abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:38:29 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44049638
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Tja het blijft toch een Rus he
Inderdaad
pi_44052629
Ik vind Viktoria ook 3x niks. Ze is idd al 10 jaar bezig met haar opleiding, echt een flop. Daarnaast komt ze superarrogant, bitcherig en kinderachtig over.

Georgina vind ik wel tof! Ze komt over als een nuchter iemand, niet arrogant en gewoon zichzelf. Een stuk leuker dus!
pi_44074238
Georgina heeft wel mensenkennis. Ik vind Koblenko ook cynisch en betweterig, en idd die quasi intellectuele collum van 'r in metro, -ik sla hem altijd over. En dan haar stokpaardjes: Oekraine en dat ze politicologie studeert. Ik hoop niet dat ze dankzij die studie straks in allerlei nieuwsprogramma's aanschuift want ik erger me dood aan haar betweterige en neerbuigende manier van praten. Presenteren kan ze trouwens helemaal niet. Straalt totaal geen warmte uit.
pi_44074334
Georgina

pi_44074829
Het is er inderdaad wel eentje van 'kijk eens hoe ik geweldig ik ben'. Ook las ik ooit een stukje over hoe ze op een gegeven moment stage ging lopen bij de Russiche Cosmopolitan... De trut wierp zich gelijk op als alles-wetende mode-deskundige. 'Kijk mij eens een vrouw van de wereld zijn.' Zó ontzettend neerbuigend over mensen met een wat minder trendy lifestyle dan de hare... No, thanks!

Zelf vind ik haar trouwens vaak nogal overstyled.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2006 12:05:39 ]
pi_44079764
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik zeg ook niets over mensen die níet gestudeerd hebben, ik zeg alleen dat Victoria wél gestudeerd heeft.
Dat maakt haar niet slim.

Waarom denken mensen zo vaak dat studerende mensen slimmer zijn? Ik ken genoeg mensen die minimaal HBO op zak hebben maar totaal geen interesse tonen in politiek, sociale interactie, psychologie, en andere zaken die je in het leven vooruit kunnen brengen. En dat is in mijn ogen veel belangrijker dan veel weten over één onderwerp.

Trouwens, over Georgina wordt vaak gezegd dat ze nogal 'dom' overkomt, maar dat lijkt me juist ten onrechte. Ze is een flapuit en een type die achteraf spijt krijgt van de dingen die ze nu doet, maar volgens mij is ze best slim.

[ Bericht 14% gewijzigd door Disorder op 02-12-2006 15:15:56 ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:03:22 #68
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44082188
Koblenko met d'r bontgemekker

Het iq van een aardappel heeft ze.
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:09:21 #69
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_44082297
koblenko is lelijk, lijkt me nog belangrijker!
bloemen, daar hou ik van!
pi_44094490
Volgens mijn zijn die uitspraken gewoon gedaan om publiciteit te krijgen voor ranking the stars waar ze allemaal aan meedoen.
pi_44098060
Waarom zijn er dan zoveel mensen die zeggend dat ze haar in andere programma's hebben zien misdragen. Het zijn niet altijd roddels hoor.
pi_44099252
Victoria woonde vroeger nog gewoon in een studentenflat in Leiden samen met een stel andere studenten. Als die dan bezoek kregen, dacht Victoria altijd dat het bezoek stiekem alleen maar kwam om haar te zien, omdat ze in GTST speelde. Dat die huisgenoten gewoon hun eigen vrienden hadden die geen GTST keken en wisten wie dat roodharige spook was, kwam niet eens in haar op

Zo heb ik het dan gehoord van haar voormalige buurmeisje, dat gezellig een keer bij de buurjongen op bezoek ging, en toen een kattige sneer kreeg van Victoria, die er dus toevallig - zonder dat buurmeisje het wist - ook woonde...
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_44101001
Victoria .
Georgina .
  zondag 3 december 2006 @ 20:13:47 #74
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_44112336
Zij is wel irritant met haar Oekraine en opleiding enz...

Dat wordt dan tijd! Beschrijf jezelf eens in vijf woorden?
'Heel erg rechtdoorzee, af en toe een beetje kort door de bocht, zelfverzekerd, wijs en spontaan.'

Ben je lief niet vergeten?
'Wel voor mijn vriendje, maar tegen andere mensen ben ik zelden lief. Ik ben een beetje afstandelijk tegen iedereen die ik niet goed ken. Ook toen ik net bij Goede Tijden kwam. Dat was zo'n hechte groep, ik wist niet zo goed hoe ik me moest gedragen. Ik was bang dat ze me te druk en te fel zouden vinden als ik mezelf zou zijn, dat ze van me zouden schrikken.'

Hoe is het om te worden nagestaard?
'Dat was ik al gewend. Toen ik nog niet bekend was, keken mensen me na vanwege mijn knalrode haar en aparte kleding. Op school was ik nogal een exteem type, ik wilde altijd alles anders doen dan de rest. Ik ging graag tegen de stroom in. Zo van: Dit ben ik en als je het er niet mee eens bent, heb je pech.'

http://www.home.zonnet.nl(...)oria/victoria-bo.htm
ha ha ha ha ha
  zondag 3 december 2006 @ 20:16:01 #75
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_44112406
Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'

Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."

http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7144&roddels=51020
ha ha ha ha ha
pi_44112595
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:16 schreef Ivatje het volgende:
Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'

Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."

hmmmm, in de link staat:

- Gossip
- Gossip
- Roddels

Zegt genoeg denk ik.....
  maandag 4 december 2006 @ 12:14:47 #77
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44127673
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Politicologie toch? Ze is wel nu al 's lands bekendste (aankomend) politicoloog, ik lees het overal.
Nee hoor, Ayaan Hirsi Ali en Wouter Bos zijn ook politicologen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 4 december 2006 @ 12:20:27 #78
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_44127830
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:14 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee hoor, Ayaan Hirsi Ali en Wouter Bos zijn ook politicologen.
En Ad Melkert en I.R.Baboon.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 4 december 2006 @ 12:24:11 #79
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44127928
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:20 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

En Ad Melkert en I.R.Baboon.
Dan noem je er ook wel 2
pi_44127951
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb dat programma gezien waarin 2 bekende vrouwen moesten strijden, wie de beste moeder was voor hetzelfde stel kinderen. Victoria Koblenko verloor dik. Ze deed heel gemeen en ongeduldig tegen de kinderen, echt een rus. En naderhand zei ze heel demonstratief, dat niets haar tegenhield om zelf toch zo snel mogelijk kinderen te krijgen. Maar ja, Georgina Verbaan is ook niet al te snugger om zulke uitspraken te doen.
Dat heb ik ook gedeeltelijk zitten kijken
Wat een trut was ze daar.. zag die ouders met verbazing kijken hoe ze met hun kinderen omging..

Maar ik vind ook Georgina een verhaal apart
Salsa Española
  maandag 4 december 2006 @ 12:41:51 #81
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44128366
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:13 schreef Ivatje het volgende:
Beschrijf jezelf eens in vijf woorden?
'Heel erg rechtdoorzee, af en toe een beetje kort door de bocht, zelfverzekerd, wijs en spontaan.'
Tellen leren ze niet bij Politicologie?
... is a mismatch forever
pi_44133018
Vind Victoria nou ook niet erg boeiend. Nogal betweterig en een wijsneus. Georgina is ook niet erg slim maar heeft imo toch een soort charme, humor heeft zo ook wel. Moet er wel om lachen.
pi_44135748
georgina heeft helemaal gelijk volgens mij!
ze was inderdaad ook al heel irritant in wie is de mol, bv. toen ze in een van de laatste afleveringen met yvonne beelden ging bekijken rolde ze met de ogen toen yvonne binnen kwam (eigenlijk ook wel een beetje grappig maargoed )
maar victoria is wel superknap
pi_44138075
"God straft direct!"
pi_44140226
Waar haalt ze idd het lef vandaan om zo over anderen te lullen. Ik zou nog geen 10 minuten met haar in dezelfde ruimte kunnen verblijven.
pi_44141467
Koblenko
  maandag 4 december 2006 @ 22:35:50 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44148209
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:24 schreef roze-meisje het volgende:

maar victoria is wel superknap
Vind ik niet
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44148407
Dat verlepte rode vosje in d'r nek... brr!
  dinsdag 5 december 2006 @ 01:06:46 #89
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44152860
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:16 schreef Ivatje het volgende:

Dat verhaal heb ik wel eens eerder gehoord, van een andere bn'er. Sylvie is vast niet zonder zondes, maar Koblenko is gewoon een gefrustreerde trut. Lang leve Georgina Verbaan, de eerlijke flapuit.
Nee jij bent lekker. =X
pi_44153170
Het lijkt meer een stunt voor dat nieuwe programma Ranking the Stars van BNN a.s. Vrijdag om 20.30
quote:
Ranking the StarsZet Paul De Leeuw in zijn uppie voor een camera en je hebt top-TV. Zet er tien bekende Nederlandse vrouwen bij en je hebt een natte droom. Heel Nederland zit vanaf 8 december aan de buis gekluisterd, want dan begint Ranking the Stars. Daarin gaan tien bekende vrouwelijke sterren de strijd met elkaar aan. Ze krijgen vragen en maken vervolgens een lijstje waarin ze zichzelf en de anderen rangschikken. Een panel van 100 mannen heeft dezelfde vraag gekregen. De vrouw met de meest overeenkomstige antwoorden wint het spel. Ondertussen worden de vrouwen uitgehoord over elkaar. Dat wordt slijmen… (of vuil spuiten)!

Bron : Bnn.nl
pi_44156609
Dat wijf 'studeert' al jaren in Leiden. Heeft nog steeds een aantal eerstejaars vakken politicologie niet gehaald, stomme hoer. En bij 'Ruslandkunde' is ze ook nooit aanwezig
Bovendien is ze lelijk.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_44160558
Wat weet jij ervan dan? Zit je bij haar op school of in de klas?
pi_44164314
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:21 schreef vencodark het volgende:
Wat weet jij ervan dan? Zit je bij haar op school of in de klas?
School
Klas
pi_44164932
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:32 schreef VinoTinto het volgende:
Dat wijf 'studeert' al jaren in Leiden. Heeft nog steeds een aantal eerstejaars vakken politicologie niet gehaald, stomme hoer. En bij 'Ruslandkunde' is ze ook nooit aanwezig
Bovendien is ze lelijk.
ja ze is zo druk he
pi_44170319
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:34 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

School
Klas
Oh ja, je bent natuurlijk een stoere student met faculteiten en colleges en werkgroepen enzo. Hoe kon hij zo'n domme fout maken

Kneus.
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:58:45 #96
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44170569
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:50 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Oh ja, je bent natuurlijk een stoere student met faculteiten en colleges en werkgroepen enzo. Hoe kon hij zo'n domme fout maken

Kneus.
vergeet het Corps niet
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:18:06 #97
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44171205
Maar nu weten we nog steeds niet waar hij zn wijsheid vandaan haalt?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44171318
quote:

[..]

Kneus.
zielige reactie
pi_44171339
Kzou het er best op kunnen hoor.
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:23:25 #100
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_44171370
quote:

[..]

Kneus.
Boehoe, boehoe.
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:22 schreef veldmuis het volgende:
Kzou het er best op kunnen hoor.
Ik ook hoor. Maar ze moet wel dr mond houden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_44171394
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou een appel in d'r mond leuk staan? Voor tijdens het neuken dan, hè. Niet tijdens het pijpen.
pi_44171499
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:08 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

En dat steekt me extra omdat ze ook politicologie doet en op deze manier natuurlijk niemand mij ooit nog serieus zal nemen.
Ik voel met je mee
Nog in Leiden ook gek...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2006 19:27:59 ]
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:31:31 #103
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_44171655
Die Koblenko heeft afgelopen zomer ook enorm veel tijd op radio 1 gekregen. Het ging toen al over de verkiezingen, waarbij ze wat interviews afnam van 'bekende' politici. Het was een enorme aanfluiting, derhalve kan je merken dat ze wel wat kennis bij d'r draagt. Daarmee camoufleert ze op subtiele wijze haar tekortkomingen. Deze tekortkomingen zijn in het kort:
- lelijkheid (ik weet het, nogal subjectief)
- betweterigheid
- achterbaksigheid
- egoisme
- contactgestoordheid
- enorme drang tot media, oftewel mediageilheid
- n.n.t.b. tekortkomingen...
Helaas heeft ze via GTST haar kans schoon gezien om dit alles te doen bewerkstelligen. Tot groot verdriet van velen.

[ Bericht 18% gewijzigd door CrazyTaxi op 05-12-2006 19:40:11 ]
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:32:24 #104
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_44171685
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:24 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Zou een appel in d'r mond leuk staan? Voor tijdens het neuken dan, hè. Niet tijdens het pijpen.
Veldmuis toch, dit had ik niet achter jou gezocht.

Groetjes,
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_44173206
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef I.R.Baboon het volgende:

Boehoe, boehoe.
pi_44174271
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:32 schreef VinoTinto het volgende:
Bovendien is ze lelijk.
En jij doet dat beter? En dan toch 'stomme hoer' er uit krijgen? Kan 't me niet voorstellen.
pi_44180727
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

En jij doet dat beter? En dan toch 'stomme hoer' er uit krijgen? Kan 't me niet voorstellen.
Wat loop jij nou te lullen, het is niet normaal hoor om 4 jaar over je P te doen terwijl er 1 jaar voor staat
Maar dat kan jij niet weten natuurlijk, simpele ziel
pi_44180827
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

Wat loop jij nou te lullen, het is niet normaal hoor om 4 jaar over je P te doen terwijl er 1 jaar voor staat
Maar dat kan jij niet weten natuurlijk, simpele ziel
Waar heb jij last van zeg?

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij met dit soort uitspraken wél een hogere opleiding genoten hebt, laat staan je 'P' in een jaar afgerond te hebben? En het wordt er niet beter op
Indien dat overigens wel het geval is, vind ik dit duidelijk een bewijs dat het inderdaad niet veel hoeft te zeggen als je je P binnen vier jaar of binnen één jaar haalt. Intelligentie is blijkbaar toch te bepalen door het meten van andere factoren dan je studiepunten.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:47:39 #109
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44180917
Ja, ho maar. Mail/PM elkaar ofzo.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44182002
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:43 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waar heb jij last van zeg?

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij met dit soort uitspraken wél een hogere opleiding genoten hebt, laat staan je 'P' in een jaar afgerond te hebben? En het wordt er niet beter op
Indien dat overigens wel het geval is, vind ik dit duidelijk een bewijs dat het inderdaad niet veel hoeft te zeggen als je je P binnen vier jaar of binnen één jaar haalt. Intelligentie is blijkbaar toch te bepalen door het meten van andere factoren dan je studiepunten.
Wat brabbel jij nou eigenlijk? Dus Victoria is intelligent?
pi_44182147
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:26 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

Wat brabbel jij nou eigenlijk? Dus Victoria is intelligent?
Wat mij betreft wel, ik ken dat mens niet. Ik vind studeren niet het stomste wat je kan doen nee. Daar staat tegenover dat zelfs iemand die studeert blijkbaar uitspraken zoals jij ze formuleert kan maken. Want ik krijg maar geen antwoord, volg jij 'n studie? WO?

Ik snap die aversie jegens Victoria niet zo, ik vind haar betweterigheid wel irritant maar ik denk niet dat ze 'dom' is nee.
  woensdag 6 december 2006 @ 00:38:12 #112
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44182210
Toch ken ik zat vwo/wo meisjes die dom zijn.
pi_44182279
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:38 schreef PLAE@ het volgende:

Ik niet. Ligt er ook aan wat je onder dom verstaat natuurlijk, ik ken genoeg mensen die sociaal niet helemaal in orde zijn (volgens mij) maar wel WO aan kunnen, maar dat noem ik geen domheid. Ik vind dom sowieso 'n vervelende uitdrukking, maar als ik 't dan toch moet gebruiken, dan heb ik 't liever over de mensen die ik níet dom vind en daar vallen wat mij betreft mensen die WO aan kunnen onder.
pi_44182613
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:33 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel, ik ken dat mens niet. Ik vind studeren niet het stomste wat je kan doen nee. Daar staat tegenover dat zelfs iemand die studeert blijkbaar uitspraken zoals jij ze formuleert kan maken. Want ik krijg maar geen antwoord, volg jij 'n studie? WO?

Ik snap die aversie jegens Victoria niet zo, ik vind haar betweterigheid wel irritant maar ik denk niet dat ze 'dom' is nee.
Ik vind in elk interview roepen dat je gymnasium hebt gedaan, 2 studies volgt en altijd maar loopt te brallen dat je zoveel talen spreekt terwijl de werkelijkheid is dat ze al 4 jaar doet over haar P. Normale mensen doen dit in 1 jaar. Dit is alles, maar ga vooral door om haar te 'verdedigen' alle andere mensen die in dit topic posten denken er anders over
pi_44182688
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:01 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

Ik vind in elk interview roepen dat je gymnasium hebt gedaan, 2 studies volgt en altijd maar loopt te brallen dat je zoveel talen spreekt terwijl de werkelijkheid is dat ze al 4 jaar doet over haar P. Normale mensen doen dit in 1 jaar. Dit is alles, maar ga vooral door om haar te 'verdedigen' alle andere mensen die in dit topic posten denken er anders over
het zit je erg hoog he? Ik verdedig haar niet, ik vind haar irritant. Ik vind haar alleen niet dom, want daar ken ik haar niet goed genoeg voor. Verder wil ik mezelf hierbij graag wél verdedigen, want ik ben 'n vrij normaal mens en ook ik heb mijn 'P' niet in een jaar gehaald, dat zegt zo weinig tot niets. Ik vind het meer zeggen dat jij mij als simpel persoon betitelt, of dat jij Victoria een 'stomme hoer' noemt. Dát zijn de factoren wat mij betreft.

Bovendien wil jij nog steeds niet laten weten wat jij dan allemaal hebt bereikt, zoals het een 'normaal mens' volgens jou betaamd. Ik ben oprecht nieuwsgierig.
pi_44182866
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:38 schreef PLAE@ het volgende:

Ik ook hoor.. tegelijkertijd met mij [een genie] zijn er een hoop meisjes geslaagd dmv een maandje blokken
En je kent het oude gezegde.. bij hij die zijn diploma moet halen dmv het stampen van hele boeken is de intelligentie vaak ver te zoeken
pi_44184192
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:05 schreef Taurus het volgende:

[..]

het zit je erg hoog he? Ik verdedig haar niet, ik vind haar irritant. Ik vind haar alleen niet dom, want daar ken ik haar niet goed genoeg voor. Verder wil ik mezelf hierbij graag wél verdedigen, want ik ben 'n vrij normaal mens en ook ik heb mijn 'P' niet in een jaar gehaald, dat zegt zo weinig tot niets. Ik vind het meer zeggen dat jij mij als simpel persoon betitelt, of dat jij Victoria een 'stomme hoer' noemt. Dát zijn de factoren wat mij betreft.

Bovendien wil jij nog steeds niet laten weten wat jij dan allemaal hebt bereikt, zoals het een 'normaal mens' volgens jou betaamd. Ik ben oprecht nieuwsgierig.

Je moet zelfs persoonlijk worden om Victoria maar te steunen Ben je de voorzitter van haar fanclub ofzo
pi_44186927
quote:
Op woensdag 6 december 2006 07:56 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

Je moet zelfs persoonlijk worden om Victoria maar te steunen Ben je de voorzitter van haar fanclub ofzo
Laat maar.
pi_44189491
Kan ze niet gewoon gedwongen uitgezet worden of zo? Of gewoon geruimd als er weer eens varkenspest uitbreekt.
pi_44193851
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Laat maar.
idd
  woensdag 6 december 2006 @ 17:55:26 #121
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44199412
Ze staat weer in de metro.
Nee jij bent lekker. =X
pi_44201537
Ze houdt de gemoederen in elk geval wel flink bezig, da's een belangrijke eigenschap voor een celebrity
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')