quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bij de modmeet kwam iedereen er zo'n beetje achter dat forum onbemand was, toen de eersten al weer half-dronken thuis zaten. En daar zat meer dan het dubbele van wat er nu geveild wordt.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:53 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga het gewoon nog een keer vragen hoor... Is er al een duidelijk topic? Waar je vragen kan stellen? Of is die veiling gewoon een geintje en is het meer dat blauwe mensen met elkaar gaan afspreken en daar 4 vage topics over openen?
Pardon, ik had over je heen gelezen, verblind door al het blauw.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:31 schreef FamFarmerFan het volgende:
Je mag mij best voor een hoop dingen uitmaken... maar ik ben niet blauw
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Pardon, ik had over je heen gelezen, verblind door al het blauw.
*buigt*
Bij een minimum bod van 50 euro voor clumsy_kind zal ik erover nadenkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet serieus neem. De bieders dus. Maar ik zal vanavond even babbelen met moe.
Heeft 'ie nog niet terug gemaild?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:05 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind de info over de mogelijkheden zo minimaal. Het lijkt me best tof om eens een echt groot bedrag aan een goed doel te geven, maar dan wil ik ook wel een leuke date er voor terug. Dus ik wilde graag wat meer over Biogarde weten. Als een date met hem gezellig is wil ik wel een week niet blowen biedenik heb hem al gemaild dat ie zichzelf wat meer moet aanprijzen voor het goede doel, maar misschien kun jij dat ook wel doen
![]()
quote:
Gevalletje, we hadden alles al geregeldquote:Op zondag 3 december 2006 01:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Gevalletje "sliep uit" ? of gewoon meer bieden
quote:Op zondag 3 december 2006 01:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Gevalletje "sliep uit" ? of gewoon meer bieden
Whehehehe, maar diz en ik komen met meerquote:
Meer wat? Meer centen? Of meer praatjes?quote:Op zondag 3 december 2006 01:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehehehe, maar diz en ik komen met meer!
Beide we willen jou ookquote:Op zondag 3 december 2006 01:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Meer wat? Meer centen? Of meer praatjes?
Voornamelijk het laatste....quote:Op zondag 3 december 2006 01:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Meer wat? Meer centen? Of meer praatjes?
Niets mis met praatjes hèaquote:
[film]quote:
Je wilt mij ook? Wat wil je met mij gaan doen dan?quote:
Ask Sjeenquote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je wilt mij ook? Wat wil je met mij gaan doen dan?
quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je wilt mij ook? Wat wil je met mij gaan doen dan?
quote:get a room
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |