Ik absoluut niet!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:41 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jij niet hè doosch?
Ik heb een bod in voorbereiding..
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:
Helaas pindakaas, SHE trekt zich terug
Wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
was er niet een reserve in de achterhoede dan ???
Dan is het goed.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef yvonne het volgende:
Ik absoluut niet!
quote:
Kon ze niet meer aan pepperspray komen?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:
Helaas pindakaas, SHE trekt zich terug
Goezzo!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens, ik bespaar jullie belhamels de verdere details.
Waarom?
Edit: @ gistern Von, met hand voor mijn mond groot gedeelte gekeken![]()
Onverwachte dingen kunnen nu eenmaalquote:Op woensdag 22 november 2006 17:49 schreef gelly het volgende:
Waarom biedt ze zich eerst aan
denk ik dan
Ik weet nog wel een paar onverwachte dingen.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onverwachte dingen kunnen nu eenmaal
Maar als jij ze al weet, is er niks meer onverwachts aan voor jouquote:Op woensdag 22 november 2006 18:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar onverwachte dingen.
Gelukkig ben ik niet alleen op de wereld.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar als jij ze al weet, is er niks meer onverwachts aan voor jou![]()
Of ze wou niet meer Omdat er allemaal rukkertjes zijn die meteen andere dingen willenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:11 schreef Eightball het volgende:
[..]
Er ligt vast een vriendje dwars.
Maar hey, ik ben ook maar een eenvoudige boerenlul.
Nah, SHE is mans genoeg om dat soort gasten onderuit te hoeken.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:14 schreef skippy22 het volgende:
Of ze wou niet meer Omdat er allemaal rukkertjes zijn die meteen andere dingen willen
Vind ik ook raar, dat dat niet kan.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik ook op ElisaB bieden?
Alleen de mods die zichzelf hebben opgegeven doen meequote:Op woensdag 22 november 2006 18:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vind ik ook raar, dat dat niet kan.
je gaat op me bieden?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar onverwachte dingen.
Dat is ook acherlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef moemoe het volgende:
Alleen de mods die zichzelf hebben opgegeven doen mee.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:31 schreef postmortum het volgende:
krijg je betaald als je yvonne moet daten ?
whahahhahaquote:Op woensdag 22 november 2006 18:31 schreef postmortum het volgende:
ja nou het was een normale vraagquote:
Jij welquote:Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik ook op ElisaB bieden?
Ja, je moet eerst 463.50 eurootjes overmaken en dan heb je vrije toegang!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:31 schreef postmortum het volgende:
Het antwoord is nee, en je was ook nog eens niet origineelquote:
Ja hoor, maar als de man in kwestie meer biedt om te weigeren, dan zul je toch je avond alleen moeten doorbrengenquote:mag je als man op mannen bieden ?
Weet ik niet; mag gewoon niet van mn moederquote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef Eightball het volgende:
En waarom kan ik jou niet boeken voor een avondje gezelligheid?
Wat een eikel ben jij! Waarom zou ik niet op jou mogen bieden?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:36 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoor, maar als de man in kwestie meer biedt om te weigeren, dan zul je toch je avond alleen moeten doorbrengen![]()
Slap excuus!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef ElisaB het volgende:
Weet ik niet; mag gewoon niet van mn moeder
Allemaal opeens stuk.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef postmortum het volgende:
zeg waar zijn al die vrouwelijke crewleden waarop ik kan bieden?
je zei boekenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik niet; mag gewoon niet van mn moeder
Doe 'ns liev of blijf 'ns wegquote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef Eightball het volgende:
Wat een eikel ben jij! Waarom zou ik niet op jou mogen bieden?
ik wilde ijsmeis kopenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns liev of blijf 'ns weg
Ik zal het voor je spellen: ik doe niet mee aan de veiling, en daarom kun je niet op mij bieden.
En als ik je posts hier zo eens zie, dan heb ik er geen spijt van
Ben je blind ofzoot?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef postmortum het volgende:
zeg waar zijn al die vrouwelijke crewleden waarop ik kan bieden?
Hey, hey, hey!quote:
Iig een tientjequote:Op woensdag 22 november 2006 18:43 schreef Burbo het volgende:
Zo te horen hoef ik niet zo veel te bieden op Yvonne wil ik met haar uit.
Welneequote:Op woensdag 22 november 2006 18:44 schreef kLowJow het volgende:
SHE staat nog steeds in de OP
ik heb 10 zloty liggen en 10 lev jij mag kiezenquote:
Ja, kansloos.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:44 schreef kLowJow het volgende:
SHE staat nog steeds in de OP
OP helemaal lezen misschien?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Komt er af en toe nog een lijstje langs met wat er op wie geboden is... Zou wel fijn zijn..
mag ik de samenvattingquote:
Vergeet het, ze laten iedereen bieden en betalen en uiteindelijk heeft Johan een nieuw huis in Spanje.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef kLowJow het volgende:
Komt er af en toe nog een lijstje langs met wat er op wie geboden is... Zou wel fijn zijn..
Staat niks over hoeveel er geboden isquote:Op woensdag 22 november 2006 18:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Staat daar wat er op iedereen geboden is?.
*snel lezen gaat.
Zei ik Spanje?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:49 schreef Eightball het volgende:
Vergeet het, ze laten iedereen bieden en betalen en uiteindelijk heeft Johan een nieuw huis in Spanje.
Ah, de OP van 'het andere topic'. In dat geval bied ik alvast ¤ 100,- per opgenomen modje.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Staat daar wat er op iedereen geboden is?.
*snel lezen gaat.
Ik las dat je van jezelf schreef dat je goed kon koken.quote:
Vetquote:Op woensdag 22 november 2006 19:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ah, de OP van 'het andere topic'. In dat geval bied ik alvast ¤ 100,- per opgenomen modje.
Lijkt me gezelligquote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las dat je van jezelf schreef dat je goed kon koken.![]()
De rest klopt zo ongeveer wel. Wordt het een avondje op de bank bij de familie? Gewoon meeschuiven aan tafel en meehelpen met afwas en daarna op de bank zitten?
Die is toch al ongeveer een jaar geen mod meer.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Doet Erodome ook mee?
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die is toch al ongeveer een jaar geen mod meer.
Ik kan echt heel goed kokenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las dat je van jezelf schreef dat je goed kon koken.![]()
De rest klopt zo ongeveer wel. Wordt het een avondje op de bank bij de familie? Gewoon meeschuiven aan tafel en meehelpen met afwas en daarna op de bank zitten?
ik hoop het , ik bied op Bioquote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja nou het was een normale vraag![]()
mag je als man op mannen bieden ?
naar de c1000 om maikuuul eens goed te laten schrikkenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan echt heel goed koken
Nee, ik ga op pad met de winnaar.
Jij kan echt heel goed koken.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:13 schreef yvonne het volgende:
Ik kan echt heel goed koken
Nee, ik ga op pad met de winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |