Volgaarne, anders wordt het wel erg druk in mijn niveauquote:Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef berney het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik niet met je in discussie ga? Wat denk je wel niet zeg..
Ik ga me niet in jouw niveau verlagen namelijk.
Egnie! Dat is die andere mafkees, de altijd aangevallen Ebru. Maar die volg ik dan tenminste nog.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:29 schreef Canisfire het volgende:
Ze is wel DE opvolger van Theo natuurlijkin de metro dan XD
Dat is geen domme tante trouwens hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Egnie! Dat is die andere mafkees, de altijd aangevallen Ebru. Maar die volg ik dan tenminste nog.
Nee, die kan tenminste leesbare stukjes schijven.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is geen domme tante trouwens hoor.
Haar favoriete quote: "Hihi, kijk mij eens intellectueel zijn"quote:Op donderdag 30 november 2006 20:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Met d'r zelfingenomen harses.
[afbeelding]
Haar colums in de Metro kan ik ook echt niet lezen.....
Ja, ze kokketeert de hele dag met haar sovjet-verleden. Lazer toch op mens!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
Ik vind die Koblenko echt een verschrikkelijk mens. Altijd dat beschuldigende toontje van haar om, als ze ongelijk krijgt, de verongelijkte onschuld te gaan lopen spelen. Op de 1 of ander manier probeert ze in élk gesprek te frotten dat ze uit Rusland of die contreien komt waarmee ze haar stellingen dan kracht bij wil zetten. Kansloos. Werkelijk waar, kansloos.
Tja het blijft toch een Rus hequote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
Ik vind die Koblenko echt een verschrikkelijk mens. Altijd dat beschuldigende toontje van haar om, als ze ongelijk krijgt, de verongelijkte onschuld te gaan lopen spelen. Op de 1 of ander manier probeert ze in élk gesprek te frotten dat ze uit Rusland of die contreien komt waarmee ze haar stellingen dan kracht bij wil zetten. Kansloos. Werkelijk waar, kansloos.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja het blijft toch een Rus he![]()
Dat maakt haar niet slim.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over mensen die níet gestudeerd hebben, ik zeg alleen dat Victoria wél gestudeerd heeft.
hmmmm, in de link staat:quote:Op zondag 3 december 2006 20:16 schreef Ivatje het volgende:
Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'
Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7144&roddels=51020
Nee hoor, Ayaan Hirsi Ali en Wouter Bos zijn ook politicologen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Politicologie toch? Ze is wel nu al 's lands bekendste (aankomend) politicoloog, ik lees het overal.
En Ad Melkert en I.R.Baboon.quote:Op maandag 4 december 2006 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, Ayaan Hirsi Ali en Wouter Bos zijn ook politicologen.![]()
Dat heb ik ook gedeeltelijk zitten kijkenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb dat programma gezien waarin 2 bekende vrouwen moesten strijden, wie de beste moeder was voor hetzelfde stel kinderen. Victoria Koblenko verloor dik. Ze deed heel gemeen en ongeduldig tegen de kinderen, echt een rus. En naderhand zei ze heel demonstratief, dat niets haar tegenhield om zelf toch zo snel mogelijk kinderen te krijgen. Maar ja, Georgina Verbaan is ook niet al te snugger om zulke uitspraken te doen.
Tellen leren ze niet bij Politicologie?quote:Op zondag 3 december 2006 20:13 schreef Ivatje het volgende:
Beschrijf jezelf eens in vijf woorden?
'Heel erg rechtdoorzee, af en toe een beetje kort door de bocht, zelfverzekerd, wijs en spontaan.'
Dat verhaal heb ik wel eens eerder gehoord, van een andere bn'er. Sylvie is vast niet zonder zondes, maar Koblenko is gewoon een gefrustreerde trut. Lang leve Georgina Verbaan, de eerlijke flapuit.quote:Op zondag 3 december 2006 20:16 schreef Ivatje het volgende:
Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'
Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7144&roddels=51020
quote:Ranking the StarsZet Paul De Leeuw in zijn uppie voor een camera en je hebt top-TV. Zet er tien bekende Nederlandse vrouwen bij en je hebt een natte droom. Heel Nederland zit vanaf 8 december aan de buis gekluisterd, want dan begint Ranking the Stars. Daarin gaan tien bekende vrouwelijke sterren de strijd met elkaar aan. Ze krijgen vragen en maken vervolgens een lijstje waarin ze zichzelf en de anderen rangschikken. Een panel van 100 mannen heeft dezelfde vraag gekregen. De vrouw met de meest overeenkomstige antwoorden wint het spel. Ondertussen worden de vrouwen uitgehoord over elkaar. Dat wordt slijmen… (of vuil spuiten)!
Bron : Bnn.nl
Schoolquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:21 schreef vencodark het volgende:
Wat weet jij ervan dan? Zit je bij haar op school of in de klas?![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:32 schreef VinoTinto het volgende:
Dat wijf 'studeert' al jaren in Leiden. Heeft nog steeds een aantal eerstejaars vakken politicologie niet gehaald, stomme hoer. En bij 'Ruslandkunde' is ze ook nooit aanwezig
Bovendien is ze lelijk.
Oh ja, je bent natuurlijk een stoere student met faculteiten en colleges en werkgroepen enzo. Hoe kon hij zo'n domme fout makenquote:
vergeet het Corps nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh ja, je bent natuurlijk een stoere student met faculteiten en colleges en werkgroepen enzo. Hoe kon hij zo'n domme fout maken
Kneus.
zielige reactiequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh ja, je bent natuurlijk een stoere student met faculteiten en colleges en werkgroepen enzo. Hoe kon hij zo'n domme fout maken
Kneus.
Boehoe, boehoe.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kneus.
Ik ook hoor. Maar ze moet wel dr mond houden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:22 schreef veldmuis het volgende:
Kzou het er best op kunnen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |