Hier een Utregger, zullen we samen doen?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:00 schreef YellowDog het volgende:
Jaa ik wil eigenlijk wel op five-horizons bieden....
vanwege z'n mooie tattoo, (heb als namelijk nog een niet al te sterke sparringspartner nodig.....)
en JA, ik ben ajacied!
hahaha dat gaat de dag van z'n leven worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:03 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hier een Utregger, zullen we samen doen?
Inderdaad jammer.quote:
Er is al 50 geboden voor SHE, dus volgens je eigen theorie moet je nu dus minstens 150 bieden.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:49 schreef Jerruh het volgende:
20 euro voor SHE.
en wie daar niet minstens 100 euro overheen biedt, moet niet bieden.
hmzz had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 22 november 2006 12:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Er is al 50 geboden voor SHE, dus volgens je eigen theorie moet je nu dus minstens 150 bieden.![]()
IDDquote:Op woensdag 22 november 2006 12:33 schreef rival het volgende:
she kan zuipen als een bootwerker? dat wil ik meemaken!
ik lees weer eens niet goedquote:Op woensdag 22 november 2006 12:38 schreef moemoe het volgende:
Bedankt ElisaB voor je lieve woorden en ook anderen: thanks!![]()
Het eerste officiele bod is zelfs al binnen, wil het niet zijn dat we maandag 27 november om 20.00 uur pas beginnen met de veiling. Daarom is dat bod ongeldig.
We dachten idd eerst aan users, maar volgens ons zouden crew-leden meer opbrengen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik lees weer eens niet goed
maar goed, leuke actie, mijn complimenten
en tot maandag avond.
besides, ook niet leuk om dit te doen met 10 users?
Dan bied ik op jouquote:Op woensdag 22 november 2006 12:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik lees weer eens niet goed
maar goed, leuke actie, mijn complimenten
en tot maandag avond.
besides, ook niet leuk om dit te doen met 10 users?
Vanaf maandag zal er een mooi tellertje te zien zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:01 schreef gronk het volgende:
'Kan hier niet iets van een poll of marktplaatsveiling voor worden gemaakt, zodat je altijd weet wat de laatste bieding is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |