quote:
Ik had heel veel ruzie met Victoria Koblenko. Dat is altijd leuk. Zij moest mij ook altijd hebben en alles wat ze zegt komt er zo dubbelzinnig uit. Ik vind dat een ontzettend raar mens. Een volledig contactgestoorde idioot is het. Dan gaat ze tussendoor heel demonstratief met d'r iPod zitten of een boek lezen. Dus tussen ons ging het er wel hard aan toe de hele tijd. Ik heb d'r nog willen bellen om sorry te zeggen, maar toen dacht ik: waarom eigenlijk? Ze zegt toch ook geen sorry tegen mij.
Welke van de twee bedoel je nouquote:Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef Slarioux het volgende:
Die muts schreef laatst "de potlood" in een column
Victoria.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Welke van de twee bedoel je nou![]()
Ja, was tijdens de opnames van een BNN programma. Moet nog uitgezonden worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:56 schreef BVO het volgende:
In het VARA TV Magazine van deze week. Daarnaast betitelt ze Katja Schuurman als een onwijze zuiplap.
[..]
Klopt, zondag van 21:05 tot 21:55 op Nederland 1.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:11 schreef static het volgende:
[..]
Ja, was tijdens de opnames van een BNN programma. Moet nog uitgezonden worden.
over contactgestoord gesprokenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat die twee samen voor de camera aan goedmaakseks moeten doen![]()
Heeft niks met contactgestoord te maken, ook niets met die ruzie trouwens, het is gewoon leuk om naar te kijkenquote:
BVO, je vergist je zondag komt 't Schaep met de 5 Pooten daar is Georgina Verbaan te zienquote:Op woensdag 29 november 2006 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt, zondag van 21:05 tot 21:55 op Nederland 1.
Ohquote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
BVO, je vergist je zondag komt 't Schaep met de 5 Pooten daar is Georgina Verbaan te zien
Vrijdag 8 december is op BNN op NED3 Ranking the stars te zien 8 weken lang..Met Victoria Koblenko en Georgina Verbaan en 8 andere dames![]()
Precies. Die columns bijvoorbeeld van Koblenko, die gaan alleen maar over hoe geweldig ze zelf is enzoquote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Stansfield het volgende:
Allebei zijn ze niet echt slim volgens mij alleen denkt die koblenko dat ze heel slim is en dat irriteert me meer dan georgina die gewoon weet dat ze een lekker wijf met grote tieten is en niet al te hoog van de toren moet blazen.
Maar Victoria Koblenko is niet alleen 'n lekker wijf met grote tieten die niet al te hoog van de toren moet blazen, zij heeft gestudeerd en is volgens mij niet 'dom' te noemen. Neemt niet weg dat ze zich wat betweterig kan profileren inderdaad, beetje storend.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Stansfield het volgende:
Allebei zijn ze niet echt slim volgens mij alleen denkt die koblenko dat ze heel slim is en dat irriteert me meer dan georgina die gewoon weet dat ze een lekker wijf met grote tieten is en niet al te hoog van de toren moet blazen.
Ze kan dan wel gestudeerd hebben maar ik heb meer een hekel aan mensen die gestudeerd hebben en dat in elke 2 zinnen die ze zeggen vertellen (sylvie meis is hier ook zo'n voorbeeld van) dan gewoon een mokkeltje met grote tieten dat lekker in soaps en films acteert.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar Victoria Koblenko is niet alleen 'n lekker wijf met grote tieten die niet al te hoog van de toren moet blazen, zij heeft gestudeerd en is volgens mij niet 'dom' te noemen. Neemt niet weg dat ze zich wat betweterig kan profileren inderdaad, beetje storend.
Heb je dat Nieuwe Revu inteview met Koblenko wel eens gelezen? Verschrikkelijk wat een quasi-intellect.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Stansfield het volgende:
Ik zeg ook niets over mensen die níet gestudeerd hebben, ik zeg alleen dat Victoria wél gestudeerd heeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:21 schreef superhero87 het volgende:
Iemand die niet gestudeerd heeft hoeft niet per definitie dom te zijn...
In "Volgens Mama" zat ze idd. ook... mijn vriend en ondergetekende hebben met stijgende verbazing zitten kijken naar haar "opvoedkundige capaciteiten"....laat ik het zo uitdrukken, ze zorgde nu niet echt voor een ideaal pedagogisch klimaatquote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Die Koblenko spoort volgens mij inderdaad niet. Ze zat ooit in Wie Is De Mol. Wat een raar kinderachtig vals wief zeg. Heb met verbazing zitten kijken.
Ja, en daar is ze al 8 jaar mee bezig als het niet langer is...het is onderhand een running joke geworden.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over mensen die níet gestudeerd hebben, ik zeg alleen dat Victoria wél gestudeerd heeft.
Oooh idd zeg! Met d'r "God straft meteen" enzo.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Die Koblenko spoort volgens mij inderdaad niet. Ze zat ooit in Wie Is De Mol. Wat een raar kinderachtig vals wief zeg. Heb met verbazing zitten kijken.
Dat was geweldigquote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oooh idd zeg! Met d'r "God straft meteen" enzo.Was blij toen ze eruit ging.
Wat was dat dan? Vertel eensquote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oooh idd zeg! Met d'r "God straft meteen" enzo.Was blij toen ze eruit ging.
Hier nog wat "vriendelijke" quotes van madam tijdens Wie is de Molquote:Victoria windt er geen doekjes om bij het vertrek van Yvonne, nadat deze haar foto had geplaatst tijdens de eerste proef met de vrachtwagen: "God straft meteen!"
Ja en dan allemaal zo stiekem en niet recht in iemands gezicht. Ze leek het allemaal ook veel te serieus te nemen en de strijd haast persoonlijk op te nemen. Ze begon die mensen echt te haten volgens mijquote:Op donderdag 30 november 2006 16:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hier nog wat "vriendelijke" quotes van madam tijdens Wie is de Mol
Ja, maar dat valt niet aan dr af te lezen. Ze is echt heel leuk zolang ze dr mond dichthoudt, maar er komt echt NIKS zinnigs uit. En dat steekt me extra omdat ze ook politicologie doet en op deze manier natuurlijk niemand mij ooit nog serieus zal nemen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over mensen die níet gestudeerd hebben, ik zeg alleen dat Victoria wél gestudeerd heeft.
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En dat steekt me extra omdat ze ook politicologie doet en op deze manier natuurlijk niemand mij ooit nog serieus zal nemen.
Op?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:38 schreef berney het volgende:
Ach, Georgina is een beetje jaloers.
Mwoh..ik vind het een beetje een ongebakken deegsliert hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar dat valt niet aan dr af te lezen. Ze is echt heel leuk zolang ze dr mond dichthoudt,
Laat ik het herfraseren, aangezien je me niet de intelligentste lijkt.quote:
Vind je het erg dat ik niet met je in discussie ga? Wat denk je wel niet zeg.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Laat ik het herfraseren, aangezien je me niet de intelligentste lijkt.
Op welk kenmerk c.q. verdienste van Mw. Koblenko zou Mw. Verbaan jaloers moeten zijn volgens jou?
Volgaarne, anders wordt het wel erg druk in mijn niveauquote:Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef berney het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik niet met je in discussie ga? Wat denk je wel niet zeg..
Ik ga me niet in jouw niveau verlagen namelijk.
Egnie! Dat is die andere mafkees, de altijd aangevallen Ebru. Maar die volg ik dan tenminste nog.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:29 schreef Canisfire het volgende:
Ze is wel DE opvolger van Theo natuurlijkin de metro dan XD
Dat is geen domme tante trouwens hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Egnie! Dat is die andere mafkees, de altijd aangevallen Ebru. Maar die volg ik dan tenminste nog.
Nee, die kan tenminste leesbare stukjes schijven.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is geen domme tante trouwens hoor.
Haar favoriete quote: "Hihi, kijk mij eens intellectueel zijn"quote:Op donderdag 30 november 2006 20:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Met d'r zelfingenomen harses.
[afbeelding]
Haar colums in de Metro kan ik ook echt niet lezen.....
Ja, ze kokketeert de hele dag met haar sovjet-verleden. Lazer toch op mens!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
Ik vind die Koblenko echt een verschrikkelijk mens. Altijd dat beschuldigende toontje van haar om, als ze ongelijk krijgt, de verongelijkte onschuld te gaan lopen spelen. Op de 1 of ander manier probeert ze in élk gesprek te frotten dat ze uit Rusland of die contreien komt waarmee ze haar stellingen dan kracht bij wil zetten. Kansloos. Werkelijk waar, kansloos.
Tja het blijft toch een Rus hequote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
Ik vind die Koblenko echt een verschrikkelijk mens. Altijd dat beschuldigende toontje van haar om, als ze ongelijk krijgt, de verongelijkte onschuld te gaan lopen spelen. Op de 1 of ander manier probeert ze in élk gesprek te frotten dat ze uit Rusland of die contreien komt waarmee ze haar stellingen dan kracht bij wil zetten. Kansloos. Werkelijk waar, kansloos.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja het blijft toch een Rus he![]()
Dat maakt haar niet slim.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
hmmmm, in de link staat:quote:Op zondag 3 december 2006 20:16 schreef Ivatje het volgende:
Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'
Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7144&roddels=51020
Nee hoor, Ayaan Hirsi Ali en Wouter Bos zijn ook politicologen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Politicologie toch? Ze is wel nu al 's lands bekendste (aankomend) politicoloog, ik lees het overal.
En Ad Melkert en I.R.Baboon.quote:Op maandag 4 december 2006 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, Ayaan Hirsi Ali en Wouter Bos zijn ook politicologen.![]()
Dat heb ik ook gedeeltelijk zitten kijkenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb dat programma gezien waarin 2 bekende vrouwen moesten strijden, wie de beste moeder was voor hetzelfde stel kinderen. Victoria Koblenko verloor dik. Ze deed heel gemeen en ongeduldig tegen de kinderen, echt een rus. En naderhand zei ze heel demonstratief, dat niets haar tegenhield om zelf toch zo snel mogelijk kinderen te krijgen. Maar ja, Georgina Verbaan is ook niet al te snugger om zulke uitspraken te doen.
Tellen leren ze niet bij Politicologie?quote:Op zondag 3 december 2006 20:13 schreef Ivatje het volgende:
Beschrijf jezelf eens in vijf woorden?
'Heel erg rechtdoorzee, af en toe een beetje kort door de bocht, zelfverzekerd, wijs en spontaan.'
Dat verhaal heb ik wel eens eerder gehoord, van een andere bn'er. Sylvie is vast niet zonder zondes, maar Koblenko is gewoon een gefrustreerde trut. Lang leve Georgina Verbaan, de eerlijke flapuit.quote:Op zondag 3 december 2006 20:16 schreef Ivatje het volgende:
Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'
Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7144&roddels=51020
quote:Ranking the StarsZet Paul De Leeuw in zijn uppie voor een camera en je hebt top-TV. Zet er tien bekende Nederlandse vrouwen bij en je hebt een natte droom. Heel Nederland zit vanaf 8 december aan de buis gekluisterd, want dan begint Ranking the Stars. Daarin gaan tien bekende vrouwelijke sterren de strijd met elkaar aan. Ze krijgen vragen en maken vervolgens een lijstje waarin ze zichzelf en de anderen rangschikken. Een panel van 100 mannen heeft dezelfde vraag gekregen. De vrouw met de meest overeenkomstige antwoorden wint het spel. Ondertussen worden de vrouwen uitgehoord over elkaar. Dat wordt slijmen… (of vuil spuiten)!
Bron : Bnn.nl
Schoolquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:21 schreef vencodark het volgende:
Wat weet jij ervan dan? Zit je bij haar op school of in de klas?![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:32 schreef VinoTinto het volgende:
Dat wijf 'studeert' al jaren in Leiden. Heeft nog steeds een aantal eerstejaars vakken politicologie niet gehaald, stomme hoer. En bij 'Ruslandkunde' is ze ook nooit aanwezig
Bovendien is ze lelijk.
Oh ja, je bent natuurlijk een stoere student met faculteiten en colleges en werkgroepen enzo. Hoe kon hij zo'n domme fout makenquote:
vergeet het Corps nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh ja, je bent natuurlijk een stoere student met faculteiten en colleges en werkgroepen enzo. Hoe kon hij zo'n domme fout maken
Kneus.
zielige reactiequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh ja, je bent natuurlijk een stoere student met faculteiten en colleges en werkgroepen enzo. Hoe kon hij zo'n domme fout maken
Kneus.
Boehoe, boehoe.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kneus.
Ik ook hoor. Maar ze moet wel dr mond houden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:22 schreef veldmuis het volgende:
Kzou het er best op kunnen hoor.
Zou een appel in d'r mond leuk staan? Voor tijdens het neuken dan, hè. Niet tijdens het pijpen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ook hoor. Maar ze moet wel dr mond houden.
Ik voel met je meequote:Op donderdag 30 november 2006 18:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En dat steekt me extra omdat ze ook politicologie doet en op deze manier natuurlijk niemand mij ooit nog serieus zal nemen.
Veldmuis toch, dit had ik niet achter jou gezocht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zou een appel in d'r mond leuk staan? Voor tijdens het neuken dan, hè. Niet tijdens het pijpen.
Boehoe, boehoe.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ook hoor. Maar ze moet wel dr mond houden.
En jij doet dat beter? En dan toch 'stomme hoer' er uit krijgen? Kan 't me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:32 schreef VinoTinto het volgende:
Dat wijf 'studeert' al jaren in Leiden. Heeft nog steeds een aantal eerstejaars vakken politicologie niet gehaald, stomme hoer. En bij 'Ruslandkunde' is ze ook nooit aanwezig
Bovendien is ze lelijk.
Wat loop jij nou te lullen, het is niet normaal hoor om 4 jaar over je P te doen terwijl er 1 jaar voor staatquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
En jij doet dat beter? En dan toch 'stomme hoer' er uit krijgen? Kan 't me niet voorstellen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te lullen, het is niet normaal hoor om 4 jaar over je P te doen terwijl er 1 jaar voor staat
Maar dat kan jij niet weten natuurlijk, simpele ziel
Wat brabbel jij nou eigenlijk? Dus Victoria is intelligent?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:43 schreef Taurus het volgende:
[..]Waar heb jij last van zeg?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij met dit soort uitspraken wél een hogere opleiding genoten hebt, laat staan je 'P' in een jaar afgerond te hebben? En het wordt er niet beter op![]()
Indien dat overigens wel het geval is, vind ik dit duidelijk een bewijs dat het inderdaad niet veel hoeft te zeggen als je je P binnen vier jaar of binnen één jaar haalt. Intelligentie is blijkbaar toch te bepalen door het meten van andere factoren dan je studiepunten.
Wat mij betreft wel, ik ken dat mens niet. Ik vind studeren niet het stomste wat je kan doen nee. Daar staat tegenover dat zelfs iemand die studeert blijkbaar uitspraken zoals jij ze formuleert kan maken. Want ik krijg maar geen antwoord, volg jij 'n studie? WO?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:26 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Wat brabbel jij nou eigenlijk? Dus Victoria is intelligent?![]()
Ik niet. Ligt er ook aan wat je onder dom verstaat natuurlijk, ik ken genoeg mensen die sociaal niet helemaal in orde zijn (volgens mij) maar wel WO aan kunnen, maar dat noem ik geen domheid. Ik vind dom sowieso 'n vervelende uitdrukking, maar als ik 't dan toch moet gebruiken, dan heb ik 't liever over de mensen die ik níet dom vind en daar vallen wat mij betreft mensen die WO aan kunnen onder.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:38 schreef PLAE@ het volgende:
Toch ken ik zat vwo/wo meisjes die dom zijn.
Ik vind in elk interview roepen dat je gymnasium hebt gedaan, 2 studies volgt en altijd maar loopt te brallen dat je zoveel talen spreekt terwijl de werkelijkheid is dat ze al 4 jaar doet over haar P. Normale mensen doen dit in 1 jaar. Dit is alles, maar ga vooral door om haar te 'verdedigen'quote:Op woensdag 6 december 2006 00:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, ik ken dat mens niet. Ik vind studeren niet het stomste wat je kan doen nee. Daar staat tegenover dat zelfs iemand die studeert blijkbaar uitspraken zoals jij ze formuleert kan maken. Want ik krijg maar geen antwoord, volg jij 'n studie? WO?
Ik snap die aversie jegens Victoria niet zo, ik vind haar betweterigheid wel irritant maar ik denk niet dat ze 'dom' is nee.
quote:Op woensdag 6 december 2006 01:01 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Ik vind in elk interview roepen dat je gymnasium hebt gedaan, 2 studies volgt en altijd maar loopt te brallen dat je zoveel talen spreekt terwijl de werkelijkheid is dat ze al 4 jaar doet over haar P. Normale mensen doen dit in 1 jaar. Dit is alles, maar ga vooral door om haar te 'verdedigen'alle andere mensen die in dit topic posten denken er anders over
Ik ook hoor.. tegelijkertijd met mij [een genie] zijn er een hoop meisjes geslaagd dmv een maandje blokkenquote:Op woensdag 6 december 2006 00:38 schreef PLAE@ het volgende:
Toch ken ik zat vwo/wo meisjes die dom zijn.
quote:Op woensdag 6 december 2006 01:05 schreef Taurus het volgende:
[..]het zit je erg hoog he? Ik verdedig haar niet, ik vind haar irritant. Ik vind haar alleen niet dom, want daar ken ik haar niet goed genoeg voor. Verder wil ik mezelf hierbij graag wél verdedigen, want ik ben 'n vrij normaal mens en ook ik heb mijn 'P' niet in een jaar gehaald, dat zegt zo weinig tot niets. Ik vind het meer zeggen dat jij mij als simpel persoon betitelt, of dat jij Victoria een 'stomme hoer' noemt. Dát zijn de factoren wat mij betreft.
Bovendien wil jij nog steeds niet laten weten wat jij dan allemaal hebt bereikt, zoals het een 'normaal mens' volgens jou betaamd. Ik ben oprecht nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 6 december 2006 07:56 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
![]()
Je moet zelfs persoonlijk worden om Victoria maar te steunenBen je de voorzitter van haar fanclub ofzo
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat maakt haar niet slim.
Waarom denken mensen zo vaak dat studerende mensen slimmer zijn? Ik ken genoeg mensen die minimaal HBO op zak hebben maar totaal geen interesse tonen in politiek, sociale interactie, psychologie, en andere zaken die je in het leven vooruit kunnen brengen. En dat is in mijn ogen veel belangrijker dan veel weten over één onderwerp.
Trouwens, over Georgina wordt vaak gezegd dat ze nogal 'dom' overkomt, maar dat lijkt me juist ten onrechte. Ze is een flapuit en een type die achteraf spijt krijgt van de dingen die ze nu doet, maar volgens mij is ze best slim.
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, Spits zeker?
(whoehahahhahee!)
Snapt iemand m'n grap?![]()
Ohja, niet vergetenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:25 schreef BVO het volgende:
Vanavond dus samen met 8 andere bekende Nederlandse vrouwen in Raking the Stars, 20:30 op Nederland 3.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ze zijn beiden even dom. Opgelost.
Nee.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, Spits zeker?
(whoehahahhahee!)
Snapt iemand m'n grap?![]()
Ze moest staan in de metro.quote:
ja vetquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:21 schreef static het volgende:
Ik vond Koblenko anders wel ad-rem vanavond over dat interview na de vraag van Fiona: 'ik hoef geen verantwoording af te leggen'.
Ze had tenminste haar woordje klaar.quote:
Hoe kom je erbij dat ze 4 jaar over d'r P doet? Ze zit in Leiden... daar móét je binnen 2 jaar je P halen. Volgens mij is ze gewoon 4e jaars ofzo, maar d'r P heeft ze allang lijkt me...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te lullen, het is niet normaal hoor om 4 jaar over je P te doen terwijl er 1 jaar voor staat
Maar dat kan jij niet weten natuurlijk, simpele ziel
Daar moest ik juist hard om lachen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:21 schreef static het volgende:
Ik vond Koblenko anders wel ad-rem vanavond over dat interview na de vraag van Fiona: 'ik hoef geen verantwoording af te leggen'.
Je kan uitstel van je BSA (dus 40 studiepunten in je eerste jaar, je P binnen 2 jaar, etc) krijgen op basis van bijzondere omstandigheden. En die bijzondere omstandigheden beginnen al als je vriendje het uitmaakt en je dus 'psychische' problemen hebt daarvan. Gewoon 1 keer binnenlopen bij de studentpsycholoog op het Rapenburg en hoppa je uitstel is binnen. Dit is heel makkelijk en wordt ook vaak gedaan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze 4 jaar over d'r P doet? Ze zit in Leiden... daar móét je binnen 2 jaar je P halen. Volgens mij is ze gewoon 4e jaars ofzo, maar d'r P heeft ze allang lijkt me...
Trouwens,
waarom hebben jullie uberhaupt een mening over haar van, 'ik mag haar absoluut niet'? Alsof ze jullie persoonlijk iets misdaan heeft. Het is een soapsterretje... wat boeit het je
Haha ja idd, volgens mij zei ze trouwens "alle mannen hebben natuurlijk mijn interview gelezen" maar dat maakt niet uit. Ze denkt serieus dat ze een heel belangrijk iemand is jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:27 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Daar moest ik juist hard om lachen.
Net als: "Iedereen heeft natuurlijk mijn interview gelezen" En dan heel verbaasd als dat niet zo is. Hahaha wat denkt ze zelf, dat iedereen naar de winkel rent als zij ergens in een blaadje staat ofzo?!![]()
Ik zit ook in Leidenquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:42 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Je kan uitstel van je BSA (dus 40 studiepunten in je eerste jaar, je P binnen 2 jaar, etc) krijgen op basis van bijzondere omstandigheden. En die bijzondere omstandigheden beginnen al als je vriendje het uitmaakt en je dus 'psychische' problemen hebt daarvan. Gewoon 1 keer binnenlopen bij de studentpsycholoog op het Rapenburg en hoppa je uitstel is binnen. Dit is heel makkelijk en wordt ook vaak gedaan.Ik zit zelf in Leiden
Wakker worden, dat is ze voor jou ook anders zat je je niet zo op te fokken in dit topic..quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:44 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Haha ja idd, volgens mij zei ze trouwens "alle mannen hebben natuurlijk mijn interview gelezen" maar dat maakt niet uit. Ze denkt serieus dat ze een heel belangrijk iemand is ja![]()
Koblenko is gewoon gestoord man. Vooral dat geen verantwoording af hoeven leggen is een lachertje. Tuurlijk hoeft ze dat niet, dat snapt iedereen, that goes without saying. Maar mevrouw vindt het nodig om met haar quasi geëmancipeerde toontje duidelijk te maken dat ze zich toch wel een stuk beter voelt dan de rest.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:21 schreef static het volgende:
Ehm okquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:35 schreef saksia het volgende:
[..]
Wakker worden, dat is ze voor jou ook anders zat je je niet zo op te fokken in dit topic..Je bent gewoon verliefd en gefrustreerd.
![]()
![]()
hehequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik zit ook in Leiden
Bedankt voor de tip
Naja, er zijn zoveel mensen die heel wat jaren langer over hun studie doen hoor.. Daar is zij echt niet een onwijze uitzondering in...;) Daarbij zou ik me zo kunnen voorstellen dat zij het iets drukker heeft naast haar studie dan de gemiddelde student dat heeft. (Let wel: ik zeg "zou kunnen voorstellen"en "gemiddelde student"quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:32 schreef VinoTinto het volgende:
Bovendien is ze lelijk.
kijk uit zo ontstaan geruchtenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:22 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Ehm ok![]()
Lekker achterlijk, ja ik ben lesbisch en gefrustreerd![]()
Heb 'r nog nooit gezien... zit ze gewoon op de fsw?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ennum sja, in real life is ze inderdaad een stuk minder mooi dan op alle plaatjes.... (ja, ik studeer daar ook) Al is lelijk ook weer zo wat..
Maargoed, wie ziet er nou perfect uit.. Toch juist bewonderenswaardig wat ze met Photoshop en veel make-up al niet kunnen...![]()
Ja... daar zit politicologie, dus zij ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'r nog nooit gezien... zit ze gewoon op de fsw?
Okee hier moet ik even duidelijkheid verschaffen, die regel van binnen 2 jaar je P geldt pas voor studenten die na 1 september 2005 zijn begonnen met hun studie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:42 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Je kan uitstel van je BSA (dus 40 studiepunten in je eerste jaar, je P binnen 2 jaar, etc) krijgen op basis van bijzondere omstandigheden. En die bijzondere omstandigheden beginnen al als je vriendje het uitmaakt en je dus 'psychische' problemen hebt daarvan. Gewoon 1 keer binnenlopen bij de studentpsycholoog op het Rapenburg en hoppa je uitstel is binnen. Dit is heel makkelijk en wordt ook vaak gedaan.Ik zit zelf in Leiden
Trouwens: zo kan je wel alles dood relativeren. Ze is een publiek figuur(tje) dus dan hebben mensen een mening over haar
Niet nodig, ik wilde alleen even iets veruidelijken, nu weer gezellig verder over die akelige Koblenkoquote:
Daar gaat het hier niet om, Koblenko heeft een te hoge eigendunk, Verbaan is misschien ook niet alles maar heeft minder last van onterechte arrogantie, waar menigmeen hier over valt.quote:Op zondag 10 december 2006 01:25 schreef Thomas B. het volgende:
Koblenko
-edit-
Als we toch ontopic komen... we hebben het hier dus over woorden van niemand minder dan Georgina Verbaan. Moeten we die nou nog serieus gaan nemen?
quote:Op zondag 10 december 2006 04:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar gaat het hier niet om, Koblenko heeft een te hoge eigendunk, Verbaan is misschien ook niet alles maar heeft minder last van onterechte arrogantie, waar menigmeen hier over valt.
Ja idd, en dan kiest ze iemand die niet terug kan pratenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Haunter het volgende:
Hoe zij Yvonne () plots aanviel sloeg ook nergens op
. Volgens mij had Koblenko opeens een slachtoffer nodig om haar frustratie kwijt te raken...
![]()
Valt nog mee dat ze niet verongelijkt reageert dan. "En waarom praat jij niet terug? Nou? Weet je wel wie ik ben?"quote:Op donderdag 28 december 2006 20:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja idd, en dan kiest ze iemand die niet terug kan praten
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Haunter het volgende:
Hoe zij Yvonne () plots aanviel sloeg ook nergens op
. Volgens mij had Koblenko opeens een slachtoffer nodig om haar frustratie kwijt te raken...
![]()
Toen Yvonne weg moest zei ze "God straft meteen."quote:
Iel, wat is het toch een rancuneuze engerdquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:12 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Toen Yvonne weg moest zei ze "God straft meteen."![]()
Ze maakt zich niet populair bij haar collega'squote:Op vrijdag 29 december 2006 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
Bij Ranking The Stars was de vraag "Wie heeft het hoogste IQ" en deze keer mocht Victoria haar top10 bij Paul vertellen. En waar zette ze zichzelf, op twee!
En dat ze dan vorige week zei tegen Milika: "Hoe kom je daarbij? Ik doe helemaal niet of ik slim ben".
Oja en nu ik hier toch ben, waarom praat Yconne zo zacht?
Ehm smaken verschillen..maar ze zag er niet uit in het progamma Ranking The Stars..quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:09 schreef Mirri het volgende:
Victoria is niet zo heel tactisch inderdaad..EN ze heeft overal binnen no time een oordeel over..![]()
Maar ik vind haar wel een super lekker ding![]()
Victoria: IQ-test wie heeft de hoogste IQ-score in het land?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef imago het volgende:
Ze presenteert de Nationale Wetenschapsquiz Junior. Waarom?? Zij is toch helemaal niet leuk voor/met kinderen?
mirriquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:09 schreef Mirri het volgende:
Victoria is niet zo heel tactisch inderdaad..EN ze heeft overal binnen no time een oordeel over..![]()
Maar ik vind haar wel een super lekker ding![]()
Van Victoria? Dat lijkt me ook weer niet zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef saksia het volgende:
haar IQ score zat toch onder de 100 bij die BNN IQ test meen ik me te herinneren?
Deed ze t maar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef Toeps het volgende:
"Ik ga emigreren!" Toen bleek dat ze op twee werd gezet door de mannen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef imago het volgende:
Ze presenteert de Nationale Wetenschapsquiz Junior. Waarom?? Zij is toch helemaal niet leuk voor/met kinderen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_nationale_IQ_testquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van Victoria? Dat lijkt me ook weer niet zo.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef saksia het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_nationale_IQ_test
Whehehe. En Yvon 112.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef saksia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef saksia het volgende:
[..]
En dan ook die opmerking erna: "Maar dat vind ik niet zelf hoor!"quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Mooi dat Victoria zichzelf dan op de 1e plaats zet bij de IQ test. Wat een zelfoverschatting.
Ik ook 135, maar ik moest sowieso alle vragen mvt het filmpje gokken omdat dat filmpje niet speelde!! (Plus nog min. 2 niet geregistreerde muiskliks op het antwoordquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Ik heb het net zelf getest, had 135
(niet verwacht eigenlijk) Maargoed, zulke testjes moeten nou ook weer niet zo serieus genomen worden natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |