abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43983678
vervolg op Biseksueel : Meeting, fantasie, expirimenteren wat denk jij?

Neen, geen meeting zoals werd gesuggereerd. Niet verstandig.
Experimenteren op z'n tijd is wel goed voor je sexleven.

Heeft iemand weleens bekenden (kennissen, vrienden) uitgenodigd voor een 'ervaring'?
  woensdag 29 november 2006 @ 09:26:31 #2
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43983753
Zo hier verder, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43984052
http://www.severed-dreams.net/qotsa/images/qotsa71.jpg

is inderdaad geen verkeerde man...
  woensdag 29 november 2006 @ 09:55:28 #4
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_43984316
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:40 schreef firestorm_99 het volgende:
http://www.severed-dreams.net/qotsa/images/qotsa71.jpg

is inderdaad geen verkeerde man...
Nee, DUH! Ik heb toch zeker wel smaak, zeg En hij is me een partij aardig.

Ik zou er wel uren over door kunnen drammen, maar lijkt me niet echt interessant voor anderen. Verder geeft het een beetje aan wat voor soort mannen ik wel lekkah vind. Gek genoeg heb ik dat bij vrouwen niet zo qua uiterlijk, moet vooral goed/lekker klikken, bij vrouwen ben ik trouwens meer afwachtend (zeg maar gerust lui, laat hun het werk doen, gheh), bij mannen neem ik meestal het voortouw. Vreemd.
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
pi_43984854
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef SethGecko het volgende:

Gek genoeg heb ik dat bij vrouwen niet zo qua uiterlijk, moet vooral goed/lekker klikken, bij vrouwen ben ik trouwens meer afwachtend (zeg maar gerust lui, laat hun het werk doen, gheh), bij mannen neem ik meestal het voortouw. Vreemd.
Zo gek is dat niet.
ik heb hetzelfde maar dan omgekeerd (waarschijnlijk omdat ik een man ben).
Ik neem eerder het voortouw bij een vrouw en bij mannen laat ik eerder de eerste stappen zetten.
pi_43985187
omdat het een spannende ervaring is. ook voor de andere persoon.
  woensdag 29 november 2006 @ 10:51:34 #7
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_43985555
Ik zou trouwens niet snel kennissen en/of vrienden verleiden, ben bang dat het de vriendschap verstoort ofzo. Het is wel zo dat fuckbuddies vanzelf vaak "gewone" vrienden worden.
pi_43985641
dat is inderdaad wel gevaarlijk voor de relatie.
veel van mijn vrienden weten ook niet van mijn bi-kant.
  woensdag 29 november 2006 @ 10:56:57 #9
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_43985693
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:54 schreef firestorm_99 het volgende:
dat is inderdaad wel gevaarlijk voor de relatie.
veel van mijn vrienden weten ook niet van mijn bi-kant.
Same here, en mijn ouders weten het al helemaal niet. Die zouden het niet begrijpen.

Keb btw a.s vrijdag een date, es kijken hoe dat gaat
pi_43985699
Ik heb ook geen kennissen/vrienden uitgenodigd, liever ook niet dat mensen er achter komen, moet het (helaas) met mijn fantasieen doen. graag eens een mmv of vvm trio. Maar helaas nog geen echte contacten gehad waar het mee klikte. dus ben helaas nog zoekende.
pi_43986449
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:56 schreef SethGecko het volgende:

[..]

Same here, en mijn ouders weten het al helemaal niet. Die zouden het niet begrijpen.

Keb btw a.s vrijdag een date, es kijken hoe dat gaat
succes met de date!

als het niks word houd ik me aanbevolen
  woensdag 29 november 2006 @ 11:36:36 #12
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_43986578
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:30 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

succes met de date!

als het niks word houd ik me aanbevolen
Ahaha thanks! Maar ik denk dat het wel goed zit, keb hem al eens eerde "gehad", is al een tijdje terug maar kan me niet voorstellen dat hij inene een andere m.o heeft.

Hij is trouwens leraar....
pi_43987001
mocht je eens wat anders willen sethgecko, ik hou me warm aanbevolen voor je, dus laat maar wat weten als er enige interesse is......
anders samen met firestorm.

tijd voor een feestje?
pi_43987264
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:36 schreef SethGecko het volgende:

[..]

Hij is trouwens leraar....
spannend!
hou je ons op de hoogte?
pi_43987277
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef geentje het volgende:
mocht je eens wat anders willen sethgecko, ik hou me warm aanbevolen voor je, dus laat maar wat weten als er enige interesse is......

tijd voor een feestje?
ik ben wel in voor een feestje!
pi_43987340
Wow, ik zit volledig opgewonden dit topic te volgen.. en ik ben gek op feestjes. Ik ben overigens nieuw in dit topic dus. Aangenaam.

En het voordeel van een feestje is dat je veel meer ervaringen uit kan wisselen denk ik.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:14:24 #17
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_43987581
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef geentje het volgende:

tijd voor een feestje?
Ik sluit nooit dingen uit
pi_43988282
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:14 schreef SethGecko het volgende:

[..]

Ik sluit nooit dingen uit
das een mooie instelling!

ik sta ook open voor nieuwe dingen!
pi_43988702
nou dat is dan dikke prima seth en fire. hou wel van deze instelling van jullie. ik wacht vol smacht seth en fire....

lets have fun......
pi_43988936
Lees nu pas dat SethGecko een vrouw is.. excuses...
  woensdag 29 november 2006 @ 13:20:12 #21
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43989199
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:09 schreef JangoFett het volgende:
Lees nu pas dat SethGecko een vrouw is.. excuses...
Je bent allergisch voor vrouwen?
pi_43989309
Dat absoluut niet.

Maar ik ging in bovenstaande posts uit van een mannen meeting. Zeker, een vrouw erbij maakt de pret misschien nog wel groter! Maar mijn eerste insteek was anders.
pi_43989333
hoe meer mannen en vrouwen hoe beter toch?
pi_43989410
Zeker weten. Alleen moet iedereen daar wel voor open staan!
pi_43989532
ik sta er in ieder geval voor open... dus ik zeg tijd voor een feestje
pi_43989610
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:33 schreef geentje het volgende:
ik sta er in ieder geval voor open... dus ik zeg tijd voor een feestje
ik ook

geentje you got mail
pi_43989743
tijd dat we eens wat gaan regelen van het een of ander, seth heb jij een voorstel???

firestom you got mail 2.
  woensdag 29 november 2006 @ 13:41:29 #28
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43989764
Ik kijk met belangstelling toe, .
pi_43989781
firestorm, mail!
pi_43989871
ik ga snel mijn mail checken...

en beantwoorden!

Heeft seth nog goede ideeen?
pi_43991621
Ik ben er (helaas) voor vandaag van tussen! Tot snel!
  woensdag 29 november 2006 @ 14:50:26 #32
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_43992066
hmm, als er een vrouw bij is, dan zal ik me ongetwijfeld meer op mijn gemak voelen.
Heb paar dagen ook al terug mail gehad nav dit topic... en langzaam maar zeker sta ik op het punt de knoop door te hakken en echt eens iets te proberen. Wellicht dat een informele MMMMV meeting ofzo helemaal makkelijk is. Als je terugkrabbelt op het laatste moment is er dan geen nood zeg maar, omdat er genoeg replacements zijn
pi_43992122
voeg mij maar toe vlaggetje, heb je al een vrouw gevonden, dan zullen we die eens ff verwennen.....
  woensdag 29 november 2006 @ 14:55:07 #34
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_43992209
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:52 schreef geentje het volgende:
voeg mij maar toe vlaggetje, heb je al een vrouw gevonden, dan zullen we die eens ff verwennen.....
het gangbang topic is ergens anders
Volgens mij was dit meer bedoeld om bi-ervaringen te bespreken/uit te proberen/uit de kast te komen.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:58:40 #35
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43992318
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:55 schreef Vlaggetje het volgende:

[..]

het gangbang topic is ergens anders
Volgens mij was dit meer bedoeld om bi-ervaringen te bespreken/uit te proberen/uit de kast te komen.
Nee hoor, het topic begon met 404 en zijn ervaringen met gangbangs. Waar hij overigens puur voor het pijpen kwam.
pi_43992519
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Vlaggetje het volgende:
hmm, als er een vrouw bij is, dan zal ik me ongetwijfeld meer op mijn gemak voelen.
Heb paar dagen ook al terug mail gehad nav dit topic... en langzaam maar zeker sta ik op het punt de knoop door te hakken en echt eens iets te proberen. Wellicht dat een informele MMMMV meeting ofzo helemaal makkelijk is. Als je terugkrabbelt op het laatste moment is er dan geen nood zeg maar, omdat er genoeg replacements zijn
jah dat had ik in het begin ook.
Als er een vrouw bij is dan voel ik me ook meer op mijn gemak maar dat went wel.
dus als de vrouw niet komt opdagen is er niks aan de hand!
  woensdag 29 november 2006 @ 16:23:55 #37
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43995147
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:41 schreef Sitethief het volgende:
Ik kijk met belangstelling toe, .
Ik zat net hetzelfde te denken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_43996903
Interessant topic en zeker iets waar ik ook wel eens over nadenk, maar verder dan denken ben ik eigenlijk nooit gekomen..........wel een paar keer de mogelijkheid zo half gehad, maar dan begon de man in kwestie ineens heel raar te doen en erg te drammen en daar hou ik nou eenmaal niet van (ook niet bij vrouwen trouwens!)

Nou ja, als hier echt eens afgesproken wordt, houd ik me zeker aanbevolen!!
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
pi_44000801
Ik ga iig niet actief op zoek heb ik besloten.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:51:13 #40
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44006265
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:15 schreef GekkeGerben het volgende:
Interessant topic en zeker iets waar ik ook wel eens over nadenk, maar verder dan denken ben ik eigenlijk nooit gekomen..........wel een paar keer de mogelijkheid zo half gehad, maar dan begon de man in kwestie ineens heel raar te doen en erg te drammen en daar hou ik nou eenmaal niet van (ook niet bij vrouwen trouwens!)

Nou ja, als hier echt eens afgesproken wordt, houd ik me zeker aanbevolen!!
het zou wel de meest historische meeting van fok worden
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_44006374
doe wat je niet laten kan.
ik wens jullie veel plezier.
haal eruit wat erin zit.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:56:25 #42
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44006489
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef SlimShady het volgende:
doe wat je niet laten kan.
ik wens jullie veel plezier.
haal eruit wat erin zit.

het zit er nog niet in, dat willen ze juist

[ Bericht 1% gewijzigd door Nuno_G op 29-11-2006 22:05:40 ]
pi_44006681
weinig ervaringen in dit topic. Jammer, ben wel benieuwd naar de ervaringen van vrouwen die in dezelfde situatie als ik zitten (hetero-relatie en minimale ervaring met vrouwen).
  donderdag 30 november 2006 @ 00:24:52 #44
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_44011553
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
weinig ervaringen in dit topic. Jammer, ben wel benieuwd naar de ervaringen van vrouwen die in dezelfde situatie als ik zitten (hetero-relatie en minimale ervaring met vrouwen).
Mjah, naast jou ben ik de enige vrouw in dit topic zover ik weet. Maar wat voor ervaringen wil je weten dan? Toen ik nog getrouwd was, had mijn man geen enkel probleem met mijn vriendinnetjes, hoewel hij eik altijd mee wilde doen
Dat kwam er niet altijd van, meestal niet zelfs. Ik kende hem vanaf mijn 15e en ik was me er toen nog niet van bewust dat ik meisjes ook wel zie zitten, maar we hebben ons samen sexueel ontwikkeld zegmaar
Bji mij zijn het ook periodes hoor, momenteel ben ik meer man-gericht, ik neig sowieso meer naar mannen.
pi_44020945
Mijn vriendje vind het niet OK om te experimenteren en zolang hij het niet OK vind ben ik er ook niet OK mee. Je moet er beiden achter staan, zo'n open relatie. Ik sta open voor de mogelijkheid maar hoe het in de praktijk zou werken durf ik echt niet te zeggen, het zou me tegen kunnen vallen. Ik heb ook van die perioden, ik heb nu weer een periode dat ik meer naar meiden kijk. Ik kijk wel anders trouwens, op vrouwen ben ik veel kritischer qua innerlijk en voor een sterke vent smelt ik wat sneller. Er zijn niet veel vrouwen van wie ik het karakter ontzettend aantrekkelijk vind omdat ik al bevooroordeeld ben. Qua uiterlijk heb ik een duidelijke voorkeur voor vrouwen.
  donderdag 30 november 2006 @ 23:33:58 #46
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44042193
en je vriendje wil ook niet experimeteren met het zelfde ?
pi_44090869
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb het juist andersom
Ik ben vrouw en heb alleen nog maar een relatie en seks gehad met een vrouw. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met mannen, maar seks met een vrouw is heerlijk in mijn ogen. Het draait niet allemaal en alleen maar om het orgasme, maar je kunt erg lang van elkaar genieten..
Daarintegen ben ik dan weer erg nieuwsgierig hoe het is om seks te hebben met een man, maar ik ben dan weer te "schijterig" (sorry voor taalgebruik) om dat uit te proberen..
pi_44090961
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef Nirak het volgende:

[..]

Daarintegen ben ik dan weer erg nieuwsgierig hoe het is om seks te hebben met een man, maar ik ben dan weer te "schijterig" (sorry voor taalgebruik) om dat uit te proberen..
te groot, te zwaar, te ruw, etc. bedoel je?
als het met liefde gedaan wordt valt dat wel mee hoor.
pi_44091093
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef SlimShady het volgende:

[..]

te groot, te zwaar, te ruw, etc. bedoel je?
als het met liefde gedaan wordt valt dat wel mee hoor.
Nee, dat bedoel ik niet, want ik heb geen ervaring en ben alleen nieuwschierig.. Ongetwijfeld dat een man ook gewoon op een zachte en liefdevolle manier seks kan hebben met een vrouw.
Ik vraag me af hoe dat andere vrouwen vergaan is die een relatie met een vrouw hebben. Is het een aanvulling of maakt het iets kapot? (maar die vraag is eigenlijk niet te beantwoorden want iedere relatie is anders)
Het grote probleem achter deze zijde van de pc is simpelweg het lef wat ontbreekt. Daar komt dan nog bij, dat al heb je het lef wel, waar vindt je een betrouwbaar persoon, die je ook nog een beetje ligt. Er lopen namelijk genoeg mannen rond waarvan ik al walg bij de gedachte dat ik er seks mee zou moeten hebben

Maar daarmee schets ik denk ik ook het probleem wat de bi-schierige mannen hierboven ook hebben. Waar vindt je een persoon met wie je in vertrouwen deze nieuwsgierigheid kunt bevredigen..
pi_44104741
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:33 schreef Nuno_G het volgende:
en je vriendje wil ook niet experimeteren met het zelfde ?
Nee, dat wil hij niet en ik snap heel goed waarom. Ik denk dat hij een van de weinige mannen is die begrijpt welke dreiging je binnenlaat in je relatie als je met je bi-vriendin aan MVV trio's begint. Nu ben ik wel weer het type dat seks en liefde makkelijk kan scheiden dus in onze specifieke relatie zou het best meevallen met de dreiging maar evengoed verandert dat voor hem niets aan de zaak. En zolang hij er zo over denkt peins ik er niet over om te experimenteren.
pi_44104812
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik heb het juist andersom
Ik ben vrouw en heb alleen nog maar een relatie en seks gehad met een vrouw. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met mannen, maar seks met een vrouw is heerlijk in mijn ogen. Het draait niet allemaal en alleen maar om het orgasme, maar je kunt erg lang van elkaar genieten..
Seks met de juiste man is erg lekker hoor! Maar goed, het zal wel even pijnlijk zijn de eerste paar keren (ook afhankelijk van de grootte van zijn pik). Misschien is het voor jou wel iets om het in een mvv trio te proberen, als je het niks vind kun je je altijd nog op de vrouw richten.
pi_44104843
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Seks met de juiste man is erg lekker hoor! Maar goed, het zal wel even pijnlijk zijn de eerste paar keren (ook afhankelijk van de grootte van zijn pik). Misschien is het voor jou wel iets om het in een mvv trio te proberen, als je het niks vind kun je je altijd nog op de vrouw richten.
hoe weet je dat ze squirt?
pi_44104887
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:32 schreef SlimShady het volgende:

[..]

hoe weet je dat ze squirt?
Waar suggereer ik dat ze squirt?
pi_44104943
-flauw, laat maar-
  zondag 3 december 2006 @ 15:38:45 #55
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44105041
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nee, dat wil hij niet en ik snap heel goed waarom. Ik denk dat hij een van de weinige mannen is die begrijpt welke dreiging je binnenlaat in je relatie als je met je bi-vriendin aan MVV trio's begint. Nu ben ik wel weer het type dat seks en liefde makkelijk kan scheiden dus in onze specifieke relatie zou het best meevallen met de dreiging maar evengoed verandert dat voor hem niets aan de zaak. En zolang hij er zo over denkt peins ik er niet over om te experimenteren.
Ja dan kun je het beter laten. En denkt hij ook zo over een MMV trio of is dat helemaal niet ter sprake gekomen ?
pi_44108413
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Ja dan kun je het beter laten. En denkt hij ook zo over een MMV trio of is dat helemaal niet ter sprake gekomen ?
Daar is denk ik geen van ons gebaat bij. Ik heb er geen behoefte aan (met mijn vriend erbij tenminste, in mijn fantasietjes komt het wel eens voor) en ik denk dat mijn vriend het ook niet ziet zitten.
pi_44109973
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:35 schreef SlimShady het volgende:
-flauw, laat maar-
lol, ik spetter niet hoor
pi_44110051
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik heb een vaste relatie, tevens mij eerste relatie en ook mijn eerste seksuele ervaring. Dat is in mijn ogen ook de reden dat ik zo nieuwsgierig ben naar al het andere. Mijn vriendin staat overigens voor veel open, en is daar veel assertiever in dan ik. Zo hebben we ook al ooit een vvv trio gehad.
Of het pijnlijk is vraag ik me af.. als lesbienne hoef je namelijk niets te missen Christine le Duc

[ Bericht 1% gewijzigd door Nirak op 03-12-2006 20:22:42 ]
  zondag 3 december 2006 @ 18:43:22 #59
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44110102
elke keer als het er bijna van komt komt er weer wat tussen.
Tja
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44110350
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:43 schreef depax het volgende:
elke keer als het er bijna van komt komt er weer wat tussen.
Tja
je hand?
  zondag 3 december 2006 @ 18:55:58 #61
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44110397
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:54 schreef SlimShady het volgende:

[..]

je hand?
Nee liefie. tijdgebrek en andere verplichtingen
tot twee keer toe dit weekend...
  zondag 3 december 2006 @ 23:50:06 #62
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44119977
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:54 schreef SlimShady het volgende:

[..]

je hand?
en heb j het al gedaan ?
pi_44126838
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:50 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

en heb j het al gedaan ?
met jongens gerotzooid? zovaak, maar nog niet in m'n volwassen leven.
zoeen ervaring komt niet uit de lucht vallen. het moet groeien.
  maandag 4 december 2006 @ 12:04:06 #64
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44127369
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:55 schreef depax het volgende:

[..]

Nee liefie. tijdgebrek en andere verplichtingen
tot twee keer toe dit weekend...
Niet liegen, de schuld lag geheel niet bij jou....... .
  maandag 4 december 2006 @ 15:54:42 #65
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_44134632
Ik ben er 6 jaar geleden achter gekomen dat ik bisexueel ben. Ik heb trouwens de vooroordelen over homo- en bisexualiteit nooit gesnapt en eerlijk gezegd snap ik het nog steeds niet: waar maken mensen zich druk om? Ik vind mensen die alleen maar op het andere geslacht vallen toch ook niet wanstaltig en 'verkeerd'?

De avond van mijn 'ontdekking' viel samen met mijn eerste sexdate Ik zat om een uur of 01:00 op een vaag kanaal te chatten en werd opeens door een vrouw, ene Dominique, aangesproken die vroeg of ik zin had in iets spannends.
Gezien het aantal lolbroeken op dat soort chatrooms ging ik er op in met een instelling van "Ja tuurlijk, je gaat je gang maar!" Heb haar mijn telefoonnummer gegeven (val mij maar lastig hoor, 't zijn jouw kwartjes!) en ze zei dat ze me later, als alles door zou gaan, terug zou bellen.
Ik was het voorval al bijna weer vergeten, toen zo'n half uur later opeens de telefoon ging. Het was Dominique met de vraag of ik nog steeds geinteresseerd was in een afspraak. Ik zei van wel, ondertussen al iets nieuwsgieriger geworden, waarna ze me om m'n adres vroeg; ze wilde me met haar vriend thuis op komen halen!
Ok, een lichte opwinding maakte zich van mij meester! Het leek erop alsof ze serieus was en dit dus echt ging gebeuren
En ja hoor, 20 minuten later stonden ze op de stoep. Met ze mee naar hun huis in Wassenaar gereden waar al een bevriend stel (dat overigens niet mee deelde in de feestvreugde) aanwezig was. Later kwam er nog een jongen bij die ze op dezelfde manier als ik benaderd hadden. Van het een kwam het ander en voor ik het wist lag ik met een voor mij relatief wildvreemde meid de meest vleselijke dingen te doen! We waren al een tijdje bezig toen zij het haar taak vond om de jongen die erbij was van een uitgebreide pijpbeurt te voorzien. Ik zat dat zo eens aan te kijken en zonder dat ik daar verder bij na dacht hoorde ik mezelf vragen of ik haar daarbij mocht helpen, waarop zij met een grote glimlach bevestigend antwoordde. Er ging een licht gegiechel door de ruimte heen omdat ik eerder die nacht nog had beweerd hetero te zijn. Nou mooi niet dus!

Ik heb sindsdien meerdere dates gehad en dat bevalt me prima. Daten doe ik uitsluitend met bi-stellen; een man alleen trekt me niet omdat ik dan niet kan afwisselen en dat vind ik juist zo prettig aan mijn geaardheid!

Heel verhaal, ik weet het maar ik vind het leuk om te vertellen.

NB: Er is nix onaangenaams voorgevallen, maar ik raad het NIEMAND aan om zomaar om 2 uur 's nachts bij wildvreemden in de wagen te stappen!! Dit is voor mij ook een eenmalige actie geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie op 04-12-2006 16:06:25 ]
"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_44134786
Dat heb je dan maar ff goed voor elkaar fokkie, ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets als jij hebt meegemaakt, alleen nog niet gelukt. Heb alleen eens iemand gepijpt, stonden onder de douche en opeens zat ik op mijn knieen.
pi_44134873
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef geentje het volgende:
Dat heb je dan maar ff goed voor elkaar fokkie, ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets als jij hebt meegemaakt, alleen nog niet gelukt. Heb alleen eens iemand gepijpt, stonden onder de douche en opeens zat ik op mijn knieen.
met een btje geduld gaat dat helemaal goed komen!
pi_44143105
Maar even mijn sex-kloon uit de kast getrokken want dit lijkt mij ook erg interessant.

[edit]
PM me maar voor meer informatie.

[ Bericht 16% gewijzigd door GreatKahn op 04-12-2006 20:23:50 ]
pi_44143833
ik heb het gemist
pi_44144824
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:25 schreef SlimShady het volgende:
ik heb het gemist
Wat? pijpen.
  maandag 4 december 2006 @ 21:21:29 #71
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44145914
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:53 schreef GreatKahn het volgende:

[..]

Wat? pijpen.
Dat mist ie al heel lang
  maandag 4 december 2006 @ 21:38:27 #72
10583 Fokkie
pi_44146682
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef geentje het volgende:
Ik heb me inderdaad aardig vermaakt die nacht. Een kwartetje gaat er altijd wel in
pi_44147388
Ik ben echt heel benieuwd of hier een echte meet van gaat komen.
pi_44154672
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:58 schreef GreatKahn het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd of hier een echte meet van gaat komen.
Zou wel leuk zijn!
maar ik ben bang van niet
pi_44154820
nou fokkie, bij deze aanvaard ik de uitnodiging. dus contact me maar......
pi_44154966
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 08:37 schreef geentje het volgende:
nou fokkie, bij deze aanvaard ik de uitnodiging. dus contact me maar......
ik ben ook wel geintresseerd!
pi_44155401
Stuur mij ook maar een pm, want hier wil ik wel bij zijn.

[edit]
En als fokkie niet meer kan/wil, zijn we toch iig met zn 3en.
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:39:44 #78
10583 Fokkie
pi_44155756
Guys, ik quote mezelf maar even
quote:
Daten doe ik uitsluitend met bi-stellen; een man alleen trekt me niet omdat ik dan niet kan afwisselen en dat vind ik juist zo prettig aan mijn geaardheid!
...of stellen waarvan de man iig net zo geaard is als ik
pi_44155784
Goed, waar waren we?
pi_44158308
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:39 schreef Fokkie het volgende:
Guys, ik quote mezelf maar even
[..]

...of stellen waarvan de man iig net zo geaard is als ik
dus gaan we gewoon met zijn 3en een feestje bouwen?
pi_44159049
Een sexmeeting dus?
Twijfel
pi_44160381
jah soort van!

ook intresse?
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:41:58 #83
10583 Fokkie
pi_44161186
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

dus gaan we gewoon met zijn 3en een feestje bouwen?
Koekhappen en spijkerpoepen??
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:46:10 #84
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_44161305
Neuken!

weettoch
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_44162069
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:15 schreef firestorm_99 het volgende:
jah soort van!

ook intresse?
pi_44163713
En toen waren we weer met zn vieren.
pi_44163768
Lokatie blijft wel een probleem denk ik.. enerzijds redelijk centraal. Anderzijds moet iemand iets beschikbaar hebben.
En voor sommigen is ook tijd een issue. Al is daar vaak wel een mouw aan te passen.
pi_44164762
Bij mij wordt het een beetje lastig, want ik woon in een studentenhuis.
Het moet dus idd bij iemand zijn die een eigen huis/appartement heeft (of huisgenoten die het niet erg vinden/mee willen doen ) en niet in Groningen of Maastricht woont.
pi_44165083
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef GreatKahn het volgende:
Bij mij wordt het een beetje lastig, want ik woon in een studentenhuis.
Het moet dus idd bij iemand zijn die een eigen huis/appartement heeft (of huisgenoten die het niet erg vinden/mee willen doen ) en niet in Groningen of Maastricht woont.
Campanile hotel oid. Geen camera's Condooms, glijmiddel
Maar er doen dus geen vrouwen actief of passief mee?
pi_44165187
We wachten nog op de eerste vrijwilligster(s). SethGecko is het meest hoopvol wat dat betreft.
pi_44165201
geinig wat zo'n forum teweeg kan brengen he.. ( oh ja, dit is tevens een verkapt tvp-tje)
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:06:39 #92
71919 wonderer
pi_44165316
Geen camera's?! Hoe moeten wij dan meegenieten?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_44165380
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef wonderer het volgende:
Door gewoon mee te doen?
pi_44165389
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef wonderer het volgende:
Meedoen/kijken
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:11:33 #95
71919 wonderer
pi_44165479
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:08 schreef JangoFett het volgende:

[..]

Door gewoon mee te doen?
Vrij onmogelijk
pi_44165591
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vrij onmogelijk
Helaas.. Dan moet je het met je fantasieen en voorstellingsvermogen doen.
pi_44165634
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vrij onmogelijk
Kijken ook?
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:17:01 #98
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44165646
Wonderer zit een paar 1000 kilometer ver weg, .

Ik heb trouwens wel interesse hoor, .
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:20:31 #99
71919 wonderer
pi_44165773
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:16 schreef dfens het volgende:

[..]

Kijken ook?
Tenzij jullie een webcam installeren

Verder denk ik niet dat mijn echtgenoot er op zit te wachten
pi_44167737
Het worden wel veel mensen zo.
Misschien dat we er genoeg kunnen krijgen zodat ook Sylvana komt.
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:55:31 #101
10583 Fokkie
pi_44168770
Wat een stormloop
pi_44170704
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef GreatKahn het volgende:
Het worden wel veel mensen zo.
Misschien dat we er genoeg kunnen krijgen zodat ook Sylvana komt.

Hotel lijkt me op zich goede plek. Kan iedereen ook (gezamenlijk?) douchen. Hier in Eindhoven hebben ze ook draadloos internet op de kamers Prijs is dan ook te doen. Ik kan helaas niet ver reizen.

Ik weet dat Campanile ook gebruikt wordt door meiden van girlsprive.nl (vraag me niet hoe )
pi_44170712
Ik vroeg mij eigenlijk af of iedereen alleen geïnteresseerd is in pijpen of zijn er ook mensen die meer willen? Ikzelf wil alleen maar een keer (of meer als het goed bevalt ) pijpen en gepijpt worden, anale seks hoeft van mij niet echt.

Waar we afspreken moet btw ook wel bereikbaar zijn met het openbaar vervoer, aangezien ik geen auto heb.
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:06:08 #104
10583 Fokkie
pi_44170784
Oraal is geen probleem...maar misschien zijn er dames die zich geroepen voelen om een strap-on te hanteren??
pi_44170792
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef GreatKahn het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af of iedereen alleen geïnteresseerd is in pijpen of zijn er ook mensen die meer willen? Ikzelf wil alleen maar een keer (of meer als het goed bevalt ) pijpen en gepijpt worden, anale seks hoeft van mij niet echt.

Waar we afspreken moet btw ook wel bereikbaar zijn met het openbaar vervoer, aangezien ik geen auto heb.
Pijpen, gepijpt worden, ik wil ook wel iemand neuken. Maar zelf, dan moet ik goed geil gemaakt worden
Ik zou het erg geil vinden als er een vrouw bij zou zijn, alleen om te kijken is al geil genoeg

[ Bericht 11% gewijzigd door dfens op 05-12-2006 19:13:00 ]
pi_44171263
Een vrouw erbij lijkt mij ook ideaal, vooral omdat ik nog nooit met meerdere mannen een vrouw heb verwent.
Twee vliegen in één klap dus.
pi_44171843
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik heb een vaste relatie, tevens mij eerste relatie en ook mijn eerste seksuele ervaring. Dat is in mijn ogen ook de reden dat ik zo nieuwsgierig ben naar al het andere. Mijn vriendin staat overigens voor veel open, en is daar veel assertiever in dan ik. Zo hebben we ook al ooit een vvv trio gehad.
Of het pijnlijk is vraag ik me af.. als lesbienne hoef je namelijk niets te missen Christine le Duc
Met 80 kilo die het aandrukt is het toch anders
pi_44172308
hmmz... ik volg deze topic al een tijdje.. vanaf deeltje 1 eigelijk al..
reken er maar een mannetje bij als er daad bij het woord gevoegd wordt..

(hoe PM je trouwes )
pi_44172679
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef GreatKahn het volgende:
Een vrouw erbij lijkt mij ook ideaal, vooral omdat ik nog nooit met meerdere mannen een vrouw heb verwent.
Twee vliegen in één klap dus.
Het zal toch vnl m-m worden.
Maar je weet nooit
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:20:17 #110
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_44173343
Grappig om te zien dat dit ook echt een meeting wordt.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_44173520
geen interesse?
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:25:43 #112
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_44173545
Whehe, niet bepaald.
pi_44173568
oh daarom ff kijkje nemen in dit topic
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:28:57 #114
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_44173652
Mja, ik kijk meestal wel naar de vreemdere topics op fok, alleen reageer ik dan (vrijwel) nooit.
pi_44173732
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:51 schreef seriously-me het volgende:
hmmz... ik volg deze topic al een tijdje.. vanaf deeltje 1 eigelijk al..
reken er maar een mannetje bij als er daad bij het woord gevoegd wordt..

(hoe PM je trouwes )
Bovenin beeld staat een envelopje, daar moet je op klikken en dan kun je je pm instellen.

Waar ben jij eigenlijk voor in?

[edit]
Het is idd een stormlooptopic geworden. Hopen dat er ook nog wat vrouwen binnenkomen.
(mannen die mee willen doen zijn ook altijd welkom hoor ).
pi_44173985
En hoe kan ik mensen PM-en?
Wil de potentiele pijpers hier wel als buddy hebben
pi_44174080
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:39 schreef dfens het volgende:
En hoe kan ik mensen PM-en?
Wil de potentiele pijpers hier wel als buddy hebben
Ik heb je een PM gestuurd en ik kreeg de melding dat hij succesvol was verstuurd.

Ik heb je ook maar gelijk als buddy toegevoegd.
pi_44174116
Hoe oud is iedereen eigenlijk?
Ik ben 22.
pi_44174540
Ik ben 19..
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:04:51 #120
10583 Fokkie
pi_44174906
J'ai 31 ans
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:23:27 #121
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_44175645
Wellicht dat ik ook van de partij ben, al is er ook grote kans dat ik toch niet durf en het laat afweten
In ieder geval zou ik wel eens met Fokkie willen praten over de ervaringen met stelletjes. Zo'n date is mij nog nooit gelukt namelijk. Ken je nog stelletjes die wel eens een newbie als mij willen inwijden?
Een eerste M-M ervaring gaat ongetwijfeld soepeler met een V erbij...

Mail staat in profiel. (33 jaar btw)

Uiteraard sta ik geheel ter beschikking om die lesbische dame te helpen met haar MVV, maar ik gok dat nog 1000 Fokkers in de rij staan dan!
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:42:40 #122
10583 Fokkie
pi_44178821
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef Vlaggetje het volgende:

-knip-
You've Got Mail!
pi_44184548
ik doe ook wel mee heren (en hopelijk dames). ik ben 25 en wil ook wel pijpen en worden gepijpt. anaal misschien ook, maar dat zien we dan wel, eerst een datum regelen met een leuke groep mensen....
  woensdag 6 december 2006 @ 09:21:52 #124
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44185054
Ik heb wel interesse, maar om overbevolking te voorkomen kijk ik ff hoe dit loopt, .

Paar tips:

-Pijpen met condoom! (ja daar kun je ook soa's van krijgen.)
-Niet in iemands gezicht komen! (herpes)
-Verwacht niks maar laat alles over je heenkomen.
-En nog eens, doe het aub veilig!
pi_44186152
ik doe ook graag alles veilig!
  woensdag 6 december 2006 @ 10:41:27 #126
10583 Fokkie
pi_44186664
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:19 schreef firestorm_99 het volgende:
ik doe ook graag alles veilig!
Ik moet opeens aan die safe sex-scene uit 'The Naked Gun' denken
pi_44186719
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb wel interesse, maar om overbevolking te voorkomen kijk ik ff hoe dit loopt, .

Paar tips:

-Pijpen met condoom! (ja daar kun je ook soa's van krijgen.)
-En nog eens, doe het aub veilig!
pi_44187523
ik doe mee, en uiteraard veilig....
pi_44189670
Zonder condoom lijkt mij lekkerder dan met, maar ik ga toch echt wel voor veilig.
Better safe then sorry.
pi_44190780
Even practisch: hoeveel mensen komen er ? 20 geile gasten met een stijve pik in een hotelkamer, tsja, het heeft wel wat eigenlijk
  woensdag 6 december 2006 @ 13:32:47 #131
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_44191210
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:21 schreef Sitethief het volgende:

Paar tips:

ik vind die 2 tegenstrijdig
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_44193974
Heel dubbel allemaal. Ja, ik ben het er absoluut mee eens dat je voorzichtig moet zijn en het zo veilig mogelijk moet doen. Maar over me heen klaarkomen ofzo is ook wel supergeil.

Wat een kuttijd leven we toch
pi_44194044
maak alsjeblieft beelden. ik zou er zelfs geld voor neer willen leggen
pi_44194615
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef SlimShady het volgende:
maak alsjeblieft beelden. ik zou er zelfs geld voor neer willen leggen
Hmm, concreet. Hoeveel mensen hebben we nu? Zal wel volgend jaar worden denk ik, of woont er iemand in de buurt van Eindhoven?
pi_44194919
ik kom uit de buurt van eindhoven, half uurtje treinen, maar ik geef me op, zijn er trouwens al vrouwen, of alleen nog maar heren?
pi_44195210
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef geentje het volgende:
ik kom uit de buurt van eindhoven, half uurtje treinen, maar ik geef me op, zijn er trouwens al vrouwen, of alleen nog maar heren?
Een 'rondom Eindhoven' pijp meeting is sneller geregeld denk ik.
pi_44195331
voor mij is het wel anderhalf uur rijden maar ik ben nog steeds geintresseerd!
wie gaat dit regelen?
pi_44196006
klinkt goed! met zijn 20en in een hotel kamer ofzo.
denk alleen dat met vriendin het niet zo leuk zou vinden. ook is eindhoven te ver weg
pi_44197004
Eindhoven is voor mij ook goed te doen.
En als er foto's oid worden gemaakt ben ik btw weg.
pi_44204057
Nee zeker geen foto's. En een meeting met +/- max 5 man lijkt me ideaal, ik ga echt geen 20 man pijpen
pi_44204515
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:09 schreef dfens het volgende:
Nee zeker geen foto's. En een meeting met +/- max 5 man lijkt me ideaal, ik ga echt geen 20 man pijpen
Er zijn meer mensen die willen pijpen.
pi_44204702
Wat een geil topic. Tevens plaatsing van een tVP.
pi_44204733
GreatKhan, slaat dat op je lul van 20 cm????
pi_44204826
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Wee vrouwelijke aandacht
pi_44204884
quote:
Kom je ook langs?

@Dfens: whehe
  FOK!Fotograaf woensdag 6 december 2006 @ 20:36:06 #146
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_44205085
quote:
geil topic inderdaad
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_44205103
Maarre, je hebt toch wel een grote leuter?
pi_44205155
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:36 schreef fraubitch het volgende:

[..]

geil topic inderdaad
2 toeschouwers al
pi_44205183
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:36 schreef fraubitch het volgende:

[..]

geil topic inderdaad
Nog meer vrouwen.
pi_44205209
Meeting wordt GreatKahn en ik, en Fraubitch en Pussy
(grap )
pi_44205230
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef dfens het volgende:
Meeting wordt GreatKahn en ik, en Fraubitch en Pussy
Deal.
pi_44205401
Vooruit, er mogen ook wel nog meer mannen bij zijn, het lijkt mij namelijk wel leuk om met meerdere mannen een vrouw te verwennen.
  FOK!Fotograaf woensdag 6 december 2006 @ 20:45:54 #153
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_44205408
Pussy
die wil ik best even der bips doen
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_44205664
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:45 schreef fraubitch het volgende:
Pussy
Daar ben je niet de enige in.
pi_44206954
Goed, nu wordt het echt leuk. Onbeschaamde tvp.
pi_44206955
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:45 schreef fraubitch het volgende:
Pussy
pi_44207093
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:26 schreef Shakermaker het volgende:
Goed, nu wordt het echt leuk. Onbeschaamde tvp.
Heb je toevallig nog een vrouw om mee te nemen?
pi_44207868
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:30 schreef GreatKahn het volgende:
Heb je toevallig nog een vrouw om mee te nemen?
Net even gepolst, maar nee.

Ik ben er trouwens (nog) niet bij.
  donderdag 7 december 2006 @ 00:18:42 #159
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44211720
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Net even gepolst, maar nee.

Ik ben er trouwens (nog) niet bij.
al was je de laastse man op aarde ...NEE
pi_44211985
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:18 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

al was je de laastse man op aarde ...NEE
  donderdag 7 december 2006 @ 02:28:07 #161
10583 Fokkie
pi_44213477
Zolang de verhouding man/vrouw is zoals hij nu is meld ik me ook niet aan
pi_44214817
ik doe nog wel mee, dus houden we wat mij betreft eindhoven er nog ff in. wat vind je nog van dat pijp rondom eindhoven gebeuren fokkie en de rest?
pi_44215428
quote:
Op donderdag 7 december 2006 08:54 schreef geentje het volgende:
ik doe nog wel mee, dus houden we wat mij betreft eindhoven er nog ff in. wat vind je nog van dat pijp rondom eindhoven gebeuren fokkie en de rest?
Doen de dames mee? Of kijken ze alleen (vind ik prima).
pi_44215869
Eindhoven ga ik niet aan meedoen. Zat persoonlijk meer aan een meeting in de Randstad te denken!
pi_44215997
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:00 schreef JangoFett het volgende:
Eindhoven ga ik niet aan meedoen. Zat persoonlijk meer aan een meeting in de Randstad te denken!
Ben ook voor meeting meer richting de randstad!
maar als de meerderheid voor eindhoven is ben ik daar ook wel aanwezig
pi_44216244
Mij maakt het niet zo heel veel uit.
  donderdag 7 december 2006 @ 10:31:28 #167
10583 Fokkie
pi_44216518
Eindhoven is voor mij ook wel een @%$@#-eind uit buurt! De Randstad klinkt stukken aantrekkelijker
pi_44216585
Rotterdam?
pi_44216850
Waar gaat de meet dan plaastvinden? Bij iemand thuis of in een hotel.
pi_44217676
moet dan wel ff reizen, richting de randstad, maar je moet er soms iets voor over hebben he. i'm in.....
pi_44217989
is er iemand die zijn/haar huis ter beschikking wil stellen voor deze meet?
bij voorkeur in de randstad regio
pi_44222830
denk dat het gemakkelijst is in een hotel of iets dergelijks, maar als iemand een lekker grote slaapkamer heeft thuis mag dat natuurlijk ook. of een heerlijk grote badkamer, of een feestkelder. laat het maar weten, dan wordt het misschien nog iets voor de feestdagen, en worden het echt feestdagen.
pi_44223352
Het lijkt mij het leukst om het bij iemand thuis te doen, maar zoals ik al eerder zei, ik heb een studentenkamer, dus dat gaat hem niet echt worden.
pi_44224471
ben ik wel met je eens, lekker bij iemand thuis, kunnen we in alle rust tekeer gaan. maar snel eens ff werk van maken, hoe oud is iedereen eigenlijk die mee wil doen. ik ben 25. hoop dat er een niet al te groot verschil in zit.
pi_44225135
ik is 31 maar heb helaas ook geen kamer ter beschikking

misschien toch een hotelletje?
pi_44225916
Vergeet-mij-niet!
pi_44225949
tuurlijk vergeten we je niet, hoe oud ben je en heb jij toevallig plaats voor een leuke speelmiddag?
pi_44226153
Ik ben benieuwd wie er echt komt, en wie dan ook echt een stijve pik in zijn mond gaat steken.
pi_44226163
ik ben 19 (had ik al eerder aangegeven:p) ik woon ook in brabant, maar ik weet niet echt een plaats. als iedereen zo uit de buurt van elkaar woont is een hotelletje is het beste (met 2x2persoonsbed;))
als we echt in de randstad blijven dan mag je wel bij mij slapen hoor:P misschien in het hotelletje?
dan hoef je niet dezelfde dag helemaal terug naar het zuiden
pi_44226215
Komen = meedoen

@slimshady: Are you in?
pi_44227863
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef seriously-me het volgende:
Komen = meedoen

@slimshady: Are you in?
nu ze geen beelden willen maken, moet ik wel aanwezig zijn
we zien wel...

als jullie serieus zijn zou ik een nieuw topic openen.
met lijstjes aanwezigen, mogelijk aanwezigen.
en plaats, datum, tijd en sowieso alles plannen.
pi_44227993
Al zou ik weer voorzichtig zijn met al te veel details voor 'toeristen'
pi_44228228
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:14 schreef seriously-me het volgende:
ik ben 19 (had ik al eerder aangegeven:p) ik woon ook in brabant, maar ik weet niet echt een plaats. als iedereen zo uit de buurt van elkaar woont is een hotelletje is het beste (met 2x2persoonsbed;))
als we echt in de randstad blijven dan mag je wel bij mij slapen hoor:P misschien in het hotelletje?
dan hoef je niet dezelfde dag helemaal terug naar het zuiden
Dus bij deze stel jij je slaapkamer beschikbaar voor de meet.
Echte afspraken maken we btw wel via de PM/mail, en zeker niet op het forum.
pi_44229840
firestorm en geentje, zouden jullie even je PM kunnen activeren?
Dat is misschien wel handig als we concrete zaken willen bespreken.
pi_44231156
zou best willen maar weet niet hoe dat moet???
pi_44231343
Dan moet je op het envelopje bovenin (naast de big brother knop ) klikken en alles even instellen.
pi_44231640
Ik heb nog steeds interesse hoor
Misschien kan iedereen even een foto van zijn pik posten
pi_44231781
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:30 schreef dfens het volgende:
Ik heb nog steeds interesse hoor
Misschien kan iedereen even een foto van zijn pik posten
Wij zijn allang buddies hè. (net als seriously_me)
Op de meeting mag je mijn pik zien en pijpen, maar een foto krijg je niet.
pi_44231850
PM ingesteld
pi_44231883
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef GreatKahn het volgende:

[..]

Wij zijn allang buddies hè. (net als seriously_me)
Op de meeting mag je mijn pik zien en pijpen, maar een foto krijg je niet.
pi_44231958
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:39 schreef firestorm_99 het volgende:
PM ingesteld
PM gestuurd en gelijk toegevoegd als buddy.
pi_44232013
fok is traag.
pi_44232039
Voorlopig komen er dus:

Dfens
Seriously_me
Geentje
firestorm_99
ik

Dan moet er dus 1 persoon door 2 mensen worden gepijpt.
Ik offer mij wel op als vrijwilliger.
pi_44232062
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:49 schreef GreatKahn het volgende:
Voorlopig komen er dus:

Dfens
Seriously_me
Geentje
firestorm_99
Ik
En hoeveel V ?
pi_44232071
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef GreatKahn het volgende:
Voorlopig komen er dus:

Dfens
Seriously_me
Geentje
firestorm_99
ik

Dan moet er dus 1 persoon door 2 mensen worden gepijpt.
Ik offer mij wel op als vrijwilliger.
pi_44232122
De vrouwen zijn nog niet zo enthousiast als ons.
pi_44232144
helaas.....
pi_44232220
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:53 schreef dfens het volgende:

[..]

Jaloers.
pi_44232689
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:58 schreef firestorm_99 het volgende:
helaas.....
Mannen onder elkaar kan ook leuk zijn.
pi_44234599
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:21 schreef GreatKahn het volgende:

[..]

Mannen onder elkaar kan ook leuk zijn.
misschien nog wel leuker!
pi_44234684
Ik vind dit een eng topic

Vanwaar de behoefte om dit en publique te regelen?
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
pi_44234776
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:44 schreef Onno_Quist het volgende:
Ik vind dit een eng topic

Vanwaar de behoefte om dit en publique te regelen?
Combinatie van te scheiterig om het in het echt te doen en gemak.
pi_44234865
hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
  donderdag 7 december 2006 @ 22:49:43 #204
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44236443
ik heb wel een huis in utrecht
pi_44239870
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb wel een huis in utrecht
Stel je jouw huis ook beschikbaar voor een meet.
Ik hoef namelijk niet een nacht te blijven, ik hoef alleen maar een paar mannen te pijpen.
pi_44241066
ik heb mijn pm ingesteld, zou wil ideaal zijn nuno als jij je huis opensteld voor een feestje. ik hoef ook niet te slapen, alleen even feesten en dan weer pleite. ben benieuwd hoe dat werkt dat pm, wie weet wordt het nog iets concreets hier...
pi_44241365
Utrecht is mooi centraal in nederland!
ik heb wel zin in een feestje!
pi_44244039
Ik ben ook voor een feestje.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:17:27 #209
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_44265930
Uhm, wordt hier nou serieus een mmmmm orgie georganiseerd?
bb_koning.hyves.nl
pi_44266133
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef BB_Koning het volgende:
Uhm, wordt hier nou serieus een mmmmm orgie georganiseerd?
en jij bent van de partij?
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:32:00 #211
106955 BB_Koning
pi_44266303
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:25 schreef SlimShady het volgende:

[..]

en jij bent van de partij?

bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:51:19 #212
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44266745
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Hij is mijn buurman
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:24:45 #213
106955 BB_Koning
pi_44267548
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:51 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Hij is mijn buurman
Ik heb geen buurman
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:41:42 #214
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44267844
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Ik heb geen buurman
** proest *** kuch *** proest
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:55:44 #215
106955 BB_Koning
pi_44268112
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:41 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

** proest *** kuch *** proest
Oh ik snap m, je bedoelt dat ik ook op jongens val?
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 9 december 2006 @ 01:02:17 #216
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44268277
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:55 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Oh ik snap m, je bedoelt dat ik ook op jongens val?
mmm ja misschien wel en eigenlijk in jou geval alleen op jongens
  zaterdag 9 december 2006 @ 01:41:55 #217
106955 BB_Koning
pi_44268723
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 01:02 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

mmm ja misschien wel en eigenlijk in jou geval alleen op jongens
valse nicht praat me geen geaardheid aan
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 9 december 2006 @ 01:52:10 #218
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44268823
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 01:41 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

valse nicht praat me geen geaardheid aan
een geaardheid heb je, die kan ik je niet aanpraten en in jou geval is het duidelijk !
  zaterdag 9 december 2006 @ 01:55:19 #219
71919 wonderer
pi_44268857
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 01:52 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

een geaardheid heb je, die kan ik je niet aanpraten en in jou geval is het duidelijk !
Zeg, laat hem dat lekker zelf uitmaken. Jij vond het ook niet prettig toen we jouw polygame gedrag onder de loep namen.
pi_44268880
Zeg popjes, zullen we het weer over een evt. meet hebben hier ipv iemand een stempel opdrukken.
In dit topic lijkt het me juist fijn als niemand een stempel opgedrukt krijgt maar ieder het lekker voor zichzelf uitmaakt .

ijs_beer fan!
  zaterdag 9 december 2006 @ 02:11:42 #221
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44268997
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 01:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zeg, laat hem dat lekker zelf uitmaken. Jij vond het ook niet prettig toen we jouw polygame gedrag onder de loep namen.
Ho Ho Ho dat vond ik best.... heb alleen het gedarg van een ander een beetje proberen te verdedigen. Ik zelf ben volledig aansprakelijk voor mijn daden. En zoals ik toen en nu zeg: "Ik heb een hele moeilijke relatie achter de rug en heb geen zin en wil met niet emotioneel aan iemand binden" dat is niet veranderd.
  zaterdag 9 december 2006 @ 02:12:04 #222
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44269002
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 02:11 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Ho Ho Ho dat vond ik best.... heb alleen het gedrag van een ander een beetje proberen te verdedigen. Ik zelf ben volledig aansprakelijk voor mijn daden. En zoals ik toen en nu zeg: "Ik heb een hele moeilijke relatie achter de rug en heb geen zin en wil met niet emotioneel aan iemand binden" dat is niet veranderd.
pi_44271921
..wat er toch allemaal uit verveling gepost word.. *zucht.

In ieder geval: ik voeg ff de mense toe als buddy die geinteresseerd zijn.
mij lijkt het ook niet echt een slim plan om de feitjes ''en publique''(:red.onno.quist.) op Fok! te zetten.
mij lijkt het wel een aanbod wat nuno_g doet over zijn huis in utrecht. wat overigens best aantrekkelijk is: zie reacties. maar we krijgen geen reactie terug van Nuno_g zelf?

Let's get the party started!
pi_44272777
Een huis zou echt ideaal zijn, en Utrecht helemaal, dat is voor iedereen snel te bereiken.
pi_44303897
Ik doe voorlopig iig niet mee. Reden volgt later, maar het kan nu echt niet.
  zondag 10 december 2006 @ 15:29:38 #226
106955 BB_Koning
pi_44304015
Ik weet niet of het ooit geopperd is, maar jullie vinden
www.chatboy.nl
www.gaydar.nl

etc.
geen goede opties?
bb_koning.hyves.nl
pi_44304027
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef dfens het volgende:
Ik doe voorlopig iig niet mee. Reden volgt later, maar het kan nu echt niet.
je vrouw is zwanger?
  zondag 10 december 2006 @ 15:35:26 #228
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44304194
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:29 schreef SlimShady het volgende:

[..]

je vrouw is zwanger?
pi_44304959
Ben stiekem wel benieuwd waarom je dit lekkers afslaat..

@nuno_g: hoe staat het nog met je 'aanbod'?
  maandag 11 december 2006 @ 00:35:04 #230
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44317787
het huis staat nog
pi_44319779
dan rest ons nu nog een datum!
pi_44324066
Ik haak ook af, ik wil het liever op een spontane manier ontdekken.
pi_44325185
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:09 schreef GreatKahn het volgende:
Ik haak ook af, ik wil het liever op een spontane manier ontdekken.
jammer
maar het is geheel vrijwillig

iedereen tijd tussen kerst en oud en nieuw?
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:38:08 #234
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44374626
ik wel maar kan helaas niiet meedoen net een nieuwe relatie en zo dus sorry
pi_44382794
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:38 schreef Nuno_G het volgende:
ik wel maar kan helaas niiet meedoen net een nieuwe relatie en zo dus sorry
hmmm jammer
volgens mij haakt nu iedereen af?
  woensdag 13 december 2006 @ 10:04:45 #236
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44383981
Ik ben wel geintresseerd hoor, .
pi_44384309
zijn we weer met zijn vieren. dus er is nog animo...
pi_44400458

[ Bericht 100% gewijzigd door dfens op 14-12-2006 09:01:07 ]
pi_44401966
wat een geil topic zeg, ik wou dat mijn vriend er zo over dacht ...
pi_44402937
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:34 schreef meisje1981 het volgende:
wat een geil topic zeg, ik wou dat mijn vriend er zo over dacht ...
Zou je het eens willen zien dan?
pi_44403575
eerlijk?

ja
pi_44403882
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:24 schreef meisje1981 het volgende:
eerlijk?

ja
Niets mis mee toch.
pi_44404892
ik heb ervaring met 2 jongens (mijn vriendje) en een dame.
geeft best wel een leuke ervaring.
b.v. meisje teasen door dat ik met mijn vriendje bezig ben stort ze zig als een tijger op ons :-p
dame en jongen kunnen gesandwitched worden :-p
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_44405801
ik heb het ook 1keertje met 2 mannen gedaan maar hun deden nis met elkaar :s
en het was op een plek waar het eigenlijk echt niet kon, dus het was niet heel bijzonder, alleen maar heel snel en stiekum (wel spannend hoor)
pi_44406458
ik fantaseer altijd dat ik met lucie silvas in bed lig en dan komt het heeeelemaal goed (letterlijk )
pi_44407612
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:35 schreef Ice_Ice het volgende:
ik fantaseer altijd dat ik met lucie silvas in bed lig en dan komt het heeeelemaal goed (letterlijk )
maar dan met een lekker harde pik he
pi_44416083
nou meisje, in voor een 2de poging??? weet wel iemand die die wil verzorgen.
pi_44417042
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:24 schreef meisje1981 het volgende:
eerlijk?

ja
kom gerust naar de meet toe!
pi_44453580
Spannend idee dit hoor.... ik blijf het ff volgen....
Ik ben zo gek als een deur
pi_44453892
ik ook...
pi_44453965
spannende dingen op sex gebied spreken me wel beetje aan.... en jou meisje1981 ?
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:03:38 #252
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44454109
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:57 schreef meisje1981 het volgende:
ik ook...
Wel interessant dat er niet alleen mannen interesse tonen, .
Aan de andere kant is dit topic van een bimannen topic in de oorsprong geevolueerd naar een meer algeheel bitoppic.

meisje1981, hoe staat het met jou seksualiteit? Om maar een onderwerp aan te snijden, .
pi_44454168
een kamer vol met "willige" dames en heren.... niks mis mee toch...
alles kan, niets moet... en nee is nee...
en voor de rest...genieten maar
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:07:01 #254
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44454233
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:05 schreef Black-jack het volgende:
een kamer vol met "willige" dames en heren.... niks mis mee toch...
alles kan, niets moet... en nee is nee...
en voor de rest...genieten maar
Wij hebben dezelfde gedachtengang, .
pi_44454298
heerlijk he ....
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:12:19 #256
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44454450
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:08 schreef Black-jack het volgende:
heerlijk he ....
Zet je PM eens aan, .
pi_44454840
gedaan
pi_44455052
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef Black-jack het volgende:
spannende dingen op sex gebied spreken me wel beetje aan.... en jou meisje1981 ?
ja mij ook anders reageer ik niet op dit topic,
ik ben btw helemaal hetro en voel me niet sexueel aangetrokken tot vrouwen, maar ja als het een keer moet.... dan moet t maar :p
pi_44455070
Nee, niks moet....alles mag...
maar op ontdekkingsreis gaan lijkt me wel wat.....
en een leuke meid verwennen....daar zeg ik ook geen nee tegen :$
pi_44456037
ik ben het helemaal met je eens black jack, misschien eerst potjes strippoker en dan ergens anders verder "spelen". leuk dat je ook geinteresserd bent meisje. ben benieuwd...
pi_44456112
alles moet spontaan gaan...niet dat iedereen zit op een stoel...te wachten tot iemand zijn "ding" eruit haalt...of zo

en meisje....lees aub even je PM.
pi_44456780
het geheel moet idd wel geheel spontaan gebeuren.
maar je moet wel van te voren weten wat er kan gaan gebeuren.
black jack en meisje geintresseerd in de meet?
pi_44456947
ik blijf dit nog ff volgen ja .....
Als het met alleen mannen is niet...maar met vrouwen erbij.......heb ik zeker interesse
pi_44457129
je bent van harte welkom!
en als je nog een paar leuke dames weet graag!
pi_44457173
hey blackjack, het is wel de bedoeling dat je ook een beetje aan de mannen gaat zitten he.
Daar gaat t topic tenslotte over
pi_44457200
ja uiteraard..... maar niet alleen maar met mannen.....
ben niet homo.... een vrouw is en blijft lekkerder.....
pi_44457530
een vrouw is en blijft wel lekkerder idd!

ben jji ook van de partij meisje?
  zaterdag 16 december 2006 @ 12:22:54 #268
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_44479193
Ik wil eigenlijk het eerst in iets meer besloten kring uitproberen. Desnoods zonder dat er iets gebeurt, tenzij het vanzelf gaat natuurlijk. Gewoon eerst eens de kat uit de boom kijken, kennismaken, Hapjes erbij, gezelligheid. Helemaal als er een vrouw bij is. Totaal een man of 2-3 + 1 vrouw ofzo.

Ik heb er even over nagedacht en wil mijn woning wel beschikbaar stellen. In ieder geval is Firestorm uitgenodigd vanwege zijn openheid op Fok (fire, MSN uitnodiging naar je verstuurd). Mocht er nog een dame zijn die ook interesse heeft maar stiekem de stap niet durft te nemen. Dit is je kans Het minste wat kan gebeuren is dat het een gezellig avondje was met gelijke geesten (ook goed voor de uitbreiding van de vriendenkring natuurlijk). En het spannendste natuurlijk alles wat hierboven beschreven is...
pi_44479208
Ik heb ooit eens gedroomd dat ik door een groep kerels aan alle kanten gegangbanged werd. Ik werd zwetend met een kneiterharde pik wakker. Ik heb daarna eens geprobeerd om bij het idee van seks hebben met een man te mastruberen maar ik kon em maar niet omhoog krijgen...
Here to stay....
pi_44481423
Dat is wel wazig ja..

@vlaggetje: je haalt heel het topic-idee weg nu:o.. maja succes!
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:34:53 #271
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_44484552
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef seriously-me het volgende:
@vlaggetje: je haalt heel het topic-idee weg nu:o.. maja succes!
Nee hoor, het topic gaat over bi-fantasietjes. Dat is daarna langzaam geevolueerd naar een gangbang bi-meeting waar iedereen zegt aan mee te doen inclusief vrouwen, maar die uiteindelijk toch niet doorgaat

Ik ga slechts weer een stapje terug
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:43:31 #272
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44484747
Wie zegt dat ie niet doorgaat? Dat gaat allemaal via PM joh, .
pi_44486394
pi_44486879
ik zelf heb al veel ervaring in bisexueel ik vind dat monogaam tot een bepaald geslacht helemaal niets.
ik vind het gewoon lekker om het te doen en te laten wat ik wil.
  zondag 17 december 2006 @ 00:19:32 #275
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44496621
ik "offer" mij ook op
  zondag 17 december 2006 @ 01:59:24 #276
71919 wonderer
pi_44498323
Dit topic heeft me vannacht in ieder geval een hoop lol bezorgd
pi_44503082
Zooo...

Sorry, weekje weggeweest! Waar waren we gebleven.,...

Wat is trouwens de agenda van meisje inmiddels? Ze doet zo ehhh.. vaag
  zondag 17 december 2006 @ 15:47:31 #278
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_44509425
quote:
Op zondag 17 december 2006 00:19 schreef depax het volgende:
ik "offer" mij ook op
Is dat je vriendin naast je in het fotoboek?
pi_44512106
wuzza dit topic is weird!
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_44514121
goede avond iedereen
heeft iemand gisteren avond nog wat leuks gedaan ?
pi_44514270
ik niet
  zondag 17 december 2006 @ 18:40:37 #282
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_44514350
Ik ga zelf vaak naar open minded feesten...van organisatoren zoals Crazyland en LittleSins

Zouden jullie ook eens moeten proberen...dan blijft het niet alleen maar bij ouwehoeren, maar kan het daadwerkelijk tot actie komen...alles mag en niets moet.....

Daarbij komen daar altijd verschrikkelijk mooie meisjes..
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_44516966
quote:
Op zondag 17 december 2006 01:59 schreef wonderer het volgende:
Dit topic heeft me vannacht in ieder geval een hoop lol bezorgd
he? uitleg?
  zondag 17 december 2006 @ 20:25:38 #284
71919 wonderer
pi_44517802
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:05 schreef seriously-me het volgende:

[..]

he? uitleg?
Centraal dromen topic: Deel 3
pi_44517924
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:36 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat ik te veel porno lees.
pi_44519630
Ik kan iedere man alvast afraden om bi te worden... vrouwen die bi zijn, dat is cool sexy geil, opwindend en exotisch... mannen die bi zijn... die zijn gewoon vies, in de ontkenning, en onbetrouwbaar.

Zeeg nooit tegen een meisje dat je bi bent... tenzij je weet dat ze er geen problemen mee heeft.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_44519845
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef PhalanX het volgende:
Ik kan iedere man alvast afraden om bi te worden... vrouwen die bi zijn, dat is cool sexy geil, opwindend en exotisch... mannen die bi zijn... die zijn gewoon vies, in de ontkenning, en onbetrouwbaar.

Zeeg nooit tegen een meisje dat je bi bent... tenzij je weet dat ze er geen problemen mee heeft.
ik welk opzicht zijn mannelijke bisexuelen vies ???
ik en mijn vriendje hebben al leuke dames gehad en iedereen in onze omgeving vinden het goed.

en zelf ik hou niet van dat monogaam tot 1 geslachtsdeel
  zondag 17 december 2006 @ 21:29:17 #288
106955 BB_Koning
pi_44520324
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:40 schreef -beyond- het volgende:
Ik ga zelf vaak naar open minded feesten...van organisatoren zoals Crazyland en LittleSins

Zouden jullie ook eens moeten proberen...dan blijft het niet alleen maar bij ouwehoeren, maar kan het daadwerkelijk tot actie komen...alles mag en niets moet.....

Daarbij komen daar altijd verschrikkelijk mooie meisjes..
Die foto rechtsonder....

bb_koning.hyves.nl
  zondag 17 december 2006 @ 21:29:32 #289
106955 BB_Koning
pi_44520335
quote:

Ik ben het met je eens
bb_koning.hyves.nl
  maandag 18 december 2006 @ 00:24:39 #290
10583 Fokkie
pi_44526104
quote:

En wat als ze er wel problemen mee heeft?
  maandag 18 december 2006 @ 00:25:45 #291
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44526131
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:47 schreef Vlaggetje het volgende:

[..]

Is dat je vriendin naast je in het fotoboek?
mijn ex vriendin ja. 2 en half jaar relatie nu 4 maanden uit.

en ik val over het algemeen op dikkere vrouwen
  maandag 18 december 2006 @ 00:28:49 #292
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44526191
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:24 schreef Fokkie het volgende:

[..]

En wat als ze er wel problemen mee heeft?
dan ben je genaaid
pi_44529338
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:22 schreef Vlaggetje het volgende:
Ik wil eigenlijk het eerst in iets meer besloten kring uitproberen. Desnoods zonder dat er iets gebeurt, tenzij het vanzelf gaat natuurlijk. Gewoon eerst eens de kat uit de boom kijken, kennismaken, Hapjes erbij, gezelligheid. Helemaal als er een vrouw bij is. Totaal een man of 2-3 + 1 vrouw ofzo.

Ik heb er even over nagedacht en wil mijn woning wel beschikbaar stellen. In ieder geval is Firestorm uitgenodigd vanwege zijn openheid op Fok (fire, MSN uitnodiging naar je verstuurd). Mocht er nog een dame zijn die ook interesse heeft maar stiekem de stap niet durft te nemen. Dit is je kans Het minste wat kan gebeuren is dat het een gezellig avondje was met gelijke geesten (ook goed voor de uitbreiding van de vriendenkring natuurlijk). En het spannendste natuurlijk alles wat hierboven beschreven is...
Top!
waar kom je vandaan?
pi_44530797
Nou firestorm, doe maar een goed woordje voor mij. Want dit lijkt mij ook wel wat.
pi_44532605
ik zal je aanbevelen geentje!
pi_44532709
ik nog wel wat beteres heeft iemand een groot huis waar we met zijn alle gezellig bij haard vuur een wijntje en stokbrood kunnen eten ;-)
pi_44534239
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:59 schreef daanski82 het volgende:
ik nog wel wat beteres heeft iemand een groot huis waar we met zijn alle gezellig bij haard vuur een wijntje en stokbrood kunnen eten ;-)
helaas...

ik zou graag jouw mooie piemel vasthouden
pi_44535051
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:58 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

helaas...

ik zou graag jouw mooie piemel vasthouden
Treffend!
pi_44547102
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:58 schreef firestorm_99 het volgende: