Kan dat?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef juiced het volgende:
Ik bied me aan! Alleen voor leuke meisjes!![]()
![]()
![]()
Userveiling is in januari Juicedquote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef juiced het volgende:
Ik bied me aan! Alleen voor leuke meisjes!![]()
![]()
![]()
Aansluit in het rijtje... He's cutequote:
Ik ga ook op jullie bieden; maken we er een dolle boel vanquote:
Ja jezus Tonks, zo desperate ben ik nou ook weer niet!quote:
Kwartettenquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga ook op jullie bieden; maken we er een dolle boel van
Doneren kon al een tijdje..quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:14 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ja jezus Tonks, zo desperate ben ik nou ook weer niet!
Mooi. Dan kan je nu wegblijven uit dit topic. Bedankt voor de bijdrage, namens de Stichting Fok.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:27 schreef Angelic1 het volgende:
Sjee. Is het weer PMS-tijd Yvonne? Get a joke... ofzo.
Mijn donatie aan de Stichting FOK! is allang onderweg, alleen niet via FOK!
Tof, ik ook.quote:
Hij doet me wat als we met zes man aankomen zetten bij Fok! radioquote:Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Arno zegt:
nou, vooruit
Arno zegt:
maar niet nog meer
Ik heb inmiddels een slaapplek in Utrecht, dus ik ben er sowiesoquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij doet me wat als we met zes man aankomen zetten bij Fok! radio.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij doet me wat als we met zes man aankomen zetten bij Fok! radio.
aldus triggershot.quote:''Het is een zwever die met beide benen op de grond staat''
Dubbelfunctie-topicsquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey, ben ik hier in FC?
Idd, al die blauw-mensen om ons heen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey, ben ik hier in FC?
We gaan al wegquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Idd, al die blauw-mensen om ons heen.
Ja, hallo! Ga jij weer even bijdragen aan het verkeerde imago....quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo'n stoere Feyenoord meneer ga ik niet tegen spreken.
Maar maar... Het is gewoon Feyenoord... Ajax is mijn liefde enzo, elke Feyenoorder lijkt voor mij op een hooliganquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, hallo! Ga jij weer even bijdragen aan het verkeerde imago....![]()
Nou dan weet je nu ook dat je daar ook niets aan mistquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey, ben ik hier in FC?
Als jij er nou eens een week of 4 wegbleefquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan weet je nu ook dat je daar ook niets aan mist
Hoi le0! Kusjequote:Op zaterdag 25 november 2006 16:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als jij er nou eens een week of 4 wegbleef
staat in de OPquote:Op zondag 26 november 2006 18:21 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Wederom ontworpen door pc-fr34k!
Zo is het wat interactiever.
Ik wilde eerst bieden op die baviaan.quote:Op zondag 26 november 2006 19:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Nou kom op....
Wie geeft toe dat hij/zij morgen gaat bieden? Op wie en waarom?
Meelijquote:Op zondag 26 november 2006 19:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst bieden op die baviaan.Maar die komt niet eens opdagen.
En toen kreeg ik meelij met Five Horizons, dattie misschien wel naar Ajax moet. Om dat te voorkomen bied ik wel mee en dan gaan we (homo)stappen in Amsterdam. Hoeft ie niet naar die mietjes op dat grasveld te kijken.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:19 schreef FamFarmerFan het volgende:Maar goed, ik geloof dat er ook 4 vrouwen staan te trappelen.
Dus het komt allemaal wel goed. Ik hou het wel met een schuin oog in de gaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |