Seks met de juiste man is erg lekker hoor! Maar goed, het zal wel even pijnlijk zijn de eerste paar keren (ook afhankelijk van de grootte van zijn pik). Misschien is het voor jou wel iets om het in een mvv trio te proberen, als je het niks vind kun je je altijd nog op de vrouw richten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom
Ik ben vrouw en heb alleen nog maar een relatie en seks gehad met een vrouw. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met mannen, maar seks met een vrouw is heerlijk in mijn ogen. Het draait niet allemaal en alleen maar om het orgasme, maar je kunt erg lang van elkaar genieten..
Daarintegen ben ik dan weer erg nieuwsgierig hoe het is om seks te hebben met een man, maar ik ben dan weer te "schijterig" (sorry voor taalgebruik) om dat uit te proberen..
hoe weet je dat ze squirt?quote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Seks met de juiste man is erg lekker hoor! Maar goed, het zal wel even pijnlijk zijn de eerste paar keren (ook afhankelijk van de grootte van zijn pik). Misschien is het voor jou wel iets om het in een mvv trio te proberen, als je het niks vind kun je je altijd nog op de vrouw richten.
Ja dan kun je het beter laten. En denkt hij ook zo over een MMV trio of is dat helemaal niet ter sprake gekomen ?quote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, dat wil hij niet en ik snap heel goed waarom. Ik denk dat hij een van de weinige mannen is die begrijpt welke dreiging je binnenlaat in je relatie als je met je bi-vriendin aan MVV trio's begint. Nu ben ik wel weer het type dat seks en liefde makkelijk kan scheiden dus in onze specifieke relatie zou het best meevallen met de dreiging maar evengoed verandert dat voor hem niets aan de zaak. En zolang hij er zo over denkt peins ik er niet over om te experimenteren.
Daar is denk ik geen van ons gebaat bij. Ik heb er geen behoefte aan (met mijn vriend erbij tenminste, in mijn fantasietjes komt het wel eens voor) en ik denk dat mijn vriend het ook niet ziet zitten.quote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja dan kun je het beter laten. En denkt hij ook zo over een MMV trio of is dat helemaal niet ter sprake gekomen ?
Ik heb een vaste relatie, tevens mij eerste relatie en ook mijn eerste seksuele ervaring. Dat is in mijn ogen ook de reden dat ik zo nieuwsgierig ben naar al het andere. Mijn vriendin staat overigens voor veel open, en is daar veel assertiever in dan ik. Zo hebben we ook al ooit een vvv trio gehad.quote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Seks met de juiste man is erg lekker hoor! Maar goed, het zal wel even pijnlijk zijn de eerste paar keren (ook afhankelijk van de grootte van zijn pik). Misschien is het voor jou wel iets om het in een mvv trio te proberen, als je het niks vind kun je je altijd nog op de vrouw richten.
je hand?quote:Op zondag 3 december 2006 18:43 schreef depax het volgende:
elke keer als het er bijna van komt komt er weer wat tussen.
Tja
Nee liefie. tijdgebrek en andere verplichtingenquote:
en heb j het al gedaan ?quote:
met jongens gerotzooid? zovaak, maar nog niet in m'n volwassen leven.quote:
Niet liegen, de schuld lag geheel niet bij jou.......quote:Op zondag 3 december 2006 18:55 schreef depax het volgende:
[..]
Nee liefie. tijdgebrek en andere verplichtingen
tot twee keer toe dit weekend...
met een btje geduld gaat dat helemaal goed komen!quote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef geentje het volgende:
Dat heb je dan maar ff goed voor elkaar fokkie, ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets als jij hebt meegemaakt, alleen nog niet gelukt. Heb alleen eens iemand gepijpt, stonden onder de douche en opeens zat ik op mijn knieen.
Dat mist ie al heel langquote:
Ik heb me inderdaad aardig vermaakt die nacht. Een kwartetje gaat er altijd wel inquote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef geentje het volgende:
Dat heb je dan maar ff goed voor elkaar fokkie, ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets als jij hebt meegemaakt, alleen nog niet gelukt. Heb alleen eens iemand gepijpt, stonden onder de douche en opeens zat ik op mijn knieen.
Zou wel leuk zijn!quote:Op maandag 4 december 2006 21:58 schreef GreatKahn het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd of hier een echte meet van gaat komen.
ik ben ook wel geintresseerd!quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:37 schreef geentje het volgende:
nou fokkie, bij deze aanvaard ik de uitnodiging. dus contact me maar......
...of stellen waarvan de man iig net zo geaard is als ikquote:Daten doe ik uitsluitend met bi-stellen; een man alleen trekt me niet omdat ik dan niet kan afwisselen en dat vind ik juist zo prettig aan mijn geaardheid!
dus gaan we gewoon met zijn 3en een feestje bouwen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:39 schreef Fokkie het volgende:
Guys, ik quote mezelf maar even
[..]
...of stellen waarvan de man iig net zo geaard is als ik
Koekhappen en spijkerpoepen??quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
dus gaan we gewoon met zijn 3en een feestje bouwen?
Campanile hotel oid. Geen camera'squote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef GreatKahn het volgende:
Bij mij wordt het een beetje lastig, want ik woon in een studentenhuis.
Het moet dus idd bij iemand zijn die een eigen huis/appartement heeft (of huisgenoten die het niet erg vinden/mee willen doen) en niet in Groningen of Maastricht woont.
Door gewoon mee te doen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef wonderer het volgende:
Geen camera's?! Hoe moeten wij dan meegenieten?
Meedoen/kijkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef wonderer het volgende:
Geen camera's?! Hoe moeten wij dan meegenieten?
Vrij onmogelijkquote:
Tenzij jullie een webcam installerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |