Maar toch nog bedankt om het hier te melden ik wou het net gaan vragenquote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb het zelf al gevonden: Susan Enan - Bring On The Wonder. Best mooi nummer eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 00:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat werd in de eerste ep van seizoen 2 ff in 1 minuut verteld![]()
Zo lang wachten... en het is niet eens het WK of zo...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:00 schreef PeRi het volgende:
Girl in suite 2103.
Klote football stop nu tot 4 ovember..
Lol, ja tragisch he! Kun je je voorstellen dat een ex van mij ook zo was? Fok!king hyperintelligent maar net zo sociaal als een knotwilg. Ik herken haar er heel goed in, kan er nu smakelijk om lachenquote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een stomme doos is het!
Dat gaat gebeuren wanneer de kijkcijfers minder worden en ze een boost nodig hebben. In de ep daarop volgend wordt 1 van beide vermoord of iets dergelijksquote:Op maandag 6 november 2006 02:11 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Lol, ja tragisch he! Kun je je voorstellen dat een ex van mij ook zo was? Fok!king hyperintelligent maar net zo sociaal als een knotwilg. Ik herken haar er heel goed in, kan er nu smakelijk om lachen
DB vind ik overigens niet echt overtuigend als agentje en het is alleen nog maar aftellen wanneer hij met bones de koffer in duikt..
-edit-
maar wel mooi iedere zondag kijken natuurlijk..
Klopt, maar de tweede vermelde aflevering is een herhaling, namelijk afleverling 1x15.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef diedlaughing het volgende:
Ja, dat heb ik ook gezien.
Raar want het werd toch gisteren echt vermeld op de site van fox.![]()
ff gezocht http://www.fox.com/schedule/ staan toch echt 2 afleveringen![]()
Ben nu bezig met binnenhalen, kan weer niet wachten!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:45 schreef diedlaughing het volgende:
Wow , was weer een goeie aflevering zeg.
PMS, PMS.....Ik had er ook last van hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 20:00 schreef PeRi het volgende:
Wow wat een super aflevering, echt de geweldigste van alle 2 seizoenen tot nu toe. Ik had echt een brok in mn keel op het moment dat Hodgins en Brennan de explosie ontstaken en hield echt mn adem in toen Booth de heuvel afrende en ging graven.. (Lang leve PMS
).
Ik wijt altijd alles aan PMSquote:Op vrijdag 17 november 2006 06:46 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
PMS, PMS.....Ik had er ook last van hoor![]()
Maar je hebt gelijk, echt een prachtige episode.
Vond ik toch een iets mindere ep, zeker daardoor. Het idee was leuk, maar het was NET niet uitgewerkt.quote:Op zondag 3 december 2006 00:05 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering. Vooral de 'reflectie' de nog even op de film wordt waargenomen!
De DD afleveringquote:Op maandag 11 december 2006 08:57 schreef diedlaughing het volgende:
Nog 3 dagen.
Leuke aflevering idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef DaMart het volgende:
Dat was weer een leuke aflevering. Tof dat ze haar boek gebruikten als leidraad voor de moorden!
Ook wel een leuk detail is dat de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam heeft als de producer van de serie!
Leuker is dat de producente zelf ook boeken schrijft met als hoofdrolspeelster Dr Brennan. Ze is zelf overigens ook een forensic anthropologist met een uitstekende CV.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef DaMart het volgende:
Dat was weer een leuke aflevering. Tof dat ze haar boek gebruikten als leidraad voor de moorden!
Ook wel een leuk detail is dat de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam heeft als de producer van de serie!
Boeiend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef wonderer het volgende:
Toch begrijp ik niet waarom je een lijk weer dicht gaat naaien als je de botjes eruit hebt gehaald. Er zijn echt wel makkelijkere manieren om een skelet te krijgen.
quote:In an unique integration, the FOX series BONES, in conjunction with Fox.com, has created a comprehensive online world that will parallel the characters and storyline of the upcoming episode "The Glowing Bones in the Old Stone House" airing Wednesday, May 9 (8:00-9:00 PM ET/PT) on FOX. Eighteen MySpace (http://www.myspace.com) profiles have been created to mirror the characters in the episode, and the MySpace pages will be live and accessible through Fox.com (http://www.fox.com and http://www.fox.com/bones) beginning Wednesday, April 4 at noon PT. Additional promotional content related to the character profiles and episode storyline will be available on Fox.com.
In the episode, written by BONES executive producer Stephen Nathan and directed by Caleb Deschanel, Brennan (Emily Deschanel) and Booth (David Boreanaz) are called in by Homeland Security to investigate potentially radioactive remains, which are emitting a green glow at the crime scene. Brennan's team at the Jeffersonian joins her and Booth in pursuing the murder mystery, which leads them to a group of friends who are shocked to discover that one of their own is the victim. During the course of the investigation, the characters' MySpace pages become a virtual tool for the Jeffersonian team's search for answers.
In-depth MySpace pages on characters will include personal blogs referencing the episode's storyline, as well as photos and videos that reveal details about the characters' relationships and insights into their personalities. These profiles will enable viewers to immerse themselves in the characters' world and gather clues as to the identities of both the fictional victim and the murderer.
Personal blog postings and ancillary pages will be updated in real time, multiple times per week, throughout the campaign leading up to the episode enabling viewers to gather new information, clues and hints on a regular basis. Each profile cross-references the others, creating a parallel online version of the episode's storyline, with characters commenting on each other's pages, blogs, images and videos.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef PeRi het volgende:
Spannende ep, tóf!
Die twijfel bij de kijker zal nou juist het doel van de makers zijn geweest vermoed ik...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:56 schreef PeRi het volgende:
Maar! OMG! Wat was die laatste blik van Booth en Bones? Alsof ze dachten; let's get married? Of ben ik de enige die dat ervan maakt?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |