huh dat is toch gebeurd tussen chase en cameron? of loop ik nou vet voor ? Cameron heeft dan aids enzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef PeRi het volgende:
Toffe case was dit zeg, heerlijke aflevering! Die date van Cuddy, echt vreselijk
! House & Cuddy, eindelijk! Woohoo
,
!
Die lintworm, ik zat net te ontbijten!
Foreman maakt het uit op Valentijn, geweldige actie. En ik wil dus niet dat Cameron en Chase gaan neuken hè, dat wordt gedoe, ik zeg het je nu al.. Chase wordt verliefd dan op haar, drama drama drama.
.
s3 e14 bedoel je dan ? hmm nu loop ik weer achterquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:27 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het over de laatste ep, dat van de AIDS is van vorig seizoen.
Durft niet? Ik weet het niet. Waarom zou hij niet durven? Stacey heeft iets gedaan dat hij haar nooit kan vergeven en dat staat tussen hen in, nog steeds, zoals blijkt uit seizoen 2. Wat staat er tussen hem en Cuddy in, behalve dan dat ze elkaar volgens mij niet mogen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:01 schreef Mavro het volgende:
Volgens mij vind House Cuddy wel leuk en zij hem ook. Maar House durft niet. Zijn eigen sarcasme en z'n verleden met Stacy staan in de weg.
Yayquote:Gelukkig weer een bijzondere patiënt en iets meer Wilson dan vorige keer!
En Foreman heeft geen goeie reden, heheh. Overigens is zulk soort gedrag eerder regel dan uitzondering in die beroepsgroep. Het is keihard en keilang werken om ergens te komen en je moet behoorlijk sterk en koppig zijn om er te blijven.quote:Maar goed, die zuster die de ex van Foreman nu is, vergelijkt hem met House. En qua afstand houden lijkt hij ook wel een beetje op Gregory. En qua koppigheid ook wel. Ik denk dat Foreman het niet zo leuk vond om daarmee geconfronteerd te worden.
Ik zat echt van "wtf denk jij dat je bent om iemands relatie zo te veroordelen???" Eikelquote:Ook leuk: die Foreman/Cameron discussie. Cameron was pwnd. Foreman vertelde even dat haar relatie in feite niks voorsteld
Ik zie een relatie never nooit niet gebeuren, maar een moment dat de spanning te veel wordt en ze elkaar zoenen misschien wel. Maar die kans is bijna even groot als dat ie Wilson kust, volgens mij.quote:Anyway, House/Cuddy vind ik in theorie wel een leuk stel, alleen in praktijk... hoe schrijf je zoiets in de serie zonder dat het op House/Stacy gaat lijken? Cuddy en Stacy zijn wel vergelijkbare vrouwen eigenlijk.
Maar geen recordquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:56 schreef wolfrolf het volgende:
Zozo, die lintworm was tamelijk aan de lange kant
echt waar?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:46 schreef jozef444 het volgende:
Ach tis wel weer opvallend dat ze real world in de serie gaan verwerken. Aangezien dr. chase en dr. cameron in real life verloofd zijn
Dat lag toch aan het feit dat die lintworm de vitamine B12 opvrat en het meisje dus een tekort had? Of heb ik niet op zitten letten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef dapluiz het volgende:
Wist trouwens niet dat een lintworm ook je geestelijke gesteldheid kon aantasten
Inderdaad. Wel een beetje toevallig hoe hij die ingeving van een lintworm kreeg, maar vooruitquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
Het schuldgevoel was een direct gevolg van het gebrek aan (deficiency is niet echt gebrek aan maar ik weet het Nederlandse woord niet) B12, daardoor kreeg House het idee.
Dat kwam omdat Foreman zei dat ze B12 hadden gegeven dus dan moest het over zijn. En toen Wilson het over eten had, viel het kwartje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel een beetje toevallig hoe hij die ingeving van een lintworm kreeg, maar vooruit.
Dan nog vind ik het wel een beetje een toevallige ingeving.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Foreman zei dat ze B12 hadden gegeven dus dan moest het over zijn. En toen Wilson het over eten had, viel het kwartje.
Dat onderscheidt House van de rest van de doktersquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het wel een beetje een toevallige ingeving.
dan is het wel elke keer toevalquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het wel een beetje een toevallige ingeving.
Ik twijfelde er al niet aan maar toch fijn nieuws om te horenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FOX has renewed the hit drama series HOUSE and BONES for next season.
Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
Stephen Fry zit in Bones nu/offtopic
*post*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic).
Klerelijers.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef PeRi het volgende:
Yep, 6 maart pas weer de volgende House.
Had gisteren de trailer gedownload van C&C 3.. Ik dacht.. Is dat Cameron nou.. maar het klopte dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:15 schreef Merkie het volgende:
Cameron in Command & Conquer 3?
[afbeelding]
Download jij dan de hr versie of de x264.mkv?quote:Op woensdag 7 maart 2007 05:28 schreef wonderer het volgende:
Oh, sta mij toe even te "gloaten": House op een platte TV in HD is wel heel lekker
En wat die discussie betreft, graag over het ethische gedeelte van de hele zaak, NIET Cameron
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 7 maart 2007 05:28 schreef wonderer het volgende:
Oh, sta mij toe even te "gloaten": House op een platte TV in HD is wel heel lekker
die opmerking wsa idd bril fukcing jantquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:43 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer
Cuddy die tegen House zegt "Call the Make a Wish Foundation"
mjaquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:43 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer
Cuddy die tegen House zegt "Call the Make a Wish Foundation"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |