Ach jij hoeft je nergens zorgen over te maken, vrouwen krijgen geen aarsmaden want die poepen ook niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:25 schreef AlohaXa het volgende:
Volgens mij is dit de eerste TS die mij rillingen gaf zonder een ondersteunende foto
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik zie dus met regelmaat een geel ding eruit steken en weer terug gaan![]()
LOLquote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Je moet ze lokken door een stukje brood voor je aars te houden. Dan als ie bijna het brood heeft, heel hard met een nijptang die worm uit je anoes trekken.
Of een pilletje nemen. Het is wat je leuker vindt.![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon iemand de hand hebben geschud die wormpjes heeft + het niet zo strikt neemt met handen wassen na toilet bezoek/aarskrabben.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Maar goed, hoe ik er af kom is duidelijk, hoe ben ik er aan gekomen is de vraag
Ik heb vandaag zelf gekookt, gisteren Chinees (!!!) , de dag daarvoor zelf gekookt en daarvoor ook
Thuis maak ik bijna geen vleesproducten klaar dus ik denk dat ik het bij de Chinees heb opgelopen
Ik ben wel op werk naar toilet geweest maar dat ziet er doorgaans schoon uit
Ranzig is het!
Ja. Als je mod bentquote:Op donderdag 30 november 2006 11:33 schreef Catbert het volgende:
Is het mogelijk het tegenovergestelde van een TVP te doen?
Van Ravensburger?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:32 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
LOL![]()
Aarsworm pesteneen echt familiespel
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef RTB het volgende:
Geweldig topic
Als je nou bepaalde mensen niet erg mag, hier is je kans. Flink met je hand langs je reet gaan en dan overal handen schudden, succes gegarandeerd.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Van Ravensburger?
Maar even onder een linkje gedaan
Je gaat me niet zeggen dat een lintworm in je darmen, gaat ruiken dat er een stukje brood met kruidenboter in je bed ligt. Dat beesje zit in stront in de darmen, wat zou het kruidenboter kunnen ruiken via je aarsquote:Op donderdag 30 november 2006 13:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
mn biologielerares zei dat je dan een stukje brood met kruidenboter in je bed moest leggen, en dan lag er de volgende ochtend een verrassing naast![]()
Ziek!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef KlootMajoor het volgende:
Gele sliertjes, krioelende dingetjes, spoelwormen? ringwormen? hoe heten die dingen?
Waarschijnlijk iets rauw gegeten (?) echt ranzig!
Afijn, ik ging dus even naar de wc en na de grote dienst zwaai ik dus altijd mijn storting gedag
Hier zag ik dus iets bewegen en ben dus vrijwel direct naar een spiegel gelopen om daar even naar mijn achterwerk te kijken
Ik zie dus met regelmaat een geel ding eruit steken en weer terug gaan![]()
Morgen even een pilletje halen!! ontwormingskuur ( geen recept voor nodig toch? )
Ik voel ze gewoon bewegen, zal wel verbeelding zijn maar toch!
Vraag me af hoe ik vanavond in slaap kan vallen met dit idee!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |