abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43989610
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:33 schreef geentje het volgende:
ik sta er in ieder geval voor open... dus ik zeg tijd voor een feestje
ik ook

geentje you got mail
pi_43989743
tijd dat we eens wat gaan regelen van het een of ander, seth heb jij een voorstel???

firestom you got mail 2.
  woensdag 29 november 2006 @ 13:41:29 #28
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43989764
Ik kijk met belangstelling toe, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43989781
firestorm, mail!
pi_43989871
ik ga snel mijn mail checken...

en beantwoorden!

Heeft seth nog goede ideeen?
pi_43991621
Ik ben er (helaas) voor vandaag van tussen! Tot snel!
  woensdag 29 november 2006 @ 14:50:26 #32
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_43992066
hmm, als er een vrouw bij is, dan zal ik me ongetwijfeld meer op mijn gemak voelen.
Heb paar dagen ook al terug mail gehad nav dit topic... en langzaam maar zeker sta ik op het punt de knoop door te hakken en echt eens iets te proberen. Wellicht dat een informele MMMMV meeting ofzo helemaal makkelijk is. Als je terugkrabbelt op het laatste moment is er dan geen nood zeg maar, omdat er genoeg replacements zijn
pi_43992122
voeg mij maar toe vlaggetje, heb je al een vrouw gevonden, dan zullen we die eens ff verwennen.....
  woensdag 29 november 2006 @ 14:55:07 #34
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_43992209
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:52 schreef geentje het volgende:
voeg mij maar toe vlaggetje, heb je al een vrouw gevonden, dan zullen we die eens ff verwennen.....
het gangbang topic is ergens anders
Volgens mij was dit meer bedoeld om bi-ervaringen te bespreken/uit te proberen/uit de kast te komen.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:58:40 #35
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43992318
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:55 schreef Vlaggetje het volgende:

[..]

het gangbang topic is ergens anders
Volgens mij was dit meer bedoeld om bi-ervaringen te bespreken/uit te proberen/uit de kast te komen.
Nee hoor, het topic begon met 404 en zijn ervaringen met gangbangs. Waar hij overigens puur voor het pijpen kwam.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43992519
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Vlaggetje het volgende:
hmm, als er een vrouw bij is, dan zal ik me ongetwijfeld meer op mijn gemak voelen.
Heb paar dagen ook al terug mail gehad nav dit topic... en langzaam maar zeker sta ik op het punt de knoop door te hakken en echt eens iets te proberen. Wellicht dat een informele MMMMV meeting ofzo helemaal makkelijk is. Als je terugkrabbelt op het laatste moment is er dan geen nood zeg maar, omdat er genoeg replacements zijn
jah dat had ik in het begin ook.
Als er een vrouw bij is dan voel ik me ook meer op mijn gemak maar dat went wel.
dus als de vrouw niet komt opdagen is er niks aan de hand!
  woensdag 29 november 2006 @ 16:23:55 #37
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43995147
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:41 schreef Sitethief het volgende:
Ik kijk met belangstelling toe, .
Ik zat net hetzelfde te denken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_43996903
Interessant topic en zeker iets waar ik ook wel eens over nadenk, maar verder dan denken ben ik eigenlijk nooit gekomen..........wel een paar keer de mogelijkheid zo half gehad, maar dan begon de man in kwestie ineens heel raar te doen en erg te drammen en daar hou ik nou eenmaal niet van (ook niet bij vrouwen trouwens!)

Nou ja, als hier echt eens afgesproken wordt, houd ik me zeker aanbevolen!!
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
pi_44000801
Ik ga iig niet actief op zoek heb ik besloten.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:51:13 #40
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44006265
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:15 schreef GekkeGerben het volgende:
Interessant topic en zeker iets waar ik ook wel eens over nadenk, maar verder dan denken ben ik eigenlijk nooit gekomen..........wel een paar keer de mogelijkheid zo half gehad, maar dan begon de man in kwestie ineens heel raar te doen en erg te drammen en daar hou ik nou eenmaal niet van (ook niet bij vrouwen trouwens!)

Nou ja, als hier echt eens afgesproken wordt, houd ik me zeker aanbevolen!!
het zou wel de meest historische meeting van fok worden
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_44006374
doe wat je niet laten kan.
ik wens jullie veel plezier.
haal eruit wat erin zit.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:56:25 #42
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44006489
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef SlimShady het volgende:
doe wat je niet laten kan.
ik wens jullie veel plezier.
haal eruit wat erin zit.

het zit er nog niet in, dat willen ze juist

[ Bericht 1% gewijzigd door Nuno_G op 29-11-2006 22:05:40 ]
pi_44006681
weinig ervaringen in dit topic. Jammer, ben wel benieuwd naar de ervaringen van vrouwen die in dezelfde situatie als ik zitten (hetero-relatie en minimale ervaring met vrouwen).
  donderdag 30 november 2006 @ 00:24:52 #44
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_44011553
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
weinig ervaringen in dit topic. Jammer, ben wel benieuwd naar de ervaringen van vrouwen die in dezelfde situatie als ik zitten (hetero-relatie en minimale ervaring met vrouwen).
Mjah, naast jou ben ik de enige vrouw in dit topic zover ik weet. Maar wat voor ervaringen wil je weten dan? Toen ik nog getrouwd was, had mijn man geen enkel probleem met mijn vriendinnetjes, hoewel hij eik altijd mee wilde doen
Dat kwam er niet altijd van, meestal niet zelfs. Ik kende hem vanaf mijn 15e en ik was me er toen nog niet van bewust dat ik meisjes ook wel zie zitten, maar we hebben ons samen sexueel ontwikkeld zegmaar
Bji mij zijn het ook periodes hoor, momenteel ben ik meer man-gericht, ik neig sowieso meer naar mannen.
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
pi_44020945
Mijn vriendje vind het niet OK om te experimenteren en zolang hij het niet OK vind ben ik er ook niet OK mee. Je moet er beiden achter staan, zo'n open relatie. Ik sta open voor de mogelijkheid maar hoe het in de praktijk zou werken durf ik echt niet te zeggen, het zou me tegen kunnen vallen. Ik heb ook van die perioden, ik heb nu weer een periode dat ik meer naar meiden kijk. Ik kijk wel anders trouwens, op vrouwen ben ik veel kritischer qua innerlijk en voor een sterke vent smelt ik wat sneller. Er zijn niet veel vrouwen van wie ik het karakter ontzettend aantrekkelijk vind omdat ik al bevooroordeeld ben. Qua uiterlijk heb ik een duidelijke voorkeur voor vrouwen.
  donderdag 30 november 2006 @ 23:33:58 #46
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_44042193
en je vriendje wil ook niet experimeteren met het zelfde ?
pi_44090869
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb het juist andersom
Ik ben vrouw en heb alleen nog maar een relatie en seks gehad met een vrouw. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met mannen, maar seks met een vrouw is heerlijk in mijn ogen. Het draait niet allemaal en alleen maar om het orgasme, maar je kunt erg lang van elkaar genieten..
Daarintegen ben ik dan weer erg nieuwsgierig hoe het is om seks te hebben met een man, maar ik ben dan weer te "schijterig" (sorry voor taalgebruik) om dat uit te proberen..
pi_44090961
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef Nirak het volgende:

[..]

Daarintegen ben ik dan weer erg nieuwsgierig hoe het is om seks te hebben met een man, maar ik ben dan weer te "schijterig" (sorry voor taalgebruik) om dat uit te proberen..
te groot, te zwaar, te ruw, etc. bedoel je?
als het met liefde gedaan wordt valt dat wel mee hoor.
pi_44091093
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef SlimShady het volgende:

[..]

te groot, te zwaar, te ruw, etc. bedoel je?
als het met liefde gedaan wordt valt dat wel mee hoor.
Nee, dat bedoel ik niet, want ik heb geen ervaring en ben alleen nieuwschierig.. Ongetwijfeld dat een man ook gewoon op een zachte en liefdevolle manier seks kan hebben met een vrouw.
Ik vraag me af hoe dat andere vrouwen vergaan is die een relatie met een vrouw hebben. Is het een aanvulling of maakt het iets kapot? (maar die vraag is eigenlijk niet te beantwoorden want iedere relatie is anders)
Het grote probleem achter deze zijde van de pc is simpelweg het lef wat ontbreekt. Daar komt dan nog bij, dat al heb je het lef wel, waar vindt je een betrouwbaar persoon, die je ook nog een beetje ligt. Er lopen namelijk genoeg mannen rond waarvan ik al walg bij de gedachte dat ik er seks mee zou moeten hebben

Maar daarmee schets ik denk ik ook het probleem wat de bi-schierige mannen hierboven ook hebben. Waar vindt je een persoon met wie je in vertrouwen deze nieuwsgierigheid kunt bevredigen..
pi_44104741
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:33 schreef Nuno_G het volgende:
en je vriendje wil ook niet experimeteren met het zelfde ?
Nee, dat wil hij niet en ik snap heel goed waarom. Ik denk dat hij een van de weinige mannen is die begrijpt welke dreiging je binnenlaat in je relatie als je met je bi-vriendin aan MVV trio's begint. Nu ben ik wel weer het type dat seks en liefde makkelijk kan scheiden dus in onze specifieke relatie zou het best meevallen met de dreiging maar evengoed verandert dat voor hem niets aan de zaak. En zolang hij er zo over denkt peins ik er niet over om te experimenteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')