Geen flauw idee...quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:45 schreef Sjeen het volgende:
Goed nieuws voor alle angstigen na het kijken van het journaal vanmorgen!
![]()
Five_ is niet opgepaktMag ik 'm bij deze bombarderen tot knuffelhooligan
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:56 schreef FamFarmerFan het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Dit is de 1 na laatste werkdag dat je op de mods kunt bieden
Dus dames, heren en ander volk,
Grijp uw kans om met een echte FokMod op stap te gaan... Maar FokMods zouden FokMods niet zijn als ze niet iets extra's hebben toe te voegen.
Dark_Angelus is dé Mod waar je op kunt bieden, als je zin hebt in gitarenbandje, biertjes die betaald worden EN iemand die altijd zijn afspraken nakomt!
Yvonne gooit zonder enig gewetensbezwaar Brechtje in de strijd en niet te vergeten hubby! (klinkt als chubby, helemaal niet als man).
Dizer speelt als JIJ dat wilt voor bloemenboer op de Amsterdamse grachten.
Five_Horizons is absoluut bereid om speciaal voor jou ontmoeting heel gezellig met je te stappen.
Sjeen stelt zonder enige probleem haar keuken beschikbaar voor jou en je ingrediënten om er een geweldig bourgondisch maal klaar te maken
Messenga is nou werkelijk 1 van de weinige mensen die de dames hier kan uit leggen wat nou precies buitenspel is!
Chowi is voor de heren de Mod die je nodig hebt om striptease lessen van te krijgen, nooit meer stunteling wat draaien en je hemd uittrekken maar sensueel ontkleden en besprongen worden door de mooiste vrouwen!
Biogarde linksdraaiend dan wel rechtsdraaiend is hij absoluut de Mod die je zou moeten hebben voor een gezellige avond
UIO_AMS is de meest actieve Mod wil jij je squash kwaliteiten omhoog schroeven? Dan is hij jouw man voor 1 dag! Wil je een goede daad doen maar vind je het teveel werk? Ook dan is hij dé Mod die je moet hebben.
Alicey de mod die zich in de strijd van de veiling zelden ziet. En dat is maar goed ook, haar schoonheid is weergaloos en adembenemend en dan zou bieden moeilijk gaan
I.R. Baboon is voor 1 keer uw bard voor een dag, minnestreel met metrum, een hymne, ode of haikoe, hij zet zich voor die avond er toe. Ook is het bijgesteld en mag je onder het genot van Leffe met hem stappen gaan
(Sinterklaasniveau, I know)
En niet te vergeten Nosh maar die is gewoon van mij.
Ik ben nog bezig, ja...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
Dat horen jullie te doen...
*zucht*
quote:
Ja, hallo... er moeten ook nog zaken als boodschappen gedaan wordenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ow dan moet het zeker dinsdag goedkomen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:01 schreef moemoe het volgende:
FamFarmerFan weet wel hoe hij de dingen moet promoten.
quote:Wil je een avondje naar een goede wedstrijd van Feyenoord en achteraf niet in de boeien geslagen worden, ga dat met Five_!!! Hij is supporter in hart en nieren, eentje van de goede soort! Deze knuffelhooligan©Sjeen straalt van nature rust uit en hij weet intuïtief wanneer het verstandig is om te vertrekken... Nog voor de problemen ontstaan...
Hou je niet van voetbal? Dan nog is het een goede keuze om te bieden op Five_ Ook hij houdt van een bourgondisch dineetje met een lekker glaasje wijn. En ik ben ervan overtuigd dat hij je met alle plezier de leuke plekjes van de Maasstad (weliswaar niet mijn Maastricht) wil laten zien... Lekker uitwaaien op de Euromast of met een bootje (hihi, ik zei bootje) de haven verkennen? Five_ zal aangenaam gezelschap zijn...
Dus dames en heren, gooi uw spaarrekening in de strijd voor een leuke tijd met deze wereldgozer...
Nee, die ga ik nu maken... (maar de bedoeling is inclusief foto'squote:
Ow...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, die ga ik nu maken... (maar de bedoeling is inclusief foto's)
Mijn bedoeling Sjeen... mijn bedoelingquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:15 schreef moemoe het volgende:
Lief, modjes die elkaar promoten.
Volgens mij is alleen WGR zo hecht of vergis ik me?![]()
Die indruk kreeg ik ook al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:15 schreef moemoe het volgende:
Lief, modjes die elkaar promoten.
Volgens mij is alleen WGR zo hecht of vergis ik me?![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:26 schreef Sjeen het volgende:
Whihi... We hebben elkaar nog niet eens irl gezien![]()
quote:Foto van Dizer gezien? Ik kan jullie verzekeren dat hij er echt zo uitziet! En dat hij ook precies zo aanvoelt als de foto doet vermoeden... Sterk, maar toch lekker zacht, heerlijk om in die armen weg te kruipen en je eens goed te laten knuffelen![]()
Dizer is zeer galant gezelschap, een echte heer die de conversatie ook goed op gang weet te houden...
Heb je toevallig een feest. bruiloft of middelbare schoolreunie, maar geen date? Dizer is de ultieme verrassing om mee op te komen dagen... Al je nichtjes/oud klasgenoten zullen jaloers op je zijn!
Kortom, stoot ElisaB van die bovenste plaats en trek je creditcard voor Dizer![]()
Heb jij dat geschrevenquote:
Heulemaal alleenquote:
Ik verhoog het bod op deze heerlijke vent (en zijn echtgenote) met ¤ 5,00quote:
Gauw naar het biedtopic!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik verhoog het bod op deze heerlijke vent (en zijn echtgenote) met ¤ 5,00
Ow, kut...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:55 schreef Sjeen het volgende:
Gauw naar het biedtopic!!!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef FamFarmerFan het volgende:Subtiel in beeld hé die trouwring aan zijn vinger
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...
Ik word er een beetje niet goed van dat er vier verschillende topics zijn
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Subtiel in beeld hé die trouwring aan zijn vinger
Heb je niets moeten tekenen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is dat een trouwring? Ik heb ook zoiets aan mijn vinger, maar ben niet getrouwd... ergens iets misgegaan zeker
![]()
Ja, je zei NEE (en ik vroeg het nog zo liev)quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Sjeen het volgende:Is dat een trouwring? Ik heb ook zoiets aan mijn vinger, maar ben niet getrouwd... ergens iets misgegaan zeker
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuluk; ik ben dol op lekkere heupenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef Loena-tik- het volgende:ga ik ook mee?
ik heb ook lekkere heupen, dat wel
![]()
![]()
Nee, dat zou inhalig ende egoistisch zijnquote:Maar voor andere dames(of heren natuurlijk) je mag hem ook voor je alleen hebben voor een avondje, het is natuurlijk niet eerlijk om zo'n lekker vent alleen voor mijzelf te houden
![]()
Oww... dan moet ik je toch echt verkeerd verstaan hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je zei NEE (en ik vroeg het nog zo liev)
Mooi... spaarcentjes tellen gaatquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
ga ik ook mee?
ik heb ook lekkere heupen, dat wel
![]()
![]()
Maar voor andere dames(of heren natuurlijk) je mag hem ook voor je alleen hebben voor een avondje, het is natuurlijk niet eerlijk om zo'n lekker vent alleen voor mijzelf te houden
![]()
Tussenstand:quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:23 schreef Dipkip het volgende:
Kan je al ergens actuele prijzen zien? Ik snap het niet meer zo met al die topics.
En hoe ver gaat Biogarde op zijn date?Ik las iets over zuigen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | SJEEN : 85 Reya CHOWI : 75 Chinless DIZER : 75 ElisaB NOSH : 72 FamFarmerFan IR BABOON : 71 Sitethief ALICEY : 70 SiteThief UIO_AMS : 67 alicey DARK ANGELUS : 65 Chinless FIVE HORIZONS : 60 ElisaB BIOGARDE : 55 Reya MESSENGA : 50 FamFarmerFan UIO_AMS (RAOK) : 50 Reya TOTAAL : 1795 |
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef FamFarmerFan het volgende:Als hij nou ook even een promootje maakt...
Mwoa... die 12 zijn dan veel te weinigquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef FamFarmerFan het volgende:Hoeveel mods zijn er nou in totaal....
Even een kleine hypothese, stel nou dat alle 12 mods tegelijkertijd op een dag worden "geclaimd" dan moet je toch behoorlijk het Forum op z'n kop kunnen zetten, toch?
Het lijkt mij dat zoiets wel wat waard is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |