Voor de luie mensen onder onsquote:Op woensdag 22 november 2006 19:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Uhmmm, ik zou nog eens een hele dag butler spelen voor Sjeen, dus kan ik wel op haar bieden. Maar waar lees ik hoe hoog het bod moet zijn en of ik niet gewoon een donatie kan doen.
Zal best wel ergens staan maar ben best druk nu.
En is het dan inclusief bier of niet?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef moemoe het volgende:
Voor de luie mensen onder ons:
De veiling start maandag 27 november om 20.00 uur. Je kunt bieden door pussydeluxe of mij een PM te sturen, een bod uit te brengen in het speciale topic dat maandag geopend wordt of via Fok! radio.
Dit gaat helemaal goedkomen!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/944343/6/50#43792004]woensdag 22
Nee, ik ga op pad met de winnaar.
Ligt eraan als er een mod is die bij mij in de buurt woont wel Anders nietquote:Op woensdag 22 november 2006 19:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Je kunt als man gewoon op een mannelijke moderator bieden en een biertje met elkaar drinken.
dan ga je toch gewoon op een man bieden?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef skippy22 het volgende:
Waarom doen er niet meer meisjes mee1 Is wel erg weinig
Er doen twee vrouwen mee: Sjeen en yvonne.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef skippy22 het volgende:
Waarom doen er niet meer meisjes mee1 Is wel erg weinig
afgesprokenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef Dirkh het volgende:
Ik bied wel wat onder tafel, beetje zwart geld schuiven is het mij wel waard.
We zien elkaar.
En wat is she dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er doen twee vrouwen mee: Sjeen en yvonne.
Het is sowieso een vage beweging.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Mag je zelf de dag bepalen waarop je de 'aankoop' opeist?
Vanaf maandag 20.00 uur kan je bieden tot maandag 4 december 24.00 uur.Op 5 december wordt de eindstand opgemaakt en nemen wij contact op met de hoogste bieders voor de verdere afhandeling.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Mag je zelf de dag bepalen waarop je de 'aankoop' opeist?
Of moet dat persè in goed overleg?
Neequote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef tonks het volgende:
[..]
En wat is she dan?
edit
doet die niet meer mee?
Nou ja, ik wilde de beste kok (m/v) eruit pikken, me suf bieden, en die dan voor 13 man laten koken met kerst hier.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vanaf maandag 20.00 uur kan je bieden tot maandag 4 december 24.00 uur.Op 5 december wordt de eindstand opgemaakt en nemen wij contact op met de hoogste bieders voor de verdere afhandeling.
Let op: Door het uitbrengen van een bod, verplicht je jezelf om het desbetreffende bedrag te betalen wanneer jouw bod het hoogste bod is.
Ik hoop dat dit een beetje een antwoord is op jouw vraag?
Hehe....quote:Op woensdag 22 november 2006 20:21 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde de beste kok (m/v) eruit pikken, me suf bieden, en die dan voor 13 man laten koken met kerst hier.
Maar ik vermoed dat al die mensen zelf wel iets te doen hebben rond kerst.
Achter de schermen werd ik bestempeld als een blonde Balkenende (voor de foto's)quote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
sorry five, niet schrikken hoor .... maar het viel me gewoon op....
leuk trouwens eens een echte indruk van iemand te krijgen
Yvonne jij mag ook op mij bieden!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef yvonne het volgende:
Toffe veiling people!
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hehe....
Maar alles is exclusief bier![]()
Dat was achter de schermen in elk geval de voorwaardequote:
Jaja, kwekkedikwek.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat was achter de schermen in elk geval de voorwaardeen een avond in plaats van een dag, maar laten we de pret niet drukken
50 Euro.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:15 schreef Eightball het volgende:
Jaja, kwekkedikwek.
Ik neem jou mee naar 423, het ouwe lullenvak, dus niet zo erg...
Maandag pas bieden!!!!!quote:
Ik wil five_horizons.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:18 schreef 2cv het volgende:
Ohja, als je een crewlid weet te bemachtigen, mag je die dan ook aan het werk zetten ?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 21:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik wil five_horizons.
Die moét een daggie naar Ajax.
Het zou leuk zijn als Chowi zich liet veilenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef JDude het volgende:
Ik zet een kratje bier in op Chowi.
Ik zou wel willen!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Chowi zich liet veilen.
Dat wil ik wel meemaken eigenlijkquote:
Die eerst cryptische uitspraak mag je me eens nader toelichten...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Sjeen: je posthok, wat doe je? (ik zie je balkje niet) edit: nu wel, helemaal onderaan
)
Anyway: dat gebeurt niet....![]()
Maar zo te zien wil Sjeen wel
Of de mannen ook op sugabitches forum posten.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Je kunt als man gewoon op een mannelijke moderator bieden en een biertje met elkaar drinken.
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef outcast_within het volgende:
Hebben we hier vrouwelijke users dan?
Zowiezo zijn vrouwen krenten. die gaan daar niet veel voor betalen.
Beter kun je een combo maken van ijsmeis en kansloze rukkertjes.
Kassa is
Hear hear, de grootste kansloze rukkert spreekt.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef outcast_within het volgende:
Hebben we hier vrouwelijke users dan?
Zowiezo zijn vrouwen krenten. die gaan daar niet veel voor betalen.
Beter kun je een combo maken van ijsmeis en kansloze rukkertjes.
Kassa is
Hierquote:Op woensdag 22 november 2006 23:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die eerst cryptische uitspraak mag je me eens nader toelichten...
teeks wan to now wan.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hear hear, de grootste kansloze rukkert spreekt.
[preekgestoelte]quote:Op donderdag 23 november 2006 11:06 schreef B.A.Trix het volgende:
Godver.. doet er een lekker ding mee met de veiling is ie voor Feyenoord..![]()
![]()
Een gezellig dagje Maastricht that isquote:Op donderdag 23 november 2006 11:16 schreef ChrisVi het volgende:
Een dagje Sjeen ???
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een gezellig dagje Maastricht that is![]()
En kijkenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:44 schreef moemoe het volgende:
Nosh, Dizer, pussydeluxe en ik zijn maandag aanwezig bij Fok! radio, luisteren allemaal!![]()
Van mij mag het hoor, maar papa Nolius zei maximaal 4 mensenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat ik nog wel een gaatje in de agenda heb maandag.
Achquote:Op donderdag 23 november 2006 13:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor, maar papa Nolius zei maximaal 4 mensen.
Is dat de luisterdichtheid?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lekker bieden op elkaarquote:Op donderdag 23 november 2006 13:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Is dat de luisterdichtheid?
Ach, mijn bod staat klaar, hoorquote:
Arno is zo voorspelbaarquote:Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Arno zegt:
nou, vooruit
Arno zegt:
maar niet nog meer
NU maar is kijken of ik ook daadwerkelijk kanquote:
Okay.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Chowi zich liet veilen.
Gekkiequote:Op donderdag 23 november 2006 12:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[preekgestoelte]
Komt hier en laat je bekeren!
[/preekgestoelte]
Mannenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NU maar is kijken of ik ook daadwerkelijk kan
Je haar is gemillimeterd, je hebt een vagequote:
Geef maar toe. Je vindt dat woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 23 november 2006 15:46 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je haar is gemillimeterd, je hebt een vagetattoo op je arm.. Je bent gewoon een hooligan!
![]()
En hooligan zijn eng als je de tv mag geloven..
Ik doe heul niet mee..quote:Op donderdag 23 november 2006 15:47 schreef tonks het volgende:
ik bied 90.000 euro voor b.a trix
Je moest eens weten wat voor beeld mensen hadden achter de schermen voor de foto'squote:Op donderdag 23 november 2006 15:46 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je haar is gemillimeterd, je hebt een vagetattoo op je arm.. Je bent gewoon een hooligan!
![]()
En hooligan zijn eng als je de tv mag geloven..
Bea: toegeven is OKAY!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geef maar toe. Je vindt dat woest aantrekkelijk.
Glij nu al zowat m'n stoel af..quote:Op donderdag 23 november 2006 15:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geef maar toe. Je vindt dat woest aantrekkelijk.
quote:
Als je meedoet, ga je accoord met de regels.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:49 schreef tonks het volgende:
Zeg pussydeluxe, hoe verplicht je iemand eigenlijk tot betalen?
quote:De regels
- Het startbod is voor elk crewlid is 10 euro, je kunt bieden in hele euro’s en vanaf 1 euro.
- Door het uitbrengen van een bod, verplicht je jezelf om het desbetreffende bedrag te betalen wanneer jouw bod het hoogste bod is.
- Op 5 december wordt de eindstand opgemaakt en nemen wij contact op met de hoogste bieders voor de verdere afhandeling.
- De hoogste bieders dienen het geboden bedrag tussen 5 en 20 december 2006 gestort te hebben op het bij ons bekende rekeningnummer.
Nadat Stichting FOK het geld heeft ontvangen ben je verzekerd van een hele hoop plezier met het crewlid van jouw keuze!
Ja dat is wel allemaal leuk en aardig, maar hoe ga je iemand laten betalen?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je meedoet, ga je accoord met de regels.
[..]
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja dat is wel allemaal leuk en aardig, maar hoe ga je iemand laten betalen?
Dan sturen we de FOK! Knokploeg toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ha haha . .. .quote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan sturen we de FOK! Knokploeg toch?
Zoietsquote:Op donderdag 23 november 2006 16:04 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Bannen net zo lang totdat hij het bedrag overmaakt.
Was niet lollig bedoeld.quote:
Goed, niet zeiken dan.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik lachte ook niet om jouw post..
Date gaat pas door als betaald is, betaal je niet binnen vastgestelde tijd dan vervalt je recht en is de een na hoogste bieder de gelukkige... lijkt mijquote:Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee zoiets dacht ik ook alquote:Op donderdag 23 november 2006 16:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Date gaat pas door als betaald is, betaal je niet binnen vastgestelde tijd dan vervalt je recht en is de een na hoogste bieder de gelukkige... lijkt mij
Waardoor dus de biedingen ongenuanceerd hoog op kunnen lopen. En de hoogste bieder er gewoon mee weg komt...quote:Op donderdag 23 november 2006 16:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Date gaat pas door als betaald is, betaal je niet binnen vastgestelde tijd dan vervalt je recht en is de een na hoogste bieder de gelukkige... lijkt mij
Naast dat de algemene FAQ van V&A van kracht is, dient het geboden bedrag tussen 5 en 20 december 2006 gestort te zijn. Als het geld na deze tijd nog niet ontvangen is, zal de tweede bieder in rij ''in de prijzen vallen''.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja je bent nog altijd op fokquote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
ik neem aan dat mensen dan niet iets kwaads in de zin hebben.
Ik kom alleen als Dark_Angelus komtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kind wat een kledderzooi dan.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Dark_Angelus komt.
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Kind wat een kledderzooi dan.![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er komen meer mods naar de studio. Gewoon om en om aan het woordquote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:
Goed plan wel!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we eerst tattoo's nemen?.
Hoe laat is het eigenlijk?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens iemand dan wel even een slaapplek in Utrecht ofzo?
Tussen 20:00 en 22:30quote:
om dan nog naar Den Helder te komen wel jaquote:
Da's saai. Mag er niet geneukt worden?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Helemaal niet!quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's saai. Mag er niet geneukt worden?
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
De chick-mods waren bang voor aanranding dat ze niet meedoen?
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:57 schreef FamFarmerFan het volgende:
than again, er staat nergens hoe de stimulatie plaats vind.Dus heb je nog enige perspectieven.
Hoebedoellu?quote:ontopic: Kunnen er ook stats bij de moderators?
quote:
Nah, als ze jou dwingen om naar een Ajax wedstrijd mee te gaan hoop ik dat Ajax verliestquote:
Dat kunnen ze me niet dwingenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah, als ze jou dwingen om naar een Ajax wedstrijd mee te gaan hoop ik dat Ajax verliestZo straft ieder kwaad zichzelf... hehehehe
Denk aan al die arme kinderen en het plezier wat je beleeft als Ajax verliest.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kunnen ze me niet dwingen
25 euro.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor over?
Ik doe alles, alleen ik ga niet naar Arena.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Denk aan al die arme kinderen en het plezier wat je beleeft als Ajax verliest.![]()
Mogen we die quoten in het komende bied-topic?quote:
Hij is niet eng hoor, heelquote:
I second thatquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef Loena-tik- het volgende:
Hij is niet eng hoor, heelzelfs
weet ik uit zeer betrouwbare bron
![]()
Dit zijn de moderators die zich aan hebben gemeld. Het lef hebben aan de actie mee te doen en de actie een warm hart toedragen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:14 schreef Angelic1 het volgende:
Hmmmm... geen leukere crewleden in de aanbieding??? Of hebben die inmiddels een leven gekregen?
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:18 schreef Angelic1 het volgende:
Da's dan ook wel weer waar pussydeluxe... ik geef wel geld zonder date dan
Angel tochquote:Op donderdag 23 november 2006 21:18 schreef Angelic1 het volgende:
Da's dan ook wel weer waar pussydeluxe... ik geef wel geld zonder date dan
En wat nou als je niet tevreden bent?quote:Nadat Stichting FOK het geld heeft ontvangen ben je verzekerd van een hele hoop plezier met het crewlid van jouw keuze!
Niet goed geld terug garantie gaat hier niet op denkquote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En wat nou als je niet tevreden bent?
Dan heb je iig heel wat kindertjes blij gemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En wat nou als je niet tevreden bent?
Zulke verzekeringen zijn niet verstandig om af te sluiten. Happy moderators of anders nietsquote:Op donderdag 23 november 2006 21:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet goed geld terug garantie gaat hier niet op denk
Kan dat?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef juiced het volgende:
Ik bied me aan! Alleen voor leuke meisjes!![]()
![]()
![]()
Userveiling is in januari Juicedquote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef juiced het volgende:
Ik bied me aan! Alleen voor leuke meisjes!![]()
![]()
![]()
Aansluit in het rijtje... He's cutequote:
Ik ga ook op jullie bieden; maken we er een dolle boel vanquote:
Ja jezus Tonks, zo desperate ben ik nou ook weer niet!quote:
Kwartettenquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga ook op jullie bieden; maken we er een dolle boel van
Doneren kon al een tijdje..quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:14 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ja jezus Tonks, zo desperate ben ik nou ook weer niet!
Mooi. Dan kan je nu wegblijven uit dit topic. Bedankt voor de bijdrage, namens de Stichting Fok.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:27 schreef Angelic1 het volgende:
Sjee. Is het weer PMS-tijd Yvonne? Get a joke... ofzo.
Mijn donatie aan de Stichting FOK! is allang onderweg, alleen niet via FOK!
Tof, ik ook.quote:
Hij doet me wat als we met zes man aankomen zetten bij Fok! radioquote:Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Arno zegt:
nou, vooruit
Arno zegt:
maar niet nog meer
Ik heb inmiddels een slaapplek in Utrecht, dus ik ben er sowiesoquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij doet me wat als we met zes man aankomen zetten bij Fok! radio.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij doet me wat als we met zes man aankomen zetten bij Fok! radio.
aldus triggershot.quote:''Het is een zwever die met beide benen op de grond staat''
Dubbelfunctie-topicsquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey, ben ik hier in FC?
Idd, al die blauw-mensen om ons heen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey, ben ik hier in FC?
We gaan al wegquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Idd, al die blauw-mensen om ons heen.
Ja, hallo! Ga jij weer even bijdragen aan het verkeerde imago....quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo'n stoere Feyenoord meneer ga ik niet tegen spreken.
Maar maar... Het is gewoon Feyenoord... Ajax is mijn liefde enzo, elke Feyenoorder lijkt voor mij op een hooliganquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, hallo! Ga jij weer even bijdragen aan het verkeerde imago....![]()
Nou dan weet je nu ook dat je daar ook niets aan mistquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey, ben ik hier in FC?
Als jij er nou eens een week of 4 wegbleefquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan weet je nu ook dat je daar ook niets aan mist
Hoi le0! Kusjequote:Op zaterdag 25 november 2006 16:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als jij er nou eens een week of 4 wegbleef
staat in de OPquote:Op zondag 26 november 2006 18:21 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Wederom ontworpen door pc-fr34k!
Zo is het wat interactiever.
Ik wilde eerst bieden op die baviaan.quote:Op zondag 26 november 2006 19:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Nou kom op....
Wie geeft toe dat hij/zij morgen gaat bieden? Op wie en waarom?
Meelijquote:Op zondag 26 november 2006 19:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst bieden op die baviaan.Maar die komt niet eens opdagen.
En toen kreeg ik meelij met Five Horizons, dattie misschien wel naar Ajax moet. Om dat te voorkomen bied ik wel mee en dan gaan we (homo)stappen in Amsterdam. Hoeft ie niet naar die mietjes op dat grasveld te kijken.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:19 schreef FamFarmerFan het volgende:Maar goed, ik geloof dat er ook 4 vrouwen staan te trappelen.
Dus het komt allemaal wel goed. Ik hou het wel met een schuin oog in de gaten.
Het is je sig...quote:
quote:
Mag ik mee op de boot, als Fag Hag?quote:Op zondag 26 november 2006 23:24 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nee hoor, het is niet zijn sig het is zijn foto.
Kijk ieder jaar organiseer ik met een vriendenclubje een boot met de gaypride. En aangezien ik dik, lelijk en aan het zuipen ben kan ik niet op de voorplecht dansen.Dus als Dizer daar nou gaat staan. Dat is veel leuker voor de mensen die aan de kant staan.
Ik ben zoooo menslievend.
Lijken sprekend echte vrouwenquote:Op zondag 26 november 2006 23:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ooow doe eens niet allemaal zo dramatisch zo ernstig is onze boot ook niet hoor...
quote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mag ik mee op de boot, als Fag Hag?![]()
Ik heb mijn zelf al eruit geëditquote:Op maandag 27 november 2006 10:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed bezig, trouwens Diz komt niet
Zonde...quote:Op maandag 27 november 2006 10:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Martijjjjjjjhijnnn check je PM ff is belangrijk!quote:Op maandag 27 november 2006 10:15 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] FOK!-mods veilen zichzelf LIVE
Sinds wanneer doe jij aan eerlijke deals met koop-verkoop?quote:Op maandag 27 november 2006 10:40 schreef tonks het volgende:
Jullie moeten het via Ebay doen! dan MOET je wel betalen
Jij ook nietquote:Op maandag 27 november 2006 10:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er blijft nog genoeg over voor de studioquote:Op maandag 27 november 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Pff, de helft heeft alweer afgezegd voor vanavond.
Verdomme, heb je gelijk in.quote:
Ik zou zeggen: Laat ze het proberenquote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef Alicey het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te vragen of het keihard stampen op de prijs wel is uitgesloten.
Die snap ik niet, die 1 euroquote:Op maandag 27 november 2006 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
- Het startbod is voor elk crewlid is 10 euro, je kunt bieden in hele euro’s en vanaf 1 euro.
Geduld: het veiling-topic wordt na 20 uur geopendquote:Op maandag 27 november 2006 19:22 schreef JDude het volgende:
Geen idéé hoe dit circus werkt maar ik zet 20 E op Chowi.
Dus iemand bied 10 euro en dan mag je bieden met 11 enzo.quote:Op maandag 27 november 2006 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
waarom bieden via PM? Jij en Moemoe updaten af en toe het hoogste bod in dat andere topic?
[..]
Die snap ik niet, die 1 euro
Dat dacht ik ook maar die zin is zo wazig of dubbel opquote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Dus iemand bied 10 euro en dan mag je bieden met 11 enzo.
Wat denk je?quote:Op maandag 27 november 2006 10:37 schreef FamFarmerFan het volgende:
Jah maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag...
Ja, maar dan ben ik wegquote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Geduld: het veiling-topic wordt na 20 uur geopend
Het loopt een weekquote:
Geen flauw idee, ik ben er geen voorstander de antwoorden van een ander in te vullen.quote:
Okquote:Op maandag 27 november 2006 19:46 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben er geen voorstander van antwoorden van een ander in te vullen.
Je eerste voorstel was nog te doenquote:Op maandag 27 november 2006 19:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
Dan moet ik een ander zoeken om te dansen *zucht*
FIVE_HORIZON!? Doe jij het?
Nah dan moet je wel kunnen drinken.quote:Op maandag 27 november 2006 20:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je eerste voorstel was nog te doen
Is het niet lucratiever om die apart te veilen? alles voor Fok he.quote:Op maandag 27 november 2006 21:58 schreef yvonne het volgende:
Brechtje gaat ook mee die dag en avond voor de hoogste bieder
Ja dat wou ik ook.quote:Op maandag 27 november 2006 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Is het niet lucratiever om die apart te veilen? alles voor Fok he.
Jij hebt 40 euro op de plek van Martijn gebodenquote:Op maandag 27 november 2006 11:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Martijjjjjjjhijnnn check je PM ff is belangrijk!
Waar zie je dat staan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:16 schreef FOKradio het volgende:
Wie is Hubby?
quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:34 schreef static het volgende:
500 voor Yvonne en hubby. Brechtje als derde wiel.
Sjezus Martijn/Nolius, doe niet zo bL0nTquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:16 schreef FOKradio het volgende:
Wie is Hubby?
Dudequote:
quote:
Ja, want Hubby is een gangbare termquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus Martijn/Nolius, doe niet zo bL0nT
Erm.... ja?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja, want Hubby is een gangbare term
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet getrouwd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude! Moet ik dit serieus nemen dan
Hubby = husband
Stomme kloonquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:47 schreef hubby het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet getrouwd.
En ik weet ook niets van die deal![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:47 schreef hubby het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet getrouwd.
En ik weet ook niets van die deal![]()
Zie je wel. Het kan toch ook een user zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude! Moet ik dit serieus nemen dan
Hubby = husband
En dat moet scherp en des FOK!'s FOK! radio presenterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Het klinkt als een driejarige Engelse peuter die net iets op de peuterschool opgepikt heeft.
Een grove schande is het!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat moet scherp en des FOK!'s FOK! radio presenteren.
Tis op zijn minst jammer hoor, een beetje scherpte zou fijn zijnquote:
Ontopic slowchattenquote:
Ja, want dit heeft alles met scherpte te maken!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis op zijn minst jammer hoor, een beetje scherpte zou fijn zijn.
Of heet het onder-de-steen-radio tegenwoordig?.
Eeeehmmm als Yvonne aangeeft met "hubby" EN brechtje te komen, over wie zou het dan gaan denk je?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:56 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja, want dit heeft alles met scherpte te maken!
Denk ik...![]()
Ik vind het leuk verzonnen. van mezelfquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ontopic slowchatten! Wie in Godsnaam heeft dat verzonnen
![]()
Hoi Diz, nuecken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ontopic slowchatten! Wie in Godsnaam heeft dat verzonnen
![]()
Wie zegt mij dat jij niet dagelijks als 'hubby' in een chat met Brechtje zit?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm als Yvonne aangeeft met "hubby" EN brechtje te komen, over wie zou het dan gaan denk je?.
Pas als ik het resultaat weet van het gesprekje van gister op msnquote:
Het resultaat ligt op de handdoek hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pas als ik het resultaat weet van het gesprekje van gister op msn!
Zondequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het resultaat ligt op de handdoek hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
ZondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ontopic, kutmod
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Past prima bij een menselijke veiling lijkt me zoquote:
Er is 60 geboden voor de les. 25 is op een RAOKquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:05 schreef moemoe het volgende:
De mensen die naar Fok! radio hebben geluisterd weten nu hoe een aantal crewleden klinken en eruit zien.
Chowi heeft liefdevol naar iedereen gezwaaid, Biogarde deed gek voor de camera, Nosh was weer zo donzig als altijd, I.R.Baboon kwam erg gezellig over, yvonne lulde je de oren van je kop af en Dark_angelus was ondanks zijn afwezigheid in de studio wel praatgraag op Skype.
De modjes die gisteren niet aan het woord konden komen verdienen een beetje extra aandacht!
Actuele bod:
Sjeen 85 euro
Alicey 70 euro
Dizer 70 euro
UIO_AMS 60 euro
Five_Horizons 55 euro
Messenga 50 euro
UIO_AMS (RAOK) 25 euro
Deze zes leuke mensen kunnen je heel veel bijzonders bieden en de opbrengsten gaan geheel naar het goede doel. Dit lijkt me zeer zeker je geld waard, dus kom op! Bieden mensen!![]()
UIO_AMS doet iets heel bijzonders wat benadrukt mag worden. Hij doet mee aan de veiling op een iets andere wijze. Je kunt bieden op 5 Random Acts of Kindness tussen de nummers 1 tot 365
(http://forum.fok.nl/topic/939627) die UIO zal uitvoeren. Welke dat zijn, mag je zelf kiezen. Daarnaast kun je ook bieden op een energieke squashles van hem met zijn jarenlange squashervaring. Tot nu toe is er 25 euro geboden voor deze les, maar dit lijkt me zeker meer waard.
Gewijzigd, thanksquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is 60 geboden voor de les. 25 is op een RAOK
telefoonnummers kopen? dat is veel tofferquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:27 schreef Reya het volgende:
Die les lijkt me eik wel het meest toffe wat erbij zit.
In een telefoonboek staan er honderdduizenden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:27 schreef tonks het volgende:
[..]
telefoonnummers kopen? dat is veel toffer
Deze nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
In een telefoonboek staan er honderdduizenden.
Leeft hij weer een beetje na mijn stuiterbal activiteiten van gisteren?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:30 schreef FOKradio het volgende:
[..]
En jouw 40 euro op de plek van Martijn![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leeft hij weer een beetje na mijn stuiterbal activiteiten van gisteren?
Nee, man de RAOKquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:27 schreef Reya het volgende:
Die les lijkt me eik wel het meest toffe wat erbij zit.
Kom op zeg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Het klinkt als een driejarige Engelse peuter die net iets op de peuterschool opgepikt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |