Heb 'r nog nooit gezien... zit ze gewoon op de fsw?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ennum sja, in real life is ze inderdaad een stuk minder mooi dan op alle plaatjes.... (ja, ik studeer daar ook) Al is lelijk ook weer zo wat..
Maargoed, wie ziet er nou perfect uit.. Toch juist bewonderenswaardig wat ze met Photoshop en veel make-up al niet kunnen...![]()
Ja... daar zit politicologie, dus zij ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'r nog nooit gezien... zit ze gewoon op de fsw?
Okee hier moet ik even duidelijkheid verschaffen, die regel van binnen 2 jaar je P geldt pas voor studenten die na 1 september 2005 zijn begonnen met hun studie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:42 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Je kan uitstel van je BSA (dus 40 studiepunten in je eerste jaar, je P binnen 2 jaar, etc) krijgen op basis van bijzondere omstandigheden. En die bijzondere omstandigheden beginnen al als je vriendje het uitmaakt en je dus 'psychische' problemen hebt daarvan. Gewoon 1 keer binnenlopen bij de studentpsycholoog op het Rapenburg en hoppa je uitstel is binnen. Dit is heel makkelijk en wordt ook vaak gedaan.Ik zit zelf in Leiden
Trouwens: zo kan je wel alles dood relativeren. Ze is een publiek figuur(tje) dus dan hebben mensen een mening over haar
Niet nodig, ik wilde alleen even iets veruidelijken, nu weer gezellig verder over die akelige Koblenkoquote:
Daar gaat het hier niet om, Koblenko heeft een te hoge eigendunk, Verbaan is misschien ook niet alles maar heeft minder last van onterechte arrogantie, waar menigmeen hier over valt.quote:Op zondag 10 december 2006 01:25 schreef Thomas B. het volgende:
Koblenko
-edit-
Als we toch ontopic komen... we hebben het hier dus over woorden van niemand minder dan Georgina Verbaan. Moeten we die nou nog serieus gaan nemen?
quote:Op zondag 10 december 2006 04:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar gaat het hier niet om, Koblenko heeft een te hoge eigendunk, Verbaan is misschien ook niet alles maar heeft minder last van onterechte arrogantie, waar menigmeen hier over valt.
Ja idd, en dan kiest ze iemand die niet terug kan pratenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Haunter het volgende:
Hoe zij Yvonne () plots aanviel sloeg ook nergens op
. Volgens mij had Koblenko opeens een slachtoffer nodig om haar frustratie kwijt te raken...
![]()
Valt nog mee dat ze niet verongelijkt reageert dan. "En waarom praat jij niet terug? Nou? Weet je wel wie ik ben?"quote:Op donderdag 28 december 2006 20:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja idd, en dan kiest ze iemand die niet terug kan praten
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Haunter het volgende:
Hoe zij Yvonne () plots aanviel sloeg ook nergens op
. Volgens mij had Koblenko opeens een slachtoffer nodig om haar frustratie kwijt te raken...
![]()
Toen Yvonne weg moest zei ze "God straft meteen."quote:
Iel, wat is het toch een rancuneuze engerdquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:12 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Toen Yvonne weg moest zei ze "God straft meteen."![]()
Ze maakt zich niet populair bij haar collega'squote:Op vrijdag 29 december 2006 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
Bij Ranking The Stars was de vraag "Wie heeft het hoogste IQ" en deze keer mocht Victoria haar top10 bij Paul vertellen. En waar zette ze zichzelf, op twee!
En dat ze dan vorige week zei tegen Milika: "Hoe kom je daarbij? Ik doe helemaal niet of ik slim ben".
Oja en nu ik hier toch ben, waarom praat Yconne zo zacht?
Ehm smaken verschillen..maar ze zag er niet uit in het progamma Ranking The Stars..quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:09 schreef Mirri het volgende:
Victoria is niet zo heel tactisch inderdaad..EN ze heeft overal binnen no time een oordeel over..![]()
Maar ik vind haar wel een super lekker ding![]()
Victoria: IQ-test wie heeft de hoogste IQ-score in het land?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef imago het volgende:
Ze presenteert de Nationale Wetenschapsquiz Junior. Waarom?? Zij is toch helemaal niet leuk voor/met kinderen?
mirriquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:09 schreef Mirri het volgende:
Victoria is niet zo heel tactisch inderdaad..EN ze heeft overal binnen no time een oordeel over..![]()
Maar ik vind haar wel een super lekker ding![]()
Van Victoria? Dat lijkt me ook weer niet zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef saksia het volgende:
haar IQ score zat toch onder de 100 bij die BNN IQ test meen ik me te herinneren?
Deed ze t maar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef Toeps het volgende:
"Ik ga emigreren!" Toen bleek dat ze op twee werd gezet door de mannen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef imago het volgende:
Ze presenteert de Nationale Wetenschapsquiz Junior. Waarom?? Zij is toch helemaal niet leuk voor/met kinderen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_nationale_IQ_testquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van Victoria? Dat lijkt me ook weer niet zo.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef saksia het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_nationale_IQ_test
Whehehe. En Yvon 112.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef saksia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef saksia het volgende:
[..]
En dan ook die opmerking erna: "Maar dat vind ik niet zelf hoor!"quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Mooi dat Victoria zichzelf dan op de 1e plaats zet bij de IQ test. Wat een zelfoverschatting.
Ik ook 135, maar ik moest sowieso alle vragen mvt het filmpje gokken omdat dat filmpje niet speelde!! (Plus nog min. 2 niet geregistreerde muiskliks op het antwoordquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Ik heb het net zelf getest, had 135
(niet verwacht eigenlijk) Maargoed, zulke testjes moeten nou ook weer niet zo serieus genomen worden natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |