Dudequote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef KlootMajoor het volgende:
Gele sliertjes, krioelende dingetjes, spoelwormen? ringwormen? hoe heten die dingen?
Waarschijnlijk iets rauw gegeten (?) echt ranzig!
Afijn, ik ging dus even naar de wc en na de grote dienst zwaai ik dus altijd mijn storting gedag
Hier zag ik dus iets bewegen en ben dus vrijwel direct naar een spiegel gelopen om daar even naar mijn achterwerk te kijken
Ik zie dus met regelmaat een geel ding eruit steken en weer terug gaan![]()
Morgen even een pilletje halen!! ontwormingskuur ( geen recept voor nodig toch? )
Ik voel ze gewoon bewegen, zal wel verbeelding zijn maar toch!
Vraag me af hoe ik vanavond in slaap kan vallen met dit idee!
![]()
![]()
![]()
Maar ik mag het toch proberen niet dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:02 schreef Janetje het volgende:
Ieuw..
Bij het plaatsen van foto's door TS gaat 'ie overigens dicht.. even ter info..
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:02 schreef Janetje het volgende:
Ieuw..
Waag het niet.quote:
Hehequote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef KlootMajoor het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zou niet durven johquote:
Welke foto's? Van z'n poeperd of van z'n product waarin iets wriemelt?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:02 schreef Janetje het volgende:
Ieuw..
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:00 schreef Yildiz het volgende:
Een fucking lintworm. Letterlijk, hij fuckt je aars.
Maaienquote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
![]()
Geen lintworm
Dit zijn kleine wormpjes en het zijn er denk ik best wel veel!
Mijn poepert zit lekker vol![]()
Bolletjes in mijn hol v.2
Die is gewoon genomen dor de Mario Bros.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef -skippybal- het volgende:
Damn. Dit is TS over een paar dagen!!
http://www.curezone.com/image_gallery/parasites/ascaris/003.jpg
![]()
Ik link maar even voor de zekerheid....
Is echtquote:Op woensdag 29 november 2006 22:08 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Die is gewoon genomen dor de Mario Bros.
Als het echt is :![]()
Wormen zijn wormen, niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:08 schreef Lucille het volgende:
Zou je met die wormpjes ook kunnen vissen?
Pfft, heb ook wel eens last van wormen. Gelukkig zelden.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Merendeel van de Nederlanders heeft wel eens wormpjes, slechts een enkeling durft er voor uit te komen
Mebendazol kopen bij de drogist, ben je er zo weer van af. En goed je handen wassen op openbare toiletten.
quote:The female worm migrates to the rectum after copulation and, if not expelled during defecation, migrates to the perineum (often at night), where an average of 11,000 eggs are released. Eggs become infectious within 6-8 hours and, under optimum conditions, remain infectious in the environment for up to 3 weeks
quote:According to one widely quoted source, prevalence is approximately 5-15% in the general population. Prevalence is greatest in 5- to 9-year-old children, but all ages can be affected.
Wtf, 1 op de 5 volwassenen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef roque79 het volgende:
Dit vond ik op internet:
De aarsmade behoort tot de rondwormen, en is in Nederland de veroorzaker van de meeste worminfecties. 60% van de kinderen en 20% van de volwassenen is met de worm besmet. Met name kinderen lopen ze nogal eens op (crèches, kleuterscholen). Ze zijn een typische menselijke parasiet: besmetting vindt slechts plaats van mens tot mens, en in huisdieren kunnen ze niet overleven.
Tja, dat zeggen ze er nooit bij als je iemand gaat rimmen.quote:
Ja, dat zeg ik. Veel mensen zijn besmet, maar iedereen doet alsof het iets héél smerigs en zeldzaams isquote:
Zal dat die 1 op 5 verklaren?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:17 schreef Lucille het volgende:
Tja, dat zeggen ze er nooit bij als je iemand gaat rimmen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tja, dat zeggen ze er nooit bij als je iemand gaat rimmen.
Sterker nog: ongeveer de helft van de bevolking heeft al minstens 1 worm in de broek.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Lucille het volgende:
Maar goed, de meerderheid van de niet-Westerse bevolking loopt rond met wormen, dus er is geen man overboord.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef EvilWasp het volgende:
Conclusie: TS is 5 tot 9 jaar oud?
Ze zijn bang voor zonlicht, anders zouden ze overdag ook komen kijken!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:23 schreef Gebleekte het volgende:
Dat die beesten snachts ff uit je anus komen kijken is echt het megagoorste wat ik ooit heb gehoord
ja dus in jouw omgeving zit ook een wormenboerquote:
Het kan ook gewoon een restantje poep zijn: dat gaat na een paar dagen ook jeukenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Gebleekte het volgende:
Dus... als je nou jeuk aan je aars hebt, betekent dat dan gelijk dat die beesten er zijn??? Of kan het ook andere redenen hebben????
Ik vraag me oprecht af hoe die beesten kunnen weten dat het nacht is. Echt ogen oid hebben ze niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:23 schreef Gebleekte het volgende:
Dat die beesten snachts ff uit je anus komen kijken is echt het megagoorste wat ik ooit heb gehoord
Het kan drie dingen betekenen:quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Gebleekte het volgende:
Dus... als je nou jeuk aan je aars hebt, betekent dat dan gelijk dat die beesten er zijn??? Of kan het ook andere redenen hebben????
oeh, scherpquote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe die beesten kunnen weten dat het nacht is. Echt ogen oid hebben ze niet.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het kan drie dingen betekenen:
1) je hebt al een worm in je aarsch
2) z'n neef komt op bezoek
3) je hebt zojuist je zeepje laten vallen in de douche en je buurman heet Bubba
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe die beesten kunnen weten dat het nacht is. Echt ogen oid hebben ze niet.
http://www.urbanext.uiuc.edu/worms/facts/index.htmlquote:Even though worms don’t have eyes, they can sense light, especially at their anterior (front end).
of poep van z'n hond of kat... bij de dierenarts kan TS wel een ontwormkuurtje gaan halen.quote:
WTF???!!!?? Jij ben dus dé GOATSE???quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef KlootMajoor het volgende:
Hier zag ik dus iets bewegen en ben dus vrijwel direct naar een spiegel gelopen om daar even naar mijn achterwerk te kijken
ja maar dit zijn aardwormen, of geldt dat ook voor aarswormen?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
[..]
http://www.urbanext.uiuc.edu/worms/facts/index.html
Ze hebben denk ik lichtgevoelige cellen aan de voorkant zitten.
We hebben het best wel netjes gehouden, vind je niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
Ok.. maar genoeg gedrold.. dit is een serieus probleem..
Jup..quote:Op woensdag 29 november 2006 22:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
We hebben het best wel netjes gehouden, vind je niet?
Jij hebt een zaklamp in je ondergoed zitten? Volgens mij is het 's nachts en overdag even donker daar.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
[..]
http://www.urbanext.uiuc.edu/worms/facts/index.html
Ze hebben denk ik lichtgevoelige cellen aan de voorkant zitten.
dan is toch echt de vraag hoe je er aan komt...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Lucille het volgende:
Maar goed, de meerderheid van de niet-Westerse bevolking loopt rond met wormen, dus er is geen man overboord.
Dat is voor hen waarschijnlijk wanneer hun gastorganisme zich in horizontale positie bevindt en weinig beweegt...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De meeste wormen worden overgebracht via poep die via de orale weg binnenkomen. Slechte hygiene dus bij de bereiding van voedsel. Een andere manier van infectie is dat de worm via water waar je in staat/zwemt/wat dan ook binnenkomt. Dit laatste kan zowel via de huid plaatsvinden als via het 'binnenzwemmen' via een lichaamsopening. Bekende plekken zijn dan de kont en de voorbips.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is toch echt de vraag hoe je er aan komt...
ik mag aannemen dat wanneer je gezond eet (dus ook verse spullen) dat er niks aan de hand is?
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef Lucille het volgende:
De meeste wormen worden overgebracht via poep die via de orale weg binnenkomen. Slechte hygiene dus bij de bereiding van voedsel. Een andere manier van infectie is dat de worm via water waar je in staat/zwemt/wat dan ook binnenkomt. Dit laatste kan zowel via de huid plaatsvinden als via het 'binnenzwemmen' via een lichaamsopening. Bekende plekken zijn dan de kont en de voorbips.
aha,quote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef Lucille het volgende:
[..]
De meeste wormen worden overgebracht via poep die via de orale weg binnenkomen. Slechte hygiene dus bij de bereiding van voedsel. Een andere manier van infectie is dat de worm via water waar je in staat/zwemt/wat dan ook binnenkomt. Dit laatste kan zowel via de huid plaatsvinden als via het 'binnenzwemmen' via een lichaamsopening. Bekende plekken zijn dan de kont en de voorbips.
't staat niet in LIF dusquote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
Ok.. maar genoeg gedrold.. dit is een serieus probleem..
Dus wat?quote:
Heb je ook een fotoboek? Hihihiquote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Lintwormpje het volgende:
-edit-
gast.. 't mental imagequote:Op woensdag 29 november 2006 22:50 schreef A_L_N_F het volgende:
de TS zegt dat het jeukt.
wormen kriebelen.
als je nu een dame met aarsmaden kontneukt heb je dan extra genot door de wormpjes die langs je eikel krioelen?
Omfg.. die visual gaat zelfs mij iets te ver..quote:Op woensdag 29 november 2006 22:50 schreef A_L_N_F het volgende:
wormen kriebelen.
als je nu een dame met aarsmaden kontneukt heb je dan extra genot door de wormpjes die langs je eikel krioelen?
Zeg, zolang er geen foto's worden gepost of iemand wordt beledigd maakt het toch niet zoveel uit, toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omfg.. die visual gaat zelfs mij iets te ver..![]()
Laten we het even normaal houden..
'T gaat mij meer om de psychische gemoeds- en of nachtrust van de users hier..quote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, zolang er geen foto's worden gepost of iemand wordt beledigd maakt het toch niet zoveel uit, toch?
Kruipt er zo 1tje je plasgaatje inquote:Op woensdag 29 november 2006 22:50 schreef A_L_N_F het volgende:
wormen kriebelen.
komt er vanzelf weer uitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:55 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Kruipt er zo 1tje je plasgaatje ingaat tie daar eitjes leggen enzo
wie is hier normaal de lolbroek?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Voor de lolbroeken hier......
Wack a molequote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Voor de lolbroeken hier, mochten jullie er ooit last van krijgen kan ik jullie aanraden om voor een spiegel te gaan zitten met pincet en het spelletje gaan spelen wat dus op dat " sla op de muis - met een hamer - zodra deze zijn kop laat zien " lijkt , alleen dan omgekeerd en dan met pincet het eruit trekken als het wormpje zn kopje laat zien
Ik wens het niemand toe want zodra je er achter komt dat je zoiets hebt 'voel' je die dingen ook
Maar goed, hoe ik er af kom is duidelijk, hoe ben ik er aan gekomen is de vraag
Ik heb vandaag zelf gekookt, gisteren Chinees (!!!) , de dag daarvoor zelf gekookt en daarvoor ook
Thuis maak ik bijna geen vleesproducten klaar dus ik denk dat ik het bij de Chinees heb opgelopen
Ik ben wel op werk naar toilet geweest maar dat ziet er doorgaans schoon uit
Ranzig is het!
Besmetting kan ook plaatsvinden als je je groente was en je handen niet na toiletbezoek.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Thuis maak ik bijna geen vleesproducten klaar dus ik denk dat ik het bij de Chinees heb opgelopen
kan hij ze niet vergassen ??quote:Op woensdag 29 november 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wack a mole
Man ga naar de dokter dan ofzo, mischien kan die ze verdoven of weet ik veel
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn het niet gewoon stukjes taugee of bami.
die wormen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wack a mole
Man ga naar de dokter dan ofzo, mischien kan die ze verdoven of weet ik veel
Ja ik probeer serieus en inhoudelijk hierop te reagerenquote:
mja...tlukt al aardig zo te zienquote:Op woensdag 29 november 2006 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik probeer serieus en inhoudelijk hierop te reageren
zat jij met een gespreide blote anus buiten op de grond dan ?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Nega het volgende:
Bah.
Ik had het alleen heel vroeger, mijn ouders zeiden toen dat het kwam doordat ik buiten op de grond zat. Weet nog steeds niet of het waar is.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
zat jij met een gespreide blote anus buiten op de grond dan ?![]()
quote:
Aars dusquote:Op woensdag 29 november 2006 23:26 schreef teamlead het volgende:briljant topic dit...
kut voor je TS
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:12 schreef DarkManta het volgende:
Kom op beetje positieve kijk op het geheel. TS mag blij zijn dat ie net niet plas en poepseks deed, anders was het de laatste keer.
Ook mag de TS blij zijn dat hij die wormen in zijn aars heeft en niet in zijn neus anders liep ie de hele dag met een stront geur.
Al met al valt het wel mee.
Ach jij hoeft je nergens zorgen over te maken, vrouwen krijgen geen aarsmaden want die poepen ook niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:25 schreef AlohaXa het volgende:
Volgens mij is dit de eerste TS die mij rillingen gaf zonder een ondersteunende foto
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef KlootMajoor het volgende:
LOLquote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Je moet ze lokken door een stukje brood voor je aars te houden. Dan als ie bijna het brood heeft, heel hard met een nijptang die worm uit je anoes trekken.
Of een pilletje nemen. Het is wat je leuker vindt.![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon iemand de hand hebben geschud die wormpjes heeft + het niet zo strikt neemt met handen wassen na toilet bezoek/aarskrabben.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Maar goed, hoe ik er af kom is duidelijk, hoe ben ik er aan gekomen is de vraag
Ik heb vandaag zelf gekookt, gisteren Chinees (!!!) , de dag daarvoor zelf gekookt en daarvoor ook
Ik ben wel op werk naar toilet geweest maar dat ziet er doorgaans schoon uit
Ranzig is het!
Ja. Als je mod bentquote:Op donderdag 30 november 2006 11:33 schreef Catbert het volgende:
Is het mogelijk het tegenovergestelde van een TVP te doen?
Van Ravensburger?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:32 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
LOL![]()
Aarsworm pesteneen echt familiespel
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef RTB het volgende:
Geweldig topic
Als je nou bepaalde mensen niet erg mag, hier is je kans. Flink met je hand langs je reet gaan en dan overal handen schudden, succes gegarandeerd.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Van Ravensburger?
Maar even onder een linkje gedaan
Je gaat me niet zeggen dat een lintworm in je darmen, gaat ruiken dat er een stukje brood met kruidenboter in je bed ligt. Dat beesje zit in stront in de darmen, wat zou het kruidenboter kunnen ruiken via je aarsquote:Op donderdag 30 november 2006 13:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
mn biologielerares zei dat je dan een stukje brood met kruidenboter in je bed moest leggen, en dan lag er de volgende ochtend een verrassing naast![]()
Ziek!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef KlootMajoor het volgende:
Gele sliertjes, krioelende dingetjes, spoelwormen? ringwormen? hoe heten die dingen?
Waarschijnlijk iets rauw gegeten (?) echt ranzig!
Afijn, ik ging dus even naar de wc en na de grote dienst zwaai ik dus altijd mijn storting gedag
Morgen even een pilletje halen!! ontwormingskuur ( geen recept voor nodig toch? )
Ik voel ze gewoon bewegen, zal wel verbeelding zijn maar toch!
Vraag me af hoe ik vanavond in slaap kan vallen met dit idee!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
hahahaquote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Van Ravensburger?
Maar even onder een linkje gedaan
Onrijpe lintwormkoppen ook echtquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:37 schreef Casparovvv het volgende:
*verhaal*
Dit is een blaas gevuld met vocht waarin zich onrijpe lintwormkoppen bevinden
*verhaal*
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:34 schreef Reemster het volgende:
Lol @ onderschift van lintwormpje
''Ik kruip waar anderen niet durfen''
Durfenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:34 schreef Reemster het volgende:
Lol @ onderschift van lintwormpje
''Ik kruip waar anderen niet durfen''
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het liefst op een bruiloft bij een bruidspaar wat je niet mag en dan vooral een beetje vroeg komen om de handen te schudden
...jij BENT smerigquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou me echt zo super smerig voelen, iets dat lekker in je aarsch loopt te kriebelen.![]()
Waterslang in je reet en spoelen maar!![]()
![]()
KRABBEN dan!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:22 schreef veldmuis het volgende:
Ik krijg spontaan jeuk aan m'n aars bij het lezen van dit topic.
Zitten er alleen meisjes op kinderdag verblijven dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:04 schreef Elvi het volgende:
Goorste topic óóit!
Op kinderdagverblijven schijnen ze ook idd erg veel voor te komen, maar gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt dat er dan in de luier van zo'n kind een worm zat
Je moet cabaret doen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:32 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Zitten er alleen meisjes op kinderdag verblijven dan?![]()
Ik hoop het niet, dit topic is namelijk veels te goedquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:54 schreef KlootMajoor het volgende:
serieus: ik zal voor het weekend om is er wel van velost zijn
Ranzige zooi!
Filet Americainquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:25 schreef Falcon4ever het volgende:
Heb je wel een plons W.C.?
Een van de redenen waarom ik geen rauw vlees producten eet, pure angst voor die enge beesjes
Waarom klik ik nou op die linkquote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef -skippybal- het volgende:
Damn. Dit is TS over een paar dagen!!
http://www.curezone.com/image_gallery/parasites/ascaris/003.jpg
![]()
Ik link maar even voor de zekerheid....
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:29 schreef ivosnivo het volgende:
misschien domme vraag maar kan yoghurt niet helpen? Daar zitten toch juist goede bacterien in ofzo, kunnen die geen wormpjes aanvallen?
En als je in de zee of een meer zwemt,hangen de vissen dan met scholen tegelijk bij je anus?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Je moet ze lokken door een stukje brood voor je aars te houden. Dan als ie bijna het brood heeft, heel hard met een nijptang die worm uit je anoes trekken.
Of een pilletje nemen. Het is wat je leuker vindt.![]()
Bij jou zijn ze sowieso niet meer weg te slaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:15 schreef purplerose het volgende:
Heb van de week nog crackers met file americane gegeten![]()
Waar heeft TS dan wel precies last van, volgens jou?quote:Op zondag 3 december 2006 00:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft iedereen toch met lintwormen? TS heeft geen lintwormen.
Misschien niet het aangenaamste plaatje voor een zwakkere maag: http://www.imbiomed.com/1/images/bank/enterobiasis1.jpgquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef MadMarco het volgende:
Heb ze ook weleens gehad, heb ze vriendelijk verzocht het lichaam te verlaten. Nu zijn we beste vrienden en spelen poker op donderdagavond.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef MadMarco het volgende:
Heb ze ook weleens gehad, heb ze vriendelijk verzocht het lichaam te verlaten. Nu zijn we beste vrienden en spelen poker op donderdagavond.
Dat plaatje van dat negertje een paar foto's naar onderen toequote:Op zondag 3 december 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
En voor wie niet genoeg kan krijgen van plaatjes met wormen:
http://www.curezone.com/image_gallery/parasites/
(ik raad deze site trouwens STERK af voor mensen die niet van visueel sterke (lees: zeer ranzige) plaatjes houden)
Ik had gewaarschuwdquote:Op zondag 3 december 2006 02:50 schreef StefanP het volgende:
Dat plaatje van dat negertje een paar foto's naar onderen toe![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
(ik raad deze site trouwens STERK af voor mensen die niet van visueel sterke (lees: zeer ranzige) plaatjes houden)
quote:Op zondag 3 december 2006 02:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien niet het aangenaamste plaatje voor een zwakkere maag: http://www.imbiomed.com/1/images/bank/enterobiasis1.jpg
Ugh, die aflevering heb ik ook gezien. Al die emmertjes met daarin die gore wormen, bah bah. Iedereen heeft ze daar en dat zijn bepaald geen rijstekorreltjes.quote:Op zondag 3 december 2006 02:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had gewaarschuwdEn dat zijn trouwens andere wormen dan TS heeft
Een tijdje terug was er een serie op Discovery over parasieten en daar kwam deze worm ook langs. Kregen alle kindjes op een school antiwormtabletjes en de volgende dag moesten ze een emmertje met de wormenvangst meebrengen(zelfde idee qua wormen, maar dan minder visueel door emmertje). Ik werd al naar bij het idee dat al die wormen in je lijf konden zitten
![]()
Je avatar past goed bij dit topicquote:Op zondag 3 december 2006 03:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
whahahah grappige shit
Ik heb eens een lintworm ofzo gehad toen ik een jaar of 8 was. Zat op de plee keek in de pot zag ik daar een fucking grote worm in de wc pot kroelen. Ik schreeuwde het uit, tering als ik een traumatische ervaring heb uit mijn jeugd was dat het wel. Gelukkig is het bij die ene keer gebleven, waarschijnlijk in de zandbak opgelopen ofzo.
Ieder geval succes ermee, smeerlap.![]()
OMG, die eerste link... En hij had er nog geen last van ook, staat er...quote:Op zondag 3 december 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
eeehhhehmmm wtfquote:Op donderdag 7 december 2006 18:00 schreef Lllaura het volgende:
[..]
OMG, die eerste link... En hij had er nog geen last van ook, staat er...
Ik heb al een tijdje een ondefinieerbaar bultje op m'n hoofd, tussen m'n haar zeg maar. Ik word er niet echt geruster op na deze foto's.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eeehhhehmmm wtf![]()
![]()
![]()
idd.. bah...
die fcking maden![]()
![]()
bah!!![]()
Dat KAN je niet menenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:05 schreef Lllaura het volgende:
De vader van een vriendin van me had ook eens een lintworm. Hij kreeg er medicijnen voor waardoor ie losliet. Uitgebreid zat ie tijdens het ontbijt te vertellen dat het wel "een bord spaghetti leek in z'n onderbroek..."![]()
zoveel maden als daar zaten kunnen er onmogelijk in zo'n bultje zittenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:14 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een ondiefinieerbaar bultje op m'n hoofd, tussen m'n haar zeg maar. Ik word er niet echt geruster op na deze foto's.
't Kan ook bami geweest zijn, maar dat weet ik niet meer zeker...quote:
er zijn inmiddels zo veel buitenlanders in NL dat we er hier nu ook last van krijgenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef Ivatje het volgende:
Ik dacht dat je wormen alleen in arme landen krijgt...![]()
* Troel schrapt Isabeau op gastenlijstquote:Op donderdag 30 november 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het liefst op een bruiloft bij een bruidspaar wat je niet mag en dan vooral een beetje vroeg komen om de handen te schudden
Hehe nu je het zegt.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:55 schreef vaderpiet het volgende:
[..]
Je avatar past goed bij dit topic.
Extreem veel risico zelfs.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:20 schreef Aventura het volgende:
Ik heb net een heerlijk bordje roergebakken noodles op. No problem
Overigens heb ik nog nooit wormen gehad en ik hoop ze ok nooit te krijgen. Loop je eigenlijk risico met katten in huis?
voor de kat.. of de wormenquote:
altijd (21 jaar) katten (minimaal 2) in huis gehad en nooit ergens last van gehadquote:Op donderdag 7 december 2006 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en dat is zelfs nog zacht uitgedrukt
ik zou er bijna garantie op geven
Heb je niet altijd honger?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd (21 jaar) katten (minimaal 2) in huis gehad en nooit ergens last van gehad
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:21 schreef Troel het volgende:
* Troel schrapt Isabeau op gastenlijst
komen ze dan in je onderbroek of sterven die beesten af?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef KlootMajoor het volgende:
't heeft even op zich moeten laten wachten maar met veel plezier kan ik me " genezen " verklaren!
geen zooi meer dat uit mn poepert kruipt!
Gelijk maar genoeg pilletjes in de voorraadkast staan!
Zou een ieder ook moeten doen!
Ze gaan dood en je poept ze uit. Einde gratis restaurant voor de wormenkolonie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:55 schreef ivosnivo het volgende:
komen ze dan in je onderbroek of sterven die beesten af?
Ja, en de eerste de beste keer dat je die pillen nodig hebt, zijn ze allang over de datum heen..quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef KlootMajoor het volgende:
't heeft even op zich moeten laten wachten maar met veel plezier kan ik me " genezen " verklaren!
geen zooi meer dat uit mn poepert kruipt!
Gelijk maar genoeg pilletjes in de voorraadkast staan!
Zou een ieder ook moeten doen!
En dat spul (hoe heet het eigenlijk) kun je kopen bij de drogist? En alle wormen die je eventueel hebt gaan dan dood?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze gaan dood en je poept ze uit. Einde gratis restaurant voor de wormenkolonie.
http://nl.janssen-cilag.b(...)mname=worm#aarsmadenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
En dat spul (hoe heet het eigenlijk) kun je kopen bij de drogist? En alle wormen die je eventueel hebt gaan dan dood?
Maar dat moet dus via de huisarts lees ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef _mimic het volgende:
[..]
http://nl.janssen-cilag.b(...)mname=worm#aarsmaden
en het kost nog geen 2 euro.
Beter lezen:quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar dat moet dus via de huisarts lees ik.
quote:U kunt de huisarts om een recept vragen of het zelf bij de drogist of apotheker kopen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Bwehehehehe.
Je bent gepwned door Superwormjim.
Zijn dat nou "oorwurmen"?quote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef glasbak het volgende:
Dit lijkt me ook geen pretje..
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 december 2006 00:48 schreef Oosthoek het volgende:
Jullie kunnen allemaal mooi de tering krijgen. Ik kan nu niet meer slapen en heb overal jeuk.
Hij zal je er zo niet mee helpen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef Trigalti het volgende:
Jezus christus ik krijg de kriebels van dit topique
Ja je moet je mischien eens wat vaker wassenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Gebleekte het volgende:
Dat is echt het goorste wat ik in tijden heb gehoord.quote:Op zondag 3 december 2006 00:13 schreef _mimic het volgende:
De lintworm kan vele meters lang worden en bestaat uit een kop of scolex die zich in het slijmvlies van het maagdarmkanaal heeft verankerd en die de rest van de worm produceert, die uit tot wel 2000 geledingen of proglottiden bestaat, die groter worden naarmate ze verder van de kop zijn verwijderd. Ze bestaan nagenoeg geheel uit eierstokken die enorme aantallen (80.000 a 100.000 per proglottide) eieren produceren. De laatste geledingen laten, gevuld met rijpe eieren, los en verlaten met de ontlasting het lichaam. De proglottiden zijn vaak actief beweeglijk en kruipen soms uit de anus. In de vrije natuur komen ze hierbij o.a. op planten terecht. De eieren blijven lang infectieus, soms zelfs jaren. Voedsel wordt door de lintworm via de huid uit het maagdarmkanaal opgenomen
Wat heb je met Vriend Vis en Lappie Lintworm gedaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:10 schreef The_Terminator het volgende:
Ranzige plaatjes achter link gezet.
Wel waar, ook allemaal lieve kleine wormpjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat heb je met Vriend Vis en Lappie Lintworm gedaan?
Wat pas écht gaaf is: -edit: dat ik de wat minder ranzige plaatjes achter een link zit betekend niet meteen dat je maar de meest ranzige plaatjes moet gaan posten door ze ook achter een link te verschuilen, bovendien heeft het werkelijk niets met het hele topic temaken.-
Photographs taken of a patient with skull cancer. Skull and scalp are largely covered with the huge tumor. Tumor surface was broken and exposed during the car accident, showing inside part of the tumor crawling with maggots.
Gast, wtfquote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef Skv het volgende:
Dit topic doet me denken aan een ander topic van 1,5 jaar geleden oid wat ik op fok heb gelezen.
Iemand met ook zo'n soort probleem, maar die had zich opgesloten in zijn eigen kamer en alles ging helemaal mis, tot aan het ziekenhuis aan toe geloof ik.
Kan me zo snel niet meer voor de geest halen of het ook kontwormen waren of andere wormen..
-edit- Het was toch iets anders, dat topic ging over iemand die zelf wormen in dr eigen kut had gestopt, waarna het totaal was gaan etteren en ontsteken. Iemand een linkje?
SICKO!!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Wel waar, ook allemaal lieve kleine wormpjes.
En waarom heb je al die gave foto's weggehaald? Die Guinea-worm is minstens zo goor als een aarsmade. Krijg je ook op precies dezelfde manier binnen, alleen die gaat onder je vel heen en weer rennen en kruipen
Hij wil gewoon spelen?quote:
jij hebt zeker ook zo'n kutaccent, hè? in dat geval zou ik jou echt ongelooflijk hard tegen je kutkop willen rammen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Wel waar, ook allemaal lieve kleine wormpjes.
En waarom heb je al die gave foto's weggehaald? Die Guinea-worm is minstens zo goor als een aarsmade. Krijg je ook op precies dezelfde manier binnen, alleen die gaat onder je vel heen en weer rennen en kruipen
Vooral erin door blijven postenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe haal ik dit topic uit mAT
Elke keer kom ik dit topic tegen en word ik beroerd![]()
Frustratie?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:40 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook zo'n kutaccent, hè? in dat geval zou ik jou echt ongelooflijk hard tegen je kutkop willen rammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |