Haar dochter werd moeder bedoel jequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Millica's dochter werd op haar 16de of 17de al oma..dus Millica is al een paar jaar oma.
Volgens Katja wordt het vanaf nu alleen maar slechter.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:02 schreef BVO het volgende:
Wordt elke week leuker.
Bedanktquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:19 schreef -Mo- het volgende:
Aangezien het niet in de OP staat:
Ranking the Stars, elke vrijdag om 20:30 uur op 3.
Yolanthe lijkt me wel vals genoeg hiervoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:48 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er mensen die jullie graag in een vervolg zouden willen zien?
Ik toch wel Brigit Schuurman , Yolanthe van Kasbergen , Nicolette Kluivers en Wendy van dijk om maar wat te noemen.
Hij wordt niet meer aangeboden op UitzendingGemist, zal wel met rechten te maken hebben. Echter, op http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)stars/bb.laatste.asf is ie gewoon te vinden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Staat de aflevering van vrijdag wel al op uitzendinggemist? Ik kan 'm niet vinden en weet niet of ik de herhaling vanavond kan kijken..
Volgens mij komen nog vier afleveringen na vrijdag dan !quote:Op woensdag 27 december 2006 22:59 schreef Smeich het volgende:
aaah ja.. ze hadden het er gisteren nog over dat de vragen over seks al geweest waren dus toen had ik het vermoeden al dat ik er eentje had gemist. Hoeveel afleveringen zijn er in totaal?
Die Yvon is ook wel een leuk poppetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |