Ik ben er 6 jaar geleden achter gekomen dat ik bisexueel ben. Ik heb trouwens de vooroordelen over homo- en bisexualiteit nooit gesnapt en eerlijk gezegd snap ik het nog steeds niet: waar maken mensen zich druk om? Ik vind mensen die alleen maar op het andere geslacht vallen toch ook niet wanstaltig en 'verkeerd'?
De avond van mijn 'ontdekking' viel samen met mijn eerste sexdate
![]()
Ik zat om een uur of 01:00 op een vaag kanaal te chatten en werd opeens door een vrouw, ene Dominique, aangesproken die vroeg of ik zin had in iets spannends.
Gezien het aantal lolbroeken op dat soort chatrooms ging ik er op in met een instelling van "Ja tuurlijk, je gaat je gang maar!" Heb haar mijn telefoonnummer gegeven (val mij maar lastig hoor, 't zijn jouw kwartjes!) en ze zei dat ze me later, als alles door zou gaan, terug zou bellen.
Ik was het voorval al bijna weer vergeten, toen zo'n half uur later opeens de telefoon ging. Het was Dominique met de vraag of ik nog steeds geinteresseerd was in een afspraak. Ik zei van wel, ondertussen al iets nieuwsgieriger geworden, waarna ze me om m'n adres vroeg; ze wilde me met haar vriend thuis op komen halen!
Ok, een lichte opwinding maakte zich van mij meester! Het leek erop alsof ze serieus was en dit dus echt ging gebeuren
![]()
En ja hoor, 20 minuten later stonden ze op de stoep. Met ze mee naar hun huis in Wassenaar gereden waar al een bevriend stel (dat overigens niet mee deelde in de feestvreugde) aanwezig was. Later kwam er nog een jongen bij die ze op dezelfde manier als ik benaderd hadden. Van het een kwam het ander en voor ik het wist lag ik met een voor mij relatief wildvreemde meid de meest vleselijke dingen te doen! We waren al een tijdje bezig toen zij het haar taak vond om de jongen die erbij was van een uitgebreide pijpbeurt te voorzien. Ik zat dat zo eens aan te kijken en zonder dat ik daar verder bij na dacht hoorde ik mezelf vragen of ik haar daarbij mocht helpen, waarop zij met een grote glimlach bevestigend antwoordde. Er ging een licht gegiechel door de ruimte heen omdat ik eerder die nacht nog had beweerd hetero te zijn. Nou mooi niet dus!
Ik heb sindsdien meerdere dates gehad en dat bevalt me prima. Daten doe ik uitsluitend met bi-stellen; een man alleen trekt me niet omdat ik dan niet kan afwisselen en dat vind ik juist zo prettig aan mijn geaardheid!
![]()
Heel verhaal, ik weet het maar ik vind het leuk om te vertellen.
NB:
Er is nix onaangenaams voorgevallen, maar ik raad het NIEMAND aan om zomaar om 2 uur 's nachts bij wildvreemden in de wagen te stappen!! Dit is voor mij ook een eenmalige actie geweest.[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie op 04-12-2006 16:06:25 ]