Dat kan niet voor mij zijn geweest; mij zou je ¤ 130 bieden om het te mogenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:28 schreef FamFarmerFan het volgende:
Had ik jou trouwens 13 Euro geboden om niet je kont te hoeven kussen of was dat IJsmeis?
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:31 schreef Sjeen het volgende:
Psst, mijn foto is huis- tuin- en keuken... zonder photoshop en zelf opgemaakt...
Maar ik heb Dizer in real life gezien... hij is gewoon echt lekkerEn daarbij ook nog eens goed gezelschap!!!
quote:Op zondag 26 november 2006 23:24 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nee hoor, het is niet zijn sig het is zijn foto.
Kijk ieder jaar organiseer ik met een vriendenclubje een boot met de gaypride. En aangezien ik dik, lelijk en aan het zuipen ben kan ik niet op de voorplecht dansen.Dus als Dizer daar nou gaat staan. Dat is veel leuker voor de mensen die aan de kant staan.
Ik ben zoooo menslievend.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok. Nee sorry, ik wordt dan zeeziek
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kan niet voor mij zijn geweest; mij zou je ¤ 130 bieden om het te mogen
Wat heeft jouw hoowmoow zijn met mijn kont te makenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef FamFarmerFan het volgende:![]()
homo (de ~ (m.), homines/~'s)
1 homoseksueel
homofiel (de ~ (m.), ~en)
1 homoseksueel
homoseksueel (de ~ (m.), -elen)
1 man met seksuele voorkeur voor mannen => bruinwerker, flikker, gay, geïnverteerde, holtor, homo, homofiel, poot, reetkever, sodemieter, sodomiet, nicht, pisnicht, holtor, reetridder etc etc.
Mwoah, 13 Euro max.
Voor 130 euro laat jij je kont kussen?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kan niet voor mij zijn geweest; mij zou je ¤ 130 bieden om het te mogen
Dat als ik dan toch iemands kont mag kussen dat het dan die van een man is.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat heeft jouw hoowmoow zijn met mijn kont te maken
Nog wel gratis ookquote:Op donderdag 30 november 2006 00:03 schreef Lucille het volgende:
Voor 130 euro laat jij je kont kussen?
Mijn eetlust, wat doe jequote:Op donderdag 30 november 2006 00:04 schreef FamFarmerFan het volgende:
Dat als ik dan toch iemands kont mag kussen dat het dan die van een man is.![]()
Had dat dan meteen gezegd de vorige keer in Utrecht.quote:
quote:
Had ik het maar gewetenquote:Op donderdag 30 november 2006 00:05 schreef Lucille het volgende:
Had dat dan meteen gezegd de vorige keer in Utrecht.
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ik had het over fris gewassen en ach laat ook maar.
Wat ik ook zeg, het word tegen mij gebruikt.
Ik ook van jouquote:
Dat merk ikquote:Op donderdag 30 november 2006 11:15 schreef FamFarmerFan het volgende:
Stripact!?Jah ik brul maar wat hoor...
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Samen Rammstein - Volkerball kijken
April Paaspopquote:Op donderdag 30 november 2006 11:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
We gaan wel naar Tool in Duitsland![]()
Of een leuk festival volgend jaar
Hoe te vroeg voor bierquote:Op donderdag 30 november 2006 11:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat merk ik
Het is nog te vroeg voor bier, hoor
Maar denk gerust mee
Hoi Sjeen, ga is aan het werk!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe te vroeg voor bierBier kan altijd hoor
Zo, het drankorgel heeft gesproken
![]()
Is dat wat?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe te vroeg voor bierBier kan altijd hoor
Zo, het drankorgel heeft gesproken
![]()
Ik vind het één van de leukere festivals zo vroeg in het festival seizoen.quote:
In de gaten houden, dusquote:Op donderdag 30 november 2006 11:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind het één van de leukere festivals zo vroeg in het festival seizoen.
Voorderest kan er niets tippen aan Roskilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |