huh dat is toch gebeurd tussen chase en cameron? of loop ik nou vet voor ? Cameron heeft dan aids enzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef PeRi het volgende:
Toffe case was dit zeg, heerlijke aflevering! Die date van Cuddy, echt vreselijk
! House & Cuddy, eindelijk! Woohoo
,
!
Die lintworm, ik zat net te ontbijten!
Foreman maakt het uit op Valentijn, geweldige actie. En ik wil dus niet dat Cameron en Chase gaan neuken hè, dat wordt gedoe, ik zeg het je nu al.. Chase wordt verliefd dan op haar, drama drama drama.
.
s3 e14 bedoel je dan ? hmm nu loop ik weer achterquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:27 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het over de laatste ep, dat van de AIDS is van vorig seizoen.
Durft niet? Ik weet het niet. Waarom zou hij niet durven? Stacey heeft iets gedaan dat hij haar nooit kan vergeven en dat staat tussen hen in, nog steeds, zoals blijkt uit seizoen 2. Wat staat er tussen hem en Cuddy in, behalve dan dat ze elkaar volgens mij niet mogen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:01 schreef Mavro het volgende:
Volgens mij vind House Cuddy wel leuk en zij hem ook. Maar House durft niet. Zijn eigen sarcasme en z'n verleden met Stacy staan in de weg.
Yayquote:Gelukkig weer een bijzondere patiënt en iets meer Wilson dan vorige keer!
En Foreman heeft geen goeie reden, heheh. Overigens is zulk soort gedrag eerder regel dan uitzondering in die beroepsgroep. Het is keihard en keilang werken om ergens te komen en je moet behoorlijk sterk en koppig zijn om er te blijven.quote:Maar goed, die zuster die de ex van Foreman nu is, vergelijkt hem met House. En qua afstand houden lijkt hij ook wel een beetje op Gregory. En qua koppigheid ook wel. Ik denk dat Foreman het niet zo leuk vond om daarmee geconfronteerd te worden.
Ik zat echt van "wtf denk jij dat je bent om iemands relatie zo te veroordelen???" Eikelquote:Ook leuk: die Foreman/Cameron discussie. Cameron was pwnd. Foreman vertelde even dat haar relatie in feite niks voorsteld
Ik zie een relatie never nooit niet gebeuren, maar een moment dat de spanning te veel wordt en ze elkaar zoenen misschien wel. Maar die kans is bijna even groot als dat ie Wilson kust, volgens mij.quote:Anyway, House/Cuddy vind ik in theorie wel een leuk stel, alleen in praktijk... hoe schrijf je zoiets in de serie zonder dat het op House/Stacy gaat lijken? Cuddy en Stacy zijn wel vergelijkbare vrouwen eigenlijk.
Maar geen recordquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:56 schreef wolfrolf het volgende:
Zozo, die lintworm was tamelijk aan de lange kant
echt waar?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:46 schreef jozef444 het volgende:
Ach tis wel weer opvallend dat ze real world in de serie gaan verwerken. Aangezien dr. chase en dr. cameron in real life verloofd zijn
Dat lag toch aan het feit dat die lintworm de vitamine B12 opvrat en het meisje dus een tekort had? Of heb ik niet op zitten letten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef dapluiz het volgende:
Wist trouwens niet dat een lintworm ook je geestelijke gesteldheid kon aantasten
Inderdaad. Wel een beetje toevallig hoe hij die ingeving van een lintworm kreeg, maar vooruitquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
Het schuldgevoel was een direct gevolg van het gebrek aan (deficiency is niet echt gebrek aan maar ik weet het Nederlandse woord niet) B12, daardoor kreeg House het idee.
Dat kwam omdat Foreman zei dat ze B12 hadden gegeven dus dan moest het over zijn. En toen Wilson het over eten had, viel het kwartje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel een beetje toevallig hoe hij die ingeving van een lintworm kreeg, maar vooruit.
Dan nog vind ik het wel een beetje een toevallige ingeving.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Foreman zei dat ze B12 hadden gegeven dus dan moest het over zijn. En toen Wilson het over eten had, viel het kwartje.
Dat onderscheidt House van de rest van de doktersquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het wel een beetje een toevallige ingeving.
dan is het wel elke keer toevalquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het wel een beetje een toevallige ingeving.
Ik twijfelde er al niet aan maar toch fijn nieuws om te horenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FOX has renewed the hit drama series HOUSE and BONES for next season.
Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
Stephen Fry zit in Bones nu/offtopic
*post*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic).
Klerelijers.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef PeRi het volgende:
Yep, 6 maart pas weer de volgende House.
Had gisteren de trailer gedownload van C&C 3.. Ik dacht.. Is dat Cameron nou.. maar het klopte dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:15 schreef Merkie het volgende:
Cameron in Command & Conquer 3?
[afbeelding]
Download jij dan de hr versie of de x264.mkv?quote:Op woensdag 7 maart 2007 05:28 schreef wonderer het volgende:
Oh, sta mij toe even te "gloaten": House op een platte TV in HD is wel heel lekker
En wat die discussie betreft, graag over het ethische gedeelte van de hele zaak, NIET Cameron
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 7 maart 2007 05:28 schreef wonderer het volgende:
Oh, sta mij toe even te "gloaten": House op een platte TV in HD is wel heel lekker
die opmerking wsa idd bril fukcing jantquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:43 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer
Cuddy die tegen House zegt "Call the Make a Wish Foundation"
mjaquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:43 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer
Cuddy die tegen House zegt "Call the Make a Wish Foundation"
Je bent me voor!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Goed, nu de meesten hem gezien hebben, wil ik een paar dingen opgooien.
Ten eerste, dat ontzettende geneus in House' prive-leven. Tot inbraak/insluiping aan toe. Wie weet wat ze anders nog waren tegengekomen, en was het geoorloofd? Ja, House doet het ook, om zo achter de oorzaak van de ziekte te komen, indien nodig. Het is levensreddend. House was echter geen case noch had hij levensreddend bewijs nodig uit zijn eigen huis.
Ten tweede, House' reden om het te faken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de details van dat experimentele onderzoek niet helemaal kon volgen dus ik weet ook niet hoe het allemaal precies zat, maar het was iets om zich blijer te voelen door een hersenimplantaat, toch? Waarom wil hij zo ver gaan? Zo'n last van zijn been (ik heb hem al sinds de Critter-arc geen vicodin meer zien slikken)? Begint zijn persoonlijkheid hem parten te spelen? Verlangt hij naar menselijk contact maar houdt hij dat zelf tegen op de een of andere manier? Heeft hij iets geleerd van Critter en wat dan?
Ik was ook nogal pissig op de drie hondjes toen ze erachter kwamen dat het fake was. Helemaal verontwaardigd dat hij hen had voorgelogen (alsof dat nieuw is), terwijl ze zelf ongevraagd alles overhoop haalden, met constante waarschuwingen van House dat het absoluut niet nodig was en de huidige patient belangrijker was, en ze vragen zich uiteindelijk niet even af WAAROM hij dat deed. En dan Foreman, "I don't like you", gatver. Hoe hypocriet is het ook. Chase was daarin nog het eerlijkst, hij kwam er eerlijk voor uit waarom hij daar in House' kantoor stond.
Ik vind het niet netjes wat House deed, maar dat zijn vrienden zich nu gekwetst voelen, is hun fucking eigen schuld, als je het mij vraagt.
Heb hem al..!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef Roolio het volgende:
Hoe heet dat liedje ook al weer wat House met die dude speelt? Kan er niet op komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef PeRi het volgende:
27 maart pas.
S03E16:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat belooft wat![]()
![]()
quote:Dr. House: [to the crowd in the walk-in clinic's waiting area] Hello, sick people and their loved ones! In the interest of saving time and avoiding a lot of boring chitchat later, I'm Doctor Gregory House; you can call me "Greg." I'm one of three doctors staffing this clinic this morning.
Dr. Cuddy: Short, sweet, grab a file.
Dr. House: This ray of sunshine is Doctor Lisa Cuddy. Doctor Cuddy runs this whole hospital, so unfortunately she's much too busy to deal with you. I am a BORED...certified diagnostician with a double specialty in infectious disease and nephrology. I am also the only doctor currently employed at this clinic who is forced to be here against his will.
[House turns to face Dr. Cuddy.]
Dr. House: That is true, isn't it?
[He turns back to the crowd.]
Dr. House: But not to worry, because for most of you, this job could be done by a monkey with a bottle of Motrin. Speaking of which, if you're particularly annoying, you may see me reach for this: this is Vicodin. It's mine. You can't have any. And no, I do not have a pain management problem, I have a pain problem. But who knows? Maybe I'm wrong. Maybe I'm too stoned to tell. So, who wants me? [nobody moves] And who would rather wait for one of the other two guys?
[Everybody raises their hands.]
Dr. House: Okay. Well, I'll be in Exam Room One if you change your mind.
Jewel, maar zegt Cuddy niet iets als 'You're lousy with faces'? Misschien heb ik het wel gewoon verkeerd begrepen inderdaad.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef Richardfun het volgende:
Dude, hij heeft die kerel jaren geleden een paar minuten gezien. Vind het knap dat dat uberhaupt is blijven hangen, niet echt een slecht geheugen vind ik dat.
Het was natuurlijk wel bijzonder toevallig dat hij net die dag over dat mannetje droomde, dat moeten we maar accepteren
Yeah, dat zei ze inderdaad. En ik kan me wel voorstellen dat een arts als hij het gewoon niet interesseert hoe mensen eruit zien, vooral patienten niet, die wil hij zo snel mogelijk weer vergeten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:11 schreef Noorman het volgende:
[..]
Jewel, maar zegt Cuddy niet iets als 'You're lousy with faces'? Misschien heb ik het wel gewoon verkeerd begrepen inderdaad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |