quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef MadMarco het volgende:
Heb ze ook weleens gehad, heb ze vriendelijk verzocht het lichaam te verlaten. Nu zijn we beste vrienden en spelen poker op donderdagavond.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef MadMarco het volgende:
Heb ze ook weleens gehad, heb ze vriendelijk verzocht het lichaam te verlaten. Nu zijn we beste vrienden en spelen poker op donderdagavond.
Dat plaatje van dat negertje een paar foto's naar onderen toequote:Op zondag 3 december 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
En voor wie niet genoeg kan krijgen van plaatjes met wormen:
http://www.curezone.com/image_gallery/parasites/
(ik raad deze site trouwens STERK af voor mensen die niet van visueel sterke (lees: zeer ranzige) plaatjes houden)
Ik had gewaarschuwdquote:Op zondag 3 december 2006 02:50 schreef StefanP het volgende:
Dat plaatje van dat negertje een paar foto's naar onderen toe![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
(ik raad deze site trouwens STERK af voor mensen die niet van visueel sterke (lees: zeer ranzige) plaatjes houden)
quote:Op zondag 3 december 2006 02:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien niet het aangenaamste plaatje voor een zwakkere maag: http://www.imbiomed.com/1/images/bank/enterobiasis1.jpg
Ugh, die aflevering heb ik ook gezien. Al die emmertjes met daarin die gore wormen, bah bah. Iedereen heeft ze daar en dat zijn bepaald geen rijstekorreltjes.quote:Op zondag 3 december 2006 02:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had gewaarschuwdEn dat zijn trouwens andere wormen dan TS heeft
Een tijdje terug was er een serie op Discovery over parasieten en daar kwam deze worm ook langs. Kregen alle kindjes op een school antiwormtabletjes en de volgende dag moesten ze een emmertje met de wormenvangst meebrengen(zelfde idee qua wormen, maar dan minder visueel door emmertje). Ik werd al naar bij het idee dat al die wormen in je lijf konden zitten
![]()
Je avatar past goed bij dit topicquote:Op zondag 3 december 2006 03:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
whahahah grappige shit
Ik heb eens een lintworm ofzo gehad toen ik een jaar of 8 was. Zat op de plee keek in de pot zag ik daar een fucking grote worm in de wc pot kroelen. Ik schreeuwde het uit, tering als ik een traumatische ervaring heb uit mijn jeugd was dat het wel. Gelukkig is het bij die ene keer gebleven, waarschijnlijk in de zandbak opgelopen ofzo.
Ieder geval succes ermee, smeerlap.![]()
OMG, die eerste link... En hij had er nog geen last van ook, staat er...quote:Op zondag 3 december 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
eeehhhehmmm wtfquote:Op donderdag 7 december 2006 18:00 schreef Lllaura het volgende:
[..]
OMG, die eerste link... En hij had er nog geen last van ook, staat er...
Ik heb al een tijdje een ondefinieerbaar bultje op m'n hoofd, tussen m'n haar zeg maar. Ik word er niet echt geruster op na deze foto's.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eeehhhehmmm wtf![]()
![]()
![]()
idd.. bah...
die fcking maden![]()
![]()
bah!!![]()
Dat KAN je niet menenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:05 schreef Lllaura het volgende:
De vader van een vriendin van me had ook eens een lintworm. Hij kreeg er medicijnen voor waardoor ie losliet. Uitgebreid zat ie tijdens het ontbijt te vertellen dat het wel "een bord spaghetti leek in z'n onderbroek..."![]()
zoveel maden als daar zaten kunnen er onmogelijk in zo'n bultje zittenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:14 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een ondiefinieerbaar bultje op m'n hoofd, tussen m'n haar zeg maar. Ik word er niet echt geruster op na deze foto's.
't Kan ook bami geweest zijn, maar dat weet ik niet meer zeker...quote:
er zijn inmiddels zo veel buitenlanders in NL dat we er hier nu ook last van krijgenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef Ivatje het volgende:
Ik dacht dat je wormen alleen in arme landen krijgt...![]()
* Troel schrapt Isabeau op gastenlijstquote:Op donderdag 30 november 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het liefst op een bruiloft bij een bruidspaar wat je niet mag en dan vooral een beetje vroeg komen om de handen te schudden
Hehe nu je het zegt.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:55 schreef vaderpiet het volgende:
[..]
Je avatar past goed bij dit topic.
Extreem veel risico zelfs.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:20 schreef Aventura het volgende:
Ik heb net een heerlijk bordje roergebakken noodles op. No problem
Overigens heb ik nog nooit wormen gehad en ik hoop ze ok nooit te krijgen. Loop je eigenlijk risico met katten in huis?
voor de kat.. of de wormenquote:
altijd (21 jaar) katten (minimaal 2) in huis gehad en nooit ergens last van gehadquote:Op donderdag 7 december 2006 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en dat is zelfs nog zacht uitgedrukt
ik zou er bijna garantie op geven
Heb je niet altijd honger?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd (21 jaar) katten (minimaal 2) in huis gehad en nooit ergens last van gehad
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:21 schreef Troel het volgende:
* Troel schrapt Isabeau op gastenlijst
komen ze dan in je onderbroek of sterven die beesten af?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef KlootMajoor het volgende:
't heeft even op zich moeten laten wachten maar met veel plezier kan ik me " genezen " verklaren!
geen zooi meer dat uit mn poepert kruipt!
Gelijk maar genoeg pilletjes in de voorraadkast staan!
Zou een ieder ook moeten doen!
Ze gaan dood en je poept ze uit. Einde gratis restaurant voor de wormenkolonie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:55 schreef ivosnivo het volgende:
komen ze dan in je onderbroek of sterven die beesten af?
Ja, en de eerste de beste keer dat je die pillen nodig hebt, zijn ze allang over de datum heen..quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef KlootMajoor het volgende:
't heeft even op zich moeten laten wachten maar met veel plezier kan ik me " genezen " verklaren!
geen zooi meer dat uit mn poepert kruipt!
Gelijk maar genoeg pilletjes in de voorraadkast staan!
Zou een ieder ook moeten doen!
En dat spul (hoe heet het eigenlijk) kun je kopen bij de drogist? En alle wormen die je eventueel hebt gaan dan dood?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze gaan dood en je poept ze uit. Einde gratis restaurant voor de wormenkolonie.
http://nl.janssen-cilag.b(...)mname=worm#aarsmadenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
En dat spul (hoe heet het eigenlijk) kun je kopen bij de drogist? En alle wormen die je eventueel hebt gaan dan dood?
Maar dat moet dus via de huisarts lees ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef _mimic het volgende:
[..]
http://nl.janssen-cilag.b(...)mname=worm#aarsmaden
en het kost nog geen 2 euro.
Beter lezen:quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar dat moet dus via de huisarts lees ik.
quote:U kunt de huisarts om een recept vragen of het zelf bij de drogist of apotheker kopen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Bwehehehehe.
Je bent gepwned door Superwormjim.
Zijn dat nou "oorwurmen"?quote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef glasbak het volgende:
Dit lijkt me ook geen pretje..
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 december 2006 00:48 schreef Oosthoek het volgende:
Jullie kunnen allemaal mooi de tering krijgen. Ik kan nu niet meer slapen en heb overal jeuk.
Hij zal je er zo niet mee helpen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef Trigalti het volgende:
Jezus christus ik krijg de kriebels van dit topique
Ja je moet je mischien eens wat vaker wassenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Gebleekte het volgende:
Dus... als je nou jeuk aan je aars hebt, betekent dat dan gelijk dat die beesten er zijn??? Of kan het ook andere redenen hebben????
Dat is echt het goorste wat ik in tijden heb gehoord.quote:Op zondag 3 december 2006 00:13 schreef _mimic het volgende:
De lintworm kan vele meters lang worden en bestaat uit een kop of scolex die zich in het slijmvlies van het maagdarmkanaal heeft verankerd en die de rest van de worm produceert, die uit tot wel 2000 geledingen of proglottiden bestaat, die groter worden naarmate ze verder van de kop zijn verwijderd. Ze bestaan nagenoeg geheel uit eierstokken die enorme aantallen (80.000 a 100.000 per proglottide) eieren produceren. De laatste geledingen laten, gevuld met rijpe eieren, los en verlaten met de ontlasting het lichaam. De proglottiden zijn vaak actief beweeglijk en kruipen soms uit de anus. In de vrije natuur komen ze hierbij o.a. op planten terecht. De eieren blijven lang infectieus, soms zelfs jaren. Voedsel wordt door de lintworm via de huid uit het maagdarmkanaal opgenomen
Wat heb je met Vriend Vis en Lappie Lintworm gedaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:10 schreef The_Terminator het volgende:
Ranzige plaatjes achter link gezet.
Wel waar, ook allemaal lieve kleine wormpjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat heb je met Vriend Vis en Lappie Lintworm gedaan?
Wat pas écht gaaf is: -edit: dat ik de wat minder ranzige plaatjes achter een link zit betekend niet meteen dat je maar de meest ranzige plaatjes moet gaan posten door ze ook achter een link te verschuilen, bovendien heeft het werkelijk niets met het hele topic temaken.-
Photographs taken of a patient with skull cancer. Skull and scalp are largely covered with the huge tumor. Tumor surface was broken and exposed during the car accident, showing inside part of the tumor crawling with maggots.
Gast, wtfquote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef Skv het volgende:
Dit topic doet me denken aan een ander topic van 1,5 jaar geleden oid wat ik op fok heb gelezen.
Iemand met ook zo'n soort probleem, maar die had zich opgesloten in zijn eigen kamer en alles ging helemaal mis, tot aan het ziekenhuis aan toe geloof ik.
Kan me zo snel niet meer voor de geest halen of het ook kontwormen waren of andere wormen..
-edit- Het was toch iets anders, dat topic ging over iemand die zelf wormen in dr eigen kut had gestopt, waarna het totaal was gaan etteren en ontsteken. Iemand een linkje?
SICKO!!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Wel waar, ook allemaal lieve kleine wormpjes.
En waarom heb je al die gave foto's weggehaald? Die Guinea-worm is minstens zo goor als een aarsmade. Krijg je ook op precies dezelfde manier binnen, alleen die gaat onder je vel heen en weer rennen en kruipen
Hij wil gewoon spelen?quote:
jij hebt zeker ook zo'n kutaccent, hè? in dat geval zou ik jou echt ongelooflijk hard tegen je kutkop willen rammen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Wel waar, ook allemaal lieve kleine wormpjes.
En waarom heb je al die gave foto's weggehaald? Die Guinea-worm is minstens zo goor als een aarsmade. Krijg je ook op precies dezelfde manier binnen, alleen die gaat onder je vel heen en weer rennen en kruipen
Vooral erin door blijven postenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe haal ik dit topic uit mAT
Elke keer kom ik dit topic tegen en word ik beroerd![]()
Frustratie?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:40 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook zo'n kutaccent, hè? in dat geval zou ik jou echt ongelooflijk hard tegen je kutkop willen rammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |