Maar toch nog bedankt om het hier te melden ik wou het net gaan vragenquote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb het zelf al gevonden: Susan Enan - Bring On The Wonder. Best mooi nummer eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 00:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat werd in de eerste ep van seizoen 2 ff in 1 minuut verteld![]()
Zo lang wachten... en het is niet eens het WK of zo...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:00 schreef PeRi het volgende:
Girl in suite 2103.
Klote football stop nu tot 4 ovember..
Lol, ja tragisch he! Kun je je voorstellen dat een ex van mij ook zo was? Fok!king hyperintelligent maar net zo sociaal als een knotwilg. Ik herken haar er heel goed in, kan er nu smakelijk om lachenquote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een stomme doos is het!
Dat gaat gebeuren wanneer de kijkcijfers minder worden en ze een boost nodig hebben. In de ep daarop volgend wordt 1 van beide vermoord of iets dergelijksquote:Op maandag 6 november 2006 02:11 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Lol, ja tragisch he! Kun je je voorstellen dat een ex van mij ook zo was? Fok!king hyperintelligent maar net zo sociaal als een knotwilg. Ik herken haar er heel goed in, kan er nu smakelijk om lachen
DB vind ik overigens niet echt overtuigend als agentje en het is alleen nog maar aftellen wanneer hij met bones de koffer in duikt..
-edit-
maar wel mooi iedere zondag kijken natuurlijk..
Klopt, maar de tweede vermelde aflevering is een herhaling, namelijk afleverling 1x15.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef diedlaughing het volgende:
Ja, dat heb ik ook gezien.
Raar want het werd toch gisteren echt vermeld op de site van fox.![]()
ff gezocht http://www.fox.com/schedule/ staan toch echt 2 afleveringen![]()
Ben nu bezig met binnenhalen, kan weer niet wachten!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:45 schreef diedlaughing het volgende:
Wow , was weer een goeie aflevering zeg.
PMS, PMS.....Ik had er ook last van hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 20:00 schreef PeRi het volgende:
Wow wat een super aflevering, echt de geweldigste van alle 2 seizoenen tot nu toe. Ik had echt een brok in mn keel op het moment dat Hodgins en Brennan de explosie ontstaken en hield echt mn adem in toen Booth de heuvel afrende en ging graven.. (Lang leve PMS
).
Ik wijt altijd alles aan PMSquote:Op vrijdag 17 november 2006 06:46 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
PMS, PMS.....Ik had er ook last van hoor![]()
Maar je hebt gelijk, echt een prachtige episode.
Vond ik toch een iets mindere ep, zeker daardoor. Het idee was leuk, maar het was NET niet uitgewerkt.quote:Op zondag 3 december 2006 00:05 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering. Vooral de 'reflectie' de nog even op de film wordt waargenomen!
De DD afleveringquote:Op maandag 11 december 2006 08:57 schreef diedlaughing het volgende:
Nog 3 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |