Zijn dat nou "oorwurmen"?quote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef glasbak het volgende:
Dit lijkt me ook geen pretje..
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 december 2006 00:48 schreef Oosthoek het volgende:
Jullie kunnen allemaal mooi de tering krijgen. Ik kan nu niet meer slapen en heb overal jeuk.
Hij zal je er zo niet mee helpen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef Trigalti het volgende:
Jezus christus ik krijg de kriebels van dit topique
Ja je moet je mischien eens wat vaker wassenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Gebleekte het volgende:
Dus... als je nou jeuk aan je aars hebt, betekent dat dan gelijk dat die beesten er zijn??? Of kan het ook andere redenen hebben????
Dat is echt het goorste wat ik in tijden heb gehoord.quote:Op zondag 3 december 2006 00:13 schreef _mimic het volgende:
De lintworm kan vele meters lang worden en bestaat uit een kop of scolex die zich in het slijmvlies van het maagdarmkanaal heeft verankerd en die de rest van de worm produceert, die uit tot wel 2000 geledingen of proglottiden bestaat, die groter worden naarmate ze verder van de kop zijn verwijderd. Ze bestaan nagenoeg geheel uit eierstokken die enorme aantallen (80.000 a 100.000 per proglottide) eieren produceren. De laatste geledingen laten, gevuld met rijpe eieren, los en verlaten met de ontlasting het lichaam. De proglottiden zijn vaak actief beweeglijk en kruipen soms uit de anus. In de vrije natuur komen ze hierbij o.a. op planten terecht. De eieren blijven lang infectieus, soms zelfs jaren. Voedsel wordt door de lintworm via de huid uit het maagdarmkanaal opgenomen
Wat heb je met Vriend Vis en Lappie Lintworm gedaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:10 schreef The_Terminator het volgende:
Ranzige plaatjes achter link gezet.
Wel waar, ook allemaal lieve kleine wormpjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat heb je met Vriend Vis en Lappie Lintworm gedaan?
Wat pas écht gaaf is: -edit: dat ik de wat minder ranzige plaatjes achter een link zit betekend niet meteen dat je maar de meest ranzige plaatjes moet gaan posten door ze ook achter een link te verschuilen, bovendien heeft het werkelijk niets met het hele topic temaken.-
Photographs taken of a patient with skull cancer. Skull and scalp are largely covered with the huge tumor. Tumor surface was broken and exposed during the car accident, showing inside part of the tumor crawling with maggots.
Gast, wtfquote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef Skv het volgende:
Dit topic doet me denken aan een ander topic van 1,5 jaar geleden oid wat ik op fok heb gelezen.
Iemand met ook zo'n soort probleem, maar die had zich opgesloten in zijn eigen kamer en alles ging helemaal mis, tot aan het ziekenhuis aan toe geloof ik.
Kan me zo snel niet meer voor de geest halen of het ook kontwormen waren of andere wormen..
-edit- Het was toch iets anders, dat topic ging over iemand die zelf wormen in dr eigen kut had gestopt, waarna het totaal was gaan etteren en ontsteken. Iemand een linkje?
SICKO!!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Wel waar, ook allemaal lieve kleine wormpjes.
En waarom heb je al die gave foto's weggehaald? Die Guinea-worm is minstens zo goor als een aarsmade. Krijg je ook op precies dezelfde manier binnen, alleen die gaat onder je vel heen en weer rennen en kruipen
Hij wil gewoon spelen?quote:
jij hebt zeker ook zo'n kutaccent, hè? in dat geval zou ik jou echt ongelooflijk hard tegen je kutkop willen rammen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Wel waar, ook allemaal lieve kleine wormpjes.
En waarom heb je al die gave foto's weggehaald? Die Guinea-worm is minstens zo goor als een aarsmade. Krijg je ook op precies dezelfde manier binnen, alleen die gaat onder je vel heen en weer rennen en kruipen
Vooral erin door blijven postenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe haal ik dit topic uit mAT
Elke keer kom ik dit topic tegen en word ik beroerd![]()
Frustratie?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:40 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook zo'n kutaccent, hè? in dat geval zou ik jou echt ongelooflijk hard tegen je kutkop willen rammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |