Waardoor dus de biedingen ongenuanceerd hoog op kunnen lopen. En de hoogste bieder er gewoon mee weg komt...quote:Op donderdag 23 november 2006 16:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Date gaat pas door als betaald is, betaal je niet binnen vastgestelde tijd dan vervalt je recht en is de een na hoogste bieder de gelukkige... lijkt mij
Naast dat de algemene FAQ van V&A van kracht is, dient het geboden bedrag tussen 5 en 20 december 2006 gestort te zijn. Als het geld na deze tijd nog niet ontvangen is, zal de tweede bieder in rij ''in de prijzen vallen''.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja dat is wel allemaal leuk en aardig, maar hoe ga je iemand laten betalen?
Ja je bent nog altijd op fokquote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
ik neem aan dat mensen dan niet iets kwaads in de zin hebben.
Ik kom alleen als Dark_Angelus komtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor, maar papa Nolius zei maximaal 4 mensen.
Kind wat een kledderzooi dan.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Dark_Angelus komt.
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Kind wat een kledderzooi dan.![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er komen meer mods naar de studio. Gewoon om en om aan het woordquote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:
Goed plan wel!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we eerst tattoo's nemen?.
Hoe laat is het eigenlijk?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens iemand dan wel even een slaapplek in Utrecht ofzo?
Tussen 20:00 en 22:30quote:
om dan nog naar Den Helder te komen wel jaquote:
Da's saai. Mag er niet geneukt worden?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Je kunt als man gewoon op een mannelijke moderator bieden en een biertje met elkaar drinken.
Helemaal niet!quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's saai. Mag er niet geneukt worden?
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
De chick-mods waren bang voor aanranding dat ze niet meedoen?
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:57 schreef FamFarmerFan het volgende:
than again, er staat nergens hoe de stimulatie plaats vind.Dus heb je nog enige perspectieven.
Hoebedoellu?quote:ontopic: Kunnen er ook stats bij de moderators?
quote:
Nah, als ze jou dwingen om naar een Ajax wedstrijd mee te gaan hoop ik dat Ajax verliestquote:
Dat kunnen ze me niet dwingenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah, als ze jou dwingen om naar een Ajax wedstrijd mee te gaan hoop ik dat Ajax verliestZo straft ieder kwaad zichzelf... hehehehe
Denk aan al die arme kinderen en het plezier wat je beleeft als Ajax verliest.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kunnen ze me niet dwingen
25 euro.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor over?
Ik doe alles, alleen ik ga niet naar Arena.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Denk aan al die arme kinderen en het plezier wat je beleeft als Ajax verliest.![]()
Mogen we die quoten in het komende bied-topic?quote:
Hij is niet eng hoor, heelquote:
I second thatquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef Loena-tik- het volgende:
Hij is niet eng hoor, heelzelfs
weet ik uit zeer betrouwbare bron
![]()
Dit zijn de moderators die zich aan hebben gemeld. Het lef hebben aan de actie mee te doen en de actie een warm hart toedragen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:14 schreef Angelic1 het volgende:
Hmmmm... geen leukere crewleden in de aanbieding??? Of hebben die inmiddels een leven gekregen?
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:18 schreef Angelic1 het volgende:
Da's dan ook wel weer waar pussydeluxe... ik geef wel geld zonder date dan
Angel tochquote:Op donderdag 23 november 2006 21:18 schreef Angelic1 het volgende:
Da's dan ook wel weer waar pussydeluxe... ik geef wel geld zonder date dan
En wat nou als je niet tevreden bent?quote:Nadat Stichting FOK het geld heeft ontvangen ben je verzekerd van een hele hoop plezier met het crewlid van jouw keuze!
Niet goed geld terug garantie gaat hier niet op denkquote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En wat nou als je niet tevreden bent?
Dan heb je iig heel wat kindertjes blij gemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En wat nou als je niet tevreden bent?
Zulke verzekeringen zijn niet verstandig om af te sluiten. Happy moderators of anders nietsquote:Op donderdag 23 november 2006 21:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet goed geld terug garantie gaat hier niet op denk
Kan dat?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef juiced het volgende:
Ik bied me aan! Alleen voor leuke meisjes!![]()
![]()
![]()
Userveiling is in januari Juicedquote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef juiced het volgende:
Ik bied me aan! Alleen voor leuke meisjes!![]()
![]()
![]()
Aansluit in het rijtje... He's cutequote:
Ik ga ook op jullie bieden; maken we er een dolle boel vanquote:
Ja jezus Tonks, zo desperate ben ik nou ook weer niet!quote:
Kwartettenquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga ook op jullie bieden; maken we er een dolle boel van
Doneren kon al een tijdje..quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:14 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ja jezus Tonks, zo desperate ben ik nou ook weer niet!
Mooi. Dan kan je nu wegblijven uit dit topic. Bedankt voor de bijdrage, namens de Stichting Fok.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:27 schreef Angelic1 het volgende:
Sjee. Is het weer PMS-tijd Yvonne? Get a joke... ofzo.
Mijn donatie aan de Stichting FOK! is allang onderweg, alleen niet via FOK!
Tof, ik ook.quote:
Hij doet me wat als we met zes man aankomen zetten bij Fok! radioquote:Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Arno zegt:
nou, vooruit
Arno zegt:
maar niet nog meer
Ik heb inmiddels een slaapplek in Utrecht, dus ik ben er sowiesoquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij doet me wat als we met zes man aankomen zetten bij Fok! radio.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij doet me wat als we met zes man aankomen zetten bij Fok! radio.
aldus triggershot.quote:''Het is een zwever die met beide benen op de grond staat''
Dubbelfunctie-topicsquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey, ben ik hier in FC?
Idd, al die blauw-mensen om ons heen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey, ben ik hier in FC?
We gaan al wegquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Idd, al die blauw-mensen om ons heen.
Ja, hallo! Ga jij weer even bijdragen aan het verkeerde imago....quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo'n stoere Feyenoord meneer ga ik niet tegen spreken.
Maar maar... Het is gewoon Feyenoord... Ajax is mijn liefde enzo, elke Feyenoorder lijkt voor mij op een hooliganquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, hallo! Ga jij weer even bijdragen aan het verkeerde imago....![]()
Nou dan weet je nu ook dat je daar ook niets aan mistquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey, ben ik hier in FC?
Als jij er nou eens een week of 4 wegbleefquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan weet je nu ook dat je daar ook niets aan mist
Hoi le0! Kusjequote:Op zaterdag 25 november 2006 16:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als jij er nou eens een week of 4 wegbleef
staat in de OPquote:Op zondag 26 november 2006 18:21 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Wederom ontworpen door pc-fr34k!
Zo is het wat interactiever.
Ik wilde eerst bieden op die baviaan.quote:Op zondag 26 november 2006 19:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Nou kom op....
Wie geeft toe dat hij/zij morgen gaat bieden? Op wie en waarom?
Meelijquote:Op zondag 26 november 2006 19:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst bieden op die baviaan.Maar die komt niet eens opdagen.
En toen kreeg ik meelij met Five Horizons, dattie misschien wel naar Ajax moet. Om dat te voorkomen bied ik wel mee en dan gaan we (homo)stappen in Amsterdam. Hoeft ie niet naar die mietjes op dat grasveld te kijken.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:19 schreef FamFarmerFan het volgende:Maar goed, ik geloof dat er ook 4 vrouwen staan te trappelen.
Dus het komt allemaal wel goed. Ik hou het wel met een schuin oog in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |