quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa... die 12 zijn dan veel te weinig
Alleen [WGR] is echt onbemand, dan![]()
Dat zou wel heel erg zijn, inderdaad.... dus doe maar nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik wil natuurlijk niemand op ideeën brengen...
Willing, able but not allowed.....quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:31 schreef FamFarmerFan het volgende:Is trouwens 1 van de mods van GWZ capabel om voor 1 dag mijn belastingadviseur te zijn?
Nah, jammer, misschien is 1 van de mods hovenier? Kan die een tuin winterklaar maken ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Willing, able but not allowed.....
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:36 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah, jammer, misschien is 1 van de mods hovenier? Kan die een tuin winterklaar maken ofzo?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel klussen heb je allemaal te doen? Bieden op een aantal mods. Dan maken we er een FFF-klusjes-meet van
Ik wel! Waar kan ik hem bereiken voor een onderhandelingsprocedure?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:15 schreef Five_Horizons het volgende:
En hoever Biogarde gaat weet ik niet.... en wil ik niet weten
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb F_H, loena en Dizer
Wat heeft een mens nog meer nodig?
Owja, een Sjeen
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb F_H, loena en Dizer
Wat heeft een mens nog meer nodig?
Owja, een Sjeen
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Me-jammie
Het wordt een feestavond, wat ik je brom
Hindernissen? Tell me...quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef Five_Horizons het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er zijn nog wel wat hindernissen te nemen, maar soit..... kniesoor, opletten enz..
Zielen + vreugd =quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luus mag wmb wel meedoen hoor; tis een lekker ding
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luus mag wmb wel meedoen hoor; tis een lekker ding
![]()
Bij de modmeet kwam iedereen er zo'n beetje achter dat forum onbemand was, toen de eersten al weer half-dronken thuis zaten. En daar zat meer dan het dubbele van wat er nu geveild wordt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef FamFarmerFan het volgende:Hoeveel mods zijn er nou in totaal....
Even een kleine hypothese, stel nou dat alle 12 mods tegelijkertijd op een dag worden "geclaimd" dan moet je toch behoorlijk het Forum op z'n kop kunnen zetten, toch?
Het lijkt mij dat zoiets wel wat waard is...
Precies, er waren een hoop moderators, alle FA's (unicum in de FOK! geschiedenis volgens mij dat ze allemaal bij elkaar waren) plus 2 Admins.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bij de modmeet kwam iedereen er zo'n beetje achter dat forum onbemand is, toen de eersten al weer half-dronken thuis zaten. En daar zat meer dan het dubbele van wat er nu geveild wordt.
Het is geen geintje, hier kun je vragen stellen en in V&A staat een sticky met een OPquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:53 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga het gewoon nog een keer vragen hoor... Is er al een duidelijk topic? Waar je vragen kan stellen? Of is die veiling gewoon een geintje en is het meer dat blauwe mensen met elkaar gaan afspreken en daar 4 vage topics over openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |