Dizerquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef nikky het volgende:
Wie gaat het meeste opleveren denken jullie?
Schaamteloze, luie crosspostquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef ElisaB het volgende:
Oww, ik wil ze allemaal
Guyzzz, ik vind het ongelofelijk stoer van jullie. Echt, ik ben ontroerd en trots. Wat een feestelijk en leuk topic is het geworden. Of het iets opbrengt of niet, kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Ik vind het idee en de uitvoering nu al geslaagd. Hulde ende diep respect
Zo, en nou bieden
yvonne.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef nikky het volgende:
Vleeschbesprekingenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef nikky het volgende:
Ik bied tot ik ben faillietquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:50 schreef NanKing het volgende:
Het ligt helemaal aan ElisaB en haar portomonee, wie 't meeste op gaat brengen![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil het hele pakket.
Yvonne.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef nikky het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bied tot ik ben failliet
En dat zonder hulp van IR B.
Briljant; ik ga werken aan een sonnetquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:53 schreef NanKing het volgende:
Voor een gezellige date, sluit af die tweede hypotheek
rijmt bijna.
Eensch!quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:55 schreef NanKing het volgende:
Nog even een kusje voor PDL en moemoe voor alle effort hoor.
Die had gewoon in 't Nederlands gekund,quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Briljant; ik ga werken aan een sonnet![]()
Want als ik ben arm, dan Yv houdt me warm
Dan kruip je tegen haar heupen aanquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Briljant; ik ga werken aan een sonnet![]()
Want als ik ben arm, dan Yv houdt me warm
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:03 schreef Skinkie het volgende:
Via een aantal anonieme bronnen, die uiteraard ondervertegenwoordigd zijn in dit topic, hoorde ik dat er ook op Brechtje geboden kan worden.
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:03 schreef Skinkie het volgende:
Via een aantal anonieme bronnen, die uiteraard ondervertegenwoordigd zijn in dit topic, hoorde ik dat er ook op Brechtje geboden kan worden.
Waar kan je bieden dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef sararaats het volgende:
ik bied op yvonne
En ik bied hoger.... per definitiequote:Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef sararaats het volgende:
ik bied op yvonne
Ja, wanneer krijg ik mn Verzuurde excrew FB Hullie tagje?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:56 schreef yvonne het volgende:
Ik ga in FB zitten wachten op het Sunchaser-zeurtopic
Ik ben eerst.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, wanneer krijg ik mn Verzuurde excrew FB Hullie tagje?
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:22 schreef Youssef het volgende:
Houd je dikke muil nou toch es.
Als wij nou eens samen bieden.... en we ruilen dan halverwege de dag... Of we maken er een dubbele date vanquote:Op woensdag 22 november 2006 00:26 schreef Svensational het volgende:
Ik ga op Yvonne én Dizer bieden![]()
!
Dus dan heb ik er 3 voor de prijs van 2quote:Op woensdag 22 november 2006 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als wij nou eens samen bieden.... en we ruilen dan halverwege de dag... Of we maken er een dubbele date van
Nou, nou, nou...![]()
En ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 00:33 schreef Svensational het volgende:
Dus dan heb ik er 3 voor de prijs van 2!
Ik ben geen crew, dus officieel telt dat nietquote:
Ik zie het door de vingers... voor deze keerquote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ben geen crew, dus officieel telt dat niet.
Ik denk dat SCH voor Dizer gaat bieden hoorquote:
Beltegoed zat.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:03 schreef Skinkie het volgende:
En bedanktquote:Op woensdag 22 november 2006 08:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dadelijk zit ik met een engerd opgescheept.
Ik mag toch gratis!quote:Op woensdag 22 november 2006 08:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij beloofd dat je het hoogste bod uitbrengt wil ik wel meedoen.
Ik hoop echt veel!quote:Op woensdag 22 november 2006 09:01 schreef Misstique het volgende:
Briljante actie, ben benieuwd hoeveel het gaat opbrengen.
Welnee, ik bulk van het geld en ik ben geen engerdquote:Op woensdag 22 november 2006 08:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dadelijk zit ik met een engerd opgescheept.
Ik lul 600 woorden in de minuut, het wordt heus niet saaiquote:Op woensdag 22 november 2006 10:55 schreef gronk het volgende:
Brengt yvonne ook meteen de notes mee van de gelukkige user? Heb je tenminste wat gespreksmateriaal![]()
Als ik heel veel geld neerleg, wat ga je dan allemaal met me doen?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:22 schreef yvonne het volgende:
Maar er staat ook een leuke dag tegenover
Ik wil zelf ook wat kunnen zeggen hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lul 600 woorden in de minuut, het wordt heus niet saai
'ja maar..'quote:Op woensdag 22 november 2006 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lul 600 woorden in de minuut, het wordt heus niet saai
Iets dat je nooit meer vergeet!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:58 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als ik heel veel geld neerleg, wat ga je dan allemaal met me doen?![]()
Mag jij er 601quote:Op woensdag 22 november 2006 10:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil zelf ook wat kunnen zeggen hoor!
Waar zie jij sex staan?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:16 schreef Triggershot het volgende:
Betalen voor sex
Betalen voor Yvonne
Voor mij garatisch
danwel tvp
Als dat er niet eens bij zit, zoek ik wel de plaatselijke breezer op. Waarschijnljjk nog goedkoper ookquote:
Ruige sex dan!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als dat er niet eens bij zit, zoek ik wel de plaatselijke breezer op. Waarschijnljjk nog goedkoper ook![]()
Whehehequote:Op woensdag 22 november 2006 11:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
FC subforum, heb jij geen toegang tot
Verdomd interessant, maar gaat u verder..quote:Op woensdag 22 november 2006 11:17 schreef yvonne het volgende:
Iets dat je nooit meer vergeet!
Dat valt best mee dunkt me; zelfs als je met een FA uit bent geweest valt dat zat meequote:Op woensdag 22 november 2006 11:14 schreef Afwazig het volgende:
En dan kom ik weer thuis, en dan kan ik trots aan mijn vrienden vertellen dat ik ben een Fok! mod ben uitgeweest. Wat een aanzien zal ik dan hebben.
Volgens mij bedoelde ie het ook sarcastischquote:Op woensdag 22 november 2006 11:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat valt best mee dunkt me; zelfs als je met een FA uit bent geweest valt dat zat mee
Volgens mij ging Vosss er mee en reageerde er nog sarcastischer opquote:Op woensdag 22 november 2006 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ie het ook sarcastisch.
Owquote:Op woensdag 22 november 2006 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ging Vosss er mee en reageerde er nog sarcastischer op
Ijsmeisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |