nu ze geen beelden willen maken, moet ik wel aanwezig zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef seriously-me het volgende:
Komen = meedoen![]()
@slimshady: Are you in?
Dus bij deze stel jij je slaapkamer beschikbaar voor de meet.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:14 schreef seriously-me het volgende:
ik ben 19 (had ik al eerder aangegeven:p) ik woon ook in brabant, maar ik weet niet echt een plaats. als iedereen zo uit de buurt van elkaar woont is een hotelletje is het beste (met 2x2persoonsbed;))
als we echt in de randstad blijven dan mag je wel bij mij slapen hoor:P misschien in het hotelletje?
dan hoef je niet dezelfde dag helemaal terug naar het zuiden
Wij zijn allang buddies hè.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:30 schreef dfens het volgende:
Ik heb nog steeds interesse hoor
Misschien kan iedereen even een foto van zijn pik posten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef GreatKahn het volgende:
[..]
Wij zijn allang buddies hè.(net als seriously_me)
Op de meeting mag je mijn pik zien en pijpen, maar een foto krijg je niet.
PM gestuurd en gelijk toegevoegd als buddy.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:39 schreef firestorm_99 het volgende:
PM ingesteld
En hoeveel V ?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:49 schreef GreatKahn het volgende:
Voorlopig komen er dus:
Dfens
Seriously_me
Geentje
firestorm_99
Ik
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef GreatKahn het volgende:
Voorlopig komen er dus:
Dfens
Seriously_me
Geentje
firestorm_99
ik
Dan moet er dus 1 persoon door 2 mensen worden gepijpt.![]()
![]()
Ik offer mij wel op als vrijwilliger.![]()
![]()
Mannen onder elkaar kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:58 schreef firestorm_99 het volgende:
helaas.....
misschien nog wel leuker!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:21 schreef GreatKahn het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar kan ook leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |