quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef GreatKahn het volgende:
Het worden wel veel mensen zo.
Misschien dat we er genoeg kunnen krijgen zodat ook Sylvana komt.![]()
![]()
Pijpen, gepijpt worden, ik wil ook wel iemand neuken. Maar zelf, dan moet ik goed geil gemaakt wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef GreatKahn het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af of iedereen alleen geïnteresseerd is in pijpen of zijn er ook mensen die meer willen? Ikzelf wil alleen maar een keer (of meer als het goed bevalt) pijpen en gepijpt worden, anale seks hoeft van mij niet echt.
Waar we afspreken moet btw ook wel bereikbaar zijn met het openbaar vervoer, aangezien ik geen auto heb.
Met 80 kilo die het aandrukt is het toch andersquote:Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb een vaste relatie, tevens mij eerste relatie en ook mijn eerste seksuele ervaring. Dat is in mijn ogen ook de reden dat ik zo nieuwsgierig ben naar al het andere. Mijn vriendin staat overigens voor veel open, en is daar veel assertiever in dan ik. Zo hebben we ook al ooit een vvv trio gehad.
Of het pijnlijk is vraag ik me af.. als lesbienne hoef je namelijk niets te missenChristine le Duc
Het zal toch vnl m-m worden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef GreatKahn het volgende:
Een vrouw erbij lijkt mij ook ideaal, vooral omdat ik nog nooit met meerdere mannen een vrouw heb verwent.
Twee vliegen in één klap dus.![]()
Bovenin beeld staat een envelopje, daar moet je op klikken en dan kun je je pm instellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:51 schreef seriously-me het volgende:
hmmz... ik volg deze topic al een tijdje.. vanaf deeltje 1 eigelijk al..
reken er maar een mannetje bij als er daad bij het woord gevoegd wordt..
(hoe PM je trouwes)
Ik heb je een PM gestuurd en ik kreeg de melding dat hij succesvol was verstuurd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:39 schreef dfens het volgende:
En hoe kan ik mensen PM-en?
Wil de potentiele pijpers hier wel als buddy hebben
Ik moet opeens aan die safe sex-scene uit 'The Naked Gun' denkenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:19 schreef firestorm_99 het volgende:
ik doe ook graag alles veilig!
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb wel interesse, maar om overbevolking te voorkomen kijk ik ff hoe dit loopt,.
Paar tips:
-Pijpen met condoom! (ja daar kun je ook soa's van krijgen.)
-Niet in iemands gezicht komen! (herpes)
-Verwacht niks maar laat alles over je heenkomen.
-En nog eens, doe het aub veilig!
ik vind die 2 tegenstrijdigquote:Op woensdag 6 december 2006 09:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb wel interesse, maar om overbevolking te voorkomen kijk ik ff hoe dit loopt,.
Paar tips:
-Niet in iemands gezicht komen! (herpes)
-Verwacht niks maar laat alles over je heenkomen.
Hmm, concreet. Hoeveel mensen hebben we nu? Zal wel volgend jaar worden denk ik, of woont er iemand in de buurt van Eindhoven?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef SlimShady het volgende:
maak alsjeblieft beelden. ik zou er zelfs geld voor neer willen leggen![]()
![]()
Een 'rondom Eindhoven' pijp meeting is sneller geregeld denk ik.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef geentje het volgende:
ik kom uit de buurt van eindhoven, half uurtje treinen, maar ik geef me op, zijn er trouwens al vrouwen, of alleen nog maar heren?
Er zijn meer mensen die willen pijpen.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:09 schreef dfens het volgende:
Nee zeker geen foto's. En een meeting met +/- max 5 man lijkt me ideaal, ik ga echt geen 20 man pijpen![]()
Wee vrouwelijke aandachtquote:Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een geil topic. Tevens plaatsing van een tVP.
Kom je ook langs?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
geil topic inderdaadquote:Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |