Besmetting kan ook plaatsvinden als je je groente was en je handen niet na toiletbezoek.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Thuis maak ik bijna geen vleesproducten klaar dus ik denk dat ik het bij de Chinees heb opgelopen
kan hij ze niet vergassen ??quote:Op woensdag 29 november 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wack a mole
Man ga naar de dokter dan ofzo, mischien kan die ze verdoven of weet ik veel
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn het niet gewoon stukjes taugee of bami.
die wormen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wack a mole
Man ga naar de dokter dan ofzo, mischien kan die ze verdoven of weet ik veel
Ja ik probeer serieus en inhoudelijk hierop te reagerenquote:
mja...tlukt al aardig zo te zienquote:Op woensdag 29 november 2006 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik probeer serieus en inhoudelijk hierop te reageren
zat jij met een gespreide blote anus buiten op de grond dan ?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Nega het volgende:
Bah.
Ik had het alleen heel vroeger, mijn ouders zeiden toen dat het kwam doordat ik buiten op de grond zat. Weet nog steeds niet of het waar is.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
zat jij met een gespreide blote anus buiten op de grond dan ?![]()
quote:
Aars dusquote:Op woensdag 29 november 2006 23:26 schreef teamlead het volgende:briljant topic dit...
kut voor je TS
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:12 schreef DarkManta het volgende:
Kom op beetje positieve kijk op het geheel. TS mag blij zijn dat ie net niet plas en poepseks deed, anders was het de laatste keer.
Ook mag de TS blij zijn dat hij die wormen in zijn aars heeft en niet in zijn neus anders liep ie de hele dag met een stront geur.
Al met al valt het wel mee.
Ach jij hoeft je nergens zorgen over te maken, vrouwen krijgen geen aarsmaden want die poepen ook niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:25 schreef AlohaXa het volgende:
Volgens mij is dit de eerste TS die mij rillingen gaf zonder een ondersteunende foto
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik zie dus met regelmaat een geel ding eruit steken en weer terug gaan![]()
LOLquote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Je moet ze lokken door een stukje brood voor je aars te houden. Dan als ie bijna het brood heeft, heel hard met een nijptang die worm uit je anoes trekken.
Of een pilletje nemen. Het is wat je leuker vindt.![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon iemand de hand hebben geschud die wormpjes heeft + het niet zo strikt neemt met handen wassen na toilet bezoek/aarskrabben.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Maar goed, hoe ik er af kom is duidelijk, hoe ben ik er aan gekomen is de vraag
Ik heb vandaag zelf gekookt, gisteren Chinees (!!!) , de dag daarvoor zelf gekookt en daarvoor ook
Thuis maak ik bijna geen vleesproducten klaar dus ik denk dat ik het bij de Chinees heb opgelopen
Ik ben wel op werk naar toilet geweest maar dat ziet er doorgaans schoon uit
Ranzig is het!
Ja. Als je mod bentquote:Op donderdag 30 november 2006 11:33 schreef Catbert het volgende:
Is het mogelijk het tegenovergestelde van een TVP te doen?
Van Ravensburger?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:32 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
LOL![]()
Aarsworm pesteneen echt familiespel
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef RTB het volgende:
Geweldig topic
Als je nou bepaalde mensen niet erg mag, hier is je kans. Flink met je hand langs je reet gaan en dan overal handen schudden, succes gegarandeerd.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Van Ravensburger?
Maar even onder een linkje gedaan
Je gaat me niet zeggen dat een lintworm in je darmen, gaat ruiken dat er een stukje brood met kruidenboter in je bed ligt. Dat beesje zit in stront in de darmen, wat zou het kruidenboter kunnen ruiken via je aarsquote:Op donderdag 30 november 2006 13:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
mn biologielerares zei dat je dan een stukje brood met kruidenboter in je bed moest leggen, en dan lag er de volgende ochtend een verrassing naast![]()
Ziek!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef KlootMajoor het volgende:
Gele sliertjes, krioelende dingetjes, spoelwormen? ringwormen? hoe heten die dingen?
Waarschijnlijk iets rauw gegeten (?) echt ranzig!
Afijn, ik ging dus even naar de wc en na de grote dienst zwaai ik dus altijd mijn storting gedag
Hier zag ik dus iets bewegen en ben dus vrijwel direct naar een spiegel gelopen om daar even naar mijn achterwerk te kijken
Ik zie dus met regelmaat een geel ding eruit steken en weer terug gaan![]()
Morgen even een pilletje halen!! ontwormingskuur ( geen recept voor nodig toch? )
Ik voel ze gewoon bewegen, zal wel verbeelding zijn maar toch!
Vraag me af hoe ik vanavond in slaap kan vallen met dit idee!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
hahahaquote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Van Ravensburger?
Maar even onder een linkje gedaan
Onrijpe lintwormkoppen ook echtquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:37 schreef Casparovvv het volgende:
*verhaal*
Dit is een blaas gevuld met vocht waarin zich onrijpe lintwormkoppen bevinden
*verhaal*
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:34 schreef Reemster het volgende:
Lol @ onderschift van lintwormpje
''Ik kruip waar anderen niet durfen''
Durfenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:34 schreef Reemster het volgende:
Lol @ onderschift van lintwormpje
''Ik kruip waar anderen niet durfen''
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het liefst op een bruiloft bij een bruidspaar wat je niet mag en dan vooral een beetje vroeg komen om de handen te schudden
...jij BENT smerigquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou me echt zo super smerig voelen, iets dat lekker in je aarsch loopt te kriebelen.![]()
Waterslang in je reet en spoelen maar!![]()
![]()
KRABBEN dan!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:22 schreef veldmuis het volgende:
Ik krijg spontaan jeuk aan m'n aars bij het lezen van dit topic.
Zitten er alleen meisjes op kinderdag verblijven dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:04 schreef Elvi het volgende:
Goorste topic óóit!
Op kinderdagverblijven schijnen ze ook idd erg veel voor te komen, maar gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt dat er dan in de luier van zo'n kind een worm zat
Je moet cabaret doen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:32 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Zitten er alleen meisjes op kinderdag verblijven dan?![]()
Ik hoop het niet, dit topic is namelijk veels te goedquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:54 schreef KlootMajoor het volgende:
serieus: ik zal voor het weekend om is er wel van velost zijn
Ranzige zooi!
Filet Americainquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:25 schreef Falcon4ever het volgende:
Heb je wel een plons W.C.?
Een van de redenen waarom ik geen rauw vlees producten eet, pure angst voor die enge beesjes
Waarom klik ik nou op die linkquote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef -skippybal- het volgende:
Damn. Dit is TS over een paar dagen!!
http://www.curezone.com/image_gallery/parasites/ascaris/003.jpg
![]()
Ik link maar even voor de zekerheid....
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:29 schreef ivosnivo het volgende:
misschien domme vraag maar kan yoghurt niet helpen? Daar zitten toch juist goede bacterien in ofzo, kunnen die geen wormpjes aanvallen?
En als je in de zee of een meer zwemt,hangen de vissen dan met scholen tegelijk bij je anus?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Je moet ze lokken door een stukje brood voor je aars te houden. Dan als ie bijna het brood heeft, heel hard met een nijptang die worm uit je anoes trekken.
Of een pilletje nemen. Het is wat je leuker vindt.![]()
Bij jou zijn ze sowieso niet meer weg te slaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:15 schreef purplerose het volgende:
Heb van de week nog crackers met file americane gegeten![]()
Waar heeft TS dan wel precies last van, volgens jou?quote:Op zondag 3 december 2006 00:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft iedereen toch met lintwormen? TS heeft geen lintwormen.
Misschien niet het aangenaamste plaatje voor een zwakkere maag: http://www.imbiomed.com/1/images/bank/enterobiasis1.jpgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |