Volgaarne, anders wordt het wel erg druk in mijn niveauquote:Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef berney het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik niet met je in discussie ga? Wat denk je wel niet zeg..
Ik ga me niet in jouw niveau verlagen namelijk.
Egnie! Dat is die andere mafkees, de altijd aangevallen Ebru. Maar die volg ik dan tenminste nog.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:29 schreef Canisfire het volgende:
Ze is wel DE opvolger van Theo natuurlijkin de metro dan XD
Dat is geen domme tante trouwens hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Egnie! Dat is die andere mafkees, de altijd aangevallen Ebru. Maar die volg ik dan tenminste nog.
Nee, die kan tenminste leesbare stukjes schijven.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is geen domme tante trouwens hoor.
Haar favoriete quote: "Hihi, kijk mij eens intellectueel zijn"quote:Op donderdag 30 november 2006 20:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Met d'r zelfingenomen harses.
[afbeelding]
Haar colums in de Metro kan ik ook echt niet lezen.....
Ja, ze kokketeert de hele dag met haar sovjet-verleden. Lazer toch op mens!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
Ik vind die Koblenko echt een verschrikkelijk mens. Altijd dat beschuldigende toontje van haar om, als ze ongelijk krijgt, de verongelijkte onschuld te gaan lopen spelen. Op de 1 of ander manier probeert ze in élk gesprek te frotten dat ze uit Rusland of die contreien komt waarmee ze haar stellingen dan kracht bij wil zetten. Kansloos. Werkelijk waar, kansloos.
Tja het blijft toch een Rus hequote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
Ik vind die Koblenko echt een verschrikkelijk mens. Altijd dat beschuldigende toontje van haar om, als ze ongelijk krijgt, de verongelijkte onschuld te gaan lopen spelen. Op de 1 of ander manier probeert ze in élk gesprek te frotten dat ze uit Rusland of die contreien komt waarmee ze haar stellingen dan kracht bij wil zetten. Kansloos. Werkelijk waar, kansloos.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja het blijft toch een Rus he![]()
Dat maakt haar niet slim.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over mensen die níet gestudeerd hebben, ik zeg alleen dat Victoria wél gestudeerd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |