ik ookquote:Op woensdag 29 november 2006 13:33 schreef geentje het volgende:
ik sta er in ieder geval voor open... dus ik zeg tijd voor een feestje
het gangbang topic is ergens andersquote:Op woensdag 29 november 2006 14:52 schreef geentje het volgende:
voeg mij maar toe vlaggetje, heb je al een vrouw gevonden, dan zullen we die eens ff verwennen.....
Nee hoor, het topic begon met 404 en zijn ervaringen met gangbangs. Waar hij overigens puur voor het pijpen kwam.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:55 schreef Vlaggetje het volgende:
[..]
het gangbang topic is ergens anders
Volgens mij was dit meer bedoeld om bi-ervaringen te bespreken/uit te proberen/uit de kast te komen.
jah dat had ik in het begin ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Vlaggetje het volgende:
hmm, als er een vrouw bij is, dan zal ik me ongetwijfeld meer op mijn gemak voelen.
Heb paar dagen ook al terug mail gehad nav dit topic... en langzaam maar zeker sta ik op het punt de knoop door te hakken en echt eens iets te proberen. Wellicht dat een informele MMMMV meeting ofzo helemaal makkelijk is. Als je terugkrabbelt op het laatste moment is er dan geen nood zeg maar, omdat er genoeg replacements zijn
Ik zat net hetzelfde te denkenquote:
het zou wel de meest historische meeting van fok wordenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:15 schreef GekkeGerben het volgende:
Interessant topic en zeker iets waar ik ook wel eens over nadenk, maar verder dan denken ben ik eigenlijk nooit gekomen..........wel een paar keer de mogelijkheid zo half gehad, maar dan begon de man in kwestie ineens heel raar te doen en erg te drammen en daar hou ik nou eenmaal niet van (ook niet bij vrouwen trouwens!)
Nou ja, als hier echt eens afgesproken wordt, houd ik me zeker aanbevolen!!
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef SlimShady het volgende:
doe wat je niet laten kan.
ik wens jullie veel plezier.
haal eruit wat erin zit.
Mjah, naast jou ben ik de enige vrouw in dit topic zover ik weet. Maar wat voor ervaringen wil je weten dan? Toen ik nog getrouwd was, had mijn man geen enkel probleem met mijn vriendinnetjes, hoewel hij eik altijd mee wilde doenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
weinig ervaringen in dit topic. Jammer, ben wel benieuwd naar de ervaringen van vrouwen die in dezelfde situatie als ik zitten (hetero-relatie en minimale ervaring met vrouwen).
Ik heb het juist andersomquote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
weinig ervaringen in dit topic. Jammer, ben wel benieuwd naar de ervaringen van vrouwen die in dezelfde situatie als ik zitten (hetero-relatie en minimale ervaring met vrouwen).
te groot, te zwaar, te ruw, etc. bedoel je?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Daarintegen ben ik dan weer erg nieuwsgierig hoe het is om seks te hebben met een man, maar ik ben dan weer te "schijterig" (sorry voor taalgebruik) om dat uit te proberen..
Nee, dat bedoel ik niet, want ik heb geen ervaring en ben alleen nieuwschierig.. Ongetwijfeld dat een man ook gewoon op een zachte en liefdevolle manier seks kan hebben met een vrouw.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
te groot, te zwaar, te ruw, etc. bedoel je?
als het met liefde gedaan wordt valt dat wel mee hoor.
Nee, dat wil hij niet en ik snap heel goed waarom. Ik denk dat hij een van de weinige mannen is die begrijpt welke dreiging je binnenlaat in je relatie als je met je bi-vriendin aan MVV trio's begint. Nu ben ik wel weer het type dat seks en liefde makkelijk kan scheiden dus in onze specifieke relatie zou het best meevallen met de dreiging maar evengoed verandert dat voor hem niets aan de zaak. En zolang hij er zo over denkt peins ik er niet over om te experimenteren.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:33 schreef Nuno_G het volgende:
en je vriendje wil ook niet experimeteren met het zelfde ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |