Voor de luie mensen onder onsquote:Op woensdag 22 november 2006 19:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Uhmmm, ik zou nog eens een hele dag butler spelen voor Sjeen, dus kan ik wel op haar bieden. Maar waar lees ik hoe hoog het bod moet zijn en of ik niet gewoon een donatie kan doen.
Zal best wel ergens staan maar ben best druk nu.
En is het dan inclusief bier of niet?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef moemoe het volgende:
Voor de luie mensen onder ons:
De veiling start maandag 27 november om 20.00 uur. Je kunt bieden door pussydeluxe of mij een PM te sturen, een bod uit te brengen in het speciale topic dat maandag geopend wordt of via Fok! radio.
Dit gaat helemaal goedkomen!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/944343/6/50#43792004]woensdag 22
Nee, ik ga op pad met de winnaar.
Ligt eraan als er een mod is die bij mij in de buurt woont wel Anders nietquote:Op woensdag 22 november 2006 19:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Je kunt als man gewoon op een mannelijke moderator bieden en een biertje met elkaar drinken.
dan ga je toch gewoon op een man bieden?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef skippy22 het volgende:
Waarom doen er niet meer meisjes mee1 Is wel erg weinig
Er doen twee vrouwen mee: Sjeen en yvonne.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef skippy22 het volgende:
Waarom doen er niet meer meisjes mee1 Is wel erg weinig
afgesprokenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef Dirkh het volgende:
Ik bied wel wat onder tafel, beetje zwart geld schuiven is het mij wel waard.
We zien elkaar.
En wat is she dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er doen twee vrouwen mee: Sjeen en yvonne.
Het is sowieso een vage beweging.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Mag je zelf de dag bepalen waarop je de 'aankoop' opeist?
Vanaf maandag 20.00 uur kan je bieden tot maandag 4 december 24.00 uur.Op 5 december wordt de eindstand opgemaakt en nemen wij contact op met de hoogste bieders voor de verdere afhandeling.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Mag je zelf de dag bepalen waarop je de 'aankoop' opeist?
Of moet dat persč in goed overleg?
Neequote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef tonks het volgende:
[..]
En wat is she dan?
edit
doet die niet meer mee?
Nou ja, ik wilde de beste kok (m/v) eruit pikken, me suf bieden, en die dan voor 13 man laten koken met kerst hier.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vanaf maandag 20.00 uur kan je bieden tot maandag 4 december 24.00 uur.Op 5 december wordt de eindstand opgemaakt en nemen wij contact op met de hoogste bieders voor de verdere afhandeling.
Let op: Door het uitbrengen van een bod, verplicht je jezelf om het desbetreffende bedrag te betalen wanneer jouw bod het hoogste bod is.
Ik hoop dat dit een beetje een antwoord is op jouw vraag?
Hehe....quote:Op woensdag 22 november 2006 20:21 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde de beste kok (m/v) eruit pikken, me suf bieden, en die dan voor 13 man laten koken met kerst hier.
Maar ik vermoed dat al die mensen zelf wel iets te doen hebben rond kerst.
Achter de schermen werd ik bestempeld als een blonde Balkenende (voor de foto's)quote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
sorry five, niet schrikken hoor .... maar het viel me gewoon op....
leuk trouwens eens een echte indruk van iemand te krijgen
Yvonne jij mag ook op mij bieden!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef yvonne het volgende:
Toffe veiling people!
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hehe....
Maar alles is exclusief bier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |