Het kan ook gewoon een restantje poep zijn: dat gaat na een paar dagen ook jeukenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Gebleekte het volgende:
Dus... als je nou jeuk aan je aars hebt, betekent dat dan gelijk dat die beesten er zijn??? Of kan het ook andere redenen hebben????
Ik vraag me oprecht af hoe die beesten kunnen weten dat het nacht is. Echt ogen oid hebben ze niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:23 schreef Gebleekte het volgende:
Dat die beesten snachts ff uit je anus komen kijken is echt het megagoorste wat ik ooit heb gehoord
Het kan drie dingen betekenen:quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Gebleekte het volgende:
Dus... als je nou jeuk aan je aars hebt, betekent dat dan gelijk dat die beesten er zijn??? Of kan het ook andere redenen hebben????
oeh, scherpquote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe die beesten kunnen weten dat het nacht is. Echt ogen oid hebben ze niet.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het kan drie dingen betekenen:
1) je hebt al een worm in je aarsch
2) z'n neef komt op bezoek
3) je hebt zojuist je zeepje laten vallen in de douche en je buurman heet Bubba
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe die beesten kunnen weten dat het nacht is. Echt ogen oid hebben ze niet.
http://www.urbanext.uiuc.edu/worms/facts/index.htmlquote:Even though worms don’t have eyes, they can sense light, especially at their anterior (front end).
of poep van z'n hond of kat... bij de dierenarts kan TS wel een ontwormkuurtje gaan halen.quote:
WTF???!!!?? Jij ben dus dé GOATSE???quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef KlootMajoor het volgende:
Hier zag ik dus iets bewegen en ben dus vrijwel direct naar een spiegel gelopen om daar even naar mijn achterwerk te kijken
Ik zie dus met regelmaat een geel ding eruit steken en weer terug gaan![]()
ja maar dit zijn aardwormen, of geldt dat ook voor aarswormen?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
[..]
http://www.urbanext.uiuc.edu/worms/facts/index.html
Ze hebben denk ik lichtgevoelige cellen aan de voorkant zitten.
We hebben het best wel netjes gehouden, vind je niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
Ok.. maar genoeg gedrold.. dit is een serieus probleem..
Jup..quote:Op woensdag 29 november 2006 22:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
We hebben het best wel netjes gehouden, vind je niet?
Jij hebt een zaklamp in je ondergoed zitten? Volgens mij is het 's nachts en overdag even donker daar.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
[..]
http://www.urbanext.uiuc.edu/worms/facts/index.html
Ze hebben denk ik lichtgevoelige cellen aan de voorkant zitten.
dan is toch echt de vraag hoe je er aan komt...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Lucille het volgende:
Maar goed, de meerderheid van de niet-Westerse bevolking loopt rond met wormen, dus er is geen man overboord.
Dat is voor hen waarschijnlijk wanneer hun gastorganisme zich in horizontale positie bevindt en weinig beweegt...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De meeste wormen worden overgebracht via poep die via de orale weg binnenkomen. Slechte hygiene dus bij de bereiding van voedsel. Een andere manier van infectie is dat de worm via water waar je in staat/zwemt/wat dan ook binnenkomt. Dit laatste kan zowel via de huid plaatsvinden als via het 'binnenzwemmen' via een lichaamsopening. Bekende plekken zijn dan de kont en de voorbips.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is toch echt de vraag hoe je er aan komt...
ik mag aannemen dat wanneer je gezond eet (dus ook verse spullen) dat er niks aan de hand is?
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef Lucille het volgende:
De meeste wormen worden overgebracht via poep die via de orale weg binnenkomen. Slechte hygiene dus bij de bereiding van voedsel. Een andere manier van infectie is dat de worm via water waar je in staat/zwemt/wat dan ook binnenkomt. Dit laatste kan zowel via de huid plaatsvinden als via het 'binnenzwemmen' via een lichaamsopening. Bekende plekken zijn dan de kont en de voorbips.
aha,quote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef Lucille het volgende:
[..]
De meeste wormen worden overgebracht via poep die via de orale weg binnenkomen. Slechte hygiene dus bij de bereiding van voedsel. Een andere manier van infectie is dat de worm via water waar je in staat/zwemt/wat dan ook binnenkomt. Dit laatste kan zowel via de huid plaatsvinden als via het 'binnenzwemmen' via een lichaamsopening. Bekende plekken zijn dan de kont en de voorbips.
't staat niet in LIF dusquote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
Ok.. maar genoeg gedrold.. dit is een serieus probleem..
Dus wat?quote:
Heb je ook een fotoboek? Hihihiquote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Lintwormpje het volgende:
-edit-
gast.. 't mental imagequote:Op woensdag 29 november 2006 22:50 schreef A_L_N_F het volgende:
de TS zegt dat het jeukt.
wormen kriebelen.
als je nu een dame met aarsmaden kontneukt heb je dan extra genot door de wormpjes die langs je eikel krioelen?
Omfg.. die visual gaat zelfs mij iets te ver..quote:Op woensdag 29 november 2006 22:50 schreef A_L_N_F het volgende:
wormen kriebelen.
als je nu een dame met aarsmaden kontneukt heb je dan extra genot door de wormpjes die langs je eikel krioelen?
Zeg, zolang er geen foto's worden gepost of iemand wordt beledigd maakt het toch niet zoveel uit, toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omfg.. die visual gaat zelfs mij iets te ver..![]()
Laten we het even normaal houden..
'T gaat mij meer om de psychische gemoeds- en of nachtrust van de users hier..quote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, zolang er geen foto's worden gepost of iemand wordt beledigd maakt het toch niet zoveel uit, toch?
Kruipt er zo 1tje je plasgaatje inquote:Op woensdag 29 november 2006 22:50 schreef A_L_N_F het volgende:
wormen kriebelen.
komt er vanzelf weer uitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:55 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Kruipt er zo 1tje je plasgaatje ingaat tie daar eitjes leggen enzo
wie is hier normaal de lolbroek?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Voor de lolbroeken hier......
Wack a molequote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Voor de lolbroeken hier, mochten jullie er ooit last van krijgen kan ik jullie aanraden om voor een spiegel te gaan zitten met pincet en het spelletje gaan spelen wat dus op dat " sla op de muis - met een hamer - zodra deze zijn kop laat zien " lijkt , alleen dan omgekeerd en dan met pincet het eruit trekken als het wormpje zn kopje laat zien
Ik wens het niemand toe want zodra je er achter komt dat je zoiets hebt 'voel' je die dingen ook
Maar goed, hoe ik er af kom is duidelijk, hoe ben ik er aan gekomen is de vraag
Ik heb vandaag zelf gekookt, gisteren Chinees (!!!) , de dag daarvoor zelf gekookt en daarvoor ook
Thuis maak ik bijna geen vleesproducten klaar dus ik denk dat ik het bij de Chinees heb opgelopen
Ik ben wel op werk naar toilet geweest maar dat ziet er doorgaans schoon uit
Ranzig is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |