Ik heb het gisteren ook ff gewiki'd. De ep heette "Finding Judas" en in het bijbelse verhaal ontving Judas 30 zilverstukken (van de Romeinen dacht ik) voor zijn verraad van Jezus. Wilson zal dus 'de mole' worden van Tritter.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:49 schreef Echo99 het volgende:
Wat moet je met 30 stukken zilver trouwens?
Klopt. Ik snapte de link alleen niet met deze ep. Nu welquote:Op donderdag 30 november 2006 09:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren ook ff gewiki'd. De ep heette "Finding Judas" en in het bijbelse verhaal ontving Judas 30 zilverstukken (van de Romeinen dacht ik) voor zijn verraad van Jezus. Wilson zal dus 'de mole' worden van Tritter.
En dat is ook niet zo gek... Ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn zijn been moet doen zonder pillen... En mensen worden als chagrijnig als ze een beetje hoofdpijn hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:35 schreef jozef444 het volgende:
lijkt een beetje op de ep uit s1 volgens mij dat ie ook een x tijd clean moest zijn. Zie je ook die nare trekjes naar voren komen
Prachtig!quote:
Het was geen bacterie, een gedeelte van zijn spierweefsel is dood omdat het te lang zonder zuurstof door een infarct dat te laat is opgemerkt. In een van de laatste afleveringen van het eerste seizoen komt het uitgebreid aan de orde (mooie aflevering, en de eerste die ik zag ooitquote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Richardfun het volgende:
Ik ben net als wonderer in dubio over die verslaving van House. Ja, hij is afhankelijk van die pillen maar dat lijkt mij ook niet meer dan normaal als er een stuk van je been weg is omdat een bacterie langzaam maar zeker je been weg at.
Mijn moeder heeft bv. twee hernia's gehad en kampt nu ook met meerdere dingen. Zij neemt, afaik, ook dagelijks medicijnen tegen de pijn. Denk dat ze in zekere mate wel afhankelijk ervan is om 'normaal' te functioneren, maar betekent dat verslaving? Ik denk het toch niet.
Eigenlijk begrijp ik hieruit nog steeds niet waarom hij pijn heeft... Het dode weefsel is verwijderd, waarom doet dat nog steeds pijn dan? Alleen door de uitgestelde diagnose? Dat hij met een stok moet lopen is duidelijk, met de helft van je spieren kun je niet zoveel. Maar die pijn?quote:
Het zal ongetwijfeld meespelen... Maar ik kan me niet voorstellen dat het echt alleen daarom gaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:14 schreef Richardfun het volgende:
Ik denk echt niet dat Wilson z'n motieven altruistisch zijn, ik heb eerder het idee dat hij het gehad heeft met House. Eerst z'n baan kwijt door House, daarna wat House tegen Cuddy gezegd heeft en dan Chase met een blauwe kaak.
Het is wel raar ja... Ik zou ook niet weten of dat normaal is hier. Hoop het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Mr_x007 het volgende:
wat ik opvallend vind is dat Tritter zoveel macht heeft, zomaar even de bank accounts van 4 verschillende mensen kan freezen, alleen omdat ze volgens hem liegen in een case waar iemand een flinke voorraad pillen heeft waar hij gewoon recepten voor heeft 9ze zijn wel nagemaakt maar dat kan hij niet bewijzen) Als, Wilson en de rest naar Tritter superieur gaat lijkt me dat 4 dokters tegen 1 agent met een grudge tegen House toch wel gelijk krijgen. Of denk ik nu te makkelijk?
quote:Encore broadcasts! Tuesday 9/8c and a
2-hour episode on Monday Dec. 11th 8/7c
New episodes return Tuesday Dec. 12th.
Nee, maandag wordt Euphoria herhaald, dat zijn twee afleveringen. Dinsdag gewoon eentje, waar House een dwerg moet behandelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:55 schreef dapluiz het volgende:
Volgende week een dubbele aflevering ? Koel!
no worries; die agent/ de rechter/ de gouverneur krijgt gewoon een enge ziekte en House gaat hem dan ff reddden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zeggen dat ie met die acties van gister wel als een verslaafde overkwam, in plaats van een afhankelijke... Hoewel wel begrijpelijk natuurlijk, als je crepeert van de pijn (en niet alleen door de detox).
[ Bericht 11% gewijzigd door PeRi op 14-12-2006 11:47:02 (Bedankt hè.) ]"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Trailer? waar?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef wonderer het volgende:
Volgens de trailer voor volgende keer gaat ie toch in rehab...
TV, sorryquote:
zie dr sig?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef Richardfun het volgende:
Woon jij in de states dan wonderer?
Yepquote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef Richardfun het volgende:
Woon jij in de states dan wonderer?
En bedanktquote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef wonderer het volgende:
Volgens de trailer voor volgende keer gaat ie toch in rehab...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |