OMG, die eerste link... En hij had er nog geen last van ook, staat er...quote:Op zondag 3 december 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
En voor wie niet genoeg kan krijgen van plaatjes met wormen:
http://www.curezone.com/image_gallery/parasites/
(ik raad deze site trouwens STERK af voor mensen die niet van visueel sterke (lees: zeer ranzige) plaatjes houden)
eeehhhehmmm wtfquote:Op donderdag 7 december 2006 18:00 schreef Lllaura het volgende:
[..]
OMG, die eerste link... En hij had er nog geen last van ook, staat er...
Ik heb al een tijdje een ondefinieerbaar bultje op m'n hoofd, tussen m'n haar zeg maar. Ik word er niet echt geruster op na deze foto's.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eeehhhehmmm wtf![]()
![]()
![]()
idd.. bah...
die fcking maden![]()
![]()
bah!!![]()
Dat KAN je niet menenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:05 schreef Lllaura het volgende:
De vader van een vriendin van me had ook eens een lintworm. Hij kreeg er medicijnen voor waardoor ie losliet. Uitgebreid zat ie tijdens het ontbijt te vertellen dat het wel "een bord spaghetti leek in z'n onderbroek..."![]()
zoveel maden als daar zaten kunnen er onmogelijk in zo'n bultje zittenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:14 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een ondiefinieerbaar bultje op m'n hoofd, tussen m'n haar zeg maar. Ik word er niet echt geruster op na deze foto's.
't Kan ook bami geweest zijn, maar dat weet ik niet meer zeker...quote:
er zijn inmiddels zo veel buitenlanders in NL dat we er hier nu ook last van krijgenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef Ivatje het volgende:
Ik dacht dat je wormen alleen in arme landen krijgt...![]()
* Troel schrapt Isabeau op gastenlijstquote:Op donderdag 30 november 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het liefst op een bruiloft bij een bruidspaar wat je niet mag en dan vooral een beetje vroeg komen om de handen te schudden
Hehe nu je het zegt.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:55 schreef vaderpiet het volgende:
[..]
Je avatar past goed bij dit topic.
Extreem veel risico zelfs.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:20 schreef Aventura het volgende:
Ik heb net een heerlijk bordje roergebakken noodles op. No problem
Overigens heb ik nog nooit wormen gehad en ik hoop ze ok nooit te krijgen. Loop je eigenlijk risico met katten in huis?
voor de kat.. of de wormenquote:
altijd (21 jaar) katten (minimaal 2) in huis gehad en nooit ergens last van gehadquote:Op donderdag 7 december 2006 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en dat is zelfs nog zacht uitgedrukt
ik zou er bijna garantie op geven
Heb je niet altijd honger?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd (21 jaar) katten (minimaal 2) in huis gehad en nooit ergens last van gehad
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:21 schreef Troel het volgende:
* Troel schrapt Isabeau op gastenlijst
komen ze dan in je onderbroek of sterven die beesten af?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef KlootMajoor het volgende:
't heeft even op zich moeten laten wachten maar met veel plezier kan ik me " genezen " verklaren!
geen zooi meer dat uit mn poepert kruipt!
Gelijk maar genoeg pilletjes in de voorraadkast staan!
Zou een ieder ook moeten doen!
Ze gaan dood en je poept ze uit. Einde gratis restaurant voor de wormenkolonie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:55 schreef ivosnivo het volgende:
komen ze dan in je onderbroek of sterven die beesten af?
Ja, en de eerste de beste keer dat je die pillen nodig hebt, zijn ze allang over de datum heen..quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef KlootMajoor het volgende:
't heeft even op zich moeten laten wachten maar met veel plezier kan ik me " genezen " verklaren!
geen zooi meer dat uit mn poepert kruipt!
Gelijk maar genoeg pilletjes in de voorraadkast staan!
Zou een ieder ook moeten doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |