Dizerquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef nikky het volgende:
Wie gaat het meeste opleveren denken jullie?
Schaamteloze, luie crosspostquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef ElisaB het volgende:
Oww, ik wil ze allemaal
Guyzzz, ik vind het ongelofelijk stoer van jullie. Echt, ik ben ontroerd en trots. Wat een feestelijk en leuk topic is het geworden. Of het iets opbrengt of niet, kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Ik vind het idee en de uitvoering nu al geslaagd. Hulde ende diep respect
Zo, en nou bieden
yvonne.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef nikky het volgende:
Vleeschbesprekingenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef nikky het volgende:
Ik bied tot ik ben faillietquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:50 schreef NanKing het volgende:
Het ligt helemaal aan ElisaB en haar portomonee, wie 't meeste op gaat brengen![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil het hele pakket.
Yvonne.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef nikky het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bied tot ik ben failliet
En dat zonder hulp van IR B.
Briljant; ik ga werken aan een sonnetquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:53 schreef NanKing het volgende:
Voor een gezellige date, sluit af die tweede hypotheek
rijmt bijna.
Eensch!quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:55 schreef NanKing het volgende:
Nog even een kusje voor PDL en moemoe voor alle effort hoor.
Die had gewoon in 't Nederlands gekund,quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Briljant; ik ga werken aan een sonnet![]()
Want als ik ben arm, dan Yv houdt me warm
Dan kruip je tegen haar heupen aanquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Briljant; ik ga werken aan een sonnet![]()
Want als ik ben arm, dan Yv houdt me warm
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:03 schreef Skinkie het volgende:
Via een aantal anonieme bronnen, die uiteraard ondervertegenwoordigd zijn in dit topic, hoorde ik dat er ook op Brechtje geboden kan worden.
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:03 schreef Skinkie het volgende:
Via een aantal anonieme bronnen, die uiteraard ondervertegenwoordigd zijn in dit topic, hoorde ik dat er ook op Brechtje geboden kan worden.
Waar kan je bieden dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef sararaats het volgende:
ik bied op yvonne
En ik bied hoger.... per definitiequote:Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef sararaats het volgende:
ik bied op yvonne
Ja, wanneer krijg ik mn Verzuurde excrew FB Hullie tagje?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:56 schreef yvonne het volgende:
Ik ga in FB zitten wachten op het Sunchaser-zeurtopic
Ik ben eerst.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, wanneer krijg ik mn Verzuurde excrew FB Hullie tagje?
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:22 schreef Youssef het volgende:
Houd je dikke muil nou toch es.
Als wij nou eens samen bieden.... en we ruilen dan halverwege de dag... Of we maken er een dubbele date vanquote:Op woensdag 22 november 2006 00:26 schreef Svensational het volgende:
Ik ga op Yvonne én Dizer bieden![]()
!
Dus dan heb ik er 3 voor de prijs van 2quote:Op woensdag 22 november 2006 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als wij nou eens samen bieden.... en we ruilen dan halverwege de dag... Of we maken er een dubbele date van
Nou, nou, nou...![]()
En ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 00:33 schreef Svensational het volgende:
Dus dan heb ik er 3 voor de prijs van 2!
Ik ben geen crew, dus officieel telt dat nietquote:
Ik zie het door de vingers... voor deze keerquote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ben geen crew, dus officieel telt dat niet.
Ik denk dat SCH voor Dizer gaat bieden hoorquote:
Beltegoed zat.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:03 schreef Skinkie het volgende:
En bedanktquote:Op woensdag 22 november 2006 08:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dadelijk zit ik met een engerd opgescheept.
Ik mag toch gratis!quote:Op woensdag 22 november 2006 08:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij beloofd dat je het hoogste bod uitbrengt wil ik wel meedoen.
Ik hoop echt veel!quote:Op woensdag 22 november 2006 09:01 schreef Misstique het volgende:
Briljante actie, ben benieuwd hoeveel het gaat opbrengen.
Welnee, ik bulk van het geld en ik ben geen engerdquote:Op woensdag 22 november 2006 08:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dadelijk zit ik met een engerd opgescheept.
Ik lul 600 woorden in de minuut, het wordt heus niet saaiquote:Op woensdag 22 november 2006 10:55 schreef gronk het volgende:
Brengt yvonne ook meteen de notes mee van de gelukkige user? Heb je tenminste wat gespreksmateriaal![]()
Als ik heel veel geld neerleg, wat ga je dan allemaal met me doen?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:22 schreef yvonne het volgende:
Maar er staat ook een leuke dag tegenover
Ik wil zelf ook wat kunnen zeggen hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lul 600 woorden in de minuut, het wordt heus niet saai
'ja maar..'quote:Op woensdag 22 november 2006 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lul 600 woorden in de minuut, het wordt heus niet saai
Iets dat je nooit meer vergeet!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:58 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als ik heel veel geld neerleg, wat ga je dan allemaal met me doen?![]()
Mag jij er 601quote:Op woensdag 22 november 2006 10:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil zelf ook wat kunnen zeggen hoor!
Waar zie jij sex staan?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:16 schreef Triggershot het volgende:
Betalen voor sex
Betalen voor Yvonne
Voor mij garatisch
danwel tvp
Als dat er niet eens bij zit, zoek ik wel de plaatselijke breezer op. Waarschijnljjk nog goedkoper ookquote:
Ruige sex dan!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als dat er niet eens bij zit, zoek ik wel de plaatselijke breezer op. Waarschijnljjk nog goedkoper ook![]()
Whehehequote:Op woensdag 22 november 2006 11:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
FC subforum, heb jij geen toegang tot
Verdomd interessant, maar gaat u verder..quote:Op woensdag 22 november 2006 11:17 schreef yvonne het volgende:
Iets dat je nooit meer vergeet!
Dat valt best mee dunkt me; zelfs als je met een FA uit bent geweest valt dat zat meequote:Op woensdag 22 november 2006 11:14 schreef Afwazig het volgende:
En dan kom ik weer thuis, en dan kan ik trots aan mijn vrienden vertellen dat ik ben een Fok! mod ben uitgeweest. Wat een aanzien zal ik dan hebben.
Volgens mij bedoelde ie het ook sarcastischquote:Op woensdag 22 november 2006 11:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat valt best mee dunkt me; zelfs als je met een FA uit bent geweest valt dat zat mee
Volgens mij ging Vosss er mee en reageerde er nog sarcastischer opquote:Op woensdag 22 november 2006 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ie het ook sarcastisch.
Owquote:Op woensdag 22 november 2006 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ging Vosss er mee en reageerde er nog sarcastischer op
Ijsmeisquote:
Hier een Utregger, zullen we samen doen?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:00 schreef YellowDog het volgende:
Jaa ik wil eigenlijk wel op five-horizons bieden....
vanwege z'n mooie tattoo, (heb als namelijk nog een niet al te sterke sparringspartner nodig.....)
en JA, ik ben ajacied!
hahaha dat gaat de dag van z'n leven worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:03 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hier een Utregger, zullen we samen doen?
Inderdaad jammer.quote:
Er is al 50 geboden voor SHE, dus volgens je eigen theorie moet je nu dus minstens 150 bieden.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:49 schreef Jerruh het volgende:
20 euro voor SHE.
en wie daar niet minstens 100 euro overheen biedt, moet niet bieden.
hmzz had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 22 november 2006 12:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Er is al 50 geboden voor SHE, dus volgens je eigen theorie moet je nu dus minstens 150 bieden.![]()
IDDquote:Op woensdag 22 november 2006 12:33 schreef rival het volgende:
she kan zuipen als een bootwerker? dat wil ik meemaken!
ik lees weer eens niet goedquote:Op woensdag 22 november 2006 12:38 schreef moemoe het volgende:
Bedankt ElisaB voor je lieve woorden en ook anderen: thanks!![]()
Het eerste officiele bod is zelfs al binnen, wil het niet zijn dat we maandag 27 november om 20.00 uur pas beginnen met de veiling. Daarom is dat bod ongeldig.
We dachten idd eerst aan users, maar volgens ons zouden crew-leden meer opbrengen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik lees weer eens niet goed
maar goed, leuke actie, mijn complimenten
en tot maandag avond.
besides, ook niet leuk om dit te doen met 10 users?
Dan bied ik op jouquote:Op woensdag 22 november 2006 12:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en tot maandag avond.
Vanaf maandag zal er een mooi tellertje te zien zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:01 schreef gronk het volgende:
'Kan hier niet iets van een poll of marktplaatsveiling voor worden gemaakt, zodat je altijd weet wat de laatste bieding is?
Het lijkt me dat wanneer je gasten als BrauN of Maikuuuul ofzo zo ver krijgt dat ze mee willen doen ze ook aardig wat op zullen leveren.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
We dachten idd eerst aan users, maar volgens ons zouden crew-leden meer opbrengen.
Goed planquote:Op woensdag 22 november 2006 13:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zullen wij dan een mooie userversie maken?.
Dat is voor een latere actie.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het lijkt me dat wanneer je gasten als BrauN of Maikuuuul ofzo zo ver krijgt dat ze mee willen doen ze ook aardig wat op zullen leveren.
Van BrauN weet ik iig zal zeker dat hij niet mee zou doenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het lijkt me dat wanneer je gasten als BrauN of Maikuuuul ofzo zo ver krijgt dat ze mee willen doen ze ook aardig wat op zullen leveren.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van BrauN weet ik iig zal zeker dat hij niet mee zou doen, maar idd bij users als Maikuuuul zal ook het geld binnen stromen. Moge het niet zo zijn dat Fok! ook leuke crew-leden heeft die het geld waard zijn en waar zeker ook een leuk gesprek mee gevoerd kan worden. Al die users die de blauw-mensen maar eng vonden, kunnen nu gewoon bieden op ze en zelf uitvinden of ze echt zo eng zijn
.
Of ben je bang dat je zelf irl tegenvalt?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer dat BrauN en FrauBitch of Dribbel_ niet mee doen.. dan had ik tenminste veel om over te kletsen!
Misschien gaat ze wel mee die dagquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of ben je bang dat je zelf irl tegenvalt?
Je bent gewoon bangquote:
Yvonne + brechtje= geilheid den topquote:Op woensdag 22 november 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien gaat ze wel mee die dag
Yvonne + Brechtje is je beseffen hoe Brechtje later wordt.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:32 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Yvonne + brechtje= geilheid den top![]()
![]()
![]()
Als je Iteejer meeneemt, dan bied ik op jouquote:Op woensdag 22 november 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien gaat ze wel mee die dag
Dan moet je de uitdaging aangaan en biedenquote:
nee want ik weet wel dat je tegenvalt in het echt en dan vind ik het geld verspillingquote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan moet je de uitdaging aangaan en bieden
Geil!!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je Iteejer meeneemt, dan bied ik op jou.
Dont tell me dat yvonne dr ma is hequote:Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Yvonne + Brechtje is je beseffen hoe Brechtje later wordt.
Bedankt moemoequote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef BrauN het volgende:
't Is dat moemoe zegt dat ik niet mee mag doen, anders zou ik het gelijk doen hoor.
Yvonne valt echt niet tegen in het echt hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee want ik weet wel dat je tegenvalt in het echt en dan vind ik het geld verspilling
ik bied op Bio
Welnee!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Dont tell me dat yvonne dr ma is he![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yvonne valt echt niet tegen in het echt hoor
Gedraag je eensquote:Op woensdag 22 november 2006 13:40 schreef quickie1985 het volgende:
Nou voor 200 euro wil ik brechtje wel even D**wen voor het goede doel![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ownee wacht. Ze valt op het forum al tegen dan valt ze in het echt vast mee ..
Ja en? tis toch voor het goede doel ?quote:
Mot je een dreun?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ja en? tis toch voor het goede doel ?
dan wil ik met een hamer op jou hoofd slaan voor 50 euro naar het goede doel.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ja en? tis toch voor het goede doel ?
* moemoe denkt terug aan meetings waarbij BrauN nooit aanwezig wilde zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef BrauN het volgende:
't Is dat moemoe zegt dat ik niet mee mag doen, anders zou ik het gelijk doen hoor.
Ja lieffie ....quote:
Ga eens ergens anders spelenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan wil ik met een hamer op jou hoofd slaan voor 50 euro naar het goede doel.
sorryquote:
quote:
Bieden vanaf 10 euroquote:Op woensdag 22 november 2006 13:49 schreef Isdatzo het volgende:
als ik ze nu voor 50 cent kocht kon ik ze mooi kapot stampen
of mag dat dan weer niet?![]()
Volgens mij wil SHE best wel toekijken hoe je je 't schompes zweet in de sauna. Zet zij in de bar alvast de drankjes klaarquote:
Aan een fiets met lekke banden heb je ook niks.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Áls ik dan iets zou doen zou het met SHE zijn. Op een oude geile fiets wil ik het wel leren.
Hahahahah hhahhs ...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef quickie1985 het volgende:
Tonks jongen heb je ze wel eens in je handen gehad? (NEE niet die bh met sokken gevult fantasie van je)
Bij gebrek aan beter zul je het ermee moeten doen.......quote:Op woensdag 22 november 2006 13:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Aan een fiets met lekke banden heb je ook niks.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
die five is wel lekker trouwens ....
doe je aan strippen? en overleef je het in een coffeeshop?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Helaas, mijn teerbeminde heeft de exclusieve rechten.
Maar ik kan ook genoeg andere kunstjes.
ik was te vroeg met biedenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gok op het eerstequote:Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef BazzieK het volgende:
Ben benieuwd of de rukkende nerds meer op she gaan bieden dan de soppende nerdinnen op Dizer
sorry five, niet schrikken hoor .... maar het viel me gewoon op....quote:
Het handwerk wel dus?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn rechtse is nog steeds onfeilbaar, dus ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:33 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Het handwerk wel dus?en btw ook exclusieve rechten kunnen overgenomen worden
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn rechtse is nog steeds onfeilbaar, dus ja.
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe als ripley zegt dat je irritant bent.... oef...
foei!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]kut zeg.. komt omdat ik zat te ouwehoeren in hun oldbie topic
hij hoeft het toch niet te weten?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en tot maandag avond.
Ik heb al 50 euro gebodenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:49 schreef Jerruh het volgende:
20 euro voor SHE.
en wie daar niet minstens 100 euro overheen biedt, moet niet bieden.
Sunchaser gaat over alles heen wat ongeveer 38 graden is.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef gelly het volgende:
kijken of Sunchaser d'r overheen gaat.
Ja,en dan Danny:"Mijn mod,wat doe je?"quote:Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
mag ik ze dan wel kapot stampen?![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk wel een goed idee.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef gelly het volgende:
Zeg, gooi het tagje "verzuurde ex-crew" eens in de verkoop. Ik bied 50 euro, kijken of Sunchaser d'r overheen gaat.
volgens mij had ik al 75 euro voor een date met she gebodenquote:
Jij niet hè doosch?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:
Helaas pindakaas, SHE trekt zich terug
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:
Dat doe ik ook wel eens, ik bespaar jullie belhamels de verdere details.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:
Die heb je voor niks gebodenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
volgens mij had ik al 75 euro voor een date met she geboden![]()
whahahahquote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:
Ik absoluut niet!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:41 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jij niet hè doosch?
Ik heb een bod in voorbereiding..
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:
Wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
was er niet een reserve in de achterhoede dan ???
Dan is het goed.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef yvonne het volgende:
Ik absoluut niet!
quote:
Kon ze niet meer aan pepperspray komen?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:
Goezzo!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens, ik bespaar jullie belhamels de verdere details.
Waarom?
Edit: @ gistern Von, met hand voor mijn mond groot gedeelte gekeken![]()
Onverwachte dingen kunnen nu eenmaalquote:Op woensdag 22 november 2006 17:49 schreef gelly het volgende:
Waarom biedt ze zich eerst aan
denk ik dan
Ik weet nog wel een paar onverwachte dingen.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onverwachte dingen kunnen nu eenmaal
Maar als jij ze al weet, is er niks meer onverwachts aan voor jouquote:Op woensdag 22 november 2006 18:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar onverwachte dingen.
Gelukkig ben ik niet alleen op de wereld.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar als jij ze al weet, is er niks meer onverwachts aan voor jou![]()
Of ze wou niet meer Omdat er allemaal rukkertjes zijn die meteen andere dingen willenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:11 schreef Eightball het volgende:
[..]
Er ligt vast een vriendje dwars.
Maar hey, ik ben ook maar een eenvoudige boerenlul.
Nah, SHE is mans genoeg om dat soort gasten onderuit te hoeken.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:14 schreef skippy22 het volgende:
Of ze wou niet meer Omdat er allemaal rukkertjes zijn die meteen andere dingen willen
Vind ik ook raar, dat dat niet kan.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik ook op ElisaB bieden?
Alleen de mods die zichzelf hebben opgegeven doen meequote:Op woensdag 22 november 2006 18:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vind ik ook raar, dat dat niet kan.
je gaat op me bieden?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar onverwachte dingen.
Dat is ook acherlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef moemoe het volgende:
Alleen de mods die zichzelf hebben opgegeven doen mee.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:31 schreef postmortum het volgende:
krijg je betaald als je yvonne moet daten ?
whahahhahaquote:Op woensdag 22 november 2006 18:31 schreef postmortum het volgende:
ja nou het was een normale vraagquote:
Jij welquote:Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik ook op ElisaB bieden?
Ja, je moet eerst 463.50 eurootjes overmaken en dan heb je vrije toegang!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:31 schreef postmortum het volgende:
Het antwoord is nee, en je was ook nog eens niet origineelquote:
Ja hoor, maar als de man in kwestie meer biedt om te weigeren, dan zul je toch je avond alleen moeten doorbrengenquote:mag je als man op mannen bieden ?
Weet ik niet; mag gewoon niet van mn moederquote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef Eightball het volgende:
En waarom kan ik jou niet boeken voor een avondje gezelligheid?
Wat een eikel ben jij! Waarom zou ik niet op jou mogen bieden?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:36 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoor, maar als de man in kwestie meer biedt om te weigeren, dan zul je toch je avond alleen moeten doorbrengen![]()
Slap excuus!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef ElisaB het volgende:
Weet ik niet; mag gewoon niet van mn moeder
Allemaal opeens stuk.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef postmortum het volgende:
zeg waar zijn al die vrouwelijke crewleden waarop ik kan bieden?
je zei boekenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik niet; mag gewoon niet van mn moeder
Doe 'ns liev of blijf 'ns wegquote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef Eightball het volgende:
Wat een eikel ben jij! Waarom zou ik niet op jou mogen bieden?
ik wilde ijsmeis kopenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns liev of blijf 'ns weg
Ik zal het voor je spellen: ik doe niet mee aan de veiling, en daarom kun je niet op mij bieden.
En als ik je posts hier zo eens zie, dan heb ik er geen spijt van
Ben je blind ofzoot?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef postmortum het volgende:
zeg waar zijn al die vrouwelijke crewleden waarop ik kan bieden?
Hey, hey, hey!quote:
Iig een tientjequote:Op woensdag 22 november 2006 18:43 schreef Burbo het volgende:
Zo te horen hoef ik niet zo veel te bieden op Yvonne wil ik met haar uit.
Welneequote:Op woensdag 22 november 2006 18:44 schreef kLowJow het volgende:
SHE staat nog steeds in de OP
ik heb 10 zloty liggen en 10 lev jij mag kiezenquote:
Ja, kansloos.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:44 schreef kLowJow het volgende:
SHE staat nog steeds in de OP
OP helemaal lezen misschien?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Komt er af en toe nog een lijstje langs met wat er op wie geboden is... Zou wel fijn zijn..
mag ik de samenvattingquote:
Vergeet het, ze laten iedereen bieden en betalen en uiteindelijk heeft Johan een nieuw huis in Spanje.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef kLowJow het volgende:
Komt er af en toe nog een lijstje langs met wat er op wie geboden is... Zou wel fijn zijn..
Staat niks over hoeveel er geboden isquote:Op woensdag 22 november 2006 18:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Staat daar wat er op iedereen geboden is?.
*snel lezen gaat.
Zei ik Spanje?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:49 schreef Eightball het volgende:
Vergeet het, ze laten iedereen bieden en betalen en uiteindelijk heeft Johan een nieuw huis in Spanje.
Ah, de OP van 'het andere topic'. In dat geval bied ik alvast ¤ 100,- per opgenomen modje.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Staat daar wat er op iedereen geboden is?.
*snel lezen gaat.
Ik las dat je van jezelf schreef dat je goed kon koken.quote:
Vetquote:Op woensdag 22 november 2006 19:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ah, de OP van 'het andere topic'. In dat geval bied ik alvast ¤ 100,- per opgenomen modje.
Lijkt me gezelligquote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las dat je van jezelf schreef dat je goed kon koken.![]()
De rest klopt zo ongeveer wel. Wordt het een avondje op de bank bij de familie? Gewoon meeschuiven aan tafel en meehelpen met afwas en daarna op de bank zitten?
Die is toch al ongeveer een jaar geen mod meer.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Doet Erodome ook mee?
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die is toch al ongeveer een jaar geen mod meer.
Ik kan echt heel goed kokenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las dat je van jezelf schreef dat je goed kon koken.![]()
De rest klopt zo ongeveer wel. Wordt het een avondje op de bank bij de familie? Gewoon meeschuiven aan tafel en meehelpen met afwas en daarna op de bank zitten?
ik hoop het , ik bied op Bioquote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja nou het was een normale vraag![]()
mag je als man op mannen bieden ?
naar de c1000 om maikuuul eens goed te laten schrikkenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan echt heel goed koken
Nee, ik ga op pad met de winnaar.
Jij kan echt heel goed koken.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:13 schreef yvonne het volgende:
Ik kan echt heel goed koken
Nee, ik ga op pad met de winnaar.
afgesprokenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef Dirkh het volgende:
Ik bied wel wat onder tafel, beetje zwart geld schuiven is het mij wel waard.
We zien elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |