Geil!!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je Iteejer meeneemt, dan bied ik op jou.
Dont tell me dat yvonne dr ma is hequote:Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Yvonne + Brechtje is je beseffen hoe Brechtje later wordt.
Bedankt moemoequote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef BrauN het volgende:
't Is dat moemoe zegt dat ik niet mee mag doen, anders zou ik het gelijk doen hoor.
Yvonne valt echt niet tegen in het echt hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee want ik weet wel dat je tegenvalt in het echt en dan vind ik het geld verspilling
ik bied op Bio
Welnee!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Dont tell me dat yvonne dr ma is he![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yvonne valt echt niet tegen in het echt hoor
Gedraag je eensquote:Op woensdag 22 november 2006 13:40 schreef quickie1985 het volgende:
Nou voor 200 euro wil ik brechtje wel even D**wen voor het goede doel![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ownee wacht. Ze valt op het forum al tegen dan valt ze in het echt vast mee ..
Ja en? tis toch voor het goede doel ?quote:
Mot je een dreun?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ja en? tis toch voor het goede doel ?
dan wil ik met een hamer op jou hoofd slaan voor 50 euro naar het goede doel.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ja en? tis toch voor het goede doel ?
* moemoe denkt terug aan meetings waarbij BrauN nooit aanwezig wilde zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef BrauN het volgende:
't Is dat moemoe zegt dat ik niet mee mag doen, anders zou ik het gelijk doen hoor.
Ja lieffie ....quote:
Ga eens ergens anders spelenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan wil ik met een hamer op jou hoofd slaan voor 50 euro naar het goede doel.
sorryquote:
quote:
Bieden vanaf 10 euroquote:Op woensdag 22 november 2006 13:49 schreef Isdatzo het volgende:
als ik ze nu voor 50 cent kocht kon ik ze mooi kapot stampen
of mag dat dan weer niet?![]()
Volgens mij wil SHE best wel toekijken hoe je je 't schompes zweet in de sauna. Zet zij in de bar alvast de drankjes klaarquote:
Aan een fiets met lekke banden heb je ook niks.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Áls ik dan iets zou doen zou het met SHE zijn. Op een oude geile fiets wil ik het wel leren.
Hahahahah hhahhs ...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef quickie1985 het volgende:
Tonks jongen heb je ze wel eens in je handen gehad? (NEE niet die bh met sokken gevult fantasie van je)
Bij gebrek aan beter zul je het ermee moeten doen.......quote:Op woensdag 22 november 2006 13:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Aan een fiets met lekke banden heb je ook niks.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
die five is wel lekker trouwens ....
doe je aan strippen? en overleef je het in een coffeeshop?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Helaas, mijn teerbeminde heeft de exclusieve rechten.
Maar ik kan ook genoeg andere kunstjes.
ik was te vroeg met biedenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gok op het eerstequote:Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef BazzieK het volgende:
Ben benieuwd of de rukkende nerds meer op she gaan bieden dan de soppende nerdinnen op Dizer
sorry five, niet schrikken hoor .... maar het viel me gewoon op....quote:
Het handwerk wel dus?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |