Kom op zeg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja, want Hubby is een gangbare term
Het klinkt als een driejarige Engelse peuter die net iets op de peuterschool opgepikt heeft.
quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan ik het eindelijk ook eens bijhouden.![]()
IK vind mezelf iets meer waard dan 100 euro.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]Jij had jezelf ook weer eens moeten veilen man
![]()
Je wordt geen lijfeigene hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK vind mezelf iets meer waard dan 100 euro.![]()
Tsssk, ik heb je een keer gratis verpatst andersquote:
Daarom doe ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tsssk, ik heb je een keer gratis verpatst anders
Aanstellerquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet meer.![]()
declareren niet, storten natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het eten was 100 euro kan ik dat nog bij je declareren?![]()
![]()
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:28 schreef Chowi het volgende:
Ik mag zeker geen campagne voor mezelf gaan voeren hè?
zeker welquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:28 schreef Chowi het volgende:
Ik mag zeker geen campagne voor mezelf gaan voeren hè?
Oeh! *topic opent in ONZ.quote:
Er woonde toch een daar? Nosh?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Was er nog een mod 'te koop' die in het Noorden des Lands woont?
Nosh is wel heel erg eh...jongquote:
Die woont in Amersfoort, zo noordelijk is dat niet. Date met mij, Isa!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er woonde toch een daar? Nosh?
Ja, ik kon mezelf wel te koop zetten, maar no time no timeEn ik blief geen biére
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
Die woont in Amersfoort, zo noordelijk is dat niet. Date met mij, Isa!.
Oh dan waren het Rekkie en/of Het Biertje die hier naar t noorden wonenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die woont in Amersfoort, zo noordelijk is dat niet. Date met mij, Isa!.
Hallow!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh dan waren het Rekkie en/of Het Biertje die hier naar t noorden wonen
Isabeau woont zélf in het noorden, thats it, ik bied niet, ik heb geen 1000 euro+ om met Vonne een drankje te gaan nuttigenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hallow!
Als ik naar Mestreech ga, dan is het "noorden" ook wel te doen
En ik woon in het westen, vandaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Isabeau woont zélf in het noorden, thats it,
In V&A in het sticky topicquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Waar kan je overigens de tot nu toe genoemde bedragen bekijken?
wel een dubbelpost van mij maar: je hebt PMquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef static het volgende:
Help.
En: [FOK! voor FOK] Modveiling van start! #Deel 2
Got it.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
wel een dubbelpost van mij maar: je hebt PM
De tussenstand om 21.57 uur.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:51 schreef ondeugend het volgende:
Tussenstand ?
Ik zie door al die topics de crew niet meer.
Dan "koop" je die persoon en geeft hem/haar cadeau aan een andere user. Voor Sinterklaas of Kerstquote:Op woensdag 29 november 2006 00:42 schreef ondeugend het volgende:
En als ik nu bied op een persoon maar niet kan daten.. mag het dan ook voor eeuwig mijn fokslaaf zijn ?![]()
Liefffffquote:Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik wacht nog even.
Die prijs kan nog makkelijk over de honderd euroquote:Op woensdag 29 november 2006 21:55 schreef Lucille het volgende:
Whehehe, ja die prijs moet gewoon omhoog.
Honderd maar?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Die prijs kan nog makkelijk over de honderd euro![]()
Neequote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik moet niet meteen te hoge verwachtingen scheppen![]()
Ahhhhhh,quote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee
Voor de volledigheid wil ik nog even zielig doen...
Ik heb vandaag de afstand A'dam - Spijkenisse in de auto overbrugd in, ja ja, 4 uur!!!
*zielig kijkt*
Volgens mij stond het verkeer in de Randstad vandaag een beetje stil.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee
Voor de volledigheid wil ik nog even zielig doen...
Ik heb vandaag de afstand A'dam - Spijkenisse in de auto overbrugd in, ja ja, 4 uur!!!
*zielig kijkt*
Hmm, klinkt wel goed op zich. Ik neem aan dat dit ook gewoon kan wachten tot volgend jaar?quote:Of toch liever een avondje lekker bourgondisch dineren met een goed glas wijn? Bij mij ben je aan het goede adres
Dat is inderdaad ook nog zo'n vraag. Stel ik bied 120 euro en ik ga lekker uit eten voor 160 euro.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:13 schreef Reya het volgende:
De vraag is vooral, zit het bourgondisch eten bij de prijs inbegrepen?![]()
Dineetjes kunnen toch het hele jaar door!?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hmm, klinkt wel goed op zich. Ik neem aan dat dit ook gewoon kan wachten tot volgend jaar?
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:13 schreef Reya het volgende:
De vraag is vooral, zit het bourgondisch eten bij de prijs inbegrepen?![]()
Dan mogen er wel wat meer mensen gaan bieden, eerstquote:Op woensdag 29 november 2006 22:17 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Bourgondisch eten doe je lekker met z'n allen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:17 schreef Sjeen het volgende:
Wat denken jullie nou zelf... Ik bied mijn gezelschap aan![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Volgens mij stond het verkeer in de Randstad vandaag een beetje stil.
Je bedoeld dus dat je op onze kosten wilt mee eten?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:17 schreef Sjeen het volgende:
Wat denken jullie nou zelf... Ik bied mijn gezelschap aan![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]En je keuken om het te bereiden?
Ik heb zo mijn redenen om niet te bieden.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Reya het volgende:
Dan mogen er wel wat meer mensen gaan bieden, eerst![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
At your service![]()
Je hebt twee vrouwen?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn redenen om niet te bieden.![]()
1. Vrouw en nog gevaarlijk ook
2. Ik heb er al twee.
3. Ik gun een ander ook wat.
4. Of all places, Maasdinges![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Damned....
Ik heroverweeg alle ieder gedane uitspraken. Heb je nog kinderen ook?
Ja nee, je had iets tegen Maasdinges en zoquote:Op woensdag 29 november 2006 22:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Damned....
Ik heroverweeg alle eerder gedane uitspraken. Heb je nog kinderen ook?
Ik vroeg het me ook al af... ik snapte die boot ook ineens niet meer...quote:
Nee modjes...quote:
quote:
quote:
Kijk... en blonde Ikje snapte dat dus welquote:
Aha, op die fiets.quote:
Ow? En nu bied je er op nog meer? Verzamel je ze?quote:
Ow ik heb legio vriendinnen.... die zeiken tenminsten niet over voetbal. Zo handig!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:24 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vroeg het me ook al af... ik snapte die boot ook ineens niet meer...
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ow ik heb legio vriendinnen.... die zeiken tenminsten niet over voetbal. Zo handig!
Wat was messenga ook alweer voor mod?
Nee, ik ben modderfokker.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ow? En nu bied je er op nog meer? Verzamel je ze?
*bang in hoekje kruiptquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:25 schreef Lucille het volgende:
[..]Die is volgens mij 2 jaar, 4 maanden, 2 weken en 2 dagen oud.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kijk... en blonde Ikje snapte dat dus wel![]()
Hoeft niet hoor, dat woordgrapje kwam net in mij op. (slechte garp, je weet tochquote:
*Weer stoer gezicht trekt... "quote:Op woensdag 29 november 2006 22:32 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, dat woordgrapje kwam net in mij op. (slechte garp, je weet toch)
Ze is precies zo ondeugend als ze eruit zietquote:Op woensdag 29 november 2006 22:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nah ze heeft een geweldig guitig gezicht
Ja dat gokte ik gewoonquote:
Erg smaakvol iddquote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Sjeen: wat een prachtige keuken!
Hier zijn d'r nu ook 3 wat ziekjes. Het heerst, de dagen ervoor waren er 2 ziek.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze is precies zo ondeugend als ze eruit zietAlleen een beetje ziekjes nu...
Ze heeft de charmes van papa en het karakter van mama![]()
Meestal vinden de ouders het erger als de kinderen. Of was het dik huilen?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Zieke kindjes zijn zielig...
Hier heeft er vandaag één een scheurtje onder zijn wenkbrauw opgelopen....![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Zieke kindjes zijn zielig...
Hier heeft er vandaag één een scheurtje onder zijn wenkbrauw opgelopen....![]()
Het was de jongste... hij heeft een hechting (geplakt) en het was best blérenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Meestal vinden de ouders het erger als de kinderen. Of was het dik huilen?
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:53 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dan heb je wel weer mazzel dat het niet een stukje lager was.
Wij hebben hier periodes gehad dat ze ons vriendelijk bij naam noemden op de EHBO.
Het nadeel vind ik altijd van kleine zieke kinderen altijd dat je niet kunt uitleggen dat het overgaat. Dat gaat bij oudere kinderen dan weer wel. Die hoef je dan alleen maar goed te verwennen.
Kun je nagaan als je kind Cystic Fibrosis heeft.
75 Euro op Nosh
Somsquote:Op woensdag 29 november 2006 22:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het was de jongste... hij heeft een hechting (geplakt) en het was best bléren
[..]
Ben jij een klier?![]()
Dat was de vraag nietquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:03 schreef moemoe het volgende:
FamFarmerFan is irl een ontzettend gezellige jongen.
Hoi Oversightquote:Op woensdag 29 november 2006 22:53 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dan heb je wel weer mazzel dat het niet een stukje lager was.
Wij hebben hier periodes gehad dat ze ons vriendelijk bij naam noemden op de EHBO.
Het nadeel vind ik altijd van kleine zieke kinderen altijd dat je niet kunt uitleggen dat het overgaat. Dat gaat bij oudere kinderen dan weer wel. Die hoef je dan alleen maar goed te verwennen.
Kun je nagaan als je kind Cystic Fibrosis heeft.
75 Euro op Nosh
Hence de vraagquote:
Eenschquote:Op woensdag 29 november 2006 23:03 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik kom toch best geloofwaardig over?
Ik denk dat het handig is om maandag ook gewoon nog een radio uitzending te maken over de veiling.
Als ik half zo gul zou zijn, dan had er nu een bod van 500,- Euro op Sjeen gestaan.quote:
Dizer is een mietjequote:Op woensdag 29 november 2006 23:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eensch![]()
En ik knuffel ook graag en goed... vraag maar aan Dizer![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:17 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Dizer is een mietjeMaar jij bent geweldig.
Drokne?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:23 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het er vannacht nog eens met beeb over gehad, en we willen er best nog een kindje bij. Dus bied ik ¤ 75 op Dizer
Verkeerde topic
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:17 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Dizer is een mietjeMaar jij bent geweldig.
Da's bij vrouwen hetzelfdequote:
quote:
Ga jij dan ons goede doel promoten? Lijkt me enigquote:Op woensdag 29 november 2006 23:03 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik kom toch best geloofwaardig over?
Ik denk dat het handig is om maandag ook gewoon nog een radio uitzending te maken over de veiling.
Ook mee eensch!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ga jij dan ons goede doel promoten? Lijkt me enig.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ga jij dan ons goede doel promoten? Lijkt me enig.
Dat kan niet voor mij zijn geweest; mij zou je ¤ 130 bieden om het te mogenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:28 schreef FamFarmerFan het volgende:
Had ik jou trouwens 13 Euro geboden om niet je kont te hoeven kussen of was dat IJsmeis?
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:31 schreef Sjeen het volgende:
Psst, mijn foto is huis- tuin- en keuken... zonder photoshop en zelf opgemaakt...
Maar ik heb Dizer in real life gezien... hij is gewoon echt lekkerEn daarbij ook nog eens goed gezelschap!!!
quote:Op zondag 26 november 2006 23:24 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nee hoor, het is niet zijn sig het is zijn foto.
Kijk ieder jaar organiseer ik met een vriendenclubje een boot met de gaypride. En aangezien ik dik, lelijk en aan het zuipen ben kan ik niet op de voorplecht dansen.Dus als Dizer daar nou gaat staan. Dat is veel leuker voor de mensen die aan de kant staan.
Ik ben zoooo menslievend.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok. Nee sorry, ik wordt dan zeeziek
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kan niet voor mij zijn geweest; mij zou je ¤ 130 bieden om het te mogen
Wat heeft jouw hoowmoow zijn met mijn kont te makenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef FamFarmerFan het volgende:![]()
homo (de ~ (m.), homines/~'s)
1 homoseksueel
homofiel (de ~ (m.), ~en)
1 homoseksueel
homoseksueel (de ~ (m.), -elen)
1 man met seksuele voorkeur voor mannen => bruinwerker, flikker, gay, geïnverteerde, holtor, homo, homofiel, poot, reetkever, sodemieter, sodomiet, nicht, pisnicht, holtor, reetridder etc etc.
Mwoah, 13 Euro max.
Voor 130 euro laat jij je kont kussen?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kan niet voor mij zijn geweest; mij zou je ¤ 130 bieden om het te mogen
Dat als ik dan toch iemands kont mag kussen dat het dan die van een man is.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat heeft jouw hoowmoow zijn met mijn kont te maken
Nog wel gratis ookquote:Op donderdag 30 november 2006 00:03 schreef Lucille het volgende:
Voor 130 euro laat jij je kont kussen?
Mijn eetlust, wat doe jequote:Op donderdag 30 november 2006 00:04 schreef FamFarmerFan het volgende:
Dat als ik dan toch iemands kont mag kussen dat het dan die van een man is.![]()
Had dat dan meteen gezegd de vorige keer in Utrecht.quote:
quote:
Had ik het maar gewetenquote:Op donderdag 30 november 2006 00:05 schreef Lucille het volgende:
Had dat dan meteen gezegd de vorige keer in Utrecht.
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ik had het over fris gewassen en ach laat ook maar.
Wat ik ook zeg, het word tegen mij gebruikt.
Ik ook van jouquote:
Dat merk ikquote:Op donderdag 30 november 2006 11:15 schreef FamFarmerFan het volgende:
Stripact!?Jah ik brul maar wat hoor...
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Samen Rammstein - Volkerball kijken
April Paaspopquote:Op donderdag 30 november 2006 11:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
We gaan wel naar Tool in Duitsland![]()
Of een leuk festival volgend jaar
Hoe te vroeg voor bierquote:Op donderdag 30 november 2006 11:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat merk ik
Het is nog te vroeg voor bier, hoor
Maar denk gerust mee
Hoi Sjeen, ga is aan het werk!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe te vroeg voor bierBier kan altijd hoor
Zo, het drankorgel heeft gesproken
![]()
Is dat wat?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe te vroeg voor bierBier kan altijd hoor
Zo, het drankorgel heeft gesproken
![]()
Ik vind het één van de leukere festivals zo vroeg in het festival seizoen.quote:
In de gaten houden, dusquote:Op donderdag 30 november 2006 11:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind het één van de leukere festivals zo vroeg in het festival seizoen.
Voorderest kan er niets tippen aan Roskilde
Met Tia Mariaquote:Op donderdag 30 november 2006 11:38 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben aan het werk... tussendoorEn drink nu koffie
![]()
Wijn een stimulans noemenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:38 schreef FamFarmerFan het volgende:Jullie wilden toch de biedingen stimuleren?
Dat lukt Sjeen nu beter dan jullie... Lunchen met een heerlijke wijn...
In elk geval met gevulde speculaas... Bourgondiër in hart en nierenquote:
Enjoyquote:Op donderdag 30 november 2006 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal eens een biertje opentrekken, het is weekend tenslotte
Niet voor 12 uurquote:
Nu dusquote:
Nuquote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu dus![]()
grrrr... Fok! loopt achter
Het heeft een beetje weg van Oversight...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat merk ik
Het is nog te vroeg voor bier, hoor
Maar denk gerust mee
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:13 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Het heeft een beetje weg van Oversight...
Maar goed, ik zal even meedenken. Doe "mijn" modjes maar gewoon wederom in de aanbieding. Want ik was toch niet van plan om ook maar iets te gaan doen met de heren, ik ben nogal lui en het dan moet je weer zoveel dingen regelen.Ik maak het bedrag wel over volgende week. Dan is alles rond.
75 voor Nosh+50 voor Messenga+13 voor het niet kussen van de kont van IJsmeis+10 voor de 100km lopen
Het was absoluut de moeite waard om op deze manier een aantal heren met samengeknepen billen mee te makenVeel succes verder met de actie!
Wel nog even blonderen, een scheidinkje trekken en een bril aanschaffenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Leuk
Ik geloof dat ik nog wat aanvullende foto's maak![]()
Trek ik mijn pak maar uit de kast (hihi, ik zei uit de kast, dan lijkt het nog wat, ben ik toch de yup die Yvonne van me maakte
Er valt niet zoveel te blonderen, om over een scheiding maar helemaal niet te sprekenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wel nog even blonderen, een scheidinkje trekken en een bril aanschaffen![]()
*kuch* Hoe zit het met de veilingvee? Wat nou als die niet zitten te wachten op een fotoreportage?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef moemoe het volgende:
Leuke toevoeging: de hoogste bieders maken ook nog eens kan op een kleine fotoreportage met Re. Hij zal aanwezig zijn bij het uitstapje en de foto's hiervan zullen worden geplaatst op de frontpage. (Als de bieder daarin toestemt natuurlijk.)
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef Nosh het volgende:
En ik was net begonnen met het hele 'oh, volgend jaar sta ik op een roze boot te zwaaien'- acceptatieproces.
Wat mij betreft staat dat gewoon, als je na het weekend nog bovenaan staat, dat is.
Maar goed, zie zelf maar.
(Als de bieder en het crewlid daarin toestemmen natuurlijk.)quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*kuch* Hoe zit het met de veilingvee? Wat nou als die niet zitten te wachten op een fotoreportage?
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*kuch* Hoe zit het met de veilingvee? Wat nou als die niet zitten te wachten op een fotoreportage?
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
(Als de bieder en het crewlid daarin toestemmen natuurlijk.)![]()
![]()
Ah!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
(Als de bieder en het crewlid daarin toestemmen natuurlijk.)![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Make up your mind girl.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
![]()
Waarmee ik overigens niet per definitie wil zeggen dat ik het niet zo willen![]()
Ze is gewoon heel sociaalquote:
Heh, ik dacht dat die boot sowieso wel mee zou doen. Vandaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Dat kost mij nog eens 50,- Euro (deelnamekosten boot)
ik word genaaid zonder te zoenen...
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:31 schreef Nosh het volgende:
Heh, ik dacht dat die boot sowieso wel mee zou doen. Vandaar.
En verder is het natuurlijk al stoer als je het geld overmaakt, en je daarna iemand anders ook laat bieden. Want hey, dubbele inkomsten voor het goede doel. Waar het natuurlijk uiteindelijk om draait, ook al moeten de bieders er ook wat aan overhouden.
Oh, dat filmpje is nep?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
By sommige activiteiten hoef ik geen camera
![]()
Scherp... maar toch weer nietquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
By sommige activiteiten hoef ik geen camera
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch maar met z'n allen naar de Gay-parade lees ik?
Ach als er genoeg geld in het laatje komt en er zijn genoeg mensen nou dan wil ik mijn deel ook wel spelen op zo'n boot hoorquote:
In dat geval ga ik wel mee etenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach als er genoeg geld in het laatje komt en er zijn genoeg mensen nou dan wil ik mijn deel ook wel spelen op zo'n boot hoor
Het was bedoeld als een 'je helpt hoe dan ook het goede doel, dus it's your call'.quote:
Jij komt ook op de bootquote:Op donderdag 30 november 2006 13:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In dat geval ga ik wel mee eten
Dan moet er echt heel wat meer op tafel komenquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:55 schreef FamFarmerFan het volgende:Eerst hoeven de mannen niet zo nodig...
En als er een 18-jarige modje vanaf het eerste moment de consequenties aanvaard van zijn aanbod, komen ze ineens allemaal...
Helden
![]()
Jups, voor mij ookquote:Op donderdag 30 november 2006 13:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan moet er echt heel wat meer op tafel komen
Te laat...quote:Op donderdag 30 november 2006 14:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar laten we het allemaal maar snel vergeten... da's beter voor iedereen...![]()
Kut!quote:
quote:
quote:
Devvers!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:49 schreef FamFarmerFan het volgende:
Wie maakt het iedere keer stuk dan?
Geen flauw idee...quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:45 schreef Sjeen het volgende:
Goed nieuws voor alle angstigen na het kijken van het journaal vanmorgen!
![]()
Five_ is niet opgepaktMag ik 'm bij deze bombarderen tot knuffelhooligan
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:56 schreef FamFarmerFan het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Dit is de 1 na laatste werkdag dat je op de mods kunt bieden
Dus dames, heren en ander volk,
Grijp uw kans om met een echte FokMod op stap te gaan... Maar FokMods zouden FokMods niet zijn als ze niet iets extra's hebben toe te voegen.
Dark_Angelus is dé Mod waar je op kunt bieden, als je zin hebt in gitarenbandje, biertjes die betaald worden EN iemand die altijd zijn afspraken nakomt!
Yvonne gooit zonder enig gewetensbezwaar Brechtje in de strijd en niet te vergeten hubby! (klinkt als chubby, helemaal niet als man).
Dizer speelt als JIJ dat wilt voor bloemenboer op de Amsterdamse grachten.
Five_Horizons is absoluut bereid om speciaal voor jou ontmoeting heel gezellig met je te stappen.
Sjeen stelt zonder enige probleem haar keuken beschikbaar voor jou en je ingrediënten om er een geweldig bourgondisch maal klaar te maken
Messenga is nou werkelijk 1 van de weinige mensen die de dames hier kan uit leggen wat nou precies buitenspel is!
Chowi is voor de heren de Mod die je nodig hebt om striptease lessen van te krijgen, nooit meer stunteling wat draaien en je hemd uittrekken maar sensueel ontkleden en besprongen worden door de mooiste vrouwen!
Biogarde linksdraaiend dan wel rechtsdraaiend is hij absoluut de Mod die je zou moeten hebben voor een gezellige avond
UIO_AMS is de meest actieve Mod wil jij je squash kwaliteiten omhoog schroeven? Dan is hij jouw man voor 1 dag! Wil je een goede daad doen maar vind je het teveel werk? Ook dan is hij dé Mod die je moet hebben.
Alicey de mod die zich in de strijd van de veiling zelden ziet. En dat is maar goed ook, haar schoonheid is weergaloos en adembenemend en dan zou bieden moeilijk gaan
I.R. Baboon is voor 1 keer uw bard voor een dag, minnestreel met metrum, een hymne, ode of haikoe, hij zet zich voor die avond er toe. Ook is het bijgesteld en mag je onder het genot van Leffe met hem stappen gaan
(Sinterklaasniveau, I know)
En niet te vergeten Nosh maar die is gewoon van mij.
Ik ben nog bezig, ja...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
Dat horen jullie te doen...
*zucht*
quote:
Ja, hallo... er moeten ook nog zaken als boodschappen gedaan wordenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ow dan moet het zeker dinsdag goedkomen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:01 schreef moemoe het volgende:
FamFarmerFan weet wel hoe hij de dingen moet promoten.
quote:Wil je een avondje naar een goede wedstrijd van Feyenoord en achteraf niet in de boeien geslagen worden, ga dat met Five_!!! Hij is supporter in hart en nieren, eentje van de goede soort! Deze knuffelhooligan©Sjeen straalt van nature rust uit en hij weet intuïtief wanneer het verstandig is om te vertrekken... Nog voor de problemen ontstaan...
Hou je niet van voetbal? Dan nog is het een goede keuze om te bieden op Five_ Ook hij houdt van een bourgondisch dineetje met een lekker glaasje wijn. En ik ben ervan overtuigd dat hij je met alle plezier de leuke plekjes van de Maasstad (weliswaar niet mijn Maastricht) wil laten zien... Lekker uitwaaien op de Euromast of met een bootje (hihi, ik zei bootje) de haven verkennen? Five_ zal aangenaam gezelschap zijn...
Dus dames en heren, gooi uw spaarrekening in de strijd voor een leuke tijd met deze wereldgozer...
Nee, die ga ik nu maken... (maar de bedoeling is inclusief foto'squote:
Ow...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, die ga ik nu maken... (maar de bedoeling is inclusief foto's)
Mijn bedoeling Sjeen... mijn bedoelingquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:15 schreef moemoe het volgende:
Lief, modjes die elkaar promoten.
Volgens mij is alleen WGR zo hecht of vergis ik me?![]()
Die indruk kreeg ik ook al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:15 schreef moemoe het volgende:
Lief, modjes die elkaar promoten.
Volgens mij is alleen WGR zo hecht of vergis ik me?![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:26 schreef Sjeen het volgende:
Whihi... We hebben elkaar nog niet eens irl gezien![]()
quote:Foto van Dizer gezien? Ik kan jullie verzekeren dat hij er echt zo uitziet! En dat hij ook precies zo aanvoelt als de foto doet vermoeden... Sterk, maar toch lekker zacht, heerlijk om in die armen weg te kruipen en je eens goed te laten knuffelen![]()
Dizer is zeer galant gezelschap, een echte heer die de conversatie ook goed op gang weet te houden...
Heb je toevallig een feest. bruiloft of middelbare schoolreunie, maar geen date? Dizer is de ultieme verrassing om mee op te komen dagen... Al je nichtjes/oud klasgenoten zullen jaloers op je zijn!
Kortom, stoot ElisaB van die bovenste plaats en trek je creditcard voor Dizer![]()
Heb jij dat geschrevenquote:
Heulemaal alleenquote:
Ik verhoog het bod op deze heerlijke vent (en zijn echtgenote) met ¤ 5,00quote:
Gauw naar het biedtopic!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik verhoog het bod op deze heerlijke vent (en zijn echtgenote) met ¤ 5,00
Ow, kut...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:55 schreef Sjeen het volgende:
Gauw naar het biedtopic!!!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef FamFarmerFan het volgende:Subtiel in beeld hé die trouwring aan zijn vinger
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...
Ik word er een beetje niet goed van dat er vier verschillende topics zijn
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Subtiel in beeld hé die trouwring aan zijn vinger
Heb je niets moeten tekenen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is dat een trouwring? Ik heb ook zoiets aan mijn vinger, maar ben niet getrouwd... ergens iets misgegaan zeker
![]()
Ja, je zei NEE (en ik vroeg het nog zo liev)quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Sjeen het volgende:Is dat een trouwring? Ik heb ook zoiets aan mijn vinger, maar ben niet getrouwd... ergens iets misgegaan zeker
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuluk; ik ben dol op lekkere heupenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef Loena-tik- het volgende:ga ik ook mee?
ik heb ook lekkere heupen, dat wel
![]()
![]()
Nee, dat zou inhalig ende egoistisch zijnquote:Maar voor andere dames(of heren natuurlijk) je mag hem ook voor je alleen hebben voor een avondje, het is natuurlijk niet eerlijk om zo'n lekker vent alleen voor mijzelf te houden
![]()
Oww... dan moet ik je toch echt verkeerd verstaan hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je zei NEE (en ik vroeg het nog zo liev)
Mooi... spaarcentjes tellen gaatquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
ga ik ook mee?
ik heb ook lekkere heupen, dat wel
![]()
![]()
Maar voor andere dames(of heren natuurlijk) je mag hem ook voor je alleen hebben voor een avondje, het is natuurlijk niet eerlijk om zo'n lekker vent alleen voor mijzelf te houden
![]()
Tussenstand:quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:23 schreef Dipkip het volgende:
Kan je al ergens actuele prijzen zien? Ik snap het niet meer zo met al die topics.
En hoe ver gaat Biogarde op zijn date?Ik las iets over zuigen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | SJEEN : 85 Reya CHOWI : 75 Chinless DIZER : 75 ElisaB NOSH : 72 FamFarmerFan IR BABOON : 71 Sitethief ALICEY : 70 SiteThief UIO_AMS : 67 alicey DARK ANGELUS : 65 Chinless FIVE HORIZONS : 60 ElisaB BIOGARDE : 55 Reya MESSENGA : 50 FamFarmerFan UIO_AMS (RAOK) : 50 Reya TOTAAL : 1795 |
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef FamFarmerFan het volgende:Als hij nou ook even een promootje maakt...
Mwoa... die 12 zijn dan veel te weinigquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef FamFarmerFan het volgende:Hoeveel mods zijn er nou in totaal....
Even een kleine hypothese, stel nou dat alle 12 mods tegelijkertijd op een dag worden "geclaimd" dan moet je toch behoorlijk het Forum op z'n kop kunnen zetten, toch?
Het lijkt mij dat zoiets wel wat waard is...
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa... die 12 zijn dan veel te weinig
Alleen [WGR] is echt onbemand, dan![]()
Dat zou wel heel erg zijn, inderdaad.... dus doe maar nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik wil natuurlijk niemand op ideeën brengen...
Willing, able but not allowed.....quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:31 schreef FamFarmerFan het volgende:Is trouwens 1 van de mods van GWZ capabel om voor 1 dag mijn belastingadviseur te zijn?
Nah, jammer, misschien is 1 van de mods hovenier? Kan die een tuin winterklaar maken ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Willing, able but not allowed.....
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:36 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah, jammer, misschien is 1 van de mods hovenier? Kan die een tuin winterklaar maken ofzo?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel klussen heb je allemaal te doen? Bieden op een aantal mods. Dan maken we er een FFF-klusjes-meet van
Ik wel! Waar kan ik hem bereiken voor een onderhandelingsprocedure?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:15 schreef Five_Horizons het volgende:
En hoever Biogarde gaat weet ik niet.... en wil ik niet weten
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb F_H, loena en Dizer
Wat heeft een mens nog meer nodig?
Owja, een Sjeen
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb F_H, loena en Dizer
Wat heeft een mens nog meer nodig?
Owja, een Sjeen
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Me-jammie
Het wordt een feestavond, wat ik je brom
Hindernissen? Tell me...quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef Five_Horizons het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er zijn nog wel wat hindernissen te nemen, maar soit..... kniesoor, opletten enz..
Zielen + vreugd =quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luus mag wmb wel meedoen hoor; tis een lekker ding
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luus mag wmb wel meedoen hoor; tis een lekker ding
![]()
Bij de modmeet kwam iedereen er zo'n beetje achter dat forum onbemand was, toen de eersten al weer half-dronken thuis zaten. En daar zat meer dan het dubbele van wat er nu geveild wordt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef FamFarmerFan het volgende:Hoeveel mods zijn er nou in totaal....
Even een kleine hypothese, stel nou dat alle 12 mods tegelijkertijd op een dag worden "geclaimd" dan moet je toch behoorlijk het Forum op z'n kop kunnen zetten, toch?
Het lijkt mij dat zoiets wel wat waard is...
Precies, er waren een hoop moderators, alle FA's (unicum in de FOK! geschiedenis volgens mij dat ze allemaal bij elkaar waren) plus 2 Admins.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bij de modmeet kwam iedereen er zo'n beetje achter dat forum onbemand is, toen de eersten al weer half-dronken thuis zaten. En daar zat meer dan het dubbele van wat er nu geveild wordt.
Het is geen geintje, hier kun je vragen stellen en in V&A staat een sticky met een OPquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:53 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga het gewoon nog een keer vragen hoor... Is er al een duidelijk topic? Waar je vragen kan stellen? Of is die veiling gewoon een geintje en is het meer dat blauwe mensen met elkaar gaan afspreken en daar 4 vage topics over openen?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bij de modmeet kwam iedereen er zo'n beetje achter dat forum onbemand was, toen de eersten al weer half-dronken thuis zaten. En daar zat meer dan het dubbele van wat er nu geveild wordt.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:53 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga het gewoon nog een keer vragen hoor... Is er al een duidelijk topic? Waar je vragen kan stellen? Of is die veiling gewoon een geintje en is het meer dat blauwe mensen met elkaar gaan afspreken en daar 4 vage topics over openen?
Pardon, ik had over je heen gelezen, verblind door al het blauw.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:31 schreef FamFarmerFan het volgende:
Je mag mij best voor een hoop dingen uitmaken... maar ik ben niet blauw
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Pardon, ik had over je heen gelezen, verblind door al het blauw.
*buigt*
Bij een minimum bod van 50 euro voor clumsy_kind zal ik erover nadenkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet serieus neem. De bieders dus. Maar ik zal vanavond even babbelen met moe.
Heeft 'ie nog niet terug gemaild?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:05 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind de info over de mogelijkheden zo minimaal. Het lijkt me best tof om eens een echt groot bedrag aan een goed doel te geven, maar dan wil ik ook wel een leuke date er voor terug. Dus ik wilde graag wat meer over Biogarde weten. Als een date met hem gezellig is wil ik wel een week niet blowen biedenik heb hem al gemaild dat ie zichzelf wat meer moet aanprijzen voor het goede doel, maar misschien kun jij dat ook wel doen
![]()
quote:
Gevalletje, we hadden alles al geregeldquote:Op zondag 3 december 2006 01:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Gevalletje "sliep uit" ? of gewoon meer bieden
quote:Op zondag 3 december 2006 01:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Gevalletje "sliep uit" ? of gewoon meer bieden
Whehehehe, maar diz en ik komen met meerquote:
Meer wat? Meer centen? Of meer praatjes?quote:Op zondag 3 december 2006 01:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehehehe, maar diz en ik komen met meer!
Beide we willen jou ookquote:Op zondag 3 december 2006 01:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Meer wat? Meer centen? Of meer praatjes?
Voornamelijk het laatste....quote:Op zondag 3 december 2006 01:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Meer wat? Meer centen? Of meer praatjes?
Niets mis met praatjes hèaquote:
[film]quote:
Je wilt mij ook? Wat wil je met mij gaan doen dan?quote:
Ask Sjeenquote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je wilt mij ook? Wat wil je met mij gaan doen dan?
quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je wilt mij ook? Wat wil je met mij gaan doen dan?
quote:get a room
Zeg Sjeen, denk je dat het verstandig is als D_A hetzelfde met mij gaat doen als hij met jou zou willen doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |