's hebben House
Hij had ook pas vrij laat door dat Foreman wat had met die verpleegster, niet Wilson. Wie weet. (Nee, ik dacht het even. Denk ook niet dat 't zo is.)

Och. Ik heb zo ongeveer de hele cast.
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:27:19 #182
71919 wonderer
pi_46085570
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:14 schreef Noorman het volgende:

[..]

Hij had ook pas vrij laat door dat Foreman wat had met die verpleegster, niet Wilson.
Da's een goed punt.

Overigens, die dame in de rolstoel zei iets van dat hij geen wilskracht had of zo... Heb het niet helemaal onthouden, maar... hoe kan ze zoiets zeggen? Hij gaat vrijwillig in een rolstoel zitten en riskeert zelfs een gebroken nek door de trap af te rollen in plaats van op de lift te wachten, hij gelooft in zichzelf en gaat heeeeel ver om zijn gelijk te bewijzen, en is daarna ook niet te beroerd om zijn fout toe te geven... hoe kun je zoiets geen wilskracht noemen??
pi_46087445
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Da's een goed punt.

Overigens, die dame in de rolstoel zei iets van dat hij geen wilskracht had of zo... Heb het niet helemaal onthouden, maar... hoe kan ze zoiets zeggen? Hij gaat vrijwillig in een rolstoel zitten en riskeert zelfs een gebroken nek door de trap af te rollen in plaats van op de lift te wachten, hij gelooft in zichzelf en gaat heeeeel ver om zijn gelijk te bewijzen, en is daarna ook niet te beroerd om zijn fout toe te geven... hoe kun je zoiets geen wilskracht noemen??
Dat begreep ik ook niet helemaal, nee. Maar ze zei het inderdaad wel. House is juist ongelooflijk eigenwijs, eigengereid en koppig.
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:53:17 #184
71919 wonderer
pi_46087757
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:40 schreef Noorman het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook niet helemaal, nee. Maar ze zei het inderdaad wel. House is juist ongelooflijk eigenwijs, eigengereid en koppig.
Ik kan me voorstellen dat Cuddy haar heeft ingelicht (je gaat toch niet zomaar van iemand die je net twee minuten kent dat ie geen wilskracht heeft!? Of is dat weer zo'n schrijverstrucje, iedereen die hem tegenkomt, wil hem analyseren?), maar dan nog... Je moet wel heel erg liegen wil je House' pittbullmentaliteit niet door laten schemeren.

Tenzij ze het alleen gehad heeft over zijn onwil/onkunde om de vicodin te laten staan.
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:49:47 #185
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46089220
Weer een fantastische aflevering zeg! Telkens wanneer je verwacht dat het een beetje in zal zakken of het van hetzelfde wordt wordt je weer verrast.
A.F.C. Ajax
pi_46090058
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:53 schreef wonderer het volgende:

Tenzij ze het alleen gehad heeft over zijn onwil/onkunde om de vicodin te laten staan.
Ik heb House deze aflevering trouwens helemaal geen Vicodin zien gebruiken..
pi_46090375
Lijkt mij dat ze het gewoon over zijn afkicken had idd, zal ze wel van cuddy gehoord hebben.
Verder weer een toffe aflevering, House is weer helemaal terug
  donderdag 8 februari 2007 @ 04:23:44 #188
71919 wonderer
pi_46094261
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef Roolio het volgende:

[..]

Ik heb House deze aflevering trouwens helemaal geen Vicodin zien gebruiken..
Goed punt, maar ik geloof dat er wel meer afleveringen zijn waar hij dat niet doet. Misschien zijn net die scenes gesneuveld op de montagetafel?
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:14:44 #189
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46096202
Dit was echt weer een zeer relaxte ep

Dat van wheelchair , cane kwam en over de borsten van Cuddy ik nie meer bij van het lachen

Ik hoop dat die Dr. Whitner ook zo koppig is als House want dat zou echt gieren worden.

Stiekem hoop ik toch dat House en Cuddy bij elkaar komen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_46096359
'You can't be serious'
pi_46096378
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat Cuddy haar heeft ingelicht (je gaat toch niet zomaar van iemand die je net twee minuten kent dat ie geen wilskracht heeft!? Of is dat weer zo'n schrijverstrucje, iedereen die hem tegenkomt, wil hem analyseren?), maar dan nog... Je moet wel heel erg liegen wil je House' pittbullmentaliteit niet door laten schemeren.

Of Cuddy wilde House niet afschilderen als een 'waardig tegenstander'. Als Whitner uit hetzelfde hout gesneden is als House, konden die twee het ziekenhuis nog meer op stelten zetten dan House in z'n eentje.

En die Vicodin, tja. Cuddy's positie m.b.t. House' pijnstillers lijkt met de aflevering te veranderen.
pi_46101977
Misschien proberen ze van whitner wel een romantic interest te maken voor House ?
pi_46102592
Ik zag een paar dagen terug Blackadder weer (De WW1 serie), en het is toch erg grappig om Hugh daarin te zien. Over een wereld van verschil gesproken, maar beide rollen zijn gewoon briljant. Hugh Laurie
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:42:24 #194
71919 wonderer
pi_46110507
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:35 schreef dapluiz het volgende:
Misschien proberen ze van whitner wel een romantic interest te maken voor House ?
Als dat gebeurt, vlieg ik naar LA en geef ik de schrijvers een oplawaai

Wel weer heeeeel typisch dat ondanks dat ze in een rolstoel zit, ze wel heel mooi is. Kunnen ze niet een keer normale vrouwen en mannen casten? Dat vriendinnetje van die zigeuner was ook al weer zo mooi
pi_46111720
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:35 schreef dapluiz het volgende:
Hè, bah. Ik hoop van niet, maar als House en Whitner een soort 'vriend'schap (het blijft wel House ) sluiten zou ik dat wel geinig vinden.
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:35:44 #196
160346 Mavro
Black & Red
pi_46112583
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef Noorman het volgende:

[..]

Hè, bah. Ik hoop van niet, maar als House en Whitner een soort 'vriend'schap (het blijft wel House ) sluiten zou ik dat wel geinig vinden.
Ja of elke keer van die sarcastische opmerkingen over en weer als hij haar tegenkomt, verder niks. Dat zou echt leuk zijjn
  woensdag 14 februari 2007 @ 03:58:25 #197
71919 wonderer
pi_46286539
Wat een softie is het af en toe

Toffe aflevering, ze zijn back on track!
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:45:38 #198
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46289731
House & Cuddy
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:08:16 #199
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46290300
Tof, een nieuwe ep.
A.F.C. Ajax
pi_46294048
Toffe case was dit zeg, heerlijke aflevering ! Die date van Cuddy, echt vreselijk ! House & Cuddy, eindelijk! Woohoo , !

Die lintworm, ik zat net te ontbijten !

Foreman maakt het uit op Valentijn, geweldige actie . En ik wil dus niet dat Cameron en Chase gaan neuken hè, dat wordt gedoe, ik zeg het je nu al.. Chase wordt verliefd dan op haar, drama drama drama. .
Whatever I want.
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:25:22 #201
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_46294278
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef PeRi het volgende:
Toffe case was dit zeg, heerlijke aflevering ! Die date van Cuddy, echt vreselijk ! House & Cuddy, eindelijk! Woohoo , !

Die lintworm, ik zat net te ontbijten !

Foreman maakt het uit op Valentijn, geweldige actie . En ik wil dus niet dat Cameron en Chase gaan neuken hè, dat wordt gedoe, ik zeg het je nu al.. Chase wordt verliefd dan op haar, drama drama drama. .
huh dat is toch gebeurd tussen chase en cameron? of loop ik nou vet voor ? Cameron heeft dan aids enzo?

ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_46294351
Ik heb het over de laatste ep, dat van de AIDS is van vorig seizoen.
Whatever I want.
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:39:09 #203
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_46294679
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:27 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het over de laatste ep, dat van de AIDS is van vorig seizoen.
s3 e14 bedoel je dan ? hmm nu loop ik weer achter

Net gezien, die Cameron

[ Bericht 13% gewijzigd door MooieLuL op 14-02-2007 15:40:17 ]
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:17:08 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46299740
Fijne aflevering weer. Sinds die arc met die mongole agent voorbij is is House meteen weer een stuk leuker. Gewoon, ouderwets seizoen 1 en 2 niveau .
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:18:07 #205
71919 wonderer
pi_46299773
Cuddy vindt House leuk, maar andersom? Ik weet het niet... Volgens mij kwam optie drie wel redelijk in de richting. Hij probeert het bij iedereen.
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:19:20 #206
71919 wonderer
pi_46299814
Overigens wel heel apart hoe mijn (en misschien andermans ook wel) brein werkt... Als House iets stoms doet probeer ik het te vergoelijken, als iemand anders iets stoms doet is het "zie je wel!"
  donderdag 15 februari 2007 @ 01:01:34 #207
160346 Mavro
Black & Red
pi_46319413
Volgens mij vind House Cuddy wel leuk en zij hem ook. Maar House durft niet. Zijn eigen sarcasme en z'n verleden met Stacy staan in de weg.
Gelukkig weer een bijzondere patiënt en iets meer Wilson dan vorige keer!

Maar goed, die zuster die de ex van Foreman nu is, vergelijkt hem met House. En qua afstand houden lijkt hij ook wel een beetje op Gregory. En qua koppigheid ook wel. Ik denk dat Foreman het niet zo leuk vond om daarmee geconfronteerd te worden.

Ook leuk: die Foreman/Cameron discussie. Cameron was pwnd. Foreman vertelde even dat haar relatie in feite niks voorsteld

Anyway, House/Cuddy vind ik in theorie wel een leuk stel, alleen in praktijk... hoe schrijf je zoiets in de serie zonder dat het op House/Stacy gaat lijken? Cuddy en Stacy zijn wel vergelijkbare vrouwen eigenlijk.
  donderdag 15 februari 2007 @ 01:13:14 #208
71919 wonderer
pi_46319592
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 01:01 schreef Mavro het volgende:
Volgens mij vind House Cuddy wel leuk en zij hem ook. Maar House durft niet. Zijn eigen sarcasme en z'n verleden met Stacy staan in de weg.
Durft niet? Ik weet het niet. Waarom zou hij niet durven? Stacey heeft iets gedaan dat hij haar nooit kan vergeven en dat staat tussen hen in, nog steeds, zoals blijkt uit seizoen 2. Wat staat er tussen hem en Cuddy in, behalve dan dat ze elkaar volgens mij niet mogen? Ik ontken niet dat er een bepaalde spanning tussen hen in zit, maar dat heeft volgens mij meer met elkaar aftroeven te maken dan met "elkaar leuk vinden".
quote:
Gelukkig weer een bijzondere patiënt en iets meer Wilson dan vorige keer!
Yay
quote:
Maar goed, die zuster die de ex van Foreman nu is, vergelijkt hem met House. En qua afstand houden lijkt hij ook wel een beetje op Gregory. En qua koppigheid ook wel. Ik denk dat Foreman het niet zo leuk vond om daarmee geconfronteerd te worden.
En Foreman heeft geen goeie reden, heheh. Overigens is zulk soort gedrag eerder regel dan uitzondering in die beroepsgroep. Het is keihard en keilang werken om ergens te komen en je moet behoorlijk sterk en koppig zijn om er te blijven.
quote:
Ook leuk: die Foreman/Cameron discussie. Cameron was pwnd. Foreman vertelde even dat haar relatie in feite niks voorsteld
Ik zat echt van "wtf denk jij dat je bent om iemands relatie zo te veroordelen???" Eikel
quote:
Anyway, House/Cuddy vind ik in theorie wel een leuk stel, alleen in praktijk... hoe schrijf je zoiets in de serie zonder dat het op House/Stacy gaat lijken? Cuddy en Stacy zijn wel vergelijkbare vrouwen eigenlijk.
Ik zie een relatie never nooit niet gebeuren, maar een moment dat de spanning te veel wordt en ze elkaar zoenen misschien wel. Maar die kans is bijna even groot als dat ie Wilson kust, volgens mij.
pi_46320011
Zozo, die lintworm was tamelijk aan de lange kant

En @ MooieLuL: In een van de vorige seizoenen (weet even niet meer of het nou 1 of 2 is) hebben Cameron en Chase een keer sex gehad
pi_46322251
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 01:56 schreef wolfrolf het volgende:
Zozo, die lintworm was tamelijk aan de lange kant
Maar geen record
pi_46324182
Wist trouwens niet dat een lintworm ook je geestelijke gesteldheid kon aantasten
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:55:25 #212
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46324521
whehehe ik vond het weer een vette aflevering ik hoop echt dat House en Cuddy bij elkaar komen
alleen ik denk niet dat de schrijvers dit aandurven..

Chase en Cameron zie ik niet lang doorgaan want 1 van de twee gaat emotionele verlangens krijgen
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:46:56 #213
43311 jozef444
pi_46326132
Ach tis wel weer opvallend dat ze real world in de serie gaan verwerken . Aangezien dr. chase en dr. cameron in real life verloofd zijn
pi_46329705
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:46 schreef jozef444 het volgende:
Ach tis wel weer opvallend dat ze real world in de serie gaan verwerken . Aangezien dr. chase en dr. cameron in real life verloofd zijn
echt waar?

nice
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:13:00 #215
71919 wonderer
pi_46337265
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef dapluiz het volgende:
Wist trouwens niet dat een lintworm ook je geestelijke gesteldheid kon aantasten
Dat lag toch aan het feit dat die lintworm de vitamine B12 opvrat en het meisje dus een tekort had? Of heb ik niet op zitten letten?
pi_46340504
Zou kunnen hoor, misschein dat ik niet op had gelet
Zei het ook niet op de manier dat het misschien niet klopte, maar dat ik dat niet wist en de oorzaak niet in de serie had opgevangen
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:05:08 #217
71919 wonderer
pi_46340802
Het schuldgevoel was een direct gevolg van het gebrek aan (deficiency is niet echt gebrek aan maar ik weet het Nederlandse woord niet) B12, daardoor kreeg House het idee.
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:27:52 #218
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46341588
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
Het schuldgevoel was een direct gevolg van het gebrek aan (deficiency is niet echt gebrek aan maar ik weet het Nederlandse woord niet) B12, daardoor kreeg House het idee.
Inderdaad. Wel een beetje toevallig hoe hij die ingeving van een lintworm kreeg, maar vooruit .
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:28:54 #219
71919 wonderer
pi_46341634
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Wel een beetje toevallig hoe hij die ingeving van een lintworm kreeg, maar vooruit .
Dat kwam omdat Foreman zei dat ze B12 hadden gegeven dus dan moest het over zijn. En toen Wilson het over eten had, viel het kwartje.
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:33:56 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46341835
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat kwam omdat Foreman zei dat ze B12 hadden gegeven dus dan moest het over zijn. En toen Wilson het over eten had, viel het kwartje.
Dan nog vind ik het wel een beetje een toevallige ingeving.
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:36:13 #221
71919 wonderer
pi_46341912
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat onderscheidt House van de rest van de dokters Hij is briljant en dat is per definitie dat je verbanden legt die anderen niet zien.
  donderdag 15 februari 2007 @ 23:07:00 #222
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46350350
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

dan is het wel elke keer toeval
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:41:07 #223
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46377538
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FOX has renewed the hit drama series HOUSE and BONES for next season.
Ik twijfelde er al niet aan maar toch fijn nieuws om te horen !
Whatever I want.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:46:16 #224
71919 wonderer
pi_46377714
Stephen Fry zit in Bones nu /offtopic
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:48:52 #225
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46377828
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
Stephen Fry zit in Bones nu /offtopic
Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic) .
Whatever I want.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:53:51 #226
71919 wonderer
pi_46378010
quote:
*post*

Ik las ergens dat we weer drie weken moeten wachten, maar ik weet niet meer waar?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:56:52 #227
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46378123
Yep, 6 maart pas weer de volgende House.
Whatever I want.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:58:55 #228
71919 wonderer
pi_46378204
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef PeRi het volgende:
Yep, 6 maart pas weer de volgende House.
Klerelijers.
pi_46379739
Season 4 WHooohoooo
pi_46418509
Was goede aflevering, de case was interessanter dan andere keren. Naja, minder rommelig behandeld iig, focus lag er dit keer weer meer op ipv op analyze van house. En naarmate ik meer leer over (medische) biologie hoe beter het te volgen is.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 03:15:06 #231
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46616172
Cameron in Command & Conquer 3?

pi_46618131
Merkie, hoe weet je zeker dan dat dat plaatje uit C&C3 komt?

Edit: Je hebt gelijk, het staat op haar IMDB profile

[ Bericht 53% gewijzigd door Richardfun op 24-02-2007 10:53:06 ]
pi_46618533
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 03:15 schreef Merkie het volgende:
Cameron in Command & Conquer 3?

[afbeelding]
Had gisteren de trailer gedownload van C&C 3.. Ik dacht.. Is dat Cameron nou.. maar het klopte dus
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46618565
Damn ik heb zin in die game. Terug naar de C&C roots, campy FMV's met tv acteurs en B-film acteurs
pi_46687821
In die C&C trailer hebben ze beetje alle series afgezocht volgens mij, zit iemand in uit House, Battlestar Galacticac (nr 6) en Lost (sawyer)
  maandag 26 februari 2007 @ 12:48:07 #237
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46691142
whahahahahhaha kga da spel vanmiddag is ff installeren , of heeft iemand heir ergens een .mp3 ?
  maandag 26 februari 2007 @ 12:48:37 #238
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46691156
owh ehm... is da spel al wel uit ?
pi_46692872
Spel is splinternieuw, moet nog uitkomen
  woensdag 7 maart 2007 @ 04:02:48 #240
71919 wonderer
pi_47004205
Tering... worth the wait maar ik ben wel benieuwd naar wat discussie hierover.
pi_47004277
Godver, nog steeds niet te downloaden.. Nu al weer een half uur later dan vorige keer
  woensdag 7 maart 2007 @ 05:28:27 #242
71919 wonderer
pi_47004318
Oh, sta mij toe even te "gloaten": House op een platte TV in HD is wel heel lekker

En wat die discussie betreft, graag over het ethische gedeelte van de hele zaak, NIET Cameron
pi_47004324
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 05:28 schreef wonderer het volgende:
Oh, sta mij toe even te "gloaten": House op een platte TV in HD is wel heel lekker

En wat die discussie betreft, graag over het ethische gedeelte van de hele zaak, NIET Cameron
Download jij dan de hr versie of de x264.mkv?
  woensdag 7 maart 2007 @ 05:35:10 #244
71919 wonderer
pi_47004333
Ik kijk op tv en sinds vandaag hebben we een HDTV receiver Dan neem ik de reclames wel op de koop toe.
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:19:15 #245
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47004854
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 05:28 schreef wonderer het volgende:
Ik ben jaloers .

Kan 'm nog niet vinden ook trouwens .
Whatever I want.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:02:35 #246
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47006860
Ik wel, heb hem al binnen . Jammer dat er nog geen 720P versie is.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:15:44 #247
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47007253
Heb 'm nu ook, straks weer genieten .

Ben vooral benieuwd waar Wonderer op doelt!
Whatever I want.
pi_47007975
Toffe ep weer

Cuddy die tegen House zegt "Call the Make a Wish Foundation"
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:44:09 #249
43311 jozef444
pi_47013737
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:43 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer

die opmerking wsa idd bril fukcing jant
pi_47014339
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:43 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer

mja

Mooie ep weer
Dat pianospel redelijk aan het begin

/edit
weer 3 weken wachten
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:13:42 #251
43311 jozef444
pi_47014806
ohja en cameron can stab me anytime
pi_47015170
Heb erg genoten van deze aflevering! Top, vooral het eerste deel met de piano muziek.
pi_47015980
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:49:12 #254
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47016206
Oeh! Wat was deze ep tof zeg! HA ik wist meteen dat ie geen kanker had en dat ie fakete.. Maar ik dacht dat het om een experiment zou gaan ofzo of om dat andere ziekenhuis te grazen te nemen. Cameron is zooo stom, ik blijf haar echt zo achterbaks vinden. Verbaasde me trouwens dat House het restaurant binnenstapte, had gedacht dat ie toch uiteindelijk weg zou lopen. Ben benieuwd hoe dit zich zal uiten in de volgende afleveringen en hoe dit van invloed is op House' karakter.
Whatever I want.
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:30:03 #255
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47019823
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Je bent me voor! Wilde er ook al een screendump van maken, je kon me wel opvegen op dat moment

"If you want a sperm sample, come back witihout the needle."

"Well if you're considering grabbing my ass, don't start anything....... you can't finish"

woensdag 7 maart 2007 @ 16:51:59 #256
71919 wonderer
pi_47020705
Goed, nu de meesten hem gezien hebben, wil ik een paar dingen opgooien.

Ten eerste, dat ontzettende geneus in House' prive-leven. Tot inbraak/insluiping aan toe. Wie weet wat ze anders nog waren tegengekomen, en was het geoorloofd? Ja, House doet het ook, om zo achter de oorzaak van de ziekte te komen, indien nodig. Het is levensreddend. House was echter geen case noch had hij levensreddend bewijs nodig uit zijn eigen huis.

Ten tweede, House' reden om het te faken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de details van dat experimentele onderzoek niet helemaal kon volgen dus ik weet ook niet hoe het allemaal precies zat, maar het was iets om zich blijer te voelen door een hersenimplantaat, toch? Waarom wil hij zo ver gaan? Zo'n last van zijn been (ik heb hem al sinds de Critter-arc geen vicodin meer zien slikken)? Begint zijn persoonlijkheid hem parten te spelen? Verlangt hij naar menselijk contact maar houdt hij dat zelf tegen op de een of andere manier? Heeft hij iets geleerd van Critter en wat dan?

Ik was ook nogal pissig op de drie hondjes toen ze erachter kwamen dat het fake was. Helemaal verontwaardigd dat hij hen had voorgelogen (alsof dat nieuw is), terwijl ze zelf ongevraagd alles overhoop haalden, met constante waarschuwingen van House dat het absoluut niet nodig was en de huidige patient belangrijker was, en ze vragen zich uiteindelijk niet even af WAAROM hij dat deed. En dan Foreman, "I don't like you", gatver. Hoe hypocriet is het ook. Chase was daarin nog het eerlijkst, hij kwam er eerlijk voor uit waarom hij daar in House' kantoor stond.

Ik vind het niet netjes wat House deed, maar dat zijn vrienden zich nu gekwetst voelen, is hun fucking eigen schuld, als je het mij vraagt.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:02:01 #257
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47021099
1- Dat geneus in zn privéleven. Ik kan wel snappen dat ze hem enigszins als een case behandelden al wilde hij het niet. Okay niet professioneel, maar het was wel hun vriend/baas die hun nauw aan het hart lgit. En stronteigenwijs is ook, geen wonder dat ze toch op onderzoek uitgingen.

2 - wat bij mij opkwam was dat het een vervanger was voor de Vicodin. Eerst snapte ik het ook niet tot Cameron zei van 'om high te worden?'. De pijn tegengaan van zn been leek mij de reden, zeker toen hij wegliep en niks antwoordde. Maar wat jij nu zegt; zn geweten die begint te knagen? Heel goed mogelijk.. Zou verklaren waarom hij toch het restaurant in ging op het eind. Want geef toe, House zou dat nooooit doen. Ik donderde echt van mn stoel zowat toen ie toch die deurknop beetpakte.
Whatever I want.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:06:33 #258
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47021304
En dat ze zich nu gekwetst voelen? Mja, ergens eigen schuld, maar nogmaals.. Als jij zo voor het lapje gehouden wordt, zou je niet ook zo reageren? Dat je denkt dat diegene doodgaat en er niks aan wil doen? Al is die persoon House.. House is juist iemand die zal zeggen; niks doen, hij is belangrijker, ga aan de patiënt, bekommer je niet om mij - dit omdat ie het wel wil, echte vrienden etc en wellicht is dit ook de reden dat ze toch hem wilden helpen ipv de patiënt. Als ie even had gezegd dat het fake was, een experiment was desnoods, hadden ze verder gegaan met die patiënt en hem met rust gelaten. Maar hij ging er gewoon mee in. Geen wonder dat ze niet willen weten waarom hij het dan wel gedaan had, en zeker niet als ie toch geen antwoord wilde geven op Camerons vraag maar gewoon gaat slapen. Ik zou me ook ontzettend gekwetst voelen en denken 'sterf maar' .
Whatever I want.
pi_47041779
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Goed, nu de meesten hem gezien hebben, wil ik een paar dingen opgooien.

Ten eerste, dat ontzettende geneus in House' prive-leven. Tot inbraak/insluiping aan toe. Wie weet wat ze anders nog waren tegengekomen, en was het geoorloofd? Ja, House doet het ook, om zo achter de oorzaak van de ziekte te komen, indien nodig. Het is levensreddend. House was echter geen case noch had hij levensreddend bewijs nodig uit zijn eigen huis.

Ten tweede, House' reden om het te faken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de details van dat experimentele onderzoek niet helemaal kon volgen dus ik weet ook niet hoe het allemaal precies zat, maar het was iets om zich blijer te voelen door een hersenimplantaat, toch? Waarom wil hij zo ver gaan? Zo'n last van zijn been (ik heb hem al sinds de Critter-arc geen vicodin meer zien slikken)? Begint zijn persoonlijkheid hem parten te spelen? Verlangt hij naar menselijk contact maar houdt hij dat zelf tegen op de een of andere manier? Heeft hij iets geleerd van Critter en wat dan?

Ik was ook nogal pissig op de drie hondjes toen ze erachter kwamen dat het fake was. Helemaal verontwaardigd dat hij hen had voorgelogen (alsof dat nieuw is), terwijl ze zelf ongevraagd alles overhoop haalden, met constante waarschuwingen van House dat het absoluut niet nodig was en de huidige patient belangrijker was, en ze vragen zich uiteindelijk niet even af WAAROM hij dat deed. En dan Foreman, "I don't like you", gatver. Hoe hypocriet is het ook. Chase was daarin nog het eerlijkst, hij kwam er eerlijk voor uit waarom hij daar in House' kantoor stond.

Ik vind het niet netjes wat House deed, maar dat zijn vrienden zich nu gekwetst voelen, is hun fucking eigen schuld, als je het mij vraagt.
Sorry maar wat een vreemde kijk heb jij.

Kijken hoe jij je voelt als iemand waar je een omgangsrelatie mee hebt je werkelijk laat geloven dat ie kanker heeft (maakt niet uit of ze er zelf 'achter kwamen' of niet, hij liet het ze geloven), je daar emoties bij hebt, je het niet wilt geloven en je stinkende best doet 'm misschien te kunnen helpen, en dan wanneer je in euforie zogenaamd geweldig nieuws komt vertellen de aap uit de mouw komt en het allemaal weer een laaghartige zwakke opzet blijkt te zijn.

Verder lijk je de serie ook wel erg serieus te nemen soms, vooral als om House zelf gaat

Ik vond overigens pianospel in begin erg mooi gedaan, house en de patient samen. Vind sowieso laatste paar afleveringen de serie weer beter worden als het gaat om de patient-storyline. Dat was namelijk ff een tijdje matig gedaan.
pi_47051759
Hoe heet dat liedje ook al weer wat House met die dude speelt? Kan er niet op komen..
pi_47051862
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef Roolio het volgende:
Hoe heet dat liedje ook al weer wat House met die dude speelt? Kan er niet op komen..
Heb hem al..!
(Boomtown Rats- I Don't Like Mondays)
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:24:13 #262
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47052119
echt zeer goeie ep

o echt geweldig toen hij de reet van cuddy beet pakte

kwist wel al gelijk dat house geen kanker had en vond et erg irritant dat die 3 er zwaar achteraan gingen
pi_47056075
One small feel for a man, one giant ass for mankind (ofzoiets )
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:06:54 #264
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47088424
jah hehe echt kwam nie bij van et lache

echt kick ook dat hij gewoon met cameron bleef zoenen
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:23:47 #265
160346 Mavro
Black & Red
pi_47096152
Ja, hij is ook niet gek. Ik zou hetzelfde doen als ik House was Ook al haat ik Cameron als character btw.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 18:58:54 #266
71919 wonderer
pi_47130557
http://www.houseisright.c(...)f-the-cast-of-house/

Artikel in de TV guide van vorige week.
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:06:28 #268
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_47258418
Nog een aflevering vandaag?
A.F.C. Ajax
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:08:50 #269
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47258498
27 maart pas.

S03E16:
SPOILER
Whatever I want.
pi_47258620
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef PeRi het volgende:
27 maart pas.

S03E16:
SPOILER
SPOILER
dat belooft wat
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:54:47 #271
71919 wonderer
pi_47264053
Vannacht over House gedroomd (eigenlijk twee keer maar de tweede keer vertelde ik over mijn eerste droom dus dat telt niet echt) en het was geweldig

House + Wilson
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:12:31 #272
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47264622
:| ik droom liever over cuddy
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:48:25 #273
71919 wonderer
pi_47265891
Ja, die kwam het weer verpesten, kutwijf
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:48:03 #274
71919 wonderer
pi_47267996
Trouwes... waar is die dame in die rolstoel gebleven? Kwaad weggelopenrold toen ze haar parkeerplaats kwijt was of zo?
pi_47350881
Die wiki link is top
quote:
Dr. House: [to the crowd in the walk-in clinic's waiting area] Hello, sick people and their loved ones! In the interest of saving time and avoiding a lot of boring chitchat later, I'm Doctor Gregory House; you can call me "Greg." I'm one of three doctors staffing this clinic this morning.
Dr. Cuddy: Short, sweet, grab a file.
Dr. House: This ray of sunshine is Doctor Lisa Cuddy. Doctor Cuddy runs this whole hospital, so unfortunately she's much too busy to deal with you. I am a BORED...certified diagnostician with a double specialty in infectious disease and nephrology. I am also the only doctor currently employed at this clinic who is forced to be here against his will.
[House turns to face Dr. Cuddy.]
Dr. House: That is true, isn't it?
[He turns back to the crowd.]
Dr. House: But not to worry, because for most of you, this job could be done by a monkey with a bottle of Motrin. Speaking of which, if you're particularly annoying, you may see me reach for this: this is Vicodin. It's mine. You can't have any. And no, I do not have a pain management problem, I have a pain problem. But who knows? Maybe I'm wrong. Maybe I'm too stoned to tell. So, who wants me? [nobody moves] And who would rather wait for one of the other two guys?
[Everybody raises their hands.]
Dr. House: Okay. Well, I'll be in Exam Room One if you change your mind.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:15:58 #277
71919 wonderer
pi_47351108
Ergens hoop ik dat ze de scripts een keer als boek uitgeven. Ik ben te lui om het zelf te doen

Ik zat ook nog even aan House-boeken te denken maar dat is te veel gedoe met canon enzo. Maar als het goed geschreven is... ja, dan zou ik het wel lezen denk ik.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:49:04 #278
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47362268
w00t kheb gister demo van C&C 3 gespeelt , zit ook filmpje van cameron bij ,whehehe ze is daaar best sexy

da spel gaak wel spelen alstie uit is
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:48:58 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47500694
Jeetje, wéér geen House. Op deze manier zijn ze pas in september klaar.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:39:50 #280
71919 wonderer
pi_47510611
Volgende week start de reeks met 8 aaneensluitende afleveringen. De promo is wel leuk maar ik ben gestopt om daar ook maar iets door te gaan verwachten want de voice over overdrijft en de montage is wel heel suggestief
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:16:40 #281
71919 wonderer
pi_47724346
Vanavond nieuwe aflevering!
pi_47726193
yay
pi_47736883
Nog anderhalf uur ofzo!
  woensdag 28 maart 2007 @ 04:46:59 #284
71919 wonderer
pi_47737039
Hij was... uh...

Ja, het was House. Maar een aantal "feiten" bevallen me niet zo
  woensdag 28 maart 2007 @ 05:07:52 #285
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47737052
Was leuk, de feiten vergeet ik toch snel weer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47737120
Ik kan hem nog steeds niet downloaden hier.. Waar blijft ie nou..
pi_47738548
Hmm, dat waar Cuddy het op het end over had. Hebben zij en House een keer iets gedaan? Ik ben namelijk begonnen met kijken aan het einde van s1. Of is dat iets wat niet in de serie gebeurd is, maar gewoon geschiedenis is?
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:51:15 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47741247
Hupsakee, nieuwe .
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:50:54 #289
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47745235
OMG stel neukgeiten daar zeg . Have you ever appeared in porno's? , !! Vage dromen van House. Ik kan het me ook niet herinneren dat die patiënt ooit eerder met Cuddy geweest is, misschien idd begin seizoen 1 ofzo, maar het zegt me voorlopig nog niks. Zeker weten dat Cuddy en House door alle seizoenen heen niks gedaan hebben >> That ship sailed long ago. Toffe ep .
Whatever I want.
pi_47747061
Wolfmother

Coole episode en tof einde
pi_47748596
Heb een aantal keer hard moeten lachen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:58:18 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47750173
Toffe aflevering . House seizoen 3 is echt weer top sinds die stomme plisieagent-arc voorbij is .
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:16:40 #293
71919 wonderer
pi_47753646
Zoals ik het begrepen heb, hebben House en Cuddy een one night stand gehad, misschien wel twintig jaar geleden, tijdens hun opleiding of vlak erna of zo.

Ik wist al wel dat Cuddy hem uit een soort medelijden had aangenomen.

Dat House de oplossing in een droom kreeg vond ik aan de ene kant wel tof, maar aan de andere kant ook een beetje lame. Hopelijk was dat eenmalig
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:30:49 #294
71919 wonderer
pi_47754313
Ik heb vast een OP-plaatje gemaakt voor als ie vol is
pi_47754853
Nice wonderer
pi_47755483
House

Maar ik begrijp het nog steeds niet. Dat-ie zich het gezicht van die patiënt nog herinnert, allà, maar hij had die droom toch vóórdat Cuddy hem kwam vertellen dat hij hem moest behandelen?

Vind 't trouwens ook vreemd dat iemand zo opmerkzaam als House een slecht geheugen voor gezichten heeft.
pi_47755649
Dude, hij heeft die kerel jaren geleden een paar minuten gezien. Vind het knap dat dat uberhaupt is blijven hangen, niet echt een slecht geheugen vind ik dat.

Het was natuurlijk wel bijzonder toevallig dat hij net die dag over dat mannetje droomde, dat moeten we maar accepteren
pi_47755908
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef Richardfun het volgende:
Dude, hij heeft die kerel jaren geleden een paar minuten gezien. Vind het knap dat dat uberhaupt is blijven hangen, niet echt een slecht geheugen vind ik dat.

Het was natuurlijk wel bijzonder toevallig dat hij net die dag over dat mannetje droomde, dat moeten we maar accepteren
Jewel, maar zegt Cuddy niet iets als 'You're lousy with faces'? Misschien heb ik het wel gewoon verkeerd begrepen inderdaad.
pi_47756031
Ik keek de ep vanochtend toen ik een kwartiertje wakker was, dus kan dat wel gemist hebben Noorman
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:38:33 #300
71919 wonderer
pi_47756848
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:11 schreef Noorman het volgende:

[..]

Jewel, maar zegt Cuddy niet iets als 'You're lousy with faces'? Misschien heb ik het wel gewoon verkeerd begrepen inderdaad.
Yeah, dat zei ze inderdaad. En ik kan me wel voorstellen dat een arts als hij het gewoon niet interesseert hoe mensen eruit zien, vooral patienten niet, die wil hij zo snel mogelijk weer vergeten.

Alleen werkt het onderbewuste weer wat anders

Die droom op dat moment slaat natuurlijk nergens op, maar goed, dat scharen we dan maar onder de noemer "dramatisation".

Het hele punt dat hij nou juist die kop wel had onthouden, was omdat die knakker met Cuddy had staan zoenen natuurlijk.
pi_47759304
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')