Denk het niet aangezien aflevering 12 nog niet eens is uitgezondenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef dapluiz het volgende:
Heeft iemand trouwens al de promo van ep 13 kunnen vinden ?
Als het echt zo zou zijn... maar volgens mij heeft Cuddy meineed gepleegt en was die lijst er helemaal niet (of vervalst).quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:46 schreef dapluiz het volgende:
Vond het trouwens wel een beetje een deus ex machina dat cuddy ineens die vervalsde lijst had, maar dat mag de pret niet drukken, de Tritter verhaallijn was al lang genoeg gerekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Iemand die alle regels sowieso aan zijn laars lapt en zijn werk (missie) belangrijker vindt dan wat ook? Ik vond dat eigenlijk de enige logische stap die hij kon maken... Niet echt onwaarschijnlijk. En hij wordt er voor gestraft ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef Napalm het volgende:
Vond het een matige aflevering.
- House weglopen uit de rechtszaal is gewoon zeer onwaarschijnlijk.
- Cuddy`s leugen ook stom (al past het wel in het eerdere verhaal met de nep morfine). Laat House dan Tritter, de rechter of de gouveneur het leven redden waarna hij vergiffenis krijgt..
- Brandweerman verhaal liep op een of andere manier ook niet helemaal lekker volgens mij..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:15 schreef dapluiz het volgende:
Owja 12 bedoelde ik dus :p
http://www.youtube.com/watch?v=xKxWiHj7Za8 voor de m willen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:...t seems odd to me that in the weeks leading up to this event, when people are falling over themselves to send you free shoes and free cufflinks and free colonic irrigations for two, nobody offers you a free acceptance speech. It seems to me to be a gap in the market. I would love to be able to pull out a speech by Dolche & Gabanna...
quote:...I know everyone says they have a wonderful crew, and logically that can't be the case. They can't all be wonderful. Somebody somewhere is working with a crew of drunken thieves. But it's not me. They are truly a wonderful collection of people. I am privileged to spend my days in their company and they smell of newly mown grass...
Fry & Laurie uitdrukkingquote:...I must of course thank the heads of the five families: Pete Lagore, Jeff Zucker, Christian Hodell, m'colleague Stephen Fry...
Ook voor tvseries. Hugh heeft de Golden Globe voor beste acteur in een tv-drama gewonnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:45 schreef Richardfun het volgende:
Golden globe is toch voor films? waarvoor heeft hugh gewonnen?
Hij is dan ook geniaalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:45 schreef Mavro het volgende:
Hugh is de eerste die hem 2x achter elkaar wint
Als Kiefer hem zou winnen had hij hem al lang al gewonnen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:16 schreef Richardfun het volgende:
Hoop dat Kiefer hem volgend jaar wint!
Weet ik niet, ik zag hem op tv. Maar over een paar dagen zal ie wel op Youtube staan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef Richardfun het volgende:
waar staat die promo wonderer?
Hoezo? Hij won z'n Emmy ook pas na 5 seizoenen 24.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:27 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Als Kiefer hem zou winnen had hij hem al lang al gewonnen.
Mooie speech:quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
De speech van Hugh Laurie is superBekijk de speech hierrrrr
De speech van Sacha "Borat" Baron Cohen is ook erg grappig.. klikkk![]()
Op de dag dat ik dat postte stonden ze er nog opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 06:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Mooie speech:
"This video has been removed at the request of copyright owner Dick Clark Productions, Inc. because its content was used without permission "
Oei dat ziet er ergquote:
Ik had liever eigenlijk een "rustige" aflevering gehad, even bijkomen... nu stomen ze meteen door met het volgende enorme schandaal (zo komt het tenminste over). Het zal uiteindelijk wel meevallen, maar "biggest fear" en "darkest secret" enzo... Even rust, daarna mogen ze het plot verder forcerenquote:
Yep: http://www.imdb.com/name/nm0576182/quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En bij de begin credits staat elke aflevering 'Gerrit van der Meer', is dat een Nederlander?
Heeft ie zeker van Gerrit van der Meer geleerd..quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij werd op gegeven moment misschien een beetje langdradig, maar vond 't toch geen verkeerde aflevering.
Met de Nederlandse 'olma' van House
Zou best kunnenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Roolio het volgende:
[..]
Heeft ie zeker van Gerrit van der Meer geleerd..
Wij snappen mekaarquote:
Kan toch nog best? Dat er een deel van die 'bekentenis' gelogen was, wil toch niet per se zeggen dat álles een leugen was? Bovendien, hij weet wel mooi dat het 'oma' is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Ik vind het idee dat House van Nederlandse afkomst is wel aardig, maar dat gaat nu niet meer op natuurlijk.
Yeah, da's wel zo, de mishandeling was niet gelogen, alleen door wie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef Noorman het volgende:
[..]
Kan toch nog best? Dat er een deel van die 'bekentenis' gelogen was, wil toch niet per se zeggen dat álles een leugen was? Bovendien, hij weet wel mooi dat het 'oma' is.![]()
Die ogen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, da's wel zo, de mishandeling was niet gelogen, alleen door wie.
Maar het kan net zo goed zijn dat ie dat van een patient heeft. En het feit dat hij haar oma noemde wil ook nog niet zeggen dat ie van Nederlandse origine is...
Hoewel dat met die prachtige blauwe ogen wel logisch is
Jahaa. Wees eens niet zo logisch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, da's wel zo, de mishandeling was niet gelogen, alleen door wie.
Maar het kan net zo goed zijn dat ie dat van een patient heeft. En het feit dat hij haar oma noemde wil ook nog niet zeggen dat ie van Nederlandse origine is...
Hoewel dat met die prachtige blauwe ogen wel logisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |