Combinatie van te scheiterig om het in het echt te doen en gemak.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:44 schreef Onno_Quist het volgende:
Ik vind dit een eng topic
Vanwaar de behoefte om dit en publique te regelen?
Stel je jouw huis ook beschikbaar voor een meet.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb wel een huis in utrecht
en jij bent van de partij?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef BB_Koning het volgende:
Uhm, wordt hier nou serieus een mmmmm orgie georganiseerd?![]()
Hij is mijn buurmanquote:
** proest *** kuch *** proestquote:
mmm ja misschien wel en eigenlijk in jou geval alleen op jongensquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh ik snap m, je bedoelt dat ik ook op jongens val?![]()
valse nichtquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mmm ja misschien wel en eigenlijk in jou geval alleen op jongens![]()
een geaardheid heb je, die kan ik je niet aanpratenquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
valse nichtpraat me geen geaardheid aan
![]()
![]()
Zeg, laat hem dat lekker zelf uitmaken. Jij vond het ook niet prettig toen we jouw polygame gedrag onder de loep namen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een geaardheid heb je, die kan ik je niet aanpratenen in jou geval is het duidelijk !
Ho Ho Ho dat vond ik best.... heb alleen het gedarg van een ander een beetje proberen te verdedigen. Ik zelf ben volledig aansprakelijk voor mijn daden. En zoals ik toen en nu zeg: "Ik heb een hele moeilijke relatie achter de rug en heb geen zin en wil met niet emotioneel aan iemand binden" dat is niet veranderd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg, laat hem dat lekker zelf uitmaken. Jij vond het ook niet prettig toen we jouw polygame gedrag onder de loep namen.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ho Ho Ho dat vond ik best.... heb alleen het gedrag van een ander een beetje proberen te verdedigen. Ik zelf ben volledig aansprakelijk voor mijn daden. En zoals ik toen en nu zeg: "Ik heb een hele moeilijke relatie achter de rug en heb geen zin en wil met niet emotioneel aan iemand binden" dat is niet veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |