Zeg, zolang er geen foto's worden gepost of iemand wordt beledigd maakt het toch niet zoveel uit, toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omfg.. die visual gaat zelfs mij iets te ver..![]()
Laten we het even normaal houden..
'T gaat mij meer om de psychische gemoeds- en of nachtrust van de users hier..quote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, zolang er geen foto's worden gepost of iemand wordt beledigd maakt het toch niet zoveel uit, toch?
Kruipt er zo 1tje je plasgaatje inquote:Op woensdag 29 november 2006 22:50 schreef A_L_N_F het volgende:
de TS zegt dat het jeukt.
wormen kriebelen.
als je nu een dame met aarsmaden kontneukt heb je dan extra genot door de wormpjes die langs je eikel krioelen?
komt er vanzelf weer uitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:55 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Kruipt er zo 1tje je plasgaatje ingaat tie daar eitjes leggen enzo
wie is hier normaal de lolbroek?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Voor de lolbroeken hier......
Wack a molequote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Voor de lolbroeken hier, mochten jullie er ooit last van krijgen kan ik jullie aanraden om voor een spiegel te gaan zitten met pincet en het spelletje gaan spelen wat dus op dat " sla op de muis - met een hamer - zodra deze zijn kop laat zien " lijkt , alleen dan omgekeerd en dan met pincet het eruit trekken als het wormpje zn kopje laat zien
Ik wens het niemand toe want zodra je er achter komt dat je zoiets hebt 'voel' je die dingen ook
Maar goed, hoe ik er af kom is duidelijk, hoe ben ik er aan gekomen is de vraag
Ik heb vandaag zelf gekookt, gisteren Chinees (!!!) , de dag daarvoor zelf gekookt en daarvoor ook
Thuis maak ik bijna geen vleesproducten klaar dus ik denk dat ik het bij de Chinees heb opgelopen
Ik ben wel op werk naar toilet geweest maar dat ziet er doorgaans schoon uit
Ranzig is het!
Besmetting kan ook plaatsvinden als je je groente was en je handen niet na toiletbezoek.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Thuis maak ik bijna geen vleesproducten klaar dus ik denk dat ik het bij de Chinees heb opgelopen
kan hij ze niet vergassen ??quote:Op woensdag 29 november 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wack a mole
Man ga naar de dokter dan ofzo, mischien kan die ze verdoven of weet ik veel
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn het niet gewoon stukjes taugee of bami.
die wormen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wack a mole
Man ga naar de dokter dan ofzo, mischien kan die ze verdoven of weet ik veel
Ja ik probeer serieus en inhoudelijk hierop te reagerenquote:
mja...tlukt al aardig zo te zienquote:Op woensdag 29 november 2006 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik probeer serieus en inhoudelijk hierop te reageren
zat jij met een gespreide blote anus buiten op de grond dan ?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Nega het volgende:
Bah.
Ik had het alleen heel vroeger, mijn ouders zeiden toen dat het kwam doordat ik buiten op de grond zat. Weet nog steeds niet of het waar is.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
zat jij met een gespreide blote anus buiten op de grond dan ?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |