Kom op zeg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja, want Hubby is een gangbare term
Het klinkt als een driejarige Engelse peuter die net iets op de peuterschool opgepikt heeft.
quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan ik het eindelijk ook eens bijhouden.![]()
IK vind mezelf iets meer waard dan 100 euro.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]Jij had jezelf ook weer eens moeten veilen man
![]()
Je wordt geen lijfeigene hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK vind mezelf iets meer waard dan 100 euro.![]()
Tsssk, ik heb je een keer gratis verpatst andersquote:
Daarom doe ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tsssk, ik heb je een keer gratis verpatst anders
Aanstellerquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet meer.![]()
declareren niet, storten natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het eten was 100 euro kan ik dat nog bij je declareren?![]()
![]()
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:28 schreef Chowi het volgende:
Ik mag zeker geen campagne voor mezelf gaan voeren hè?
zeker welquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:28 schreef Chowi het volgende:
Ik mag zeker geen campagne voor mezelf gaan voeren hè?
Oeh! *topic opent in ONZ.quote:
Er woonde toch een daar? Nosh?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Was er nog een mod 'te koop' die in het Noorden des Lands woont?
Nosh is wel heel erg eh...jongquote:
Die woont in Amersfoort, zo noordelijk is dat niet. Date met mij, Isa!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er woonde toch een daar? Nosh?
Ja, ik kon mezelf wel te koop zetten, maar no time no timeEn ik blief geen biére
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
Die woont in Amersfoort, zo noordelijk is dat niet. Date met mij, Isa!.
Oh dan waren het Rekkie en/of Het Biertje die hier naar t noorden wonenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die woont in Amersfoort, zo noordelijk is dat niet. Date met mij, Isa!.
Hallow!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh dan waren het Rekkie en/of Het Biertje die hier naar t noorden wonen
Isabeau woont zélf in het noorden, thats it, ik bied niet, ik heb geen 1000 euro+ om met Vonne een drankje te gaan nuttigenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hallow!
Als ik naar Mestreech ga, dan is het "noorden" ook wel te doen
En ik woon in het westen, vandaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Isabeau woont zélf in het noorden, thats it,
In V&A in het sticky topicquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Waar kan je overigens de tot nu toe genoemde bedragen bekijken?
wel een dubbelpost van mij maar: je hebt PMquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef static het volgende:
Help.
En: [FOK! voor FOK] Modveiling van start! #Deel 2
Got it.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
wel een dubbelpost van mij maar: je hebt PM
De tussenstand om 21.57 uur.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:51 schreef ondeugend het volgende:
Tussenstand ?
Ik zie door al die topics de crew niet meer.
Dan "koop" je die persoon en geeft hem/haar cadeau aan een andere user. Voor Sinterklaas of Kerstquote:Op woensdag 29 november 2006 00:42 schreef ondeugend het volgende:
En als ik nu bied op een persoon maar niet kan daten.. mag het dan ook voor eeuwig mijn fokslaaf zijn ?![]()
Liefffffquote:Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik wacht nog even.
Die prijs kan nog makkelijk over de honderd euroquote:Op woensdag 29 november 2006 21:55 schreef Lucille het volgende:
Whehehe, ja die prijs moet gewoon omhoog.
Honderd maar?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Die prijs kan nog makkelijk over de honderd euro![]()
Neequote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik moet niet meteen te hoge verwachtingen scheppen![]()
Ahhhhhh,quote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee
Voor de volledigheid wil ik nog even zielig doen...
Ik heb vandaag de afstand A'dam - Spijkenisse in de auto overbrugd in, ja ja, 4 uur!!!
*zielig kijkt*
Volgens mij stond het verkeer in de Randstad vandaag een beetje stil.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee
Voor de volledigheid wil ik nog even zielig doen...
Ik heb vandaag de afstand A'dam - Spijkenisse in de auto overbrugd in, ja ja, 4 uur!!!
*zielig kijkt*
Hmm, klinkt wel goed op zich. Ik neem aan dat dit ook gewoon kan wachten tot volgend jaar?quote:Of toch liever een avondje lekker bourgondisch dineren met een goed glas wijn? Bij mij ben je aan het goede adres
Dat is inderdaad ook nog zo'n vraag. Stel ik bied 120 euro en ik ga lekker uit eten voor 160 euro.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:13 schreef Reya het volgende:
De vraag is vooral, zit het bourgondisch eten bij de prijs inbegrepen?![]()
Dineetjes kunnen toch het hele jaar door!?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hmm, klinkt wel goed op zich. Ik neem aan dat dit ook gewoon kan wachten tot volgend jaar?
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:13 schreef Reya het volgende:
De vraag is vooral, zit het bourgondisch eten bij de prijs inbegrepen?![]()
Dan mogen er wel wat meer mensen gaan bieden, eerstquote:Op woensdag 29 november 2006 22:17 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Bourgondisch eten doe je lekker met z'n allen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:17 schreef Sjeen het volgende:
Wat denken jullie nou zelf... Ik bied mijn gezelschap aan![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Volgens mij stond het verkeer in de Randstad vandaag een beetje stil.
Je bedoeld dus dat je op onze kosten wilt mee eten?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:17 schreef Sjeen het volgende:
Wat denken jullie nou zelf... Ik bied mijn gezelschap aan![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]En je keuken om het te bereiden?
Ik heb zo mijn redenen om niet te bieden.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Reya het volgende:
Dan mogen er wel wat meer mensen gaan bieden, eerst![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
At your service![]()
Je hebt twee vrouwen?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn redenen om niet te bieden.![]()
1. Vrouw en nog gevaarlijk ook
2. Ik heb er al twee.
3. Ik gun een ander ook wat.
4. Of all places, Maasdinges![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Damned....
Ik heroverweeg alle ieder gedane uitspraken. Heb je nog kinderen ook?
Ja nee, je had iets tegen Maasdinges en zoquote:Op woensdag 29 november 2006 22:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Damned....
Ik heroverweeg alle eerder gedane uitspraken. Heb je nog kinderen ook?
Ik vroeg het me ook al af... ik snapte die boot ook ineens niet meer...quote:
Nee modjes...quote:
quote:
quote:
Kijk... en blonde Ikje snapte dat dus welquote:
Aha, op die fiets.quote:
Ow? En nu bied je er op nog meer? Verzamel je ze?quote:
Ow ik heb legio vriendinnen.... die zeiken tenminsten niet over voetbal. Zo handig!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:24 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vroeg het me ook al af... ik snapte die boot ook ineens niet meer...
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ow ik heb legio vriendinnen.... die zeiken tenminsten niet over voetbal. Zo handig!
Wat was messenga ook alweer voor mod?
Nee, ik ben modderfokker.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ow? En nu bied je er op nog meer? Verzamel je ze?
*bang in hoekje kruiptquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:25 schreef Lucille het volgende:
[..]Die is volgens mij 2 jaar, 4 maanden, 2 weken en 2 dagen oud.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kijk... en blonde Ikje snapte dat dus wel![]()
Hoeft niet hoor, dat woordgrapje kwam net in mij op. (slechte garp, je weet tochquote:
*Weer stoer gezicht trekt... "quote:Op woensdag 29 november 2006 22:32 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, dat woordgrapje kwam net in mij op. (slechte garp, je weet toch)
Ze is precies zo ondeugend als ze eruit zietquote:Op woensdag 29 november 2006 22:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nah ze heeft een geweldig guitig gezicht
Ja dat gokte ik gewoonquote:
Erg smaakvol iddquote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Sjeen: wat een prachtige keuken!
Hier zijn d'r nu ook 3 wat ziekjes. Het heerst, de dagen ervoor waren er 2 ziek.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze is precies zo ondeugend als ze eruit zietAlleen een beetje ziekjes nu...
Ze heeft de charmes van papa en het karakter van mama![]()
Meestal vinden de ouders het erger als de kinderen. Of was het dik huilen?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Zieke kindjes zijn zielig...
Hier heeft er vandaag één een scheurtje onder zijn wenkbrauw opgelopen....![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Zieke kindjes zijn zielig...
Hier heeft er vandaag één een scheurtje onder zijn wenkbrauw opgelopen....![]()
Het was de jongste... hij heeft een hechting (geplakt) en het was best blérenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Meestal vinden de ouders het erger als de kinderen. Of was het dik huilen?
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:53 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dan heb je wel weer mazzel dat het niet een stukje lager was.
Wij hebben hier periodes gehad dat ze ons vriendelijk bij naam noemden op de EHBO.
Het nadeel vind ik altijd van kleine zieke kinderen altijd dat je niet kunt uitleggen dat het overgaat. Dat gaat bij oudere kinderen dan weer wel. Die hoef je dan alleen maar goed te verwennen.
Kun je nagaan als je kind Cystic Fibrosis heeft.
75 Euro op Nosh
Somsquote:Op woensdag 29 november 2006 22:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het was de jongste... hij heeft een hechting (geplakt) en het was best bléren
[..]
Ben jij een klier?![]()
Dat was de vraag nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |