abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 19:12:33 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44031951
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef berney het volgende:

[..]

Vind je het erg dat ik niet met je in discussie ga? Wat denk je wel niet zeg. .

Ik ga me niet in jouw niveau verlagen namelijk.
Volgaarne, anders wordt het wel erg druk in mijn niveau
Ik voerde trouwens geen discussie met je, ik vroeg slechts om verduidelijking van je stelling.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44032031
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:29 schreef Canisfire het volgende:
Ze is wel DE opvolger van Theo natuurlijk in de metro dan XD
Egnie! Dat is die andere mafkees, de altijd aangevallen Ebru. Maar die volg ik dan tenminste nog.
  donderdag 30 november 2006 @ 19:16:53 #53
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44032080
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef Toeps het volgende:

[..]

Egnie! Dat is die andere mafkees, de altijd aangevallen Ebru. Maar die volg ik dan tenminste nog.
Dat is geen domme tante trouwens hoor.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44032162
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat is geen domme tante trouwens hoor.
Nee, die kan tenminste leesbare stukjes schijven.
  donderdag 30 november 2006 @ 19:19:44 #55
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44032187
Ik vind die Koblenko echt een verschrikkelijk mens. Altijd dat beschuldigende toontje van haar om, als ze ongelijk krijgt, de verongelijkte onschuld te gaan lopen spelen. Op de 1 of ander manier probeert ze in élk gesprek te frotten dat ze uit Rusland of die contreien komt waarmee ze haar stellingen dan kracht bij wil zetten. Kansloos. Werkelijk waar, kansloos.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44032487
Op de foto in de OP ziet ze er uit als de opperpot van de vrouwenvleugel.
  donderdag 30 november 2006 @ 19:37:42 #57
88233 Steve
Still the best.
pi_44032818
Koblenko is populair hier. .
Maar jullie hebben wel gelijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_44034024
Met d'r zelfingenomen harses.

Haar colums in de Metro kan ik ook echt niet lezen.....
pi_44034788
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Met d'r zelfingenomen harses.

[afbeelding]

Haar colums in de Metro kan ik ook echt niet lezen.....
Haar favoriete quote: "Hihi, kijk mij eens intellectueel zijn"
pi_44034959
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
Ik vind die Koblenko echt een verschrikkelijk mens. Altijd dat beschuldigende toontje van haar om, als ze ongelijk krijgt, de verongelijkte onschuld te gaan lopen spelen. Op de 1 of ander manier probeert ze in élk gesprek te frotten dat ze uit Rusland of die contreien komt waarmee ze haar stellingen dan kracht bij wil zetten. Kansloos. Werkelijk waar, kansloos.
Ja, ze kokketeert de hele dag met haar sovjet-verleden. Lazer toch op mens!
pi_44043161
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
Tja het blijft toch een Rus he
Een heer met stijl
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:38:29 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44049638
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Tja het blijft toch een Rus he
Inderdaad
pi_44052629
Ik vind Viktoria ook 3x niks. Ze is idd al 10 jaar bezig met haar opleiding, echt een flop. Daarnaast komt ze superarrogant, bitcherig en kinderachtig over.

Georgina vind ik wel tof! Ze komt over als een nuchter iemand, niet arrogant en gewoon zichzelf. Een stuk leuker dus!
pi_44074238
Georgina heeft wel mensenkennis. Ik vind Koblenko ook cynisch en betweterig, en idd die quasi intellectuele collum van 'r in metro, -ik sla hem altijd over. En dan haar stokpaardjes: Oekraine en dat ze politicologie studeert. Ik hoop niet dat ze dankzij die studie straks in allerlei nieuwsprogramma's aanschuift want ik erger me dood aan haar betweterige en neerbuigende manier van praten. Presenteren kan ze trouwens helemaal niet. Straalt totaal geen warmte uit.
pi_44074334
Georgina

pi_44074829
Het is er inderdaad wel eentje van 'kijk eens hoe ik geweldig ik ben'. Ook las ik ooit een stukje over hoe ze op een gegeven moment stage ging lopen bij de Russiche Cosmopolitan... De trut wierp zich gelijk op als alles-wetende mode-deskundige. 'Kijk mij eens een vrouw van de wereld zijn.' Zó ontzettend neerbuigend over mensen met een wat minder trendy lifestyle dan de hare... No, thanks!

Zelf vind ik haar trouwens vaak nogal overstyled.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2006 12:05:39 ]
pi_44079764
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik zeg ook niets over mensen die níet gestudeerd hebben, ik zeg alleen dat Victoria wél gestudeerd heeft.
Dat maakt haar niet slim.

Waarom denken mensen zo vaak dat studerende mensen slimmer zijn? Ik ken genoeg mensen die minimaal HBO op zak hebben maar totaal geen interesse tonen in politiek, sociale interactie, psychologie, en andere zaken die je in het leven vooruit kunnen brengen. En dat is in mijn ogen veel belangrijker dan veel weten over één onderwerp.

Trouwens, over Georgina wordt vaak gezegd dat ze nogal 'dom' overkomt, maar dat lijkt me juist ten onrechte. Ze is een flapuit en een type die achteraf spijt krijgt van de dingen die ze nu doet, maar volgens mij is ze best slim.

[ Bericht 14% gewijzigd door Disorder op 02-12-2006 15:15:56 ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:03:22 #68
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44082188
Koblenko met d'r bontgemekker

Het iq van een aardappel heeft ze.
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:09:21 #69
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_44082297
koblenko is lelijk, lijkt me nog belangrijker!
bloemen, daar hou ik van!
pi_44094490
Volgens mijn zijn die uitspraken gewoon gedaan om publiciteit te krijgen voor ranking the stars waar ze allemaal aan meedoen.
pi_44098060
Waarom zijn er dan zoveel mensen die zeggend dat ze haar in andere programma's hebben zien misdragen. Het zijn niet altijd roddels hoor.
pi_44099252
Victoria woonde vroeger nog gewoon in een studentenflat in Leiden samen met een stel andere studenten. Als die dan bezoek kregen, dacht Victoria altijd dat het bezoek stiekem alleen maar kwam om haar te zien, omdat ze in GTST speelde. Dat die huisgenoten gewoon hun eigen vrienden hadden die geen GTST keken en wisten wie dat roodharige spook was, kwam niet eens in haar op

Zo heb ik het dan gehoord van haar voormalige buurmeisje, dat gezellig een keer bij de buurjongen op bezoek ging, en toen een kattige sneer kreeg van Victoria, die er dus toevallig - zonder dat buurmeisje het wist - ook woonde...
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_44101001
Victoria .
Georgina .
  zondag 3 december 2006 @ 20:13:47 #74
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_44112336
Zij is wel irritant met haar Oekraine en opleiding enz...

Dat wordt dan tijd! Beschrijf jezelf eens in vijf woorden?
'Heel erg rechtdoorzee, af en toe een beetje kort door de bocht, zelfverzekerd, wijs en spontaan.'

Ben je lief niet vergeten?
'Wel voor mijn vriendje, maar tegen andere mensen ben ik zelden lief. Ik ben een beetje afstandelijk tegen iedereen die ik niet goed ken. Ook toen ik net bij Goede Tijden kwam. Dat was zo'n hechte groep, ik wist niet zo goed hoe ik me moest gedragen. Ik was bang dat ze me te druk en te fel zouden vinden als ik mezelf zou zijn, dat ze van me zouden schrikken.'

Hoe is het om te worden nagestaard?
'Dat was ik al gewend. Toen ik nog niet bekend was, keken mensen me na vanwege mijn knalrode haar en aparte kleding. Op school was ik nogal een exteem type, ik wilde altijd alles anders doen dan de rest. Ik ging graag tegen de stroom in. Zo van: Dit ben ik en als je het er niet mee eens bent, heb je pech.'

http://www.home.zonnet.nl(...)oria/victoria-bo.htm
ha ha ha ha ha
  zondag 3 december 2006 @ 20:16:01 #75
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_44112406
Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'

Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."

http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7144&roddels=51020
ha ha ha ha ha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')