Het is je sig...quote:
quote:
Mag ik mee op de boot, als Fag Hag?quote:Op zondag 26 november 2006 23:24 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nee hoor, het is niet zijn sig het is zijn foto.
Kijk ieder jaar organiseer ik met een vriendenclubje een boot met de gaypride. En aangezien ik dik, lelijk en aan het zuipen ben kan ik niet op de voorplecht dansen.Dus als Dizer daar nou gaat staan. Dat is veel leuker voor de mensen die aan de kant staan.
Ik ben zoooo menslievend.
Lijken sprekend echte vrouwenquote:Op zondag 26 november 2006 23:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ooow doe eens niet allemaal zo dramatisch zo ernstig is onze boot ook niet hoor...
quote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mag ik mee op de boot, als Fag Hag?![]()
Ik heb mijn zelf al eruit geëditquote:Op maandag 27 november 2006 10:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed bezig, trouwens Diz komt niet
Zonde...quote:Op maandag 27 november 2006 10:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Martijjjjjjjhijnnn check je PM ff is belangrijk!quote:Op maandag 27 november 2006 10:15 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] FOK!-mods veilen zichzelf LIVE
Sinds wanneer doe jij aan eerlijke deals met koop-verkoop?quote:Op maandag 27 november 2006 10:40 schreef tonks het volgende:
Jullie moeten het via Ebay doen! dan MOET je wel betalen
Jij ook nietquote:Op maandag 27 november 2006 10:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er blijft nog genoeg over voor de studioquote:Op maandag 27 november 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Pff, de helft heeft alweer afgezegd voor vanavond.
Verdomme, heb je gelijk in.quote:
Ik zou zeggen: Laat ze het proberenquote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef Alicey het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te vragen of het keihard stampen op de prijs wel is uitgesloten.
Die snap ik niet, die 1 euroquote:Op maandag 27 november 2006 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
- Het startbod is voor elk crewlid is 10 euro, je kunt bieden in hele euro’s en vanaf 1 euro.
Geduld: het veiling-topic wordt na 20 uur geopendquote:Op maandag 27 november 2006 19:22 schreef JDude het volgende:
Geen idéé hoe dit circus werkt maar ik zet 20 E op Chowi.
Dus iemand bied 10 euro en dan mag je bieden met 11 enzo.quote:Op maandag 27 november 2006 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
waarom bieden via PM? Jij en Moemoe updaten af en toe het hoogste bod in dat andere topic?
[..]
Die snap ik niet, die 1 euro
Dat dacht ik ook maar die zin is zo wazig of dubbel opquote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Dus iemand bied 10 euro en dan mag je bieden met 11 enzo.
Wat denk je?quote:Op maandag 27 november 2006 10:37 schreef FamFarmerFan het volgende:
Jah maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag...
Ja, maar dan ben ik wegquote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Geduld: het veiling-topic wordt na 20 uur geopend
Het loopt een weekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |