Deal.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef dfens het volgende:
Meeting wordt GreatKahn en ik, en Fraubitch en Pussy
Daar ben je niet de enige in.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:45 schreef fraubitch het volgende:
Pussy
die wil ik best even der bips doen
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:45 schreef fraubitch het volgende:
Pussy
die wil ik best even der bips doen
Heb je toevallig nog een vrouw om mee te nemen?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:26 schreef Shakermaker het volgende:
Goed, nu wordt het echt leuk. Onbeschaamde tvp.
Net even gepolst, maar nee.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:30 schreef GreatKahn het volgende:
Heb je toevallig nog een vrouw om mee te nemen?
al was je de laastse man op aarde ...NEEquote:Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Net even gepolst, maar nee.
Ik ben er trouwens (nog) niet bij.
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
al was je de laastse man op aarde ...NEE
Doen de dames mee? Of kijken ze alleen (vind ik prima).quote:Op donderdag 7 december 2006 08:54 schreef geentje het volgende:
ik doe nog wel mee, dus houden we wat mij betreft eindhoven er nog ff in. wat vind je nog van dat pijp rondom eindhoven gebeuren fokkie en de rest?
Ben ook voor meeting meer richting de randstad!quote:Op donderdag 7 december 2006 10:00 schreef JangoFett het volgende:
Eindhoven ga ik niet aan meedoen. Zat persoonlijk meer aan een meeting in de Randstad te denken!
nu ze geen beelden willen maken, moet ik wel aanwezig zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef seriously-me het volgende:
Komen = meedoen![]()
@slimshady: Are you in?
Dus bij deze stel jij je slaapkamer beschikbaar voor de meet.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:14 schreef seriously-me het volgende:
ik ben 19 (had ik al eerder aangegeven:p) ik woon ook in brabant, maar ik weet niet echt een plaats. als iedereen zo uit de buurt van elkaar woont is een hotelletje is het beste (met 2x2persoonsbed;))
als we echt in de randstad blijven dan mag je wel bij mij slapen hoor:P misschien in het hotelletje?
dan hoef je niet dezelfde dag helemaal terug naar het zuiden
Wij zijn allang buddies hè.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:30 schreef dfens het volgende:
Ik heb nog steeds interesse hoor
Misschien kan iedereen even een foto van zijn pik posten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef GreatKahn het volgende:
[..]
Wij zijn allang buddies hè.(net als seriously_me)
Op de meeting mag je mijn pik zien en pijpen, maar een foto krijg je niet.
PM gestuurd en gelijk toegevoegd als buddy.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:39 schreef firestorm_99 het volgende:
PM ingesteld
En hoeveel V ?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:49 schreef GreatKahn het volgende:
Voorlopig komen er dus:
Dfens
Seriously_me
Geentje
firestorm_99
Ik
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef GreatKahn het volgende:
Voorlopig komen er dus:
Dfens
Seriously_me
Geentje
firestorm_99
ik
Dan moet er dus 1 persoon door 2 mensen worden gepijpt.![]()
![]()
Ik offer mij wel op als vrijwilliger.![]()
![]()
Mannen onder elkaar kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:58 schreef firestorm_99 het volgende:
helaas.....
misschien nog wel leuker!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:21 schreef GreatKahn het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar kan ook leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |