Nee, DUH! Ik heb toch zeker wel smaak, zegquote:Op woensdag 29 november 2006 09:40 schreef firestorm_99 het volgende:
http://www.severed-dreams.net/qotsa/images/qotsa71.jpg
is inderdaad geen verkeerde man...
Zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef SethGecko het volgende:
Gek genoeg heb ik dat bij vrouwen niet zo qua uiterlijk, moet vooral goed/lekker klikken, bij vrouwen ben ik trouwens meer afwachtend (zeg maar gerust lui, laat hun het werk doen, gheh), bij mannen neem ik meestal het voortouw. Vreemd.
Same here, en mijn ouders weten het al helemaal niet. Die zouden het niet begrijpen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:54 schreef firestorm_99 het volgende:
dat is inderdaad wel gevaarlijk voor de relatie.
veel van mijn vrienden weten ook niet van mijn bi-kant.
succes met de date!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:56 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Same here, en mijn ouders weten het al helemaal niet. Die zouden het niet begrijpen.
Keb btw a.s vrijdag een date, es kijken hoe dat gaat![]()
Ahaha thanks! Maar ik denk dat het wel goed zit, keb hem al eens eerde "gehad", is al een tijdje terug maar kan me niet voorstellen dat hij inene een andere m.o heeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:30 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
succes met de date!
als het niks word houd ik me aanbevolen
ik ben wel in voor een feestje!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef geentje het volgende:
mocht je eens wat anders willen sethgecko, ik hou me warm aanbevolen voor je, dus laat maar wat weten als er enige interesse is......
anders samen met firestorm.
tijd voor een feestje?
Ik sluit nooit dingen uitquote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef geentje het volgende:
mocht je eens wat anders willen sethgecko, ik hou me warm aanbevolen voor je, dus laat maar wat weten als er enige interesse is......
anders samen met firestorm.
tijd voor een feestje?
Je bent allergisch voor vrouwen?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:09 schreef JangoFett het volgende:
Lees nu pas dat SethGecko een vrouw is.. excuses...
ik ookquote:Op woensdag 29 november 2006 13:33 schreef geentje het volgende:
ik sta er in ieder geval voor open... dus ik zeg tijd voor een feestje
het gangbang topic is ergens andersquote:Op woensdag 29 november 2006 14:52 schreef geentje het volgende:
voeg mij maar toe vlaggetje, heb je al een vrouw gevonden, dan zullen we die eens ff verwennen.....
Nee hoor, het topic begon met 404 en zijn ervaringen met gangbangs. Waar hij overigens puur voor het pijpen kwam.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:55 schreef Vlaggetje het volgende:
[..]
het gangbang topic is ergens anders
Volgens mij was dit meer bedoeld om bi-ervaringen te bespreken/uit te proberen/uit de kast te komen.
jah dat had ik in het begin ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Vlaggetje het volgende:
hmm, als er een vrouw bij is, dan zal ik me ongetwijfeld meer op mijn gemak voelen.
Heb paar dagen ook al terug mail gehad nav dit topic... en langzaam maar zeker sta ik op het punt de knoop door te hakken en echt eens iets te proberen. Wellicht dat een informele MMMMV meeting ofzo helemaal makkelijk is. Als je terugkrabbelt op het laatste moment is er dan geen nood zeg maar, omdat er genoeg replacements zijn
Ik zat net hetzelfde te denkenquote:
het zou wel de meest historische meeting van fok wordenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:15 schreef GekkeGerben het volgende:
Interessant topic en zeker iets waar ik ook wel eens over nadenk, maar verder dan denken ben ik eigenlijk nooit gekomen..........wel een paar keer de mogelijkheid zo half gehad, maar dan begon de man in kwestie ineens heel raar te doen en erg te drammen en daar hou ik nou eenmaal niet van (ook niet bij vrouwen trouwens!)
Nou ja, als hier echt eens afgesproken wordt, houd ik me zeker aanbevolen!!
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef SlimShady het volgende:
doe wat je niet laten kan.
ik wens jullie veel plezier.
haal eruit wat erin zit.
Mjah, naast jou ben ik de enige vrouw in dit topic zover ik weet. Maar wat voor ervaringen wil je weten dan? Toen ik nog getrouwd was, had mijn man geen enkel probleem met mijn vriendinnetjes, hoewel hij eik altijd mee wilde doenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
weinig ervaringen in dit topic. Jammer, ben wel benieuwd naar de ervaringen van vrouwen die in dezelfde situatie als ik zitten (hetero-relatie en minimale ervaring met vrouwen).
Ik heb het juist andersomquote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
weinig ervaringen in dit topic. Jammer, ben wel benieuwd naar de ervaringen van vrouwen die in dezelfde situatie als ik zitten (hetero-relatie en minimale ervaring met vrouwen).
te groot, te zwaar, te ruw, etc. bedoel je?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Daarintegen ben ik dan weer erg nieuwsgierig hoe het is om seks te hebben met een man, maar ik ben dan weer te "schijterig" (sorry voor taalgebruik) om dat uit te proberen..
Nee, dat bedoel ik niet, want ik heb geen ervaring en ben alleen nieuwschierig.. Ongetwijfeld dat een man ook gewoon op een zachte en liefdevolle manier seks kan hebben met een vrouw.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
te groot, te zwaar, te ruw, etc. bedoel je?
als het met liefde gedaan wordt valt dat wel mee hoor.
Nee, dat wil hij niet en ik snap heel goed waarom. Ik denk dat hij een van de weinige mannen is die begrijpt welke dreiging je binnenlaat in je relatie als je met je bi-vriendin aan MVV trio's begint. Nu ben ik wel weer het type dat seks en liefde makkelijk kan scheiden dus in onze specifieke relatie zou het best meevallen met de dreiging maar evengoed verandert dat voor hem niets aan de zaak. En zolang hij er zo over denkt peins ik er niet over om te experimenteren.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:33 schreef Nuno_G het volgende:
en je vriendje wil ook niet experimeteren met het zelfde ?
Seks met de juiste man is erg lekker hoor! Maar goed, het zal wel even pijnlijk zijn de eerste paar keren (ook afhankelijk van de grootte van zijn pik). Misschien is het voor jou wel iets om het in een mvv trio te proberen, als je het niks vind kun je je altijd nog op de vrouw richten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom
Ik ben vrouw en heb alleen nog maar een relatie en seks gehad met een vrouw. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met mannen, maar seks met een vrouw is heerlijk in mijn ogen. Het draait niet allemaal en alleen maar om het orgasme, maar je kunt erg lang van elkaar genieten..
Daarintegen ben ik dan weer erg nieuwsgierig hoe het is om seks te hebben met een man, maar ik ben dan weer te "schijterig" (sorry voor taalgebruik) om dat uit te proberen..
hoe weet je dat ze squirt?quote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Seks met de juiste man is erg lekker hoor! Maar goed, het zal wel even pijnlijk zijn de eerste paar keren (ook afhankelijk van de grootte van zijn pik). Misschien is het voor jou wel iets om het in een mvv trio te proberen, als je het niks vind kun je je altijd nog op de vrouw richten.
Ja dan kun je het beter laten. En denkt hij ook zo over een MMV trio of is dat helemaal niet ter sprake gekomen ?quote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, dat wil hij niet en ik snap heel goed waarom. Ik denk dat hij een van de weinige mannen is die begrijpt welke dreiging je binnenlaat in je relatie als je met je bi-vriendin aan MVV trio's begint. Nu ben ik wel weer het type dat seks en liefde makkelijk kan scheiden dus in onze specifieke relatie zou het best meevallen met de dreiging maar evengoed verandert dat voor hem niets aan de zaak. En zolang hij er zo over denkt peins ik er niet over om te experimenteren.
Daar is denk ik geen van ons gebaat bij. Ik heb er geen behoefte aan (met mijn vriend erbij tenminste, in mijn fantasietjes komt het wel eens voor) en ik denk dat mijn vriend het ook niet ziet zitten.quote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja dan kun je het beter laten. En denkt hij ook zo over een MMV trio of is dat helemaal niet ter sprake gekomen ?
Ik heb een vaste relatie, tevens mij eerste relatie en ook mijn eerste seksuele ervaring. Dat is in mijn ogen ook de reden dat ik zo nieuwsgierig ben naar al het andere. Mijn vriendin staat overigens voor veel open, en is daar veel assertiever in dan ik. Zo hebben we ook al ooit een vvv trio gehad.quote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Seks met de juiste man is erg lekker hoor! Maar goed, het zal wel even pijnlijk zijn de eerste paar keren (ook afhankelijk van de grootte van zijn pik). Misschien is het voor jou wel iets om het in een mvv trio te proberen, als je het niks vind kun je je altijd nog op de vrouw richten.
je hand?quote:Op zondag 3 december 2006 18:43 schreef depax het volgende:
elke keer als het er bijna van komt komt er weer wat tussen.
Tja
Nee liefie. tijdgebrek en andere verplichtingenquote:
en heb j het al gedaan ?quote:
met jongens gerotzooid? zovaak, maar nog niet in m'n volwassen leven.quote:
Niet liegen, de schuld lag geheel niet bij jou.......quote:Op zondag 3 december 2006 18:55 schreef depax het volgende:
[..]
Nee liefie. tijdgebrek en andere verplichtingen
tot twee keer toe dit weekend...
met een btje geduld gaat dat helemaal goed komen!quote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef geentje het volgende:
Dat heb je dan maar ff goed voor elkaar fokkie, ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets als jij hebt meegemaakt, alleen nog niet gelukt. Heb alleen eens iemand gepijpt, stonden onder de douche en opeens zat ik op mijn knieen.
Dat mist ie al heel langquote:
Ik heb me inderdaad aardig vermaakt die nacht. Een kwartetje gaat er altijd wel inquote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef geentje het volgende:
Dat heb je dan maar ff goed voor elkaar fokkie, ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets als jij hebt meegemaakt, alleen nog niet gelukt. Heb alleen eens iemand gepijpt, stonden onder de douche en opeens zat ik op mijn knieen.
Zou wel leuk zijn!quote:Op maandag 4 december 2006 21:58 schreef GreatKahn het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd of hier een echte meet van gaat komen.
ik ben ook wel geintresseerd!quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:37 schreef geentje het volgende:
nou fokkie, bij deze aanvaard ik de uitnodiging. dus contact me maar......
...of stellen waarvan de man iig net zo geaard is als ikquote:Daten doe ik uitsluitend met bi-stellen; een man alleen trekt me niet omdat ik dan niet kan afwisselen en dat vind ik juist zo prettig aan mijn geaardheid!
dus gaan we gewoon met zijn 3en een feestje bouwen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:39 schreef Fokkie het volgende:
Guys, ik quote mezelf maar even
[..]
...of stellen waarvan de man iig net zo geaard is als ik
Koekhappen en spijkerpoepen??quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
dus gaan we gewoon met zijn 3en een feestje bouwen?
Campanile hotel oid. Geen camera'squote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef GreatKahn het volgende:
Bij mij wordt het een beetje lastig, want ik woon in een studentenhuis.
Het moet dus idd bij iemand zijn die een eigen huis/appartement heeft (of huisgenoten die het niet erg vinden/mee willen doen) en niet in Groningen of Maastricht woont.
Door gewoon mee te doen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef wonderer het volgende:
Geen camera's?! Hoe moeten wij dan meegenieten?
Meedoen/kijkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef wonderer het volgende:
Geen camera's?! Hoe moeten wij dan meegenieten?
Vrij onmogelijkquote:
Tenzij jullie een webcam installerenquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef GreatKahn het volgende:
Het worden wel veel mensen zo.
Misschien dat we er genoeg kunnen krijgen zodat ook Sylvana komt.![]()
![]()
Pijpen, gepijpt worden, ik wil ook wel iemand neuken. Maar zelf, dan moet ik goed geil gemaakt wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef GreatKahn het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af of iedereen alleen geïnteresseerd is in pijpen of zijn er ook mensen die meer willen? Ikzelf wil alleen maar een keer (of meer als het goed bevalt) pijpen en gepijpt worden, anale seks hoeft van mij niet echt.
Waar we afspreken moet btw ook wel bereikbaar zijn met het openbaar vervoer, aangezien ik geen auto heb.
Met 80 kilo die het aandrukt is het toch andersquote:Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb een vaste relatie, tevens mij eerste relatie en ook mijn eerste seksuele ervaring. Dat is in mijn ogen ook de reden dat ik zo nieuwsgierig ben naar al het andere. Mijn vriendin staat overigens voor veel open, en is daar veel assertiever in dan ik. Zo hebben we ook al ooit een vvv trio gehad.
Of het pijnlijk is vraag ik me af.. als lesbienne hoef je namelijk niets te missenChristine le Duc
Het zal toch vnl m-m worden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef GreatKahn het volgende:
Een vrouw erbij lijkt mij ook ideaal, vooral omdat ik nog nooit met meerdere mannen een vrouw heb verwent.
Twee vliegen in één klap dus.![]()
Bovenin beeld staat een envelopje, daar moet je op klikken en dan kun je je pm instellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:51 schreef seriously-me het volgende:
hmmz... ik volg deze topic al een tijdje.. vanaf deeltje 1 eigelijk al..
reken er maar een mannetje bij als er daad bij het woord gevoegd wordt..
(hoe PM je trouwes)
Ik heb je een PM gestuurd en ik kreeg de melding dat hij succesvol was verstuurd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:39 schreef dfens het volgende:
En hoe kan ik mensen PM-en?
Wil de potentiele pijpers hier wel als buddy hebben
Ik moet opeens aan die safe sex-scene uit 'The Naked Gun' denkenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:19 schreef firestorm_99 het volgende:
ik doe ook graag alles veilig!
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb wel interesse, maar om overbevolking te voorkomen kijk ik ff hoe dit loopt,.
Paar tips:
-Pijpen met condoom! (ja daar kun je ook soa's van krijgen.)
-Niet in iemands gezicht komen! (herpes)
-Verwacht niks maar laat alles over je heenkomen.
-En nog eens, doe het aub veilig!
ik vind die 2 tegenstrijdigquote:Op woensdag 6 december 2006 09:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb wel interesse, maar om overbevolking te voorkomen kijk ik ff hoe dit loopt,.
Paar tips:
-Niet in iemands gezicht komen! (herpes)
-Verwacht niks maar laat alles over je heenkomen.
Hmm, concreet. Hoeveel mensen hebben we nu? Zal wel volgend jaar worden denk ik, of woont er iemand in de buurt van Eindhoven?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef SlimShady het volgende:
maak alsjeblieft beelden. ik zou er zelfs geld voor neer willen leggen![]()
![]()
Een 'rondom Eindhoven' pijp meeting is sneller geregeld denk ik.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef geentje het volgende:
ik kom uit de buurt van eindhoven, half uurtje treinen, maar ik geef me op, zijn er trouwens al vrouwen, of alleen nog maar heren?
Er zijn meer mensen die willen pijpen.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:09 schreef dfens het volgende:
Nee zeker geen foto's. En een meeting met +/- max 5 man lijkt me ideaal, ik ga echt geen 20 man pijpen![]()
Wee vrouwelijke aandachtquote:Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een geil topic. Tevens plaatsing van een tVP.
Kom je ook langs?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
geil topic inderdaadquote:Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Deal.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef dfens het volgende:
Meeting wordt GreatKahn en ik, en Fraubitch en Pussy
Daar ben je niet de enige in.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:45 schreef fraubitch het volgende:
Pussy
die wil ik best even der bips doen
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:45 schreef fraubitch het volgende:
Pussy
die wil ik best even der bips doen
Heb je toevallig nog een vrouw om mee te nemen?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:26 schreef Shakermaker het volgende:
Goed, nu wordt het echt leuk. Onbeschaamde tvp.
Net even gepolst, maar nee.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:30 schreef GreatKahn het volgende:
Heb je toevallig nog een vrouw om mee te nemen?
al was je de laastse man op aarde ...NEEquote:Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Net even gepolst, maar nee.
Ik ben er trouwens (nog) niet bij.
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
al was je de laastse man op aarde ...NEE
Doen de dames mee? Of kijken ze alleen (vind ik prima).quote:Op donderdag 7 december 2006 08:54 schreef geentje het volgende:
ik doe nog wel mee, dus houden we wat mij betreft eindhoven er nog ff in. wat vind je nog van dat pijp rondom eindhoven gebeuren fokkie en de rest?
Ben ook voor meeting meer richting de randstad!quote:Op donderdag 7 december 2006 10:00 schreef JangoFett het volgende:
Eindhoven ga ik niet aan meedoen. Zat persoonlijk meer aan een meeting in de Randstad te denken!
nu ze geen beelden willen maken, moet ik wel aanwezig zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef seriously-me het volgende:
Komen = meedoen![]()
@slimshady: Are you in?
Dus bij deze stel jij je slaapkamer beschikbaar voor de meet.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:14 schreef seriously-me het volgende:
ik ben 19 (had ik al eerder aangegeven:p) ik woon ook in brabant, maar ik weet niet echt een plaats. als iedereen zo uit de buurt van elkaar woont is een hotelletje is het beste (met 2x2persoonsbed;))
als we echt in de randstad blijven dan mag je wel bij mij slapen hoor:P misschien in het hotelletje?
dan hoef je niet dezelfde dag helemaal terug naar het zuiden
Wij zijn allang buddies hè.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:30 schreef dfens het volgende:
Ik heb nog steeds interesse hoor
Misschien kan iedereen even een foto van zijn pik posten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef GreatKahn het volgende:
[..]
Wij zijn allang buddies hè.(net als seriously_me)
Op de meeting mag je mijn pik zien en pijpen, maar een foto krijg je niet.
PM gestuurd en gelijk toegevoegd als buddy.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:39 schreef firestorm_99 het volgende:
PM ingesteld
En hoeveel V ?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:49 schreef GreatKahn het volgende:
Voorlopig komen er dus:
Dfens
Seriously_me
Geentje
firestorm_99
Ik
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef GreatKahn het volgende:
Voorlopig komen er dus:
Dfens
Seriously_me
Geentje
firestorm_99
ik
Dan moet er dus 1 persoon door 2 mensen worden gepijpt.![]()
![]()
Ik offer mij wel op als vrijwilliger.![]()
![]()
Mannen onder elkaar kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:58 schreef firestorm_99 het volgende:
helaas.....
misschien nog wel leuker!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:21 schreef GreatKahn het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar kan ook leuk zijn.
Combinatie van te scheiterig om het in het echt te doen en gemak.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:44 schreef Onno_Quist het volgende:
Ik vind dit een eng topic
Vanwaar de behoefte om dit en publique te regelen?
Stel je jouw huis ook beschikbaar voor een meet.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb wel een huis in utrecht
en jij bent van de partij?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef BB_Koning het volgende:
Uhm, wordt hier nou serieus een mmmmm orgie georganiseerd?![]()
Hij is mijn buurmanquote:
** proest *** kuch *** proestquote:
mmm ja misschien wel en eigenlijk in jou geval alleen op jongensquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh ik snap m, je bedoelt dat ik ook op jongens val?![]()
valse nichtquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mmm ja misschien wel en eigenlijk in jou geval alleen op jongens![]()
een geaardheid heb je, die kan ik je niet aanpratenquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
valse nichtpraat me geen geaardheid aan
![]()
![]()
Zeg, laat hem dat lekker zelf uitmaken. Jij vond het ook niet prettig toen we jouw polygame gedrag onder de loep namen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een geaardheid heb je, die kan ik je niet aanpratenen in jou geval is het duidelijk !
Ho Ho Ho dat vond ik best.... heb alleen het gedarg van een ander een beetje proberen te verdedigen. Ik zelf ben volledig aansprakelijk voor mijn daden. En zoals ik toen en nu zeg: "Ik heb een hele moeilijke relatie achter de rug en heb geen zin en wil met niet emotioneel aan iemand binden" dat is niet veranderd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg, laat hem dat lekker zelf uitmaken. Jij vond het ook niet prettig toen we jouw polygame gedrag onder de loep namen.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ho Ho Ho dat vond ik best.... heb alleen het gedrag van een ander een beetje proberen te verdedigen. Ik zelf ben volledig aansprakelijk voor mijn daden. En zoals ik toen en nu zeg: "Ik heb een hele moeilijke relatie achter de rug en heb geen zin en wil met niet emotioneel aan iemand binden" dat is niet veranderd.
je vrouw is zwanger?quote:Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef dfens het volgende:
Ik doe voorlopig iig niet mee. Reden volgt later, maar het kan nu echt niet.
quote:
jammerquote:Op maandag 11 december 2006 12:09 schreef GreatKahn het volgende:
Ik haak ook af, ik wil het liever op een spontane manier ontdekken.
hmmm jammerquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:38 schreef Nuno_G het volgende:
ik wel maar kan helaas niiet meedoen net een nieuwe relatie en zo dus sorry
Zou je het eens willen zien dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:34 schreef meisje1981 het volgende:
wat een geil topic zeg, ik wou dat mijn vriend er zo over dacht ...
maar dan met een lekker harde pik hequote:Op woensdag 13 december 2006 21:35 schreef Ice_Ice het volgende:
ik fantaseer altijd dat ik met lucie silvas in bed lig en dan komt het heeeelemaal goed (letterlijk)
Wel interessant dat er niet alleen mannen interesse tonen,quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:57 schreef meisje1981 het volgende:
ik ook...
Wij hebben dezelfde gedachtengang,quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:05 schreef Black-jack het volgende:
een kamer vol met "willige" dames en heren.... niks mis mee toch...
alles kan, niets moet... en nee is nee...
en voor de rest...genieten maar
ja mij ook anders reageer ik niet op dit topic,quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef Black-jack het volgende:
spannende dingen op sex gebied spreken me wel beetje aan.... en jou meisje1981 ?
Nee hoor, het topic gaat over bi-fantasietjes. Dat is daarna langzaam geevolueerd naar een gangbang bi-meeting waar iedereen zegt aan mee te doen inclusief vrouwen, maar die uiteindelijk toch niet doorgaatquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef seriously-me het volgende:
@vlaggetje: je haalt heel het topic-idee weg nu:o.. maja succes!
he? uitleg?quote:Op zondag 17 december 2006 01:59 schreef wonderer het volgende:
Dit topic heeft me vannacht in ieder geval een hoop lol bezorgd
quote:Op zondag 17 december 2006 04:36 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat ik te veel porno lees.
ik welk opzicht zijn mannelijke bisexuelen vies ???quote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef PhalanX het volgende:
Ik kan iedere man alvast afraden om bi te worden... vrouwen die bi zijn, dat is cool sexy geil, opwindend en exotisch... mannen die bi zijn... die zijn gewoon vies, in de ontkenning, en onbetrouwbaar.
Zeeg nooit tegen een meisje dat je bi bent... tenzij je weet dat ze er geen problemen mee heeft.
Die foto rechtsonder....quote:Op zondag 17 december 2006 18:40 schreef -beyond- het volgende:
Ik ga zelf vaak naar open minded feesten...van organisatoren zoals Crazyland en LittleSins
Zouden jullie ook eens moeten proberen...dan blijft het niet alleen maar bij ouwehoeren, maar kan het daadwerkelijk tot actie komen...alles mag en niets moet.....
Daarbij komen daar altijd verschrikkelijk mooie meisjes..![]()
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef PhalanX het volgende:
Ik kan iedere man alvast afraden om bi te worden... vrouwen die bi zijn, dat is cool sexy geil, opwindend en exotisch... mannen die bi zijn... die zijn gewoon vies, in de ontkenning, en onbetrouwbaar.
Zeeg nooit tegen een meisje dat je bi bent... tenzij je weet dat ze er geen problemen mee heeft.
quote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef PhalanX het volgende:
mijn ex vriendin ja. 2 en half jaar relatie nu 4 maanden uit.quote:Op zondag 17 december 2006 15:47 schreef Vlaggetje het volgende:
[..]
Is dat je vriendin naast je in het fotoboek?![]()
dan ben je genaaidquote:Op maandag 18 december 2006 00:24 schreef Fokkie het volgende:
[..]
En wat als ze er wel problemen mee heeft?
Top!quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:22 schreef Vlaggetje het volgende:
Ik wil eigenlijk het eerst in iets meer besloten kring uitproberen. Desnoods zonder dat er iets gebeurt, tenzij het vanzelf gaat natuurlijk. Gewoon eerst eens de kat uit de boom kijken, kennismaken, Hapjes erbij, gezelligheid. Helemaal als er een vrouw bij is. Totaal een man of 2-3 + 1 vrouw ofzo.
Ik heb er even over nagedacht en wil mijn woning wel beschikbaar stellen. In ieder geval is Firestorm uitgenodigd vanwege zijn openheid op Fok (fire, MSN uitnodiging naar je verstuurd). Mocht er nog een dame zijn die ook interesse heeft maar stiekem de stap niet durft te nemen. Dit is je kansHet minste wat kan gebeuren is dat het een gezellig avondje was met gelijke geesten (ook goed voor de uitbreiding van de vriendenkring natuurlijk). En het spannendste natuurlijk alles wat hierboven beschreven is...
helaas...quote:Op maandag 18 december 2006 11:59 schreef daanski82 het volgende:
ik nog wel wat beteres heeft iemand een groot huis waar we met zijn alle gezellig bij haard vuur een wijntje en stokbrood kunnen eten ;-)
Treffend!quote:Op maandag 18 december 2006 12:58 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
helaas...
ik zou graag jouw mooie piemel vasthouden
dat kan geregeld worden ;-)quote:Op maandag 18 december 2006 12:58 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
helaas...
ik zou graag jouw mooie piemel vasthouden
jij wilt hem dus ook vasthouden ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |