Nee hoor, ik ken homo's die er niet aan willen, en ik ken ook homo's die eeuwig maagd blijven (technisch gezien)quote:Op woensdag 1 november 2006 15:59 schreef FUFR het volgende:
ja hallo, als bi is dat natuurlijk van zelfsprekend dat gepijp!
Wat toegeven? Ik ben volgens mij vrij open en eerlijk. Maar ik heb gewoon geen ervaring met mannen icm orale sex op dat gebied.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:59 schreef Sitethief het volgende:
Ben ik nou de enigste man hier die het hier publiekelijk en anoniem durft toe te geven?
(afgezien van de homo's die langs zijn geweest)
En dan ben ik ook nog eens Bi.
Dus geen enkele hetero?
Hmm....
Okay, maar zou je ooit zoiets willen proberen? Zonder meteen homo/bi te zijn?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef Averon het volgende:
[..]
Wat toegeven? Ik ben volgens mij vrij open en eerlijk. Maar ik heb gewoon geen ervaring met mannen icm orale sex op dat gebied.
sluit zich aan.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef Averon het volgende:
[..]
Wat toegeven? Ik ben volgens mij vrij open en eerlijk. Maar ik heb gewoon geen ervaring met mannen icm orale sex op dat gebied.
Tja, homosexueel is meer dan alleen sex, veel meer. Dat vergeten mensen nog wel eens. Het gaat ook over de eigenschappen die je in mannen leuk vind, over liefde, en relaties, etc.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef FUFR het volgende:
wat dan wel sexuelig gezien?
Blijft zo weinig over. Effe lekker bij de borsten pakken is er bij de meeste homo's niet bij.
Ik ken trouwens ook homo's die idd. niets van neuken moeten hebben, ook technisch gezien.
Dan ben je al verder dan de meeste mensen,quote:Op woensdag 1 november 2006 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
sluit zich aan.
ben zowieso op bijna alle gebieden heel openminded.
Motto: stel een vraag en krijg een antwoord, of je het een leuk antwoord vindt of niet.
ach ja. excuse my hetero thougtsquote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tja, homosexueel is meer dan alleen sex, veel meer. Dat vergeten mensen nog wel eens. Het gaat ook over de eigenschappen die je in mannen leuk vind, over liefde, en relaties, etc.
Kerels die dat ontkennen ooit te hebben geprobeerd liegen.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan de meeste mensen,.
Ik ken serieus meiden die zelf slikken (en het lekker vinden) maar er van gruwen als hun vriend dat ooit zou proberen (met zijn eigen sperma hé!) , die snap ik dan weer niet............
Ik had het niet over ons 3-en maar die normaliter 400 anderen die meepraten..quote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef Averon het volgende:
Wat? Waarop niet dan? Ik reageer constant.
Ik heb alleen geen idee, wellicht dat het iets is wat ik nog proberen ga in het leven. Wie weet, mijn MMV ervaringen vielen zeker niet tegen.
btw, over vraag en antwoord en eerlijk enzo: Van wie zijn die borsten dan wel?
kwestie van PM'en...quote:Op woensdag 1 november 2006 16:11 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we 404 nog terug zien hiero......
Heeft ie die aan,quote:
Mjah, ben ff kwijt wat ontopic is hiero...quote:Op woensdag 1 november 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
Er mag wel iets minder slowchat in dit topic.
Het eerste topic ging over een man die geen specefieke bi-gevoelens had maar het een keer wilde ervaren hoe het is om door een man gepijpt te worden.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mjah, ben ff kwijt wat ontopic is hiero...
Denk dat het onderwerp "sex met mannen zonder dat je bi/homo bent" is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |